Μακάρι ρε Νίκο!
Νόμιζα ότι θα αντέξω για λίγες μέρες ακόμη με το Huawei αλλά δεν γίνεται.
Μπα, δε παλεύεται.
Είχα και 'γω ένα Honor 8 για καμιά βδομάδα μέχρι να παραλάβω και μου 'χε σπάσει τα νεύρα.
Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:06
Υπομονή ΣωκρατεςΜακάρι ρε Νίκο!
Νόμιζα ότι θα αντέξω για λίγες μέρες ακόμη με το Huawei αλλά δεν γίνεται.
Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: vagfilippo, 26/11/2020 - 18:07
Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:13
Υπομονή Σωκρατες
Στρώνει η αγορά από βδομάδα (πληροφορία από media)
Το πρόβλημα ξαναλέω είναι ο χαμός με τα ΚΟΥΡΙΕΡ
Να έχεις τόσες παραδόσεις και να σκάσει και η (για γέλια για μένα) βλακ φραιδει οποτε καταλαβαίνεις ποσο αργούν τα πακέτα.
Φίλος ταρίφας μου λέγε ότι τα public μισθώνουν ταξί για παραδόσεις
Φίλε ελπίζω να έχεις δίκιο και όντως να έχουμε καμία παραλαβή από βδομάδα!
Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:41
Υπομονή Σωκρατες
Στρώνει η αγορά από βδομάδα (πληροφορία από media)
Το πρόβλημα ξαναλέω είναι ο χαμός με τα ΚΟΥΡΙΕΡ
Να έχεις τόσες παραδόσεις και να σκάσει και η (για γέλια για μένα) βλακ φραιδει οποτε καταλαβαίνεις ποσο αργούν τα πακέτα.
Φίλος ταρίφας μου λέγε ότι τα public μισθώνουν ταξί για παραδόσεις
Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:52
Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:53
Mini δεν έχει πάρει κανείς; να μας πει εντυπώσεις για μπαταρία κυρίως.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 26/11/2020 - 18:54
Iphone 12/mini είναι παντού ετοιμοπαραδοτα. Φέτος πέσανε όλοι σε pro/max.Παραγγελία πριν δυο μέρες στο Γερμανό κ σήμερα παρέλαβα για λογαριασμό του αδερφού μου iPhone 12 mini. Το μέγεθος του είναι απίστευτο ! Πολύ πρακτικό! Εύκολα το έπαιρνα αν είχα κ iPad για σερφάρισμα .
Sent from my iPhone XS Max
Δημοσίευση 26/11/2020 - 19:22
Όπως λέτε και ξαναλέτε συνέχεια, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ προπληρωμή.
Είχα κάνει προπαραγγελία στην iSystem με προπληρωμή και στις 18 του μηνός, ζήτησα ακύρωση και προχώρησαν (υποτίθεται) σε άμεση επιστροφή η οποία θα φαινόταν το αργότερο σε 5 εργάσιμες.
Αφού πέρασαν πλέον 7 εργάσιμες και άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια, τους ξανακάλεσα ζητώντας το αποδεικτικό της συναλλαγής, για να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου και να καταλάβω σε τι φάση βρίσκεται η συναλλαγή και αργεί τόσο. Μου είπαν θα μου τη στείλουν με email σε λίγη ώρα.
Αντ´αυτού, με παίρνει κάποιος άλλος τηλέφωνο και μου ζητάει 1000 συγγνώμη, ότι δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής από την υπάλληλο και είχε μείνει σε ενα στάδιο πριν την ολοκλήρωση.
Μου είπαν ότι θα το ολοκληρώσουν τώρα και ότι θα φανούν σε 1-3 εργάσιμες. Μου έστειλαν κι ένα ενδοσυστημικό email που φαίνεται η επιστροφή, αλλά όχι κάποιο αποδεικτικό τραπεζικής συναλλαγής, οπότε περιμένω σε αναμμένα κάρβουνα, να δω τι θα γίνει.
Μακριά από προπληρωμές παιδιά, πραγματικά ποτέ ξανά, έπαθα κι έμαθα κι εγώ...
Καλησπέρα σε μένα από istrom για επιστροφή χρημάτων έχει περάσει 1 βδομάδα και ακόμη τίποτα και θα τους πάρω αύριο τηλέφωνο.
ΜΗΝ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.
Δημοσίευση 26/11/2020 - 20:02
Δυστυχώς το πάθημα να μας γίνει μάθημα, να πω ότι δε μας είχα χιλιοπροειδοποιήσει εδώ μέσα...Καλησπέρα σε μένα από istrom για επιστροφή χρημάτων έχει περάσει 1 βδομάδα και ακόμη τίποτα και θα τους πάρω αύριο τηλέφωνο.
ΜΗΝ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.
Δημοσίευση 26/11/2020 - 21:39
Εγώ έχω κάνει προπαραγγελία στον Κωτσόβολο με πλάνο δόσεων ωστόσο για ένα 12 ProMax PB μαζί με ρολόι S6 44 PB.
Θες υπέγραψα στον κούριερ αλλά παρατήρησα 1-2 πραγματάκια τα οποία θέλω να πω εδώ -κουβέντα να γίνεται-.
Στην αρχή της παραγγελίας στις 15/11 έλεγε η σελίδα για το κινητό ότι είναι σε "αναμονή προμηθευτή".
Μετά από 2-3 μέρες, βλέπω ότι έχει φύγει το μήνυμα, ωστόσο η παραγγελία "έσπασε" στα 2 με μήνυμα :
"Η παραγγελία σου θα παραδοθεί τμηματικά και παρακάτω μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της κάθε αποστολής.
Η τμηματική αποστολή μιας παραγγελίας γίνεται σε περίπτωση που τα προϊόντα της παραγγελίας σου προετοιμάζονται και αποστέλλονται από διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους της Κωτσόβολος με στόχο την πιο άμεση αποστολή τους στο χώρο σου. Επίσης, μπορεί να συμβεί εάν ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο."
Επειδή είχα κάνει και μια άμεση αγορά με κάρτα για μία καρέκλα γραφείου που είναι να παραλάβω αύριο και ήθελα να μάθω ώρα γιατί έχω δουλειές να κάνω, τους πήρα τηλέφωνο.
Όσο περίμενα στην αναμονή (55 λεπτά αναμονή), είπα να κάνω έναν έλεγχο διαθεσιμότητας στη σελίδα τους και για 30 λεπτά έδειχνε το συγκεκριμένο ProMaX άμεσα διαθέσιμο...
Οπότε είπα "ώπα.. εδώ είμαστε"...
Αφού απάντησε ο άμοιρος υπάλληλος, ρώτησα για το σκοπό που κάλεσα και του έκανα κάποιες ερωτήσεις για την παραγγελία του κινητού, που είπα να μοιραστώ μαζί σας...
Μου είπε ότι στην λίστα αναμονής μπήκα από τις 15/11 που έκανα παραγγελία και όχι από την ημέρα που εγκρίθηκε το πλάνο δόσεων και υπέγραψα...
(καλό αυτό γιατί τότε θα έμπαινα χθες σε λίστα και καλά Χριστούγεννα)
Μου είπε επίσης ότι όντως θα φύγουν από διαφορετικές αποθήκες αλλά λογικά παίζει να τα έχω και τα 2 την άλλη 7μάδα (μου είπε για Δευτέρα, αλλά χλωμό το κόβω).
Επίσης μου είπε ότι παρέλαβαν αρκετές ποσότητες για να καλύψουν τις προπαραγγελίες.
Τέλος, σχετικά με το ποια εταιρεία κούριερ χρησιμοποιούν, μου είπε ότι "για το 60-70% των παραγγελιών, την Γενική Ταχυδρομική και τώρα λόγω της αυξημένης ζήτησης, χρησιμοποιούν άλλες 3-4.
Τώρα, τι απ' όλα αυτά είναι αλήθεια και τι μούφα για να με "καθησυχάσει" και να κλείσω τι γραμμή δε ξέρω...
Αυτό με την οθόνη που λέτε, επειδή το είδα στις τελευταίες 2-3 σελίδες από 1-2 άτομα, τι ακριβώς είναι και πόσο σοβαρό;
Δημοσίευση 26/11/2020 - 22:32
Κατ' αυτούς πάντα, η διαδικασία είναι... χρονοβόρα: ακύρωση παραγγελίας, ενημέρωση στο λογιστήριο, έλεγχος και έγκριση από το τμήμα λογιστηρίου, αντιλογισμός ποσού /κάρτας, ενημέρωση στην τράπεζα, επιστροφή χρημάτων. Όπως και να χει οι μέρες έχουν περάσει και είναι πολλές.
Είναι ικανοί να ισχυριστούν φόρτο εργασίας ακόμα και στις ακυρώσεις, λόγω καθυστερημένων παραδόσεων.
Πάντως σήμερα είχαν καλεσμένο στις ειδήσεις ένα εκπρόσωπο από την ACS για να μιλήσει για το black friday week και τις παραδόσεις και όταν τον ρώτησαν πως πάνε οι παραγγελίες απάντησε: "ζητούμε τις ευχές σας και την υπομονή σας να μπορέσουμε να τα καταφέρουμε".
Καλησπέρα σε μένα από istrom για επιστροφή χρημάτων έχει περάσει 1 βδομάδα και ακόμη τίποτα και θα τους πάρω αύριο τηλέφωνο.
ΜΗΝ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΙΣΩ.
Δυστυχώς το πάθημα να μας γίνει μάθημα, να πω ότι δε μας είχα χιλιοπροειδοποιήσει εδώ μέσα...
Είπα φέτος να ξεμπερδέψω μία κι έξω, να παραγγείλω από ένα μαγαζί, να πληρώσω και όποτε το φέρουν.
Μετά έμαθα τα προβλήματα με τις οθόνες και αποφάσισα να περιμένω να δω τι θα γίνει πριν αγοράσω, γι'αυτό ζήτησα ακύρωση.
Να δω πότε θα ξεμπλέξουμε...
Δημοσίευση 26/11/2020 - 22:43
Δημοσίευση 27/11/2020 - 10:51
Εκδήλωση ενδιαφέροντος 15/10 στον Κωτσόβολο για 2 iphone pro max.
Εξόφληση με έμβασμα 16/11. Υποτίθεται παράδοση των τηλεφώνων 19/11 στην acs και από τότε στα αζήτητα.
Η κατάσταση στην αναζήτηση δεν έχει αλλάξει.
Hμερομηνία Ώρα Σημειώσεις/Οδηγίες Σημείο ελέγχου Παρατηρήσεις
19/11/2020 15:54:19 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ Π. ΡΑΛΛΗ
19/11/2020 22:31:55 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ
Δεν ξέρει κανείς ούτε κωτσόβολος, ούτε acs που βρίσκονται τα 2 iphone, επίσης μια κυρία χθες στον κωτσόβολο άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να τα έκλεψαν στην acs κιόλας.
Περιμένω να ακυρώσουν την παραγγελία σήμερα, καθώς διαθεσιμότητα δεν βλέπω να υπάρχει για να μου στείλουν άλλα.
Μπάχαλο...
Τελευταία επεξεργασία από: perlepes, 27/11/2020 - 10:52
Δημοσίευση 27/11/2020 - 11:34
Καταγγελία φίλε. Μόνο έτσι θα στρώσουν.
Και οχι τόσο για τις καθυστερήσεις, αλλά γιατί δεν έχουν ιδέα / εικόνα που είναι τα προιόντα που μεταφέρουν και δεν ξέρουν τι κάνουν. Είναι τόσο παθητικοί σε όλο αυτό που συμβαίνει και το χειρότερο είναι οτι έτσι θα παραμείνουν και μετά από όλο αυτό γιατί θα σου πουν "ε αφού τη βγάλαμε στην καραντίνα τώρα καλά είμαστε".
Είναι απλά τραγικοί.
Εκδήλωση ενδιαφέροντος 15/10 στον Κωτσόβολο για 2 iphone pro max.
Εξόφληση με έμβασμα 16/11. Υποτίθεται παράδοση των τηλεφώνων 19/11 στην acs και από τότε στα αζήτητα.
Η κατάσταση στην αναζήτηση δεν έχει αλλάξει.
Hμερομηνία Ώρα Σημειώσεις/Οδηγίες Σημείο ελέγχου Παρατηρήσεις
19/11/2020 15:54:19 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ Π. ΡΑΛΛΗ
19/11/2020 22:31:55 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ
Δεν ξέρει κανείς ούτε κωτσόβολος, ούτε acs που βρίσκονται τα 2 iphone, επίσης μια κυρία χθες στον κωτσόβολο άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να τα έκλεψαν στην acs κιόλας.
Περιμένω να ακυρώσουν την παραγγελία σήμερα, καθώς διαθεσιμότητα δεν βλέπω να υπάρχει για να μου στείλουν άλλα.
Μπάχαλο...
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 27/11/2020 - 11:35
Δημοσίευση 27/11/2020 - 11:45
Ότι θα αποζημιωθείς εφόσον προφανώς δεν έχεις υπογράψει παραλαβή είναι δεδομένο. Όπου κι αν χάθηκαν ή κλάπηκαν.Εκδήλωση ενδιαφέροντος 15/10 στον Κωτσόβολο για 2 iphone pro max.
Εξόφληση με έμβασμα 16/11. Υποτίθεται παράδοση των τηλεφώνων 19/11 στην acs και από τότε στα αζήτητα.
Η κατάσταση στην αναζήτηση δεν έχει αλλάξει.
Hμερομηνία Ώρα Σημειώσεις/Οδηγίες Σημείο ελέγχου Παρατηρήσεις
19/11/2020 15:54:19 ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ Π. ΡΑΛΛΗ
19/11/2020 22:31:55 ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ HUB Π.ΡΑΛΛΗ
Δεν ξέρει κανείς ούτε κωτσόβολος, ούτε acs που βρίσκονται τα 2 iphone, επίσης μια κυρία χθες στον κωτσόβολο άφησε να εννοηθεί ότι μπορεί να τα έκλεψαν στην acs κιόλας.
Περιμένω να ακυρώσουν την παραγγελία σήμερα, καθώς διαθεσιμότητα δεν βλέπω να υπάρχει για να μου στείλουν άλλα.
Μπάχαλο...
Τελευταία επεξεργασία από: DiS, 27/11/2020 - 11:46
0 μέλη, 22 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες