Απο τη στιγμή που το κάνεις Unpair είσαι καλυμμένος.
Κάνεις το παραπάνω για να είσαι 100% σίγουρος.
Δημοσίευση 22/09/2020 - 18:51
Δημοσίευση 22/09/2020 - 20:56
Δημοσίευση 12/10/2020 - 21:59
Καλησπερα σας.
Εχω μια απορια..Εχω το 4αρι αγορασμενο περσι στο black Friday.
To ''προβλημα'' που εχω ειναι με το viber.
Σπανια,μπορω να βλεπω τα μηνυματα.
Εννοω,βλεπω π,χ οτι μου εστειλε μηνυμα ο ταδε,αλλά οταν παω να δω το μηνυμα δεν βλεπω τιποτα.
Δεν ξερω αν καποιο παιδι καταλαβε τι εννοω,μα θα παρακαλουσα,αν καποιος μου απαντησει,
να με συμβουλεψει οσο πιο απλα μπορει,γιατι δεν εχω πολλές γνωσεις,ειτε απο p/c ειτε στις ρυθμισεις του ρολογιου.
Ευχαριστω για την φιλοξενια.
Καλο βραδυ.
Δημοσίευση 12/10/2020 - 22:17
Πρόβλημα του viber, όχι του ρολογιού.Καλησπερα σας.
Εχω μια απορια..Εχω το 4αρι αγορασμενο περσι στο black Friday.
To ''προβλημα'' που εχω ειναι με το viber.
Σπανια,μπορω να βλεπω τα μηνυματα.
Εννοω,βλεπω π,χ οτι μου εστειλε μηνυμα ο ταδε,αλλά οταν παω να δω το μηνυμα δεν βλεπω τιποτα.
Δεν ξερω αν καποιο παιδι καταλαβε τι εννοω,μα θα παρακαλουσα,αν καποιος μου απαντησει,
να με συμβουλεψει οσο πιο απλα μπορει,γιατι δεν εχω πολλές γνωσεις,ειτε απο p/c ειτε στις ρυθμισεις του ρολογιου.
Ευχαριστω για την φιλοξενια.
Καλο βραδυ.
Δημοσίευση 12/10/2020 - 22:30
Καλησπερα σας.
Εχω μια απορια..Εχω το 4αρι αγορασμενο περσι στο black Friday.
To ''προβλημα'' που εχω ειναι με το viber.
Σπανια,μπορω να βλεπω τα μηνυματα.
Εννοω,βλεπω π,χ οτι μου εστειλε μηνυμα ο ταδε,αλλά οταν παω να δω το μηνυμα δεν βλεπω τιποτα.
Δεν ξερω αν καποιο παιδι καταλαβε τι εννοω,μα θα παρακαλουσα,αν καποιος μου απαντησει,
να με συμβουλεψει οσο πιο απλα μπορει,γιατι δεν εχω πολλές γνωσεις,ειτε απο p/c ειτε στις ρυθμισεις του ρολογιου.
Ευχαριστω για την φιλοξενια.
Καλο βραδυ.
Έχει αφαιρεθεί πλέον η εφαρμογή στο AW.
Μόνο ειδοποιήσεις θα παίρνεις.
Δημοσίευση 12/10/2020 - 22:37
Σας ευχαριστω πολύ παιδια.
Καλο σας βραδυ.
Δημοσίευση 13/10/2020 - 07:15
Υπάρχει πλάνο να επιστρέψει, είναι δλδ προσωρινό ή κούνησε μαντήλι οριστικά;Έχει αφαιρεθεί πλέον η εφαρμογή στο AW.
Μόνο ειδοποιήσεις θα παίρνεις.
Δημοσίευση 02/11/2020 - 08:24
Δημοσίευση 02/11/2020 - 09:43
Προς @nikosgnr
Επικοινώνησα με system για το battery drain στο AW4 και μου αναφερθούν ότι η συσκευή είναι εκτός του 1 έτους εγγύησης και ότι αν στον έλεγχο που θα κάνουν, προκύψει ότι έχει πρόβλημα η μπαταρία, τότε υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης της συσκευής με επιπλέον 148€, αλλιώς αν δεν υπάρχει πρόβλημα στην μπαταρία το κόστος αντικατάστασης είναι στα 340€.
Άρα δεν δέχονται την διετή εγγύηση, η οποία πληροφοριακά λήγει στις 16/11.
Τι μπορώ να κάνω τώρα;
Εγώ θα μίλαγα και με την apple 0080044145417 εμένα με είχαν βοηθήσει πάρα πολύ μου έλεγε ότι δεν έχει τίποτα το ρολόι το κατάστημα, η Apple μου είπε πως θα γίνει κατάσταση, έτσι και έγινε !
Δημοσίευση 02/11/2020 - 09:48
Ζήτησε το γραπτώς και ενημέρωσε πως θα προχωρήσεις σε καταγγελία στον ΣτΚ για κάθε νόμιμο δικαίωμα σου.Προς @nikosgnr
Επικοινώνησα με system για το battery drain στο AW4 και μου αναφερθούν ότι η συσκευή είναι εκτός του 1 έτους εγγύησης και ότι αν στον έλεγχο που θα κάνουν, προκύψει ότι έχει πρόβλημα η μπαταρία, τότε υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης της συσκευής με επιπλέον 148€, αλλιώς αν δεν υπάρχει πρόβλημα στην μπαταρία το κόστος αντικατάστασης είναι στα 340€.
Άρα δεν δέχονται την διετή εγγύηση, η οποία πληροφοριακά λήγει στις 16/11.
Τι μπορώ να κάνω τώρα;
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 02/11/2020 - 10:11
Δημοσίευση 02/11/2020 - 11:36
Ζήτησε το γραπτώς και ενημέρωσε πως θα προχωρήσεις σε καταγγελία στον ΣτΚ για κάθε νόμιμο δικαίωμα σου.
Επίσης τηλ. στο Support της Apple όπου και θα ανοίξεις Case.
Κάτι τελευταίο. Απο αυτούς το ‘χεις αγοράσει?
Γιατί αν όχι, τότε λογικά σου απάντησαν και θα πρέπει
να μιλήσεις με το πωλητή για τη 2ετία.
Όχι δεν το αγόρασα απο αυτούς αλλά από Kaizerstore. Άρα να μιλήσω πρώτα με το Support και μετά με το κατάστημα?
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες