Συμφωνώ κι εγώ 100%.Εμ για αυτό σας λέμε ότι χρειάζεται ελάχιστη υπομονή με την Αμαζόνα. Είναι πιο επαγγελματίες και από τους επαγγελματίες, και αφήστε τα chat στην άκρη. Αυτό που έγραψα και σε προηγούμενο post, χωρίς να έρθεις σε επικοινωνία με κανέναν είναι 100% σίγουρο ότι όλα θα δρομολογηθούν σωστά και πολύ πιο γρήγορα από το estimated που σου δίνει.
Χρόνια συμβαίνει αυτό.
Μάνο, με το καλό η αποστολή και η παραλαβή. Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου.
Μην ασχολείστε με τσατ. Και όχι μόνο αμαζον, αλλά γενικά θεωρώ ότι στις εξυπηρετησεις πελατών δεν έχουν εικόνα για τις παραγγελίες/παραλαβές προϊόντων, ειδικά σε τέτοιου είδους προϊόντα που γίνεται χαμός (βλέπε ps5 κτλ). Τους έχουν πει να λένε κάποια συγκεκριμένα πράγματα, κι αυτό κάνουν.
Δυστυχώς στο λανσάρισμα κάθε μεγάλου προϊόντος συμβαίνει το ίδιο πράγμα. Οπότε, ή κάνεις υπομονή και περιμένεις, ή ακυρώνεις και παραγγέλνεις πιο μετά όταν ομαλοποιηθει η κατάσταση. Τώρα να μπαίνετε σε τσατ και τηλέφωνα και να χαλιεστε δεν κερδίζετε κάτι, το αντίθετο..