Ο κατασκευαστής μπορεί και να μην δίνει μέρα. Η νομική εγγύηση που συνοδεύει την εκάστοτε αγορά εντός Ε.Ε., είναι διετής και είναι υποχρέωση του έμπορου. Άλλο αν δεν θέλεις να μπλέξεις με την διεκδίκησή της.
https://europa.eu/yo...aq/index_el.htm
Και γω ετσι ηξερα μεχρι που διαβασα εδω :
https://www.insomnia...νομιμη-εγγυηση/
Αλλωστε και στο λινκ που παραθεσες τα ιδια λεει: Το τηλέφωνο που αγόρασα μόλις πριν από έναν χρόνο σταμάτησε να λειτουργεί. Ο έμπορος όμως αρνείται να το επισκευάσει δωρεάν. Έχω διετή νομική εγγύηση;
Η νομική εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ. υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις.
Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος
Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα.
Οπως και ναχει θα επικοινωνησω με document και μετα με kaizerstore απο οπου τα πηρα....
Τελευταία επεξεργασία από: venos, 05/06/2019 - 23:52