Εγω μολις μιλησα με τον ανθρωπο μου στην Info Quest και ρωτησα αν θα το εχω την Παρασκευή και πνιγηκε απο τα γελια!!!
iPhone 16/Plus/Pro/Pro Max - Διαθεσιμότητα / Παραγγελία / Παραλαβή
#121
Δημοσίευση 18/09/2024 - 09:12
Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων!
Ad
#122
Δημοσίευση 18/09/2024 - 09:38
Για να γελάσουμε, λογικό δεν είναι από την στιγμή που ο έξυπνος ελληναράδες βάζει 5 προπαραγγελίες σε όλους χωρίς να δώσει 1…ΓΕΛΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
Αγαπητέ πελάτη,
Σε ευχαριστούμε πολύ για την παραγγελία σου.
Ο τρόπος πληρωμής τον οποίο επέλεξες είναι με τραπεζική κατάθεση.
Θα σε παρακαλούσαμε να προχωρήσεις στην εξόφληση της, κάνοντας την πληρωμή σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς.
Γνωρίζουμε ότι είναι παράδοξο να πληρώνεις κάτι το οποίο πιθανόν να παραλάβεις πολύ αργότερα.
Ωστόσο είναι ο μόνος τρόπος για να διαχωρίσουμε τις πραγματικές παραγγελίες από τις υπόλοιπες.
Δεν μπορούμε να σου πούμε πότε θα παραλάβεις την παραγγελία σου. Θα το δούμε στην πορεία.
Αυτό όμως για το οποίο μπορούμε να σε διαβεβαιώσουμε είναι ότι τηρούμε με ευλάβεια την σειρά προτεραιότητας και κανένας δεν παρεισφρέει σε αυτή (ούτε οι εργαζόμενοι της εταιρίας).
Σε ευχαριστούμε και πάλι.
Με εκτίμηση,
Η ομάδα της iSystem
Άσε μην βάλεις εσυ να το πάρουν πρώτοι οι άλλοι φιλικά πάντα Ε
Sent from my iPhone using Tapatalk
#123
Δημοσίευση 18/09/2024 - 09:40
Καλά μη σκάτε κιόλας.Φέτος πιστευω θα ειναι η πρωτη φορα μετα απο πολλα χρονια που θα υπαρξουν διαθεσιμα κομματια πολυ γρηγορα.
#124
Δημοσίευση 18/09/2024 - 09:45
Αν και την έχεις μαλλιάσει την χτένα ρε Νίκο με το φόρουμ και τα έχεις ξαναπεί, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Καμμία προσδοκία πάνω σε στάχτες. Απλα είχαμε κάποτε κάτι τόσο όμορφο εδώ, και με χαλάει που το site είναι για τα μπάζα, με ποστάρισμα από την αρχή του Νώε
Εδώ κάποια ρομαντικά παιδιά, όπως κυρίως εσύ τόσα χρόνια, προσπαθούν με τις απόψεις τους (όπως και ο Μάνος, ο Παρις, ο Χρήστος και όλα τα παιδιά που δεν αναφέρω ένα ένα) να κρατήσουν το φόρουμ έστω ζωντανό.
Δυστυχως πλησιάσει η ώρα αν δεν ξυπνήσουν οι mod που ο τελευταίος θα κλείσει την πόρτα και θα πετάξει το κλειδί…
Κρίμα ….
Να έχεις ελπίδα για κάτι που μπορεί να σου δώσει τέτοια σημάδια.
Θα στο ξαναγράψω και για όποιον άλλο ενδιαφέρεται.
Το iPH έχει ΠΕΘΑΝΕΙ χρόνια τώρα.
Απλά όπως είπα και σε κάποια άλλα παιδιά που με ρωτάνε, κάναμε έκανα το λάθος να συντηρώ και να περιφέρω ένα πτώμα χωρίς ουσία.
#125
Δημοσίευση 18/09/2024 - 09:52
Δύσκολο γιατί το λες αυτό, η διανομή γίνεται με βάση την ζήτηση πάντα άρα μια η άλλη θα είναιΚαλά μη σκάτε κιόλας.Φέτος πιστευω θα ειναι η πρωτη φορα μετα απο πολλα χρονια που θα υπαρξουν διαθεσιμα κομματια πολυ γρηγορα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#126
Δημοσίευση 18/09/2024 - 09:52
Αν και φέτος είμαστε αρκετά λιγότεροι από άλλες χρονιές, έχουν καλέσει κάποιον για πραλαβή Παρασκευή
Πέρσι αν δεν κάνω λάθος ξεκινούσαν τα τηλ. από Δευτέρα...
.
#127
Δημοσίευση 18/09/2024 - 10:18
#128
Δημοσίευση 18/09/2024 - 10:20
ΓΕΛΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
Αγαπητέ πελάτη,
Σε ευχαριστούμε πολύ για την παραγγελία σου.
Ο τρόπος πληρωμής τον οποίο επέλεξες είναι με τραπεζική κατάθεση.
Θα σε παρακαλούσαμε να προχωρήσεις στην εξόφληση της, κάνοντας την πληρωμή σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς.
Γνωρίζουμε ότι είναι παράδοξο να πληρώνεις κάτι το οποίο πιθανόν να παραλάβεις πολύ αργότερα.
Ωστόσο είναι ο μόνος τρόπος για να διαχωρίσουμε τις πραγματικές παραγγελίες από τις υπόλοιπες.
Δεν μπορούμε να σου πούμε πότε θα παραλάβεις την παραγγελία σου. Θα το δούμε στην πορεία.
Αυτό όμως για το οποίο μπορούμε να σε διαβεβαιώσουμε είναι ότι τηρούμε με ευλάβεια την σειρά προτεραιότητας και κανένας δεν παρεισφρέει σε αυτή (ούτε οι εργαζόμενοι της εταιρίας).
Σε ευχαριστούμε και πάλι.
Με εκτίμηση,
Η ομάδα της iSystem
Θα έβαζα 1.000 ευρώ στοίχημα ότι είναι αστείο, ψέμα κτλ.
Αν δεν είναι, πραγματικά λυπάμαι.
Η απάντηση μοιάζει να έχει γραφτεί από μαθητή γυμνασίου στην καλύτερη.
Μόνο amazon για σιγουριά και εγγύηση, και κανέναν κίνδυνο.
#129
Δημοσίευση 18/09/2024 - 10:59
Θα έβαζα 1.000 ευρώ στοίχημα ότι είναι αστείο, ψέμα κτλ.
Αν δεν είναι, πραγματικά λυπάμαι.
Η απάντηση μοιάζει να έχει γραφτεί από μαθητή γυμνασίου στην καλύτερη.
Μόνο amazon για σιγουριά και εγγύηση, και κανέναν κίνδυνο.
Όταν φωνάζουμε εδώ στο φόρουμ τόσα μέλη istorm με παραλαβή από κατάστημα την πρώτη μέρα, δεν δικαιουσαι να λες "ΜΟΝΟ amazon" διότι απλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.
#130
Δημοσίευση 18/09/2024 - 11:01
Νίκο δυστυχώς και η isystem το γύρισε το έργο . Και σε μένα το ίδιο mail με τον Gunner 7 για προπληρωμή χωρίς καμία εγγύηση παραλαβής. Έχω βάλει παραγγελία και Istorm ( 13 Σεπ 2024, 2:59:41 μ.μ.) για 16 pro max natural titanium 512gb. Πιστεύω ότι έχω καλή σειρά αλλά το θέμα είναι αν θα έρθουν και πόσα titanium pro max στα 512gb. Δεν πληρώνω κανέναν προκαταβολικά ειδικά όταν σου λένε ότι μπορεί να αργήσει. Κρίμα γαιτί αν το έφερναν και οι δύο ταυτόχρονα από την system θα το έπαιρνα για να στηρίξω κάποιον πιο "μικρό".
#131
Δημοσίευση 18/09/2024 - 11:17
Να έχεις ελπίδα για κάτι που μπορεί να σου δώσει τέτοια σημάδια.
Θα στο ξαναγράψω και για όποιον άλλο ενδιαφέρεται.
Το iPH έχει ΠΕΘΑΝΕΙ χρόνια τώρα.
Απλά όπως είπα και σε κάποια άλλα παιδιά που με ρωτάνε,
κάναμεέκανα το λάθος να συντηρώ και να περιφέρω ένα πτώμα χωρίς ουσία.
Βγάζεις μεγάλη απογοήτευση Νίκο και πραγματικά στεναχωριέμαι...
Πιστεύω ότι αν ήξερες πόσους και πόσο πολύ έχεις βοηθήσει θα μετριαζόταν αυτή η απογοήτευση.
Προσωπικά, είμαι μέλος από το 2011 και έχω λάβει τόση βοήθεια που δεν την έχω βρει ούτε σε μεγάλα σάιτ του εξωτερικού.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ, πριν μερικά χρόνια είχα μεγάλο πρόβλημα στο MacBook και πάλευα για ημέρες με το support τησ Apple. Τελικά την λύση μου την έδωσε ο κ. Γιώργος (δεν θυμάμαι το user name)
Πραγματικά αυτό το σάιτ πρέπει να επιβιώσει και να αναβιώσει, έστω και ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ
#132
Δημοσίευση 18/09/2024 - 11:24
Όταν φωνάζουμε εδώ στο φόρουμ τόσα μέλη istorm με παραλαβή από κατάστημα την πρώτη μέρα, δεν δικαιουσαι να λες "ΜΟΝΟ amazon" διότι απλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Καταρχάς δικαιούμαι να λέω ότι πιστεύω ανεξάρτητα αν σε βρίσκει σύμφωνο ή οχι.
Κατά δεύτερον έχω και αγοράσει από istorm (και μάλιστα πρόσφατα -aw), και όλα πήγαν οκ.
Δεν έχω προσωπικά με το κατάστημα.
Όμως η απάντηση που δόθηκε σε μέλος τoυ forum είναι στην καλύτερη γελοία.
Και εγώ προσωπικά θέλω να ξέρω (όταν δίνω ένα ποσό της τάξης των 1.000 + ευρώ) ότι όλα θα πάνε όσο καλύτερα γίνονται. (χωρίς δράματα).
Εάν όμως εσύ επιμένεις ότι η απάντηση του Istorm είναι οκ, πάω πάσο.<
Δικά σου χρήματα, ότι θες τα κάνεις.
Και η γνώμη μου, δική μου είναι, και θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι την τέλεια (ναι τέλεια) πολιτική του amazon.
Αυτή δηλαδή που μου επιτρέπει μετά από 1,5 χρόνο να έχω λιώσει ένα προϊόν( fenix 6x pro) ,να μου παρουσιάζει στα ξαφνικά reset , να το στέλνω πίσω στην amazon, και να λαμβάνω πίσω όλα τα χρήματα που έδωσα (μαζί με τα μεταφορικά!!!) .
Η ανωτέρω πρόταση είναι ο ορισμός της εμπιστοσύνης.
Περαστικά σε όλα ανεξαιρέτως τα ελληνικά μαγαζιά.
Τελευταία επεξεργασία από: johnythedirector, 18/09/2024 - 11:27
#133
Δημοσίευση 18/09/2024 - 11:25
Θεωρώ αστεία την απάντηση της isystem όταν έρχεται σε αυτή τη χρονική περίοδο. Ακόμα και να της "μείνουν" κομμάτια από 2πλες-3πλες παραγγελίες, δε νομίζω να περιμένουν στα ράφια πάνω από 2-3 μέρες τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας.
Κατά τα άλλα το μόνο Amazon εκπροσωπεί και εμένα γιατί το support και το after sales είναι από άλλο πλανήτη. Δεν έχεις μα και μου. Αν έρθει και ποτέ Ελλάδα, θα σβήσει όλος ο ανταγωνισμός από κάτι μαγαζάκια με τέτοιες νοοτροπίες. (εννοείται τα ίδια γίνονται και στα Apple Stores αλλά αυτό και αν είναι επιστημονική φαντασία το να ανοίξει στην Ελλάδα).
Αν δεν είχα τα δικά μου θέματα εγώ με τιμολόγια, τα πάντα θα τα έπαιρνα από Amazon.
#134
Δημοσίευση 18/09/2024 - 11:28
Καταρχάς δικαιούμαι να λέω ότι πιστεύω ανεξάρτητα αν σε βρίσκει σύμφωνο ή οχι.
Κατά δεύτερον έχω και αγοράσει από istorm (και μάλιστα πρόσφατα -aw), και όλα πήγαν οκ.
Δεν έχω προσωπικά με το κατάστημα.
Όμως η απάντηση που δόθηκε σε μέλος τoυ forum είναι στην καλύτερη γελοία.
Και εγώ προσωπικά θέλω να ξέρω (όταν δίνω ένα ποσό της τάξης των 1.000 + ευρώ) ότι όλα θα πάνε όσο καλύτερα γίνονται. (χωρίς δράματα).
Εάν όμως εσύ επιμένεις ότι η απάντηση του Istorm είναι οκ, πάω πάσο.<
Δικά σου χρήματα, ότι θες τα κάνεις.
Και η γνώμη μου, δική μου είναι, και θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι την τέλεια (ναι τέλεια) πολιτική του amazon.
Αυτή δηλαδή που μου επιτρέπει να μετά από 1,5 χρόνο να έχω λιώσει ένα προϊόν( fenix 6x pro) ,να μου παρουσιάζει στα ξαφνικά reset , να το στέλνω πίσω στην amazon, και να λαμβάνω πίσω όλα τα χρήματα που έδωσα (μαζί με τα μεταφορικά!!!) .
Η ανωτέρω πρόταση είναι ο ορισμός της εμπιστοσύνης.
Περαστικά σε όλα ανεξαιρέτως τα ελληνικά μαγαζιά.
Έχεις μπερδευτεί, μιλάμε για την iSystem και όχι iStorm
#135
Δημοσίευση 18/09/2024 - 11:36
Βγάζεις μεγάλη απογοήτευση Νίκο και πραγματικά στεναχωριέμαι...
Πιστεύω ότι αν ήξερες πόσους και πόσο πολύ έχεις βοηθήσει θα μετριαζόταν αυτή η απογοήτευση.
Προσωπικά, είμαι μέλος από το 2011 και έχω λάβει τόση βοήθεια που δεν την έχω βρει ούτε σε μεγάλα σάιτ του εξωτερικού.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ, πριν μερικά χρόνια είχα μεγάλο πρόβλημα στο MacBook και πάλευα για ημέρες με το support τησ Apple. Τελικά την λύση μου την έδωσε ο κ. Γιώργος (δεν θυμάμαι το user name)
Πραγματικά αυτό το σάιτ πρέπει να επιβιώσει και να αναβιώσει, έστω και ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ
Μα αυτή είναι η αλήθεια..
Όποιος δε το καταλάβαίνει και βλέπει, απλά εθελοτυφλεί.
Επιβίωσε μέχρι τώρα γιατί κάποια άτομα αφιερώσαμε το χρόνο μας και ασχοληθήκαμε ίσως παραπάνω απ' όσο έπρεπε.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες