Αναφορές χρηστών που απέκτησαν τα νέα iPhone XS και iPhone XS Max φέρνουν στο φως νέα προβλήματα για την Apple καθώς η ενσύρματη φόρτιση των συσκευών δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε.
Όπως βλέπουμε και στο βίντεο του UnboxTherapy που ακολουθεί, σε ορισμένες συσκευές η σύνδεση του καλωδίου Lightning δεν επαρκεί για την εκκίνηση της διαδικασίας φόρτισης - και συγκεκριμένα όταν η οθόνη είναι κλειστή. Οι χρήστες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα αυτό πρέπει να διασφαλίσουν ότι η οθόνη της συσκευής είναι ενεργοποιημένη και να ξανασυνδέσουν εκ νέου το καλώδιο για να ξεκινήσει η φόρτιση.
Update: To "ChargeGate", όπως αποκαλείται από τους χρήστες, φαίνεται πως αποτελεί software bug του iOS 12 και όχι κατασκευαστικό πρόβλημα των iPhone Xs / Max καθώς πληθαίνουν οι αναφορές εμφάνισης του (και) σε παλαιότερες συσκευές iPhone αλλά και iPad.