Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Vodafone - Υψηλές χρεώσεις


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
74 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 30/06/2020 - 12:49

Μέσω τις εφαρμογής My Vodafone δεν υπάρχει πληροφόρηση για την κίνηση του λογαριασμού ή την υπέρβαση;



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   christos1414

christos1414

    iPH Contributor

  • 1662 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 30/06/2020 - 13:19

Υπάρχει και σου έρχεται μηνυμα όταν καταναλώσεις το 80%, είτε σε κλήσεις είτε σε δεδομένα.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#18   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 30/06/2020 - 13:20

Κάτι ακόμα.

Η Vodafone στο Γενικοί όροι παροχής ηλεκτρονικών κινητών υπηρεσιών, αναφέρει στο 7. ΧΡΕΩΣΕΙΣ - ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.

 

7.1 Κάθε μεταβολή Τιμοκαταλόγου δημοσιεύεται και εφαρμόζεται βάσει της κείμενης νομοθεσίας. Οι εκάστοτε αλλαγές στον Τιμοκατάλογο αναρτώνται στην ιστοσελίδα της VODAFONE στην ενότητα Vodafone Ελλάδας / Εταιρία / Νέα /Ανακοινώσεις και αποτυπώνονται τακτικά τους έντυπους Τιμοκαταλόγους που διατίθενται στο δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας.

 

Άρα το Σημαντική υπενθύμιση για την υπηρεσία «Ανώτατο Όριο Χρέωσης Λογαριασμού» είναι μέσα σε αυτό.

 

Από την πλευρά της η εταιρία μπορεί να επικαλεστεί ότι όλες τις οι ενημερώσεις για τις χρεώσεις και τις υπηρεσίες είναι διαθέσιμες μέσω της σελίδας της. Οπότε, δεν έχει κάτι κρυφό από τους πελάτες της.

Πέρα από αυτό ήδη έστειλε το μήνυμα όταν έφτασε το όριο του 80%.

Από κει και πέρα ο ίδιος ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να ελέγξει την κίνηση του λογαριασμού του.

 

Συνημμένο αρχείο  Screen Shot 2020-06-30 at 14.17.54.png   73.14KB   47 λήψεις

 

Δεν είναι εύκολο να κυνηγήσετε νομικά τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Όχι ότι δεν έχει δικαιωθεί κόσμος.



#19   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 30/06/2020 - 13:47

Υπάρχει και σου έρχεται μηνυμα όταν καταναλώσεις το 80%, είτε σε κλήσεις είτε σε δεδομένα.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Αυτό είναι κάτι τελείως διαφορετικό από το "Ανώτατο όριο χρέωσης λογαριασμού". Θα έπρεπε να είχα ενημερωθεί πως υπάρχει υπηρεσία για όταν ξεφεύγει το πόσο από ένα όριο και μετά και όχι να μου λένε πως δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία και να με εμπαίζουν. Εγώ πάνω εκεί πατάω. Διότι άλλο 320 ευρώ που μου έβγαλαν και άλλο αν είχα ενημερωθεί πιο νωρίς 150, μιλάμε για μεγάλη διαφορά. Διότι υπάρχουν καταγεγραμμένες κλήσεις με τους συμβούλους της Vodafone να μου λένε πως δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία όταν τους ρώτησα έστω για το μέλλον πως μπορώ να καλυφτώ αν ξεφύγει το ποσό πάλι για τους χ.ψ λόγους. 


Τελευταία επεξεργασία από: jimmakos, 30/06/2020 - 13:49

Once You Go Mac You Never Go Back

#20   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 30/06/2020 - 14:12

Έχω μια αίσθηση πως ο ΣτΚ έχει αρχίσει να παραπαίει. Γενικά και στο google στα σχόλια βλέπω μεγάλη απογοήτευση και προσωπικά προσπαθώ πόσες ώρες να τους βρω στο τηλέφωνο να ρωτήσω εάν έλαβαν το email μου και γενικότερα πως μπορώ να κινηθώ και τίποτα. 

χαλασε και ο ΣτΚ; Οσες φορες χρειαστηκε να καθοδηγησω πελατες μου , ο ΣτΚ ηταν αψογος σε ολα .Κριμα..



#21   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 30/06/2020 - 14:14

χαλασε και ο ΣτΚ; Οσες φορες χρειαστηκε να καθοδηγησω πελατες μου , ο ΣτΚ ηταν αψογος σε ολα .Κριμα..

Θα δείξει στην πορεία, δυσκολεύτηκα πολύ να επικοινωνήσω μαζί τους στο τηλέφωνο, έλαβαν το email μου και μου είπαν πλέον απλά να περιμένω και θα επικοινωνήσουν εκείνοι για την εξέλιξη του θέματος. 

 

Στο ΙΝ.ΚΑ που πήρα τηλ, μόνο που δεν με έδειραν :P


Once You Go Mac You Never Go Back

#22   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 30/06/2020 - 14:16

Θα έπρεπε να είχα ενημερωθεί πως υπάρχει υπηρεσία για όταν ξεφεύγει το πόσο από ένα όριο και μετά και όχι να μου λένε πως δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία και να με εμπαίζουν. Εγώ πάνω εκεί πατάω. 

Πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Δηλαδή, ότι πριν την χρέωση είχες ζητήσει κάτι τέτοιο και δεν σε ενημέρωσαν σωστά. Είτε σε κατάστημα, είτε από την εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικώς.

Για να αποδειχθεί αυτό ή θα πρέπει να αναφέρεις συγκεκριμένο κατάστημα και πωλητή ή συγκεκριμένο εκπρόσωπο και όλα αυτά με ημερομηνία και ώρα, εφόσον οι κλήσεις καταγράφονται.

Έχω δουλέψει αρκετά χρόνια στην κινητή τηλεφωνία και αυτά που ψάχνετε είναι ψύλλοι στ' άχυρα.

Για να δικαιωθείς απέναντι σε μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας το λάθος θα πρέπει να είναι καθαρά δικό της, τρανταχτό και να βγάζει μάτι.

Από τη στιγμή που μια εταιρία έχει όλες τις υπηρεσίες και την τιμολόγηση σε κοινή θέα, δεν μπορείς εύκολα να την κατηγορήσεις για κάτι.

Πόσο μάλλον όταν σου έχει στείλει προειδοποίηση την οποία παραβλέπεις.

Το να υπάρξει δικαίωση γιατί ένας εκπρόσωπος έκανε λάθος ισχύει μόνο εφόσον έχει γίνει πριν το συμβάν και με στοιχεία.



#23   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 30/06/2020 - 14:31

Πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Δηλαδή, ότι πριν την χρέωση είχες ζητήσει κάτι τέτοιο και δεν σε ενημέρωσαν σωστά. Είτε σε κατάστημα, είτε από την εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικώς.

Για να αποδειχθεί αυτό ή θα πρέπει να αναφέρεις συγκεκριμένο κατάστημα και πωλητή ή συγκεκριμένο εκπρόσωπο και όλα αυτά με ημερομηνία και ώρα, εφόσον οι κλήσεις καταγράφονται.

Έχω δουλέψει αρκετά χρόνια στην κινητή τηλεφωνία και αυτά που ψάχνετε είναι ψύλλοι στ' άχυρα.

Για να δικαιωθείς απέναντι σε μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας το λάθος θα πρέπει να είναι καθαρά δικό της, τρανταχτό και να βγάζει μάτι.

Από τη στιγμή που μια εταιρία έχει όλες τις υπηρεσίες και την τιμολόγηση σε κοινή θέα, δεν μπορείς εύκολα να την κατηγορήσεις για κάτι.

Πόσο μάλλον όταν σου έχει στείλει προειδοποίηση την οποία παραβλέπεις.

Το να υπάρξει δικαίωση γιατί ένας εκπρόσωπος έκανε λάθος ισχύει μόνο εφόσον έχει γίνει πριν το συμβάν και με στοιχεία.

Δεν αντιλέγω και φυσικά είμαι πρόθυμος να πληρώσω το ποσό, αλλά είναι το γαμώτο. Για 6 ώρες να πληρώσω 320 ευρώ και φυσικά ενώ θα μπορούσα να πληρώσω 150 αν είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία που υπάρχει αναρτημένη στο site της Vodafone, αλλά οι εκπρόσωποι που μίλησα (τους αναφέρω στην καταγγελία στον ΣτΚ) μου λένε ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. 

Διότι από όποια πλευρά κι αν το δεις, σαν πελάτης και καταναλωτής δεν προφυλάχθηκα από πουθενά. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#24   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 30/06/2020 - 16:41

Δεν αντιλέγω και φυσικά είμαι πρόθυμος να πληρώσω το ποσό, αλλά είναι το γαμώτο. Για 6 ώρες να πληρώσω 320 ευρώ και φυσικά ενώ θα μπορούσα να πληρώσω 150 αν είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία που υπάρχει αναρτημένη στο site της Vodafone, αλλά οι εκπρόσωποι που μίλησα (τους αναφέρω στην καταγγελία στον ΣτΚ) μου λένε ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. 

Διότι από όποια πλευρά κι αν το δεις, σαν πελάτης και καταναλωτής δεν προφυλάχθηκα από πουθενά. 

Βρε Δημήτρη, δεν αμφισβητεί κανένας την πρόθεση σου να πληρώσεις.

Εδώ συζητάμε το πως αλλά και εάν μπορείς να κυνηγήσεις την εταιρία στο να μην πληρώσεις τελικά αυτά τα χρήματα.

Οι εκπρόσωποι με τους οποίους μίλησες, σου έδωσαν λάθος απάντηση φυσικά (γιατί άλλα λέει η Vodafone στο site της), ΑΛΛΑ σου την έδωσαν αφού εσύ χρεώθηκες την παραπάνω κίνηση. Εσύ, θα ήσουν 100% καλυμμένος και με το δίκιο σου θα μπορούσες να διεκδικήσεις απ’ ευθείας από την Vodafone και χωρίς να μπλέξεις με τους διάφορους φορείς, να μην πληρώσεις το extra ποσό, στην περίπτωση που είχες επικοινωνήσει ή είχες επισκεφθεί κάποιο κατάστημα και είχες ρωτήσει από πρίν εάν υπάρχει κάποια υπηρεσία που σε περίπτωση που ξεφύγεις σε χρόνο, να μπορεί να σε προστατεύσει.

Αν για παράδειγμα εσύ όταν έλαβες το μήνυμα στο 80% της κάλυψης του πακέτου του συμβολαίου σου, είχες επικοινωνήσει με τη Vodafone και είχες ζητήσει αυτό που ζήτησες τώρα και σου έλεγαν ότι δεν υπάρχει (όπως λένε και τώρα δηλαδή), τότε σήμερα θα μπορούσες να τους πάρεις τηλέφωνο και να απαιτήσεις να μην πληρώσεις τίποτα και με το δίκιο σου. Και πολύ πιθανόν να μην πλήρωνες.

Για να σε προφυλάξει η εταιρία, θα πρέπει πρώτα εσύ ως πελάτης να το ζητήσεις. Ξεκινώντας από το σωστό πακέτο για την κάλυψη των αναγκών σου κάθε μήνα και από κει και πέρα ενεργοποιώντας κάποιες extra υπηρεσίες ως δικλείδες ασφαλείας.

Το εάν η εταιρία δεν σε έχει ενημερώσει σωστά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Αλλά σε νομικό επίπεδο, αυτό πρέπει να το αποδείξεις με στοιχεία. 

Δεν ξέρω πόσοι έχετε κάτσει ποτέ να διαβάσετε το τι γράφουν μέσα τα συμβόλαια που υπογράφετε. Η εταιρίες είναι καλυμμένες σχεδόν για τα πάντα απέναντι στον πελάτη. Εκτός και επαναλαμβάνω γίνει κάτι πολύ χοντρό που όντως να ευθύνεται η ίδια η Vodafone, π.χ.

Αυτό που θα ισχυριστεί όμως η Vodafone, όταν και εάν την πας στα δικαστήρια είναι ότι εσύ ως πελάτης μπορεί να μην ανέφερες τις πραγματικές ανάγκες κάλυψης σε χρόνο ομιλίας, δεδομένων, κλπ, όταν έκανες το συμβόλαιο, καθώς επίσης και ότι μπορεί κάποια στιγμή να σου προτάθηκε τηλεφωνικά ή από κατάστημα να ενεργοποιήσεις κάποια υπηρεσία φραγής από κάποιο ποσό και πάνω και εσύ τους αγνόησες. Ίσως ακόμα να ισχυριστούν, ότι ενώ υπάρχουν όλοι οι τρόποι ελέγχου του πακέτου σου (τους ανέφερα παραπάνω) ανά πάσα ώρα και στιγμή εσύ επίσης τους αγνόησες.

Είναι δύσκολο να πας να διεκδικήσεις κάτι, για μια λάθος ενημέρωση που έλαβες εκ των υστέρων και όχι πριν.

Εάν αποφασίσεις να τους κυνηγήσεις, προσωπικά σου εύχομαι να δικαιωθείς και να μην πληρώσεις ούτε σεντ.

Στα λέω όλα αυτά γιατί έχω ακούσει πάρα πολλές περιπτώσεις.

Αυτοί που κυρίως έβρισκαν δικαίωση (και πάλι όχι πάντα) ήταν όσοι είχαν πρόβλημα με τα 5ψήφια και τις τρελλές χρεώσεις. Ή με χρεώσεις περιαγωγής σε παραμεθόριο, κλπ.

Καλή τύχη!


Τελευταία επεξεργασία από: IIIuvatar1981, 30/06/2020 - 16:41


#25   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1454 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 30/06/2020 - 23:16

Ζήτα τη κλήση με αίτηση σε κατάστημα που σου είπαν ότι δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία και μετά καταγγελίαστη ΕΕΤΤ.

 

Αμέσως μετά τη δικαίωση σου κάνε τη χάρη στο εαυτό σου και φύγε από αυτούς τους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ σε όλα τα επίπεδα.



#26   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 06:06

Ζήτα τη κλήση με αίτηση σε κατάστημα που σου είπαν ότι δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία και μετά καταγγελίαστη ΕΕΤΤ.

 

Αμέσως μετά τη δικαίωση σου κάνε τη χάρη στο εαυτό σου και φύγε από αυτούς τους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ σε όλα τα επίπεδα.

Έκανα εχθές μια καταγγελία στη ΕΕΤΤ. Αναφέροντας αυτά που λες και εσύ. 

 

 Θα περιμένω και από εκεί να δω αν θα βγει κάποιο αποτέλεσμα. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#27   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 07:07

Δημήτρη καλημέρα.

Τους ανέφερες καθόλου ότι υπάρχει η υπηρεσία για το ανώτατο όριο χρέωσης λογαριασμού; Και αν ναι, τι σου απάντησαν; Ισχύει; Δεν ισχύει; Τι λένε;

Προσπάθησες να μιλήσεις ή να στείλεις κάποιο email για όλο αυτό που έχει συμβεί σε κάποιο αρμόδιο τμήμα, π.χ. τμήμα παραπόνων ή τμήμα λογαριασμών; Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει πλέον γιατί είμαι εκτός εδώ λίγα χρόνια.

Η Vodafone (και οι άλλες εταιρίες) συνήθως έμπαιναν στην διαδικασία συμβιβασμού και κυρίως όταν ο πελάτης ήταν καλός. Πολλές γραμμές, καλοπληρωτής, πολλά χρόνια συνδρομητής κλπ.



#28   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 07:33

Καλημέρα Δημήτρη, πελάτης της Vodafone πάνω από 10 χρόνια με δικό μου αφμ και αν το πάω ακόμα πιο πίσω όταν ζούσε ο πατέρας, όλη μας της ζωή. Τρεις γραμμές κάτω από το ΑΦΜ μου και ένα σταθερό στο εξοχικό που πραγματικά κάνει χρήση 15 ημέρες το χρόνο μόνο. 

Στην πρώτη επικοινωνία όταν έγινε αυτό και τους είπα γιατί δεν ενημερώθηκα κάποια στιγμή πιο νωρίς, πριν ξεφύγει τόσο το ποσό, π.χ στα 100 ευρώ, μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία και μόνο όταν φτάσει στα 320 ευρώ όπως τώρα αναλαμβάνει το τμήμα Risk management και στέλνει κάποιο μήνυμα. Επίσης τα ίδια παράπονα έγιναν στην προσωπική μου σύμβουλο, φυσικά χωρίς αποτέλεσμα και όταν είπα ότι εγώ θέλω να μπαίνει φραγή όταν ξεπερνάω τα 1500 λεπτά, μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο (όντως δεν υπάρχει) αλλά δεν έγινε καμία αναφορά στο όριο χρέωσης λογαριασμού. 

Όταν έμαθα από εσάς εδώ για αυτή την υπηρεσία και τους το ανέφερε, η απάντηση ήταν δεν μας το ζητήσατε. Ε κάπου εκεί έγινε το έλα να δεις και ξεκίνησα τις καταγγελίες. 

Αυτό που μου πρότειναν ήταν να μου κόψουν 40 ευρώ προ ΦΠΑ το οποίο και δεν δέχθηκα. Όπως σου είπα και εχθές, το ποσό θα το πληρώσω, αλλά για το γαμώτο θα τους κάνω να τρέχουν. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#29   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 09:01

Καλημέρα Δημήτρη, πελάτης της Vodafone πάνω από 10 χρόνια με δικό μου αφμ και αν το πάω ακόμα πιο πίσω όταν ζούσε ο πατέρας, όλη μας της ζωή. Τρεις γραμμές κάτω από το ΑΦΜ μου και ένα σταθερό στο εξοχικό που πραγματικά κάνει χρήση 15 ημέρες το χρόνο μόνο. 

Στην πρώτη επικοινωνία όταν έγινε αυτό και τους είπα γιατί δεν ενημερώθηκα κάποια στιγμή πιο νωρίς, πριν ξεφύγει τόσο το ποσό, π.χ στα 100 ευρώ, μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει τέτοια υπηρεσία και μόνο όταν φτάσει στα 320 ευρώ όπως τώρα αναλαμβάνει το τμήμα Risk management και στέλνει κάποιο μήνυμα. Επίσης τα ίδια παράπονα έγιναν στην προσωπική μου σύμβουλο, φυσικά χωρίς αποτέλεσμα και όταν είπα ότι εγώ θέλω να μπαίνει φραγή όταν ξεπερνάω τα 1500 λεπτά, μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο (όντως δεν υπάρχει) αλλά δεν έγινε καμία αναφορά στο όριο χρέωσης λογαριασμού. 

Όταν έμαθα από εσάς εδώ για αυτή την υπηρεσία και τους το ανέφερε, η απάντηση ήταν δεν μας το ζητήσατε. Ε κάπου εκεί έγινε το έλα να δεις και ξεκίνησα τις καταγγελίες. 

Αυτό που μου πρότειναν ήταν να μου κόψουν 40 ευρώ προ ΦΠΑ το οποίο και δεν δέχθηκα. Όπως σου είπα και εχθές, το ποσό θα το πληρώσω, αλλά για το γαμώτο θα τους κάνω να τρέχουν. 

Η απάντηση που έδωσε η Vodafone είναι σωστή και να ξέρεις ότι είναι καλυμμένη 100%.

Είναι ακριβώς αυτό που ανέφερα και στο χθεσινό μου σχόλιο.

Για να σε προφυλάξει η εταιρία, θα πρέπει πρώτα εσύ ως πελάτης να το ζητήσεις. Ξεκινώντας από το σωστό πακέτο για την κάλυψη των αναγκών σου κάθε μήνα και από κει και πέρα ενεργοποιώντας κάποιες extra υπηρεσίες ως δικλείδες ασφαλείας.”

Συγγνώμη που κάνω τον δικηγόρο του διάβολου στο όλο θέμα αλλά ξέρω αρκετά καλά τον τρόπο που λειτουργούν.

 

Στη θέση σου: 

1) Θα εξαντλούσα όλες τις δυνατότητες επικοινωνίας με τη Vodafone. Εφόσον φτάναμε σε αδιέξοδο…

2) Θα πήγαινα για μεταφορά όλων των γραμμών μου σε άλλη εταιρία. Εδώ θέλει λίγο προσοχή γιατί αυτή η διαδικασία δεν είναι η παλιά καραμέλα. Δηλαδή, εκεί που πας να τους πιέσεις, μπορεί όντως να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες και να σου έρθει κανένας λογαριασμός εξωπραγματικός. Εκτός και το έχεις αποφασίσει. Εγώ θα το έκανα μόνο εάν μου έδειχναν με τη στάση τους ότι δεν με υπολογίζουν καθόλου σαν πελάτη. Οπότε εκεί, άντε γεια!

3) Μεταφορά σε άλλη εταιρία και ταυτόχρονα καταγγελία.

 

Αυτό που θα πω απευθύνεται σε όλους.

Καμία εταιρία κινητής τηλεφωνίας δεν είναι υπεύθυνη για τον τρόπο που ο συνδρομητής κάνει χρήση της γραμμής του ή του πακέτου του. Πείτε το όπως θέλετε. 

Αντιθέτως, ο ίδιος ο συνδρομητής είναι αυτός που πρέπει να πει τι ανάγκες έχει και η εταιρία να του δώσει λύσεις, δηλαδή να του τις καλύψει. Εάν η εταιρία δεν καλύψει σωστά τις ανάγκες του πελάτη, τότε ο πελάτης μπορεί να κινηθεί εναντίων της εταιρίας.

Οι καταγγελίες είναι ένα εύκολο κομμάτι. Η δικαίωση είναι το δύσκολο και θέλει χρόνο. Και μπορεί να σου κοστίσει κιόλας.

 

Για το μόνο πράγμα που πιέζουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας είναι τους πελάτες της καρτοκινητής. Πραγματικά τους κυνηγάνε και τους ενημερώνουν διαρκώς για νέα πακέτα. Ξέρουν ακριβώς πόσα χρήματα βάζουν, πόση χρήση κάνουν, κλπ. Και αυτό για να τους μεταφέρουν σε συμβόλαια.

 

Δημήτρη, δύσκολα θα δικαιωθείς.

 

Εάν θέλεις τη γνώμη μου, ρώτα και κάποιον νομικό να σε ενημερώσει-συμβουλεύσει σχετικά. Το λέω γιατί ξεκίνησες όπως λες και έκανες καταγγελίες.


Τελευταία επεξεργασία από: IIIuvatar1981, 01/07/2020 - 09:04


#30   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 09:16

Συμφωνώ δύσκολα θα δικαιωθεί.

Από την άλλη θεωρώ «εξυπνάδα» του τραστ κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα να υπάρχει έλεγχος και φραγή - ειδοποίηση - τηλεφώνημα ... όταν υπερβαίνεις κατά 320€ το συμβόλαιο σου και όχι την την στιγμή που πας να το υπερβείς.

Η δυνατότητα προφανώς και υπάρχει , όμως οι εταιρείες σκέφτονται «ας υπερβούν και λίγο όχι τόσο πολύ ώστε ο πελάτης να αδυνατεί να πληρώσει αλλά από την άλλη ας του πάρουμε και εμείς λίγα παραπάνω από την υπέρβαση»

Στο εξωτερικό δεν υπάρχουν ούτε αυτές οι χρεώσεις που υπάρχουν εδώ , ούτε αυτές οι «ελληνικες κουτοπονηριές» των εταιρειών.

Όπως τόσα και τόσα παρόμοια εδώ στο Ελλάδα (βλέπε κόστος διοδίων ανα χιλιόμετρο σε σχέση με το εξωτερικό κλπ κλπ).


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες