Φορτιστής και καλώδιο
#16
Δημοσίευση 18/01/2022 - 15:01
Ad
#18
Δημοσίευση 06/02/2022 - 11:08
#20
Δημοσίευση 14/03/2022 - 16:50
Καλησπέρα παιδιά,
#21
Δημοσίευση 14/03/2022 - 17:29
Ας το στείλουν από άλλη χώρα της ευρωπαικης ενωσης που έχουν παρουσία, δικό τους πρόβλημα.
Εσυ σαν πελάτης αγόρασες ένα προιον με εγγύηση, και περιμένεις να καλυφθεί η εγγύηση.
#22
Δημοσίευση 14/03/2022 - 18:09
Καλησπέρα παιδιά,
Μετά από 1.5 χρόνο χρήσης Anker καλωδίου (σε φορτιστή Anker ή Apple), το καλώδιο άρχισε να κάνει διακοπές στη φόρτιση. Δοκίμασα σε διαφορετικές συσκευές/φορτιστές με το ίδιο αποτέλεσμα: η φόρτιση μετά από 5’ σταματούσε, μπορεί να άρχιζε μετά από λίγο, μετά σταματούσε πάλι κ.ο.κ. Έχοντας αγοράσει το καλώδιο από Anker UK μέσω Amazon UK επικοινωνώ μαζί τους και μου λένε ότι δεν μπορούν να προχωρήσουν σε αντικατάσταση εκτός UK αφού η αγορά έγινε από την Anker UK και ότι αν δεν έχω διεύθυνση αποστολής στο ΗΒ το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι ένα refund της τάξης του 50% (λες και φταίω εγώ).1. Επειδή θεωρώ απαράδεκτο μετά από 1.5 χρόνο χαλάει ένα καλώδιο, τι άλλη μάρκα προτείνετε (π.χ. είδα πιο πάνω Rampow); Θα πήγαινα σε μαμά Apple αλλά θα προτιμούσα κάτι σε καλώδιο που είναι από αυτά που δεν κόβονται.2. Να δεχτώ το 50% του refund ή λέτε μπορώ να πιέσω για 100%;
Η RAMPOW έχει το καλύτερο Support EVER.
Έχω κάνει αντ/σταση χωρίς πολλά πολλά.
Όσο για την Anker, ζήτησε Full Refund.
#23
Δημοσίευση 14/03/2022 - 19:46
Μου λένε ότι η εγγύηση δεν καλύπτει αγορές εκτός UK και έτσι όπως απαντάνε είναι σαν να κάνουν και χαριστική την επιστροφή των μισών χρημάτων...
#24
Δημοσίευση 14/03/2022 - 21:28
Φίλε, όλα αυτά ποιος στα λέει; η Amazon UK;
Γιατί εμένα σήμερα μου φέρθηκε παραπάνω από άψογα....
Νόμιζα οτι είχε χαλάσει το ακουστικό του τηλεφώνου και μίλησα μαζί τους προχτές. Με ρώτησαν αν θέλω να επιστρέψω το iPhone 12 Pro Max πίσω ή να το παω αν θέλω σε εξουσιοδοτημένο στην Ελλάδα να το δουν. Επειδή βαριόμουν να το στείλω πίσω (αλλαγές esim, νεα παραγγελία, κτλ) πήγα βόλτα στο iStorm και το μόνο που έκαναν ήταν να μου καθαρίσουν εξωτερικά το ακουστικό και η ένταση επανήλθε (ήταν το γνωστό θέμα που μαζεύεται σκόνη εκεί). Φυσικά δεν καλύπτεται από την εγγύηση αυτός ο καθαρισμός και πλήρωσα 20 ευρώ. Επικοινώνησα με Amazon UK να τους αναφέρω το περιστατικό οτι όλα είναι οκ γιατί ήταν ανοιχτό το case και μου έκαναν refund το ποσό που πλήρωσα στην iStorm.
Πείτε μου ποιος άλλος το κάνει αυτό στην Ελλάδα.....
YΓ. Το Αmazon UK ενώ το ποσό που πλήρωσα ήταν 20ευρώ μου έκανε refund 20λίρες Αγγλίες γνωρίζοντας οτι η ισοτιμία στα 20euro είναι κάπου στα16,77gbp.
ΘΕΟΙ.
Καλησπέρα παιδιά,
Μετά από 1.5 χρόνο χρήσης Anker καλωδίου (σε φορτιστή Anker ή Apple), το καλώδιο άρχισε να κάνει διακοπές στη φόρτιση. Δοκίμασα σε διαφορετικές συσκευές/φορτιστές με το ίδιο αποτέλεσμα: η φόρτιση μετά από 5’ σταματούσε, μπορεί να άρχιζε μετά από λίγο, μετά σταματούσε πάλι κ.ο.κ. Έχοντας αγοράσει το καλώδιο από Anker UK μέσω Amazon UK επικοινωνώ μαζί τους και μου λένε ότι δεν μπορούν να προχωρήσουν σε αντικατάσταση εκτός UK αφού η αγορά έγινε από την Anker UK και ότι αν δεν έχω διεύθυνση αποστολής στο ΗΒ το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι ένα refund της τάξης του 50% (λες και φταίω εγώ).1. Επειδή θεωρώ απαράδεκτο μετά από 1.5 χρόνο χαλάει ένα καλώδιο, τι άλλη μάρκα προτείνετε (π.χ. είδα πιο πάνω Rampow); Θα πήγαινα σε μαμά Apple αλλά θα προτιμούσα κάτι σε καλώδιο που είναι από αυτά που δεν κόβονται.2. Να δεχτώ το 50% του refund ή λέτε μπορώ να πιέσω για 100%;
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 14/03/2022 - 21:31
#26
Δημοσίευση 14/03/2022 - 22:37
Μου λένε ότι η εγγύηση δεν καλύπτει αγορές εκτός UK και έτσι όπως απαντάνε είναι σαν να κάνουν και χαριστική την επιστροφή των μισών χρημάτων...
Δεν είναι σαφές ποιός σου το λέει αυτό
Προφανώς δεν στέκει, από τη στιγμή που σου το πούλησαν στην Ελλάδα, έχεις εγγύηση.
Θα ήταν παράνομο να σου πουλήσουν προϊον χωρίς εγγύηση.
Αν τις βλακείες σου τις γράφει το amazon, δοκίμασες να επικοινωνήσεις με την Anker?
#27
Δημοσίευση 15/03/2022 - 11:54
Φίλε, όλα αυτά ποιος στα λέει; η Amazon UK;
Γιατί εμένα σήμερα μου φέρθηκε παραπάνω από άψογα....
Νόμιζα οτι είχε χαλάσει το ακουστικό του τηλεφώνου και μίλησα μαζί τους προχτές. Με ρώτησαν αν θέλω να επιστρέψω το iPhone 12 Pro Max πίσω ή να το παω αν θέλω σε εξουσιοδοτημένο στην Ελλάδα να το δουν. Επειδή βαριόμουν να το στείλω πίσω (αλλαγές esim, νεα παραγγελία, κτλ) πήγα βόλτα στο iStorm και το μόνο που έκαναν ήταν να μου καθαρίσουν εξωτερικά το ακουστικό και η ένταση επανήλθε (ήταν το γνωστό θέμα που μαζεύεται σκόνη εκεί). Φυσικά δεν καλύπτεται από την εγγύηση αυτός ο καθαρισμός και πλήρωσα 20 ευρώ. Επικοινώνησα με Amazon UK να τους αναφέρω το περιστατικό οτι όλα είναι οκ γιατί ήταν ανοιχτό το case και μου έκαναν refund το ποσό που πλήρωσα στην iStorm.
Πείτε μου ποιος άλλος το κάνει αυτό στην Ελλάδα.....
YΓ. Το Αmazon UK ενώ το ποσό που πλήρωσα ήταν 20ευρώ μου έκανε refund 20λίρες Αγγλίες γνωρίζοντας οτι η ισοτιμία στα 20euro είναι κάπου στα16,77gbp.
ΘΕΟΙ.
Δεν είναι σαφές ποιός σου το λέει αυτό
Προφανώς δεν στέκει, από τη στιγμή που σου το πούλησαν στην Ελλάδα, έχεις εγγύηση.
Θα ήταν παράνομο να σου πουλήσουν προϊον χωρίς εγγύηση.
Αν τις βλακείες σου τις γράφει το amazon, δοκίμασες να επικοινωνήσεις με την Anker?
Μιλάω με Anker UK
#28
Δημοσίευση 15/03/2022 - 12:55
Παιδιά είναι κλόουν...επανήλθαν με πρόταση για 60% επιστροφή χρημάτων...
#29
Δημοσίευση 15/03/2022 - 14:45
Στείλε στο Amazon support, όχι σε αυτούς και πες τους ότι αρνούνται τη νόμιμη εγγύηση.Παιδιά είναι κλόουν...επανήλθαν με πρόταση για 60% επιστροφή χρημάτων...
#30
Δημοσίευση 15/03/2022 - 15:14
Μίλα με Amazon, θα σε εξυπηρετήσουν πολύ καλύτερα.
Μιλάω με Anker UK
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 15/03/2022 - 15:14
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες