Καλησπέρα σας, μόλις παρέλαβα καινούριο iPad Pro 2018 από αντικατάσταση, του έκανα ενημέρωση και προσπαθώ να το συνδέσω στο MacBook Pro που είχα back up του παλιού iPadόμως δεν συνδέεται με τιποτα! Το καλώδιο είναι της anker με το οποίο δούλευα μια χαρά με το προηγούμενο iPad. Μήπως κάποιος έχει ιδέα τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ πολύ!

iPad Pro 2018 από αντικατάσταση δεν μπορεί να συνδεθεί σε iTunes σε MacBook Pro.
Από
vag8
, 13/04/2020 16:25
3 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 13/04/2020 - 16:25
Ad
#2
Δημοσίευση 13/04/2020 - 16:26
Βάλε το original καλώδιο και δοκίμασε πάλι. Άλλαξε και USB port
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Δημοσίευση 13/04/2020 - 16:31
Έχω αλλάξει sb ports , τίποτα! original καλώδιο δεν υπάρχει σε αυτό το pad. Το καλώδιο που παρέχεται στο κουτί είναι usb c σε usb c που το συνδέει με τον φορτιστή του.
#4
Δημοσίευση 13/04/2020 - 16:47
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Τελικά τη βρήκα τη λύση. Το βρήκα το ipad στον finder στο macbook και το ξεκλείδωσα. Μετά πάτησα αξιόπιστος και φάνηκε στο itunes, ή music πια.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες