Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * - - 2 ψήφοι

[ΑΡΧΕΙΟ] - [Οδηγός] Apple Pay με Ν26


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
510 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#91   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1193 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 29/01/2019 - 23:50

Αν διαβασεις πιο πανω το ιδιο επαθα κ εγω. Μιλησα με το chat τους κ ειπαν θα μου το αλλαξουν σε λιγες μερες.

sakis697 σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Βασικά έψαχνα και έγω να κάνω chat στο support office αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάποιο link.

Μου το έστειλες και σε ευχαριστώ. Προσπάθησα να μιλήσω τώρα με κάποιον αλλά μου βγάζει ότι δεν είναι διαθέσιμος κάποιος τώρα.

Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης? 



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#92   sakis697

sakis697

    iPH Hero

  • 3950 μηνύματα
  • Twitter:@sakis3112
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G
  • GameCenter:RED-BLUE BLUR 12

Δημοσίευση 29/01/2019 - 23:53

0800-0000 νομίζω είναι.

Το δικό τους 0800 ήταν όμως 0900 δικό μας. Άρα έχουν κλείσει για σήμερα. Δοκίμασε αύριο.

Κ εγώ δεν το έβρισκα. Στο τουιτερ τους ρώτησα κ απάντησαν αμέσως με το λινκ.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων! 


#93   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1193 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 30/01/2019 - 00:16

0800-0000 νομίζω είναι.

Το δικό τους 0800 ήταν όμως 0900 δικό μας. Άρα έχουν κλείσει για σήμερα. Δοκίμασε αύριο.

Κ εγώ δεν το έβρισκα. Στο τουιτερ τους ρώτησα κ απάντησαν αμέσως με το λινκ.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ελπίζω να βγάλω άκρη και να μου αλλάξουν την χώρα από Ελλάδα σε Γερμανία.

Μπορείς να ξέρεις εσύ  για πιο λόγο δεν με άφηνε να αλλάξω την χώρα ενώ άλλαξα όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της διεύθυνσης?



#94   sakis697

sakis697

    iPH Hero

  • 3950 μηνύματα
  • Twitter:@sakis3112
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G
  • GameCenter:RED-BLUE BLUR 12

Δημοσίευση 30/01/2019 - 06:27

Ιδέα δεν έχω. Δεν ξέρω γιατί σκαλωνουν τόσο.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων! 


#95   crossmo

crossmo

    iPH Member

  • 231 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini 3

Δημοσίευση 30/01/2019 - 08:34

Καλημέρα

Wrong post, συγγνώμη


Τελευταία επεξεργασία από: crossmo, 30/01/2019 - 08:37


#96   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1193 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 30/01/2019 - 10:25

ελπίζω να βγάλω άκρη και να μου αλλάξουν την χώρα από Ελλάδα σε Γερμανία.

Μπορείς να ξέρεις εσύ  για πιο λόγο δεν με άφηνε να αλλάξω την χώρα ενώ άλλαξα όλα τα υπόλοιπα στοιχεία της διεύθυνσης?

 Καλημέρα παιδιά

πριν από λίγο έλαβα το παρακάτω μήνυμα

 

 

"Thanks for getting in touch!

Because you started your sign-up in Greece, you will need to reset your sign-up and start the process again to be signed-up in Germany. This is because the different countries have different Terms and Conditions and regulations. Please contact us via chat, and we will help you to do this. You can find the chat in the Mobile app and in the Webb app. 

Have a great day,"


Τελευταία επεξεργασία από: prophil, 30/01/2019 - 10:26


#97   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1193 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 30/01/2019 - 10:41

 Καλημέρα παιδιά

πριν από λίγο έλαβα το παρακάτω μήνυμα

 

 

"Thanks for getting in touch!

Because you started your sign-up in Greece, you will need to reset your sign-up and start the process again to be signed-up in Germany. This is because the different countries have different Terms and Conditions and regulations. Please contact us via chat, and we will help you to do this. You can find the chat in the Mobile app and in the Webb app. 

Have a great day,"

  • To help you with this, I'll have to ask you a few security questions. Could you please give me the following information: 1. Your place of birth 2. The last 4 digits of your N26 IBAN (for UK : your N26 account number) 3. The date of your sign-up (corresponding to the email asking you to confirm your account after your sign up)
     
  •  
    You can find your IBAN and our BIC number (or your account number and our sort code in the UK) on your balance statements or in My Account from the mobile app or WebApp (if you haven’t activated your card and need to top up your account).
     
     
  • also i have upload all the neccesary documents that you asked from me
     
    10:35 AM
  • i have not any statement yet since i didnt activate any card
     
     
  • You have to log into My account in the app
     
    10:36 AM
  •  
    You have to send an email to: support@n26.com providing as attached documents: copy of the new ID card that shows the new address (has to be valid), OR copy of a proof of address from authorities (max 6 months old), OR copy of a supplier bill on the customer name like phone landline, energy, water (max 3 months old)
     
    10:38 AM
  • when i try to login in the app i have only a message from you that: we are still checking your documents
     
     
  •  
    please send the email with the info above
     
    10:39 AM
  • i have already send email to support office and they told me that i have to do again the all procedure
     
    10:40 AM
  •  
    Please send the email again with the information above
     
     
  • ok thank you
     
     
  •  
    Our colleagues will process you request as soon as possible
     
     
 
 
 

Τελευταία επεξεργασία από: prophil, 30/01/2019 - 10:42


#98   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 30/01/2019 - 10:48

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο πέρα από αυτά που σου λένε προφανώς...



#99   crossmo

crossmo

    iPH Member

  • 231 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini 3

Δημοσίευση 30/01/2019 - 11:16

Εντάξει παιδιά απαράδεκτοι οι τύποι

Τους λέω στο τσατ ότι όταν ανοίγει η εφαρμογή μου πετάει το screen με το error που είπαμε παραπάνω και μου λένε ότι πρέπει να εγκαταστήσω εκ νέου την εφαρμογή σε άλλη συσκευή για να ολοκληρώσω την διόρθωση των στοιχείων.

 

Λυπάμαι αλλά αυτό δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση customer support, υπάρχουν τραγικές ελλείψεις (κατά την άποψη μου) στην δομή λειτουργίας τους και το app έχει θέματα αν κολλάει έτσι


Τελευταία επεξεργασία από: crossmo, 30/01/2019 - 11:16


#100   prophil

prophil

    iPH Contributor

  • 1193 μηνύματα
  • Twitter:@prophil
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 30/01/2019 - 11:18

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο πέρα από αυτά που σου λένε προφανώς..

Μίλησα στο chat πριν λίγο με άλλον υπάλληλο και αυτός μου είπε ότι θα μου κάνουν reset τον λογαριασμό μου αλλά θα πάρει μερικές ημέρες αυτό. 



#101   crossmo

crossmo

    iPH Member

  • 231 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini 3

Δημοσίευση 30/01/2019 - 11:26

Και να προσθέσω κάτι άλλο, η διαδικασία πιστοποίησης στοιχείων έβγαλε σφάλμα γιατί η δ/νση που έβαλα ήταν της εργασίας μου και όχι της διαμονής μου Πως το ξέρουν? Μιλάμε ότι έβαλα κανονικά στοιχεία Ελλάδας και όχι S&s

και αν ζητήσω να σταλεί η νέα κάρτα αφού την δηλώσω broken σε δ/νση s&s θα την στείλουν? ή θα δουν και εκεί ότι δεν είναι δ/νση διαμονής και δεν θα την στείλουν?


Τελευταία επεξεργασία από: crossmo, 30/01/2019 - 11:27


#102   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 30/01/2019 - 11:50

Και να προσθέσω κάτι άλλο, η διαδικασία πιστοποίησης στοιχείων έβγαλε σφάλμα γιατί η δ/νση που έβαλα ήταν της εργασίας μου και όχι της διαμονής μου Πως το ξέρουν? Μιλάμε ότι έβαλα κανονικά στοιχεία Ελλάδας και όχι S&s

και αν ζητήσω να σταλεί η νέα κάρτα αφού την δηλώσω broken σε δ/νση s&s θα την στείλουν? ή θα δουν και εκεί ότι δεν είναι δ/νση διαμονής και δεν θα την στείλουν?

Προφανώς και δεν μπορούν να ξέρουν ότι η διεύθυνση είναι εργασίας και όχι σπιτιού. Φαντάζομαι στη συνομιλία στο chat το ανέφερες εσύ και από εκεί στο είπαν.

 

Επίσης είσαι ο πρώτος στον οποίο είπαν τα περί άλλης συσκευής κλπ.

 

Πιθανότατα δεν έπεσες και στον καλύτερο εκπρόσωπο του cc τους.



#103   soki7

soki7

    iPH Contributor

  • 1540 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • GameCenter:sokhetfield

Δημοσίευση 30/01/2019 - 12:00

Το ιδιο μου βγαζει και εμενα, μετα την ολοκληρωση της αποστολης των φωτο που ζηταει μου ηρθε
email για wrong id verification, μπηκα ξανα στην εφαρμογη για να δω τι πηγε στραβα αλλα μου ανοιξε το screen που εστειλε και ο φιλος


Εγώ μίλησα με το support αλλά δεν έβγαλα άκρη. Του ζήτησα να διαγράψουν τον λογαριασμό και θα ξανά κάνω την διαδικασία από την αρχή.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#104   MethAvrio

MethAvrio

    iPH Addict

  • 792 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/01/2019 - 12:01

Παιδιά, όλα αυτά συμβαίνουν γιατί δεν συμπεριφέρεστε στην Ν26 όπως πρέπει. 

Θα κάνατε τα ίδια σε ελληνική τράπεζα? Διεύθυνση Γερμανίας μην χρησιμοποιείτε εάν δεν είναι δικιά σας, μπαίνουν στον γερμανικό τειρεσία και βλέπουν τα πάντα.

 

Το να βάλεις ελληνική διεύθυνση με χώρα Γερμανίας αυτό και μόνο είναι ύποπτο. Αφού βλέπετε οτι η χώρα δεν αλλάζει γιατί προχωράτε εξ' αρχής. Ρωτήστε τους επίσημα ή πέστε τους να σας διαγράψουν τον λογαριασμό και μετα ξεκινήστε από την αρχή.

 

Στον φίλο παραπάνω τώρα ζητάνε στοιχεία διεύθυνσης κατοικίας Γερμανίας. Θα πρέπει να τους πει να διαγράψουν τον λογαριασμό ώστε να αρχίσει από την αρχή η διαδικασία.



#105   crossmo

crossmo

    iPH Member

  • 231 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini 3

Δημοσίευση 30/01/2019 - 13:28

Παιδιά, όλα αυτά συμβαίνουν γιατί δεν συμπεριφέρεστε στην Ν26 όπως πρέπει. 

Θα κάνατε τα ίδια σε ελληνική τράπεζα? Διεύθυνση Γερμανίας μην χρησιμοποιείτε εάν δεν είναι δικιά σας, μπαίνουν στον γερμανικό τειρεσία και βλέπουν τα πάντα.

 

Το να βάλεις ελληνική διεύθυνση με χώρα Γερμανίας αυτό και μόνο είναι ύποπτο. Αφού βλέπετε οτι η χώρα δεν αλλάζει γιατί προχωράτε εξ' αρχής. Ρωτήστε τους επίσημα ή πέστε τους να σας διαγράψουν τον λογαριασμό και μετα ξεκινήστε από την αρχή.

 

Στον φίλο παραπάνω τώρα ζητάνε στοιχεία διεύθυνσης κατοικίας Γερμανίας. Θα πρέπει να τους πει να διαγράψουν τον λογαριασμό ώστε να αρχίσει από την αρχή η διαδικασία.

To θέμα είναι ότι βάζουμε τα κανονικά μας στοιχεία αλλά με δ/νση εργασίας και πάλι μας βγάζουν off, αυτό δεν έχει σχέση με Τειρεσία

Αν διαβάσεις παραπάνω αυτά που έγραψα εγώ θα το καταλάβεις

Και επίσης επειδή η εφαρμογή τους έχει κτυπήσει σε τουλάχιστον 3 από εμάς μέχρι τώρα με το screen που έστειλαν οι φίλοι παραπάνω και δεν μας αφήνει να μπούμε να διορθώσουμε τα στοιχεία μας, ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ υπενθυμίζω.


Τελευταία επεξεργασία από: crossmo, 30/01/2019 - 13:35


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 12

0 μέλη, 12 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες