
Πειραιώς-Winbank
#1
Δημοσίευση 20/12/2021 - 13:02
Από τότε που σέταρα το iPhone 13 PM κ μετέφερα τα πάντα από το Χ, ανά 3-4 μέρες μου ζητάει το app να κάνω κανονικό log in κάθε φορά που προσπαθώ να μπω! Μου τα ζητάει όλα από την αρχή σαν να είναι πρώτη φορά που μπαίνω κ έχει γίνει κουραστικό! Σε επικοινωνία με την τράπεζα μου είπαν ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα το app!
Μήπως πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση στο κινητό, την οποία δεν ξέρω;;
Έχω iOS 15.1.1
Ad
#2
Δημοσίευση 20/12/2021 - 13:36
#3
Δημοσίευση 20/12/2021 - 14:48
Και σε μένα το κάνει, αλλά οχι πολύ συχνά, κάτι πρέπει να παίζει με την εφαρμογή.
#4
Δημοσίευση 20/12/2021 - 15:14
Μου το χει κάνει και μενα 3-4 φορές αλλά όχι τόσο συχνά όπως αναφέρεις.Και με βάζει να κάνω νέο log in και μάλιστα είναι στα αγγλικά η εφαρμογή και αλλάζω γλώσσα αφού συνδεθώ από τις ρυθμίσεις. Εμένα σε 12 pro max.
Και σε μένα κάνει ακριβώς το ίδιο!
#5
Δημοσίευση 20/12/2021 - 20:05
Με ζητάει αλλαγή κάθε εξάμηνο τώρα
#6
Δημοσίευση 20/12/2021 - 20:13
#7
Δημοσίευση 20/12/2021 - 21:51
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#8
Δημοσίευση 21/12/2021 - 00:09
Άρα, μάλλον μιλάμε για κάποιο bug του iOS 15 από την στιγμή που το έχουν κι αλλά παιδιά εδώ, γιατί σίγουρα δεν υπήρχε τέτοιο θέμα όσο ήμουν στο iOS 14.
Εντωμεταξύ, όταν πάω στα trust devices, μέσα στο app, όσες φορές έχω κάνει log in στην εφαρμογή μου το περνάει σαν να είναι διαφορετικό τηλ!
Τέλος πάντων, άμα μάθω τίποτα νεότερο θα ενημερώσω!
#9
Δημοσίευση 21/12/2021 - 08:35
Σε μένα μου το κάνει σχεδόν πάντα.
#10
Δημοσίευση 21/12/2021 - 10:56
Φαίνεται πως το πρόβλημα επηρεάζει πολλούς χρήστες. Νομίζω πως αν όλοι επικοινωνήσουμε με την τράπεζα και τους ενημερώσουμε για το ίδιο πρόβλημα, θα ασχοληθούν πιο σοβαρά για να το λύσουν. Όσο περισσότεροι, τόσο καλύτερο.
#11
Δημοσίευση 21/12/2021 - 11:04
Σε μένα μου το κάνει σχεδόν πάντα.
Δυστυχώς κ εμένα το κάνει συχνά... Και σήμερα πάλι...
#12
Δημοσίευση 21/12/2021 - 17:34
Φαίνεται πως το πρόβλημα επηρεάζει πολλούς χρήστες. Νομίζω πως αν όλοι επικοινωνήσουμε με την τράπεζα και τους ενημερώσουμε για το ίδιο πρόβλημα, θα ασχοληθούν πιο σοβαρά για να το λύσουν. Όσο περισσότεροι, τόσο καλύτερο.
Και σχόλια στο app store με 1 αστέρι + περιγραφή του προβλήματος.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες