
Πρόβλημα ταχύτητας δεδομένων σε Iphone 16 pro max
Από
goldenboy
, 16/02/2025 01:50
3 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 16/02/2025 - 01:50
Καλησπέρα στην ομάδα αρχικά.Εχω ένα δίμηνο το IPhone 16 pro max και έχω παρατηρήσει ότι ενώ έχω 5G σήμα στην Vodafone, οπουδήποτε δεν έχω καθόλου καλή ταχύτητα..για να σας προλάβω αρχικά αντικατεστησα την κάρτα sim με νέα,μίλησα καμία 50 φορές με το τεχνικό τμήμα της Vodafone όπου σε ελέγχους της γραμμής μου είπαν ότι είναι μια χαρά σε θέμα ταχύτητας . Ωστόσο με φίλο μου που είχε Xiaomi κινητό των 400 ευρώ με την ίδια εταιρία (Vodafone) στο ίδιο ακριβώς σημείο είχε τουλάχιστον τριπλασια ταχύτητα στο speedtest.net που τα βάλαμε να τρέξουν. Έδωσα την κάρτα μου στο κινητό του να κάνει μέτρηση και έδειξε όσο έδειξε και η δική του κάρτα που σημαίνει ότι το IPhone έχει το θέμα και όχι η κάρτα...ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω?Λέω να επικοινωνήσω με το πλαίσιο αλλά σκέφτομαι το ότι πρέπει να αφήσω κάνα μήνα την συσκευή εκεί και αυτό είναι το αποτρεπτικο στο να πάω εκεί αλλά αν είναι μονόδρομος πρέπει να το κάνω..Αν κάποιος έχει ανάλογη κακή εμπειρία ταχύτητας με τα δεδομένα ας μου πει...ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
ΥΓ. Έβαλα και στην επιλογή δικτύου 5G ενεργό από αυτόματο για να σας προλάβω..
Ad
#2
Δημοσίευση 16/02/2025 - 03:59
Και σε εμένα οι ταχύτητες της Vodafone είναι τραγικές και γενικότερα το σήμα της, ακόμα και σε τηλεφωνικές κλήσεις, είναι σαφώς χειρότερο από αυτό της Nova που είχα. Μόλις λήξει το συμβόλαιο, έφυγα.
#3
Δημοσίευση 16/02/2025 - 04:01
Είναι και αυτό που λες αλά η ίδια κάρτα στο ίδιο μέρος σε άλλο κινητό που την έβαλα είχε πολλαπλασια ταχύτητα..οπότε το θέμα εντοπίζεται αυτομάτως στο κινητό..
#4
Δημοσίευση 16/02/2025 - 07:15
Είναι και αυτό που λες αλά η ίδια κάρτα στο ίδιο μέρος σε άλλο κινητό που την έβαλα είχε πολλαπλασια ταχύτητα..οπότε το θέμα εντοπίζεται αυτομάτως στο κινητό..
Για αρχή δες αν στο κινητό δίκτυο αν έχει δεδομένα στην χαμηλή κατανάλωση , δες μετά ρυθμίσεις δικτύου της Vodafone ( στο κινητό δίκτυο δεδομένων ) κάνε μια διαγραφή ρυθμίσεων δικτύου και ζητά από Vodafone να σου ξαναστείλουμε και αν δεν στρώσει από περιέργεια βάλε κάρτα από άλλο πάροχο να κάνεις και αυτή την δοκιμή που λέει ο φίλος παραπάνω…αν και μετά το ίδιο…τότε πήγαινε δες για συσκευή.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες