Και ο ιδιωτικός τομέας χρήζει βελτίωσης ψηφιακά και πιο συγκεκριμένα οι τράπεζες.
Θα πω τη δική μου προσωπική εμπειρία...
Είχα πάρει ένα αμάξι, το εξόφλησα και από δική μου αμέλεια δεν έκανα ποτέ την άρση παρακράτησης κυριότητας και φαινομενικά το αμάξι ανήκει ακόμα στη μάντρα που το πήρα.
Έστειλα e-mail και ζήτησα ηλεκτρονικά να μου στείλουν το αντίγραφο εξόφλησης και μετά από 10 μέρες μου απαντάνε "δε γίνεται... πρέπει να πάτε φυσική παρουσία σε κατάστημα..."
Πήγα λοιπόν σε κατάστημα Εθνικής σήμερα και ζήτησα το αντίγραφο εξόφλησης για να το πάω στη μάντρα και να ξεκινήσω τις διαδικασίες...
Η απάντησή τους ήταν "ξέρετε.. δε μπορούμε εμείς να το δώσουμε.. θα πρέπει να πάτε στο κατάστημα έκδοσης του δανείου..." του λέω ότι αυτό έκλεισε και μας έχει αφήσει χρόνους εδώ και 3-4 χρόνια...
Μου είπε ότι όλα τα χαρτιά έχουν πάει στο Χ κατάστημα και πρέπει να πάω εκεί και ότι εκείνοι δεν έχουν τη δικαιοδοσία να μου δώσουν το χαρτί αυτό...
Στο κατάστημα της Εθνικής της Φιλαδέλφειας λοιπόν, λειτουργούν με ραντεβού και το πρώτο διαθέσιμο είναι στα μέσα Αυγούστου...!!!
Είναι δυνατόν να μην μπορώ να έχω ένα απλό χαρτί εξόφλησης ηλεκτρονικά και να ταλαιπωρούμαι τόσο;;;
Σε παράπονα που έκανα στην Εθνική, εμμέσως πλην σαφώς μου είπαν "ε τι να κάνουμε... έτσι είναι..."
Επίσης δε μπορώ να σταματήσω ηλεκτρονικά στην ίδια τράπεζα ούτε πάγια εντολή (για να το πληρώνω με κάρτα οποιαδήποτε στιγμή), πάλι πρέπει να πάω σε κατάστημα για να το κάνω...