Η Apple αποφάσισε εν μια νυκτί να γκρεμίσει τον μύθο περί "ιδιωτικότητας" που έχτιζε τόσο καιρό, αποκαλύπτοντας το πραγματικό πρόσωπο της εταιρείας των μερικών τρις. Τα νέα χαρακτηριστικά που ανακοινώθηκαν επίσημα πρίν μερικές ημέρες θα κάνουν την εμφάνιση τους με τον ερχομό των iOS 15, watchOS 8 & macOS και θα αφορούν τις εφαρμογές των Messages, Siri & Photos. Εφόσον με το σκανάρισμα εντοπίζονται παιδιά που εμπλέκονται σε σεξουαλική κακοποίηση ή και πράξεις θα ειδοποιούνται οι αρχές και το NCMEC (Εθνικό Κέντρο Αγνοουμένων και Κακοποιημένων Παιδιών). Για την ώρα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό αφορά της ΗΠΑ.
Υπο τον μανδύα λοιπόν -του πολύ σοβαρού ζητήματος- της παιδικής κακοποίησης, η Apple καταργεί "με το γάντι" τη περίφημη "ιδιωτικότητα" που τόσο πολύ έχει διαφημίσει ως προταρχικό χαρακτηριστικό της εταιρείας. Και αυτό γιατί ο αλγόριθμος που ενσωματώνεται για την προστασία των παιδιών, έχει ως βάση το μόνιμο σκανάρισμα των φωτ/φιών που ο χρήστης έχει ανεβάσει στο iCloud αλλά και το φιτράρισμα τους που βρίσκονται στο iMSG. Αυτό απο μόνο του όταν συμβαίνει στην ίδια τη συσκευή, μπορεί να καταργήσει το e2e Encryption που "υποτίθεται" χαρακτηρίζει το οικοσύστημα της Apple.
To αμέσως πιο τρομακτικό στο όλο θέμα, είναι πως η Apple σκοπεύει να επεκτείνει το "Feature" σε 3rd Party Apps όπως τα "αγαπημένα" σε όλους WhatsApp, Snapchat, Instagram κ.ο.κ.
Χαρακτηριστική είναι η αντίδραση διαφόρων ειδικών ανα το κόσμο στο θέμα της ιδιωτικότητας μεταξύ αυτών και ο Edward Snowden, όπου και καταρίπτουν τον "μύθο" που έχει χτιστεί τελευταία.
Center for Democracy and Technology, “deeply concerned that Apple’s changes in fact create new risks to children and all users, and mark a significant departure from long-held privacy and security protocols”:
Apple is replacing its industry-standard end-to-end encrypted messaging system with an infrastructure for surveillance and censorship, which will be vulnerable to abuse and scope-creep not only in the U.S., but around the world. Apple should abandon these changes and restore its users’ faith in the security and integrity of their data on Apple devices and services.
Dr. Carmela Troncoso, leading research expert in Security & Privacy and professor at EPFL in Lausanne, Switzerland, has said that while “Apple's new detector for child sexual abuse material (CSAM) is promoted under the umbrella of child protection and privacy, it is a firm step towards prevalent surveillance and control”.
Dr. Matthew D. Green, another leading research expert in Security & Privacy and professor at the Johns Hopkins University in Baltimore, Maryland, has said that “yesterday we were gradually headed towards a future where less and less of our information had to be under the control and review of anyone but ourselves. For the first time since the 1990s we were taking our privacy back. Today we’re on a different path”, adding:
The pressure is going to come from the UK, from the US, from India, from China. I'm terrified about what that's going to look like. Why Apple would want to tell the world, ‘Hey, we've got this tool’?
Όσοι επιπλέον "πανηγυρίζαμε" για τις αλλαγές που έφερε το iOS 14 με το App Tracking και τον πόλεμο που άνοιξε με το "υπέροχο" FB, καταλήγουμε σε αυτό που αχνοφαινόταν, αλλά κανείς δε τόλμαγε να πει με σιγουριά.
Apple’s Privacy Changes Are Poised to Boost Its Ad Products
Under Apple Inc.’s AAPL -0.03% new privacy restrictions, advertisers targeting iPhone users will get more data about ad performance if they buy Apple’s ad space than if they buy through third parties, according to ad-industry executives.
Advertisers who buy Apple ad space can receive more data about user behavior, the people said. They can learn which version of their ads users saw and which search keywords ads appeared on, they said. Those advertisers will get results nearly in real time, the people said. That could give Apple an edge in luring advertisers, especially if the tech company expands its ad business, ad-industry executives say. Right now, Apple sells search ads that appear in its App Store and display ads that appear in its News and Stocks apps.
Περαστικά μας και όλα γίνονται -φυσικά πάντα- για το καλό μας. Τσίμπα τώρα μια διαφημισούλα made by Apple.
Τελικά τι πήγε τόσο σκ@τά με αυτή την εταιρεία?
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 10/08/2021 - 11:32