Καλησπέρα,
έχω iPad Pro 11'' '21 WiFi 128GB SL (MHQT3) αγορασμένο από iStorm στις 16.06.2022 το οποίο 1.5 μήνα μετά παρουσίασε ένα ράγισμα στην οθόνη χωρίς να μου έχει πέσει και χωρίς να έχει κανένα σημάδι πρόσκρουσης στο σασί του.
Απέστειλα την συσκευή ταχυδρομικώς στην iStorm στο Κολωνάκι στις 01.08 και την παρέλαβαν στις 03.08 σύμφωνα με την ACS, ενώ στις 04.08 ενημέρωσαν ότι παρέλαβαν το μηχάνημα στην πορεία επισκευής που έχουν στο site τους. Να μην τα πολυλογώ ακόμα και για να μου επιβεβαιώσουν ότι έλαβαν την συσκευή μου έπρεπε να τους στείλω εγώ ο ίδιος email. Από εκεί ξεκινάει η οδύσσεια, καμία ενημέρωση απολύτως ώσπου στις 12.08 μου λένε ότι δεν καλύπτεται από την 1ετής εγγύηση της Apple και αυτό μόνο τηλεφωνικώς και πως θα μου στείλουν την συσκευή πίσω, τίποτα παραπάνω.
Διαβάζοντας για σχετικά θέματα σε forums, reddit etc είμαι πεπεισμένος πως το συγκεκριμένο θέμα καλύπτεται από την περιορισμένη μονοετή εγγύηση της Apple εφόσον δεν έχει κανένα σημάδι πρόσκρουσης ή χτυπήματος και εφόσον η ρωγμή είναι single hairline crack, ωστόσο δυστυχώς δεν έχουμε Apple Store στην Ελλάδα.
Επικοινώνησα με το Support της Apple στην Ελλάδα και μου είπαν ότι θα διερευνήσουν το θέμα, αλλά εφόσον έχουν ακολουθηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες από το service της iStorm δεν είναι πιθανό να υπάρξει δωρεάν αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης.
Μου είπαν ωστόσο πως μπορώ να στείλω την συσκευή για έλεγχο και σε άλλον Apple Authorised Service Provider, αξίζει τον κόπο λέτε ; Είπαν πως θα με καλέσουν την Δευτέρα 15.08 (δεν ξέρω αν είναι αργία για αυτούς), εφόσον έχουν μιλήσει με το service της iStorm για ποιο λόγο το βγάλαν εκτός εγγύησης.
Σκέφτομαι να το στείλω και στην Document.
Τις άλλες λύσεις μου απομένουν ;
Πέρα από το να το πάω αυτοπροσώπως σε κάποιο Apple Store του εξωτερικού.
Στις 17.07.22 συμπληρώνονται 60 ημέρες από την αγορά και το iPad είναι ακόμα στο service της iStorm, οπότε δεν είναι δυνατόν να αγοράσω Apple Care+, ακόμα και αν αυτό μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την χώρα μας.