Ναι, γιατί είσαι ακόμα στην εγγύηση του κατασκευαστή, στη προκειμένη η Apple.
Τα περί "αφορά τα Media" απλά δεν έχουν βάση.
Δημοσίευση 10/05/2019 - 16:26
Κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου...πιστεύω οτι η Apple-iSystem αφήνει να εννοηθεί οτι εφόσον έχει τη ρογμή το θεωρεί κακή χρήση και δεν δέχεται να καλύψει εγγύηση. Τώρα αν την ρογμή την προκάλεσαν αυτοί που παρέλαβαν από τα MM ή εσύ αυτό δεν τους ενδιαφέρει... Γι αυτό σου λέει βρες άκρη με τα MM! Εγώ αυτό καταλαβαίνω τουλάχιστον...
ΥΓ. Ίσως γι αυτό δεν ήθελαν και από τα MM να σου δώσουν και τις φωτογραφίες μην κινηθείς εναντίον τους.
Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 10/05/2019 - 16:27
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 10/05/2019 - 20:46
αυτο ακριβως ισχυει...εφ οσον υπαρχει ρωγμη βγαινει εκτοςΚάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου...πιστεύω οτι η Apple-iSystem αφήνει να εννοηθεί οτι εφόσον έχει τη ρογμή το θεωρεί κακή χρήση και δεν δέχεται να καλύψει εγγύηση. Τώρα αν την ρογμή την προκάλεσαν αυτοί που παρέλαβαν από τα MM ή εσύ αυτό δεν τους ενδιαφέρει... Γι αυτό σου λέει βρες άκρη με τα MM! Εγώ αυτό καταλαβαίνω τουλάχιστον...
ΥΓ. Ίσως γι αυτό δεν ήθελαν και από τα MM να σου δώσουν και τις φωτογραφίες μην κινηθείς εναντίον τους.
Δημοσίευση 10/05/2019 - 21:30
Καλησπερα
Λοιπον μαλλον το θεμα εκλεισε θετικα και παμε για επισκευη χωρις κοστος ( λεω 'μαλλον' γιατι ποτε δεν ξερεις με ολα αυτα που εχω τραβηξει)
Μετα και την παροτρυνση του nikosgnr τους ξαναενοχλησα εκει στην στην Ιρλανδια και αυτην την φορα το καταλαβανε το προβλημα καλυτερα !
Τους εξηγησα ΞΑΝΑ οτι η MM δεν ειναι ενα πωλητης απλα, ειναι επισημος authorized resseler τους στην Ελλαδα !!! και οτι αφορα ευθυνη δικια τους ξεκαθαρα
Ετσι ο φιλος Αllan απο το cr, με ξανακαλεσε και μου επιβεβαιωσε οτι τελικα εχω δικιο (μου ζητησε συγνωμη επειδη την 1η φορα δεν το καταλαβε σωστα το θεμα μου) και
οτι ηδη εχει αλλαξει στο 'συστημα' να γινει η επισκευη χωρις κανενα κοστος απο πλευρας μου. ειδη περασα και απο την ΜΜ για την αλλαγη, μου ειπαν ΔΕΥΤΕΡΑ οτι
θα το ξαναστειλουν στη iSystem και υποθετω σε 5-7 ημερες θα το εχω στα χερια μου και παλι (ανακατασκευασμενο υποθετω)
Ελπιζω να πανε ολα καλα αυτην την φορα
Αυτο που με ενοχλησε/στεναχωρησε πιο πολυ ομως ειναι η αδιαφορια των φορεων τυπου ΙΝΚΑ & ΣτΚ.
Τα ευχαριστω στον nikosgnr πρωτα απο ολα !!!!! γιατι 400ευρω δεν τα πετας ετσι, και στα υπολοιπα παιδια εδω μεσα στο thread
Τελευταία επεξεργασία από: andreastc, 10/05/2019 - 21:30
Δημοσίευση 10/05/2019 - 21:36
Να μην ευχαριστείς εμένα, τον Allan που το κατάλαβε με τη 2η..
Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν. Και ναι, δε θα πληρώσεις κάτι.. Θα σου κάνουν αντ/σταση συσκευής.
Όταν εμπλέκεται το Customer Relations είναι δεδομένο πως θα βρείς λύση.
Επίσης το θέμα με τη συγκεκριμένη ρωγμή ήταν λίγο απίθανο να φταίς εσύ.
Συνέβαινε στα 2nd Gen κυρίως, με όχι μόνο με μια αλλά σαν να ράγιζε σε πολλά σημεία και έκαναν πάλι αν/σταση.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 10/05/2019 - 21:36
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες