Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Service iPad Pro 11'' 2021 - Μονοετής εγγύηση Apple


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   vaggelisst

vaggelisst

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/08/2022 - 16:23

Καλησπέρα,

 

έχω iPad Pro 11'' '21 WiFi 128GB SL (MHQT3) αγορασμένο από iStorm στις 16.06.2022 το οποίο 1.5 μήνα μετά παρουσίασε ένα ράγισμα στην οθόνη χωρίς να μου έχει πέσει και χωρίς να έχει κανένα σημάδι πρόσκρουσης στο σασί του.

 

Απέστειλα την συσκευή ταχυδρομικώς στην iStorm στο Κολωνάκι στις 01.08 και την παρέλαβαν στις 03.08 σύμφωνα με την ACS, ενώ στις 04.08 ενημέρωσαν ότι παρέλαβαν το μηχάνημα στην πορεία επισκευής που έχουν στο site τους. Να μην τα πολυλογώ ακόμα και για να μου επιβεβαιώσουν ότι έλαβαν την συσκευή μου έπρεπε να τους στείλω εγώ ο ίδιος email. Από εκεί ξεκινάει η οδύσσεια, καμία ενημέρωση απολύτως ώσπου στις 12.08 μου λένε ότι δεν καλύπτεται από την 1ετής εγγύηση της Apple και αυτό μόνο τηλεφωνικώς και πως θα μου στείλουν την συσκευή πίσω, τίποτα παραπάνω.

 

​Διαβάζοντας για σχετικά θέματα σε forums, reddit etc είμαι πεπεισμένος πως το συγκεκριμένο θέμα καλύπτεται από την περιορισμένη μονοετή εγγύηση της Apple εφόσον δεν έχει κανένα σημάδι πρόσκρουσης ή χτυπήματος και εφόσον η ρωγμή είναι single hairline crack, ωστόσο δυστυχώς δεν έχουμε Apple Store στην Ελλάδα.

Επικοινώνησα με το Support της Apple στην Ελλάδα και μου είπαν ότι θα διερευνήσουν το θέμα, αλλά εφόσον έχουν ακολουθηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες από το service της iStorm δεν είναι πιθανό να υπάρξει δωρεάν αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης.

 

Μου είπαν ωστόσο πως μπορώ να στείλω την συσκευή για έλεγχο και σε άλλον Apple Authorised Service Provider, αξίζει τον κόπο λέτε ; Είπαν πως θα με καλέσουν την Δευτέρα 15.08 (δεν ξέρω αν είναι αργία για αυτούς), εφόσον έχουν μιλήσει με το service της iStorm για ποιο λόγο το βγάλαν εκτός εγγύησης.

Σκέφτομαι να το στείλω και στην Document.

 

Τις άλλες λύσεις μου απομένουν ;

 

Πέρα από το να το πάω αυτοπροσώπως σε κάποιο Apple Store του εξωτερικού.

Στις 17.07.22 συμπληρώνονται 60 ημέρες από την αγορά και το iPad είναι ακόμα στο service της iStorm, οπότε δεν είναι δυνατόν να αγοράσω Apple Care+, ακόμα και αν αυτό μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την χώρα μας.

Συνημμένα αρχεία



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   ariadgr

ariadgr

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 14/08/2022 - 17:05

Δοκίμασε και isystem αλλά αφού μιλήσεις με την apple και δεχθούν να βοηθήσουν.



#3   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113558 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 14/08/2022 - 17:56

Καλησπέρα,

 

έχω iPad Pro 11'' '21 WiFi 128GB SL (MHQT3) αγορασμένο από iStorm στις 16.06.2022 το οποίο 1.5 μήνα μετά παρουσίασε ένα ράγισμα στην οθόνη χωρίς να μου έχει πέσει και χωρίς να έχει κανένα σημάδι πρόσκρουσης στο σασί του.

 

Απέστειλα την συσκευή ταχυδρομικώς στην iStorm στο Κολωνάκι στις 01.08 και την παρέλαβαν στις 03.08 σύμφωνα με την ACS, ενώ στις 04.08 ενημέρωσαν ότι παρέλαβαν το μηχάνημα στην πορεία επισκευής που έχουν στο site τους. Να μην τα πολυλογώ ακόμα και για να μου επιβεβαιώσουν ότι έλαβαν την συσκευή μου έπρεπε να τους στείλω εγώ ο ίδιος email. Από εκεί ξεκινάει η οδύσσεια, καμία ενημέρωση απολύτως ώσπου στις 12.08 μου λένε ότι δεν καλύπτεται από την 1ετής εγγύηση της Apple και αυτό μόνο τηλεφωνικώς και πως θα μου στείλουν την συσκευή πίσω, τίποτα παραπάνω.

 

​Διαβάζοντας για σχετικά θέματα σε forums, reddit etc είμαι πεπεισμένος πως το συγκεκριμένο θέμα καλύπτεται από την περιορισμένη μονοετή εγγύηση της Apple εφόσον δεν έχει κανένα σημάδι πρόσκρουσης ή χτυπήματος και εφόσον η ρωγμή είναι single hairline crack, ωστόσο δυστυχώς δεν έχουμε Apple Store στην Ελλάδα.

Επικοινώνησα με το Support της Apple στην Ελλάδα και μου είπαν ότι θα διερευνήσουν το θέμα, αλλά εφόσον έχουν ακολουθηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες από το service της iStorm δεν είναι πιθανό να υπάρξει δωρεάν αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης.

 

Μου είπαν ωστόσο πως μπορώ να στείλω την συσκευή για έλεγχο και σε άλλον Apple Authorised Service Provider, αξίζει τον κόπο λέτε ; Είπαν πως θα με καλέσουν την Δευτέρα 15.08 (δεν ξέρω αν είναι αργία για αυτούς), εφόσον έχουν μιλήσει με το service της iStorm για ποιο λόγο το βγάλαν εκτός εγγύησης.

Σκέφτομαι να το στείλω και στην Document.

 

Τις άλλες λύσεις μου απομένουν ;

 

Πέρα από το να το πάω αυτοπροσώπως σε κάποιο Apple Store του εξωτερικού.

Στις 17.07.22 συμπληρώνονται 60 ημέρες από την αγορά και το iPad είναι ακόμα στο service της iStorm, οπότε δεν είναι δυνατόν να αγοράσω Apple Care+, ακόμα και αν αυτό μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την χώρα μας.

Απο τη στιγμή που το έδωσες στην iStorm η συσκευή έχει δηλωθεί ήδη στο GSX της Apple, συνεπώς όπου και να το πας δε θα αλλάξει κάτι.

 

Μόνο τηλ. με το Support αν μπορέσουν να στο προχωρήσουν απο εκεί.

 

Σίγουρα σε Apple Store θα είχες καλύτερες πιθανότητες, αλλά λόγω του παραπάνω, μη περιμένεις πολλά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#4   vaggelisst

vaggelisst

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/08/2022 - 18:36

Δοκίμασε και isystem αλλά αφού μιλήσεις με την apple και δεχθούν να βοηθήσουν.


Έχω μιλήσει με Apple και μου είπαν ότι εφόσον έχει δηλωθεί στο σύστημα του δένει τα χέρια δεν μπορούν να κάνουν πολλά, αναμένω τηλέφωνο αύριο είπαν θα μιλήσουν με iStorm για το τι έλεγχος έγινε. Μου είπαν πως αν μου έλεγαν απλά προφορικά ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση θα μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω.
Σκέφτομαι να ζητήσω εγγράφως service report ή αιτιολογία για ποιο λόγο δεν καλύπτεται από εγγύηση από την iStorm.

Η iSystem σε email που της είχα στείλει μου απάντησε το εξής και γι’ αυτό αποφάσισα να το στείλω iStorm.

Όπως πολύ σωστά αναφέρετε και ο ίδιος, από την στιγμή που cosmetic damages δεν καλύπτονται από την εγγύηση μίας συσκευής, ως εξουσιοδοτημένο service της Apple δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο από αντικατάσταση της συσκευής με χρέωση.
Το κόστος αντικατάστασης του iPad Pro 11’’ ανέρχεται στα € 600 τελική τιμή με ΦΠΑ το οποίο θεωρούμε ότι δεν σας συμφέρει εάν κατά τα άλλα είναι λειτουργική η συσκευή.

Παρόλα αυτά και εφόσον μιλάμε για τόσο καινούργια συσκευή και αφού όπως αναφέρετε δεν προκλήθηκε από εσάς, προτείνουμε να απευθυνθείτε είτε στο σημείο αγοράς είτε στην ίδια την Apple
καλώντας στο 210 3009960 ή σε κάποιο Apple Store του εξωτερικού.

Σκέφτομαι ή Document ή κάποιο Apple Store.

Έχω διαβάσει αντίστοιχες περιπτώσεις που αρχικά τους αρνήθηκε free replacement under Apple’s 1 year limited warranty.

#5   ariadgr

ariadgr

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 14/08/2022 - 19:13

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι από τη Document θα έχεις κάποια διαφορετική αντιμετώπιση;

Ανεμένουμε την αυριανή επικοινωνία.



#6   vaggelisst

vaggelisst

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/08/2022 - 19:36

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι από τη Document θα έχεις κάποια διαφορετική αντιμετώπιση;
Ανεμένουμε την αυριανή επικοινωνία.


Είναι game over το παιχνίδι λες ε ;
Μόνο Apple Store δηλαδή ;
Δεν περιμένω και κάτι τρελό από την Apple Ελλάδας πάντως.

#7   supergeorge

supergeorge

    iPH Member

  • 318 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 14/08/2022 - 20:17

Είναι game over το παιχνίδι λες ε ;
Μόνο Apple Store δηλαδή ;
Δεν περιμένω και κάτι τρελό από την Apple Ελλάδας πάντως.


Προσωπικά θεωρώ 100% game over.

Αυτό που θα μπορούσες να κάνεις ήταν να αγόραζες Apple Care+ και να το πήγαινες μετά από 2 μήνες στο service.

#8   vaggelisst

vaggelisst

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/08/2022 - 15:00

Επικοινώνησε η Apple και μου είπε ότι θα με ξαναπάρει αύριο αφότου επικοινωνήσει με το Service της iStorm και τον τεχνικό για να δει τι και πως.
Αν έχει ακολουθηθεί η διαδικασία μου είπε πως δεν μπορούνε να κάνουν και πολλά, ωστόσο μου ζήτησε μόλις το παραλάβω να τους αποστείλω φωτογραφίες αναλυτικά όλη τη συσκευή πίσω μέρος, σασί κλπ αν δεν τους τα στείλει ο τεχνικός από iStorm.

Αντίστοιχες περιπτώσεις σε Apple Store έχουν αντικατασταθεί, ενώ παίζει ρόλο σε ποιον τεχνικό θα πέσει.

Δεν γίνεται να θεωρηθεί accident damage από χρήστη ενώ δεν έχει κανένα σημάδι!

Θα μπορούσα να κάνω objection σε ανώτερο τεχνικό κλιμάκιο της Apple όχι Ελλάδα φυσικά ; Υπάρχει τρόπος ;
ή αναγκαστικά Apple Store ?
Στην χειρότερη UK λέτε ή Ιταλία ;

Παραθέτω σχετική περίπτωση
https://discussions....22#252810013022

#9   ariadgr

ariadgr

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/08/2022 - 16:17

Apple Store σκοπεύεις να το πας ο ίδιος; Έχεις κάποιον φίλο που ζει στο εξωτερικό;

Αύριο που θα σε ξαναπάρουν ρώτα ποιά είναι η διαδικασία escalate από τον πελάτη σε ανώτερο κλιμάκιο / πώς μπορείς να μιλήσεις με προϊστάμενο


Τελευταία επεξεργασία από: ariadgr, 15/08/2022 - 16:18


#10   vaggelisst

vaggelisst

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/08/2022 - 16:34

Apple Store σκοπεύεις να το πας ο ίδιος; Έχεις κάποιον φίλο που ζει στο εξωτερικό;
Αύριο που θα σε ξαναπάρουν ρώτα ποιά είναι η διαδικασία escalate από τον πελάτη σε ανώτερο κλιμάκιο / πώς μπορείς να μιλήσεις με προϊστάμενο


Πολύ σωστό, θα ρωτήσω ποιά είναι η διαδικασία escalate και να μιλήσω με προϊστάμενο αν υπάρχει στην Ελλάδα.

Δεν έχω κάποιον, οπότε αναγκαστικά θα κάνω ένα μικρό ταξιδάκι Ιταλία μάλλον Ρώμη, αν δεν βγάλω κάποια άκρη εδώ με Apple Support, Document, iSystem που τους έστειλε σχετικό email χτες γιατί θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο. Για iStorm ούτε λόγος, την έχω ξεγράψει!

Εφόσον ξέρω ότι εγώ ο ίδιος δεν έχω προξενήσει την ζημιά στο iPad, είμαι αποφασισμένος να το πάω όσο πάει.

#11   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113558 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/08/2022 - 20:29

Επικοινώνησε η Apple και μου είπε ότι θα με ξαναπάρει αύριο αφότου επικοινωνήσει με το Service της iStorm και τον τεχνικό για να δει τι και πως.
Αν έχει ακολουθηθεί η διαδικασία μου είπε πως δεν μπορούνε να κάνουν και πολλά, ωστόσο μου ζήτησε μόλις το παραλάβω να τους αποστείλω φωτογραφίες αναλυτικά όλη τη συσκευή πίσω μέρος, σασί κλπ αν δεν τους τα στείλει ο τεχνικός από iStorm.

Αντίστοιχες περιπτώσεις σε Apple Store έχουν αντικατασταθεί, ενώ παίζει ρόλο σε ποιον τεχνικό θα πέσει.

Δεν γίνεται να θεωρηθεί accident damage από χρήστη ενώ δεν έχει κανένα σημάδι!

Θα μπορούσα να κάνω objection σε ανώτερο τεχνικό κλιμάκιο της Apple όχι Ελλάδα φυσικά ; Υπάρχει τρόπος ;
ή αναγκαστικά Apple Store ?
Στην χειρότερη UK λέτε ή Ιταλία ;

Παραθέτω σχετική περίπτωση
https://discussions....22#252810013022

Όπως σου 'πα και πιο πάνω, μόνο με το Support ότι καταφέρεις.

 

Πρίν μερικά χρόνια μπορούσες να ζητήσεις να μιλήσεις με το Customer Releations (μιλούσαν μόνο αγγλικά), αλλά πλέον το 'χουν κόψει.

 

Είσαι πολύ τυχερός που στο προχωράνε και κατά 99% θα σου κάνουν και αντ/σταση.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#12   vaggelisst

vaggelisst

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/08/2022 - 14:37

Η Apple επικοινώνησε με τον τεχνικό της iStorm και μου είπε πως είναι εκτός εγγύησης καθώς θεωρείτε γρατζουνιά που όσο πάει προς την οθόνη βαθαίνει, cosmetic damage δηλαδή και όχι hairline crack γιατί δεν έχει διαχωριστεί η οθόνη σε κομμάτια . .




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες