Καλησπέρα σας,
Είμαι κάτοχος ενός iphone 15 και εδώ και πολύ καιρό χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου το «πορτοφόλι» του κινητού μου, κάνοντας όλες τις πληρωμές μου από εκεί, αφού έχω περασμένες τις τραπεζικές μου κάρτες (χρεωστικές και prepaid).
Πριν μερικές ημέρες διαπίστωσα κάποιες παράξενες χρεώσεις από παιχνίδια με πληρωμή που κατέβαζε ο γιος μου στο κινητό. Αυτό που έκανα είναι να αφαιρέσω όλες τις κάρτες από το wallet, να τις ακυρώσω και να ζητήσω από τις 3 τράπεζες (Eurobank/Πειραιώς/ Alpha bank) την έκδοση νέων καρτών.
Οι νέες κάρτες μου, μου ήρθαν σε φυσική μορφή στο σπίτι και προσπαθώντας να τις καταχωρήσω εκ νέου στο wallet, κάνοντας όλα τα βήματα σωστά, στο τέλος μου εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα της φωτογραφίας. Η μοναδική κάρτα που περάστηκε στο wallet είναι της Alpha bank.
Εδώ και 5 ημέρες μιλάω με Eurobank και Πειραιώς και το αποτέλεσμα είναι…μηδέν !!!
Καμία ουσιαστική βοήθεια και πλήρης άγνοια.
Παρακαλώ θερμά, μήπως θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει; καθώς είναι πολύ σημαντικό για μενα στην καθημερινότητα μου οι πληρωμές των αγορών μου μέσω του wallet.
Σας ευχαριστώ
Φίλιππος