Αλλαγές στο τρόπο διανομής της Apple στην Ελλάδα
#31
Δημοσίευση 21/10/2023 - 19:31
Ad
#32
Δημοσίευση 21/10/2023 - 19:58
Isystem κατ εμε και document πιο ανθρωπινη συμπεριφορα.
Ειδικά οι δεύτεροι δώρο και καμιά Παναγία.
Είναι το τέλειο παράδειγμα πιο επίσημης παρουσίας της Apple εδώ στην Ελλάδα.
Κατά τα άλλα θα σπάσει να ηρεμήσουμε.
Sent from my Vision Pro using Tapatalk
#33
Δημοσίευση 21/10/2023 - 20:20
Δηλαδή δεν καταλαβαίνω σε ένα τέτοιο μαγαζί δεν θα δουλεύουν ντόπιοι πως θα αλλάξει η οποία «συμπεριφορά».. ;λες και τα Apple Store είναι παγκόσμια πρότυπα εργασιακού χώρου.. Στα υπόλοιπα ναι έχω καταλάβει ότι μάλλον θα υπάρχει βελτίωση υπηρεσιών ασ ακούμε για τον καταναλωτή. Δεν έχω εικόνα βέβαια από εξωτερικό δεν έχω πάει..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Βασικά πρέπει να παίζει κάτι με την αντικατάσταση ή έστω ότι αφορά τα προϊόντα μέσα στην εγγύηση. Δηλαδή η Apple θα βάζει κάποιους κανόνες και ίσως και να τους πιέζουν με τους ελέγχους κτλ. Ίσως να παίζουν και τίποτα bonus που μπορεί και να μην ξέρουμε.
Όταν το κατάστημα είναι και πωλητής και κατασκευαστής αυτά τα πράγματα τελειώνουν. Όταν μπαίνεις μέσα σε ένα Apple Store δεν υπάρχουν δικαιολογίες του τύπου θα πάρει τόσες μέρες, ή θα πρέπει να το στείλουμε στο εξωτερικό, ή ότι μπορείς να φανταστείς.
Επίσης ψιλοτελειώνει το θέμα "Δεν εμφανίζει στο διαγνωστικό κανένα πρόβλημα" και να είσαι εσύ "Ορίστε, το βλέπεις το πρόβλημα, τι μου λες για διαγνωστικά". Είχα απηυδήσει με το iPhone 7 και με το θέμα του μικροφώνου, όπου στα διαγνωστικά δεν εμφανιζόταν εκείνη την ώρα το πρόβλημα, και μου το έδιναν πίσω. Πήγαινα σπίτι, το έστηνα ξανά, και ξανά απ'την αρχή. 3 φορές μετά όταν μου το έδωσαν στα χέρια ξανά, και το έκανα εκείνη την ώρα ενεργοποίηση, απαίτησα να βγει ο τεχνικός να το δει και να μου πει στα μούτρα ο ίδιος πως δεν υπάρχει πρόβλημα, που το εικονίδιο του μικροφώνου στην κατάσταση κλήσης ήταν ανενεργό και δεν ακουγόταν τίποτα, και έτσι "μαγικά" πέρασε απ'το διαγνωστικό.
Και ναι, θα συμφωνήσω πως κάποιοι έχουν ύφος 1000 καρδιναλίων.
#34
Δημοσίευση 21/10/2023 - 20:45
Βασικά πρέπει να παίζει κάτι με την αντικατάσταση ή έστω ότι αφορά τα προϊόντα μέσα στην εγγύηση. Δηλαδή η Apple θα βάζει κάποιους κανόνες και ίσως και να τους πιέζουν με τους ελέγχους κτλ. Ίσως να παίζουν και τίποτα bonus που μπορεί και να μην ξέρουμε.
Όταν το κατάστημα είναι και πωλητής και κατασκευαστής αυτά τα πράγματα τελειώνουν. Όταν μπαίνεις μέσα σε ένα Apple Store δεν υπάρχουν δικαιολογίες του τύπου θα πάρει τόσες μέρες, ή θα πρέπει να το στείλουμε στο εξωτερικό, ή ότι μπορείς να φανταστείς.
Επίσης ψιλοτελειώνει το θέμα "Δεν εμφανίζει στο διαγνωστικό κανένα πρόβλημα" και να είσαι εσύ "Ορίστε, το βλέπεις το πρόβλημα, τι μου λες για διαγνωστικά". Είχα απηυδήσει με το iPhone 7 και με το θέμα του μικροφώνου, όπου στα διαγνωστικά δεν εμφανιζόταν εκείνη την ώρα το πρόβλημα, και μου το έδιναν πίσω. Πήγαινα σπίτι, το έστηνα ξανά, και ξανά απ'την αρχή. 3 φορές μετά όταν μου το έδωσαν στα χέρια ξανά, και το έκανα εκείνη την ώρα ενεργοποίηση, απαίτησα να βγει ο τεχνικός να το δει και να μου πει στα μούτρα ο ίδιος πως δεν υπάρχει πρόβλημα, που το εικονίδιο του μικροφώνου στην κατάσταση κλήσης ήταν ανενεργό και δεν ακουγόταν τίποτα, και έτσι "μαγικά" πέρασε απ'το διαγνωστικό.
Και ναι, θα συμφωνήσω πως κάποιοι έχουν ύφος 1000 καρδιναλίων.
Απλα με καλυψες 100%.
Απλα λεω ενα δικο μου παραδειγμα….
Ειχα ipad air. Με προβλημα στι λειτουργικο. Το εστησα 10 φορες απο την αρχη. Τους το παω. Το αφηνω 2 βδομαδες.
Λενε οτι δεν εχει κατι.
Το παιρνω με τα 1000 ζορια πισω.
Το ξαναπαω αφου μιλαω με apple και ανοιγω case.
Παλι τα ιδια…
Πριν 3 χρονια παω ταξιδι Ρωμη. Το παω στο apple store εκει και κανουν αντικατασταση το ιδιο απογευμα…
Και αλλες 2 φορες ειχα θεμα με ενα 7αρι και ενα 12 προμαξ.
Με το ζορι να ασχοληθουν.
Αυτα τα λιγα απο μενα…
#35
Δημοσίευση 21/10/2023 - 20:48
Παρολα αυτα επειδη μενω και διπλα στο καταστημα στη νεα σμυρνη και παω συχνα, ειναι λιγο αποτομοι στην συμπεριφορα τους και στεγνοι. Σαν οικογενειακη επιχειρηση μου μοιαζει με μια μεγαλη κυρια να εξυπηρετει, τον κυριο μεγαλο αφεντικο, τον νεαρο τεχνικο πισω κλπ. Παρολα αυτα γινεται η δουλεια σωστα.Ειδικά οι δεύτεροι δώρο και καμιά Παναγία.
Είναι το τέλειο παράδειγμα πιο επίσημης παρουσίας της Apple εδώ στην Ελλάδα.
Κατά τα άλλα θα σπάσει να ηρεμήσουμε.
Sent from my Vision Pro using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: polakis, 21/10/2023 - 20:48
#36
Δημοσίευση 21/10/2023 - 20:49
.. και να συμπληρώσω πως 2 φορές που έτυχα να είμαι ταξίδι στο εξωτερικό και είχε Apple Store έκλεισα και ραντεβού, συγκεκριμένη ώρα, όπου την πρώτη φορά στο Εδιμβούργο μου έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας στο iPhone 7, και σε καμιά ωρίτσα πήγα και το πήρα πίσω μέχρι να την αλλάξουν και να τρέξουν τα διαγνωστικά τους, και τη δεύτερη στη Βιέννη είχα πάει πάλι με ραντεβού και άλλαξαν ολόκληρο το case ενός macbook pro 2015 επειδή είχε πρόβλημα με την επίστρωση της οθόνης και φαινόταν σαν ξεφλουδισμένη και σε αυτή την περίπτωση αλλάζει όλο το case μαζί με την οθόνη. Και αυτό το πήρα την ίδια μέρα αφήνοντάς το το πρωί και το παρέλαβα το απόγευμα πριν κλείσουν.
#37
Δημοσίευση 21/10/2023 - 20:54
.. και να συμπληρώσω πως 2 φορές που έτυχα να είμαι ταξίδι στο εξωτερικό και είχε Apple Store έκλεισα και ραντεβού, συγκεκριμένη ώρα, όπου την πρώτη φορά στο Εδιμβούργο μου έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας στο iPhone 7, και σε καμιά ωρίτσα πήγα και το πήρα πίσω μέχρι να την αλλάξουν και να τρέξουν τα διαγνωστικά τους, και τη δεύτερη στη Βιέννη είχα πάει πάλι με ραντεβού και άλλαξαν ολόκληρο το case ενός macbook pro 2015 επειδή είχε πρόβλημα με την επίστρωση της οθόνης και φαινόταν σαν ξεφλουδισμένη και σε αυτή την περίπτωση αλλάζει όλο το case μαζί με την οθόνη. Και αυτό το πήρα την ίδια μέρα αφήνοντάς το το πρωί και το παρέλαβα το απόγευμα πριν κλείσουν.
Εδω ακομη θα περιμενες στους καναπεδες απεξω να σε φωναξουν οτι απλα του ετρεξαν διαγνωστικα!!!
#38
Δημοσίευση 21/10/2023 - 21:06
Παρολα αυτα επειδη μενω και διπλα στο καταστημα στη νεα σμυρνη και παω συχνα, ειναι λιγο αποτομοι στην συμπεριφορα τους και στεγνοι. Σαν οικογενειακη επιχειρηση μου μοιαζει με μια μεγαλη κυρια να εξυπηρετει, τον κυριο μεγαλο αφεντικο, τον νεαρο τεχνικο πισω κλπ. Παρολα αυτα γινεται η δουλεια σωστα.
Η χειρότερη αντιμετώπιση/συμπεριφορά που είχα ποτέ σε κατάστημα.
Μακριά και αγαπημένοι. Ευτυχώς υπάρχουν και άλλες (καλύτερες) επιλογές.
Sent from my Vision Pro using Tapatalk
#39
Δημοσίευση 21/10/2023 - 21:20
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5
0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες