Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Πρόβλημα με iTunes 12.8.2.3


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   dakis

dakis

    iPH Contributor

  • 1304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:dakis

Δημοσίευση 21/09/2019 - 17:22

καλησπέρα,

 

αντιμετωπίζω πρόβλημα με το itunes, δεν μπορώ να ανοίξω την περιήγηση και την για σας καρτέλα ενώ έχω συνδρομή amusic.

 

από το iphone μια χαρά παίζει...

 

 

edit: επίσης και την ράδιο...


Τελευταία επεξεργασία από: dakis, 21/09/2019 - 17:23


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   dakis

dakis

    iPH Contributor

  • 1304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:dakis

Δημοσίευση 21/09/2019 - 19:08

Μπορώ με κάποιο τρόπο να κάνω επανεγκατάσταση το iTunes?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: dakis, 21/09/2019 - 19:09


#3   dakis

dakis

    iPH Contributor

  • 1304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:dakis

Δημοσίευση 21/09/2019 - 19:45

.

Συνημμένα αρχεία



#4   Xto01

Xto01

    iPH User

  • 118 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/09/2019 - 21:19

Νομίζω ότι θα βοηθήσει αρκετά να ανεβάσεις ένα report του EtreCheck.

Επανεγκατάσταση του iTunes μπορείς να κάνεις εάν τρέξεις τη ρουτίνα του Reinstall macOS από το Recovery.

Εάν το σύστημά σου όμως έχει αλλοιώσεις, υπάρχει το ενδεχόμενο το πρόβλημα να μην επιλυθεί.



#5   dakis

dakis

    iPH Contributor

  • 1304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:dakis

Δημοσίευση 22/09/2019 - 10:34

Νομίζω ότι θα βοηθήσει αρκετά να ανεβάσεις ένα report του EtreCheck.

Επανεγκατάσταση του iTunes μπορείς να κάνεις εάν τρέξεις τη ρουτίνα του Reinstall macOS από το Recovery.

Εάν το σύστημά σου όμως έχει αλλοιώσεις, υπάρχει το ενδεχόμενο το πρόβλημα να μην επιλυθεί.

το κατεβασα αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως βλεπω την αναφορα..



#6   Xto01

Xto01

    iPH User

  • 118 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/09/2019 - 10:41

το κατεβασα αλλα δεν μπορω να καταλαβω πως βλεπω την αναφορα..

Δες τον οδηγό.



#7   dakis

dakis

    iPH Contributor

  • 1304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:dakis

Δημοσίευση 22/09/2019 - 10:43

EtreCheck version: 5.3.3 (5036)

Report generated: 2019-09-22 11:39:40

Download EtreCheck from https://etrecheck.com

Runtime: 2:24

Performance: Excellent

Sandbox: Enabled

Full drive access: Disabled

Problem: Apps are crashing

 

Major Issues:

    Anything that appears on this list needs immediate attention.

 

    Runaway process - A process is using a large percentage of your CPU.

 

Minor Issues:

    These issues do not need immediate attention but they may indicate future problems or opportunities for improvement.

 

    Clean up - There are orphan files that could be removed.

    Unsigned files - There are unsigned software files installed. They appear to be legitimate but should be reviewed.

    Vintage hardware - This machine may be considered vintage.

    Limited drive access - More information may be available with Full Drive Access.

 

Hardware Information:

    MacBook Pro (13-inch, Late 2011) - Vintage!

    MacBook Pro Model: MacBookPro8,1

    1 2,4 GHz Intel Core i5 (i5-2435M) CPU: 2-core

    8 GB RAM - At maximum

        BANK 0/DIMM0 - 4 GB DDR3 1333  ok

        BANK 1/DIMM0 - 4 GB DDR3 1333  ok

    Battery: Health = Normal - Cycle count = 60

 

Video Information:

    Intel HD Graphics 3000 - VRAM: 512 MB

        Color LCD 1280 x 800

 

Drives:

    disk0 - Samsung SSD 850 EVO 250GB 250.06 GB (Solid State - TRIM: No)

    Internal SATA 6 Gigabit Serial ATA

        disk0s1 - EFI (MS-DOS FAT32) [EFI] 210 MB

        disk0s2 [Core Storage Container] 249.20 GB

            disk2 - M*****d (Journaled HFS+) 248.83 GB (223.22 GB used)

        disk0s3 - Recovery HD (Journaled HFS+) [Recovery] 650 MB


    disk1 - Hitachi HTS545050B9A302 500.11 GB (Mechanical - 5400 RPM)

    Internal SATA 3 Gigabit Serial ATA

        disk1s1 - EFI (MS-DOS FAT32) [EFI] 210 MB

        disk1s2 - M*****D (MS-DOS FAT32) 250.29 GB (98.65 GB used)

        disk1s3 - T**********e (Journaled HFS+) 249.34 GB (247.07 GB used)

 

Mounted Volumes:

    disk1s2 - M*****D

        250.29 GB (98.65 GB used - 151.58 GB free)

        MS-DOS FAT32

        Mount point: /Volumes/M*****D


    disk1s3 - T**********e

        249.34 GB (247.07 GB used - 2.27 GB free)

        Journaled HFS+

        Mount point: /Volumes/T**********e


    disk2 - M*****d

        248.83 GB (223.22 GB used - 25.35 GB free)

        Journaled HFS+

        Mount point: /

 

Network:

    Interface en0: Ethernet

    Interface fw0: FireWire

    Interface en1: Wi-Fi

        802.11 a/b/g/n

    Interface bridge0: Thunderbolt Bridge

 

System Software:

    OS X El Capitan 10.11.6 (15G22010)

    Time since boot: About 14 hours

 

Configuration Files:

    /etc/hosts - Count: 1

 

Notifications:

    Notifications not available without Full Drive Access.

 

Security:

    Gatekeeper: Enabled

    System Integrity Protection: Enabled

    Antivirus apps: MalwareBytes

 

Unsigned Files:

    Launchd: /Library/LaunchDaemons/com.adobe.SwitchBoard.plist

        Executable: /Library/Application Support/Adobe/SwitchBoard/SwitchBoard.app/Contents/MacOS/launch.switchboard

        Details: Exact match found in the whitelist - probably OK


    Launchd: ~/Library/LaunchAgents/com.skype.skype.shareagent.plist

        Executable: /Applications/Skype.app/Contents/Library/LaunchServices/com.skype.skype.shareagent.bundle/Contents/MacOS/com.skype.skype.shareagent

        Details: Exact match found in the whitelist - probably OK


    Launchd: ~/Library/LaunchAgents/com.google.keystone.agent.plist

        Executable: ~/Library/Google/GoogleSoftwareUpdate/GoogleSoftwareUpdate.bundle/Contents/Resources/GoogleSoftwareUpdateAgent.app/Contents/MacOS/GoogleSoftwareUpdateAgent -runMode ifneeded

        Details: Exact match found in the whitelist - probably OK


    Launchd: ~/Library/LaunchAgents/com.dropbox.DropboxMacUpdate.agent.plist

        Executable: ~/Library/Dropbox/DropboxMacUpdate.app/Contents/MacOS/DropboxMacUpdate -check periodic

        Details: Exact match found in the whitelist - probably OK


    Launchd: ~/Library/LaunchAgents/com.google.keystone.xpcservice.plist

        Executable: ~/Library/Google/GoogleSoftwareUpdate/GoogleSoftwareUpdate.bundle/Contents/Resources/GoogleSoftwareUpdateAgent.app/Contents/MacOS/GoogleSoftwareUpdateAgent -runMode xpchost

        Details: Exact match found in the whitelist - probably OK


    Launchd: /Library/LaunchDaemons/com.microsoft.office.licensingV2.helper.plist

        Executable: /Library/PrivilegedHelperTools/com.microsoft.office.licensingV2.helper

        Details: Exact match found in the whitelist - probably OK


    Launchd: /Library/LaunchDaemons/com.microsoft.office.licensing.helper.plist

        Executable: /Library/PrivilegedHelperTools/com.microsoft.office.licensing.helper

        Details: Exact match found in the whitelist - probably OK

 

Kernel Extensions:

    /Library/Extensions

        Boom2Device.kext (Global Delight Technologies Pvt. Ltd, 1.2 - SDK 10.10)

        DuetDisplay.kext (Rahul Dewan, 1.1.2 - SDK 10.11)


    /System/Library/Extensions

        eqMacDriver.kext (Romans Kisils, 1.5.2 - SDK 10.10)

 

System Launch Agents:

    [Not Loaded] 8 Apple tasks

    [Loaded] 159 Apple tasks

    [Running] 73 Apple tasks

 

System Launch Daemons:

    [Not Loaded] 45 Apple tasks

    [Loaded] 155 Apple tasks

    [Running] 91 Apple tasks

    [Other] One Apple task

 

Launch Agents:

    [Not Loaded] com.adobe.AAM.Updater-1.0.plist (? ffb65062 - installed 2015-09-30)

    [Other] com.adobe.ARMDCHelper.cc24aef4a1b90ed56a725c38014c95072f92651fb65e1bf9c8e43c37a23d420d.plist (Adobe Systems, Inc. - installed 2019-08-07)

    [Loaded] com.epson.esua.launcher.plist (Seiko Epson Corporation - installed 2018-08-02)

    [Running] com.epson.eventmanager.agent.plist (EPSON - installed 2014-09-21)

    [Not Loaded] com.teamviewer.teamviewer.plist (TeamViewer GmbH - installed 2018-11-14)

    [Not Loaded] com.teamviewer.teamviewer_desktop.plist (TeamViewer GmbH - installed 2018-11-14)

 

Launch Daemons:

    [Loaded] com.adobe.ARMDC.Communicator.plist (Adobe Systems, Inc. - installed 2019-08-07)

    [Loaded] com.adobe.ARMDC.SMJobBlessHelper.plist (Adobe Systems, Inc. - installed 2019-08-07)

    [Loaded] com.adobe.SwitchBoard.plist (? 856489a3 - installed 2015-09-30)

    [Loaded] com.adobe.fpsaud.plist (Adobe Systems, Inc. - installed 2019-08-27)

    [Loaded] com.malwarebytes.HelperTool.plist (Malwarebytes Corporation - installed 2017-12-01)

    [Loaded] com.microsoft.office.licensing.helper.plist (? 6d8cb30e - installed 2010-08-25)

    [Loaded] com.microsoft.office.licensingV2.helper.plist (? 689758eb - installed 2015-07-01)

    [Loaded] com.teamviewer.Helper.plist (TeamViewer GmbH - installed 2018-11-14)

    [Not Loaded] com.teamviewer.teamviewer_service.plist (TeamViewer GmbH - installed 2018-11-14)

 

User Launch Agents:

    [Loaded] com.dropbox.DropboxMacUpdate.agent.plist (? 0 - installed 2019-08-22)

    [Loaded] com.google.keystone.agent.plist (? 0 - installed 2019-09-20)

    [Loaded] com.google.keystone.xpcservice.plist (? 0 - installed 2019-09-20)

    [Loaded] com.skype.skype.shareagent.plist (? 0 - installed 2018-02-06)

    [Other] com.valvesoftware.steamclean.plist (? 0 - installed 2016-10-28)

 

User Login Items:

    Backup and Sync.app (Google, Inc. - installed 2019-07-15)

        (Application - /Applications/Backup and Sync.app)


    Dropbox.app (Dropbox, Inc. - installed 2019-09-18)

        (Application - /Applications/Dropbox.app)


    Magnet.app (App Store - installed 2019-09-21)

        (Application - /Applications/Magnet.app)


    Mail.app (Apple - installed 2018-11-17)

        (Application - /Applications/Mail.app)


    Skype.app (Skype Communications S.a.r.l - installed 2019-07-29)

        (Application - /Applications/Skype.app)


    Viber.app (Viber Media Inc. - installed 2019-06-28)

        (Application - /Applications/Viber.app)

 

Internet Plug-ins:

    FlashPlayer-10.6: 32.0.0.255 (Adobe Systems, Inc. - installed 2019-09-11)

    Default Browser: 601 (Apple - installed 2016-08-15)

    AdobePDFViewerNPAPI: 17.012.20098 (Adobe Systems, Inc. - installed 2019-04-12)

    AdobePDFViewer: 19.010.20099 (Adobe Systems, Inc. - installed 2019-04-12)

    Flash Player: 32.0.0.255 (Adobe Systems, Inc. - installed 2019-09-11)

    SharePointBrowserPlugin: 14.0.0 (? - installed 2010-08-25)

    Silverlight: 5.1.30514.0 (? - installed 2015-02-11)

 

Audio Plug-ins:

    BluetoothAudioPlugIn: 4.4.6 (Apple - installed 2018-11-17)

    AirPlay: 2.0 (Apple - installed 2018-11-17)

    AppleAVBAudio: 406.1 (Apple - installed 2018-11-17)

    iSightAudio: 7.7.3 (Apple - installed 2018-11-17)

 

3rd Party Preference Panes:

    GRproofing (installed 2016-08-11)

    Flash Player (installed 2019-08-27)

 

Time Machine:

    Time Machine information not available without Full Drive Access.

 

Performance:

    System Load: 2.82 (1 min ago) 3.38 (5 min ago) 2.38 (15 min ago)

    Nominal I/O speed: 0.48 MB/s

    File system: 43.60 seconds

    Write speed:  388 MB/s

    Read speed:  518 MB/s

 

CPU Usage Snapshot:

    Type Overall

    System 11 %

    User 40 %

    Idle 49 %

 

Top Processes Snapshot by CPU:

    Process (count) CPU (Source - Location)

    Other processes 131.55 % (?)

    EtreCheck 33.49 % (App Store)

    Google Chrome 30.52 % (Google, Inc.)

    Google Chrome Helper (GPU) 3.89 % (Google, Inc.)

    Magnet 1.01 % (App Store)

 

Top Processes Snapshot by Memory:

    Process (count) RAM usage (Source - Location)

    EtreCheck 485 MB (App Store)

    Google Chrome 284 MB (Google, Inc.)

    Dropbox 272 MB (Dropbox, Inc.)

    Backup and Sync 186 MB (Google, Inc.)

    Viber 173 MB (Viber Media Inc.)

 

Virtual Memory Information:

    Physical RAM: 8 GB

 

    Free RAM: 35 MB

    Used RAM: 6.16 GB

    Cached files: 1.80 GB

 

    Available RAM: 1.84 GB

    Swap Used: 2 MB

 

Software Installs (past 30 days):

    Install Date Name (Version)

    2019-08-26 Gatekeeper Configuration Data (181)

    2019-09-11 Adobe Flash Player

    2019-09-15 MRTConfigData (1.49)

    2019-09-20 iTunes (12.8.2)

    2019-09-21 Magnet (2.4.4)

    2019-09-21 Speedtest (1.6)

    2019-09-22 EtreCheck (5.3.3)

 

Clean up:

    ~/Library/LaunchAgents/com.valvesoftware.steamclean.plist

        ~/Library/Application Support/Steam/SteamApps/steamclean

        Executable not found

 

Diagnostics Information (past 7 days):

    Directory /Library/Logs/DiagnosticReports is not accessible.

    Enable Full Drive Access to see more information.

 

End of report



#8   Xto01

Xto01

    iPH User

  • 118 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/09/2019 - 10:53

Ξέχασες να ενεργοποιήσεις το Full Drive Access. Χωρίς το report από το διαγνωστικό δεν μπορώ να δω τι κρασάρει.

Στο λέει πάνω πάνω:

Full drive access: Disabled

Problem: Apps are crashing
 
Τα apps είναι όλα γνήσια ή κάποια και από torrent;


#9   Xto01

Xto01

    iPH User

  • 118 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/09/2019 - 11:46

Δυστυχώς όπως είπα και σε έναν άλλο φίλο, λόγο της έκδοσης του λειτουργικού που τρέχεις δεν υπάρχει η επιλογή για Full drive access.

Για να δεις όμως εάν κάποια εφαρμογή κρασάρει μπορείς να αναζητήσεις το crash report από το Consol.app ή μέσω του Finder στον φάκελο ~/Library/Logs/DiagnosticReports.

Κάνε ένα Reinstall το macOS όπως ανέφερα και στην αρχή. Μπορεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις να διορθωθεί.



#10   giodis

giodis

    iPH Hero

  • 4468 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 22/09/2019 - 12:23

Ανεξάρτητα από το θέμα,  δεν έχεις ενεργοποιήσει το εγγενές trim support του macOS στον δίσκο σου.

 

Στο report αναφέρεται·  Runaway process - A process is using a large percentage of your CPU.

 

Για έλεγξε στο Activity Monitor περί τίνος πρόκειται.


vires acquirit eundo


#11   dakis

dakis

    iPH Contributor

  • 1304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:dakis

Δημοσίευση 22/09/2019 - 14:43

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,

Θα τα δοκιμάσω όταν πάω σπίτι

Ξέχασα αναφέρω ότι το Apple Music δούλευε μια τον περασμένο Γενάρη όπου και σταμάτησα την συνδρομή.

Από τότε δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στο mac παρά μόνο τις ενημερώσεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#12   Xto01

Xto01

    iPH User

  • 118 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/09/2019 - 17:43

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας,

Θα τα δοκιμάσω όταν πάω σπίτι

Ξέχασα αναφέρω ότι το Apple Music δούλευε μια τον περασμένο Γενάρη όπου και σταμάτησα την συνδρομή.

Από τότε δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στο mac παρά μόνο τις ενημερώσεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Και οι ενημερώσεις δεν είναι πάντοτε αθώες.



#13   Xto01

Xto01

    iPH User

  • 118 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/09/2019 - 18:06

Με λίγο ψάξιμο βρήκα αυτό. Τελικά δεν είσαι ο μοναδικός και το πρόβλημα οφείλεται σε αναβάθμιση του iTunes. Τουλάχιστον αυτό είναι το γενικό συμπέρασμα. Οπότε νομίζω ότι ακόμα και η πλήρης απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση του iTunes πιθανότατα να μην φέρει θετικό αποτέλεσμα. 

Δεν ξέρω με τη λύση που προτείνει ο mikehren τι γίνεται. Δες το και αποφασίζεις.



#14   dakis

dakis

    iPH Contributor

  • 1304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:dakis

Δημοσίευση 23/09/2019 - 09:46

Με λίγο ψάξιμο βρήκα αυτό. Τελικά δεν είσαι ο μοναδικός και το πρόβλημα οφείλεται σε αναβάθμιση του iTunes. Τουλάχιστον αυτό είναι το γενικό συμπέρασμα. Οπότε νομίζω ότι ακόμα και η πλήρης απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση του iTunes πιθανότατα να μην φέρει θετικό αποτέλεσμα. 

Δεν ξέρω με τη λύση που προτείνει ο mikehren τι γίνεται. Δες το και αποφασίζεις.

καλημέρα,

 

αυτό μάλιστα λειτούργησε! 

 

ωστόσο, δεν θα μπουν στον κόπο να το φτιάξουν με ένα ενδεχόμενο up date?



#15   Xto01

Xto01

    iPH User

  • 118 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 23/09/2019 - 09:58

καλημέρα,

 

αυτό μάλιστα λειτούργησε! 

 

ωστόσο, δεν θα μπουν στον κόπο να το φτιάξουν με ένα ενδεχόμενο up date?

Πιθανολογώ ότι κάποια στιγμή θα το φτιάξουν. Το ζήτημα είναι γιατί δεν το έχουν ήδη φτιάξει (?) με κάποιο update καθώς οι αναφορές δεν είναι λίγες και απ' όσο βλέπω έχουν περάσει και αρκετοί μήνες.

Εφόσον λειτούργησε η παραπάνω λύση, μπορεί να φανεί χρήσιμη και σε κάποιον άλλο.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5

0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες