επειδη η αγορα ηταν απο το οnline καταστημα επρεπε να σταλει στην Arvato με το κουριερ εφτασε εκει την επομενη....το τηλ δεν ανοιγε καθολου και ετσι με πηραν τηλ να μου πουν οτι θα αντικατασταθει...ωραια τους ειπα στειλτε μου νεα συσκευασια...μου λενε οχι στην συσκευασια που πηρες θα σου πεταξουμε μεσα ενα σφραγισμενο σαν σοδοφρετα....Εστειλα παντου χαρτια συνηγορο καταναλωτη, γενικη γραμματεια καταναλωτη, και απο δευτερα δικηγοροΚάθε εταιρεία, έχει συγκεκριμένες μέρες επιστροφής DOA. Το iPhone Μου είπε φίλος απο Γερμανό, έχει 3 ημέρες απο την ημερομηνία αγοράς και μόνο εφόσον το τηλέφωνο ανοίγει! Αλλιώς δε μπορεί να διαπιστωθεί βλάβη. Αν το επιστρέψεις αυτές τις ημέρες και δεν λειτουργεί καν, στέλνεται στο service και το service ενημερώνει το κατάστημα όταν το ελέγξει "ναι, είναι ελλατωματικό, κάντε αντικατάσταση και θα σας το πιστώσουμε". Εφόσον το τηλέφωνο δε λειτούργησε από την ημέρα που εσύ το παρέλαβες, (και το επιβεβαιωνει κ το καταστημα που το πηγες για ελεγχο) δικαιούσαι σίγουρα αντικατάσταση συσκευής. Απορώ γιατί τέτοια αντιμετώπιση, τόσο στα @@ τους είναι..
Τηλέφωνο στο ινστιτούτο καταναλωτών έχεις πάρει? Αυτοί με τη σειρά τους επικοινωνούν σχετικά άμεσα με το κατάστημα ή την εταρεία..οπότε μπορεί να θορυβηθούν λίγο. Και επίσης με όποιον μιλάς, οτι παπαριά και να σου λεει, να το σημειώνεις και να κρατας το ονομά του!
Nεκρό iphone 4 απο την Vodafone
#16
Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:55
Ad
#17
Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:02
Συνήγορο καταναλωτή τι σου έχουν πει?
Αμα σε ξαναπάρουν τηλέφωνο ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο λιανικών πωλήσεων όλου του δικτύου..και τρίξτου τα δόντια ωραία και πολιτισμένα..
Μην αγχώνεσαι και μη στεναχωριέσαι..θα δικαιωθείς δεν υπάρχει περίπτωση..αλλά είναι άδικο να χαλάς την ηρεμία σου το ξέρω..
#18
Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:07
Ακομα απαντηση δεν πηρα απο κανενα οργανισμο...χθες τους τα εστειλα......Με τα τηλεφωνα δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλω ακρη..αν σου κανω ενα σχεδιαγραμμα τις πασες που εχω φαει μια στον εναν μια στον αλλον....με υπυεθυνους να παιρνουν τηλ με αποκρυψη...αλλες φορες με αλλα νουμερα....μιλαω με το φαντασμα του online καταστηματος και μου ελεγαν πανε στο καταστημα να βλεπεις με ποιον μιλας.....!!!!Στην Arvato πήγε επειδή η Βοδιαφον γενικά ΔΕΝ έχει service! Και από κατάστημα να το είχες πάρει, είναι πιθανό πάλι να γινόταν κάτι τέτοιο, οχι σίγουρα..αλλά πιθανό..
Συνήγορο καταναλωτή τι σου έχουν πει?
Αμα σε ξαναπάρουν τηλέφωνο ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο λιανικών πωλήσεων όλου του δικτύου..και τρίξτου τα δόντια ωραία και πολιτισμένα..
Μην αγχώνεσαι και μη στεναχωριέσαι..θα δικαιωθείς δεν υπάρχει περίπτωση..αλλά είναι άδικο να χαλάς την ηρεμία σου το ξέρω..
#19
Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:23
#20
Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:51
#21
Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:59
Σε ευχαριστω Φωτη.....ειμαστε εν μεσω φουρτουνας!!!Πραγματικά ντροπή τους. Τι να πει κανείς. Αλλά τέτοια περιστατικά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα και επειδή μπορούν. Πάντως εγώ και στην Cosmote την ίδια αντιμετώπιση είχα κάποτε και έφυγα για αυτό τον λόγο. Στην Vodafone δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα πάντως και για αυτό σου λέω. Ντροπή τους όμως ο τρόπος που σκέφτονται. Και συνήθως μακριά απο συσκευές που προτιμούν πολλοί εκεί έχεις να φας ανακατασκευασμένο που πάει full. Να προτιμάς τα 16αράκια και όχι τα 32αράκια. Καλά ξεμπερδέματα πάντως.
#22
Δημοσίευση 01/10/2010 - 22:02
φιλε καλο κουραγιο...συνεχισε μεχρι να δικαιωθεις.Τετοιους καταναλωτες τους χαιρομαι,ετσι πρεπει να ημαστε κανονικα ολοι,ψαγμενοι με νομους κ αποφασισμενοι.Θα χαρω πολυ οταν μαθω καλα νεα...
Κουράγιο και απο μένα..Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο..τέλειωσαν οι εποχές που είμασταν με δεμένα μάτια..Ξυπνάμε σιγά σιγά.. Μπράβο σου..
#23
Δημοσίευση 02/10/2010 - 01:07
#24
Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:15
Μπράβο σου φίλε και περιμένουμε να μας πεις τα επόμενα νέα σου.. ελπίζω θετικά.
#25
Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:19
"
Επιστροφή χρημάτων για το iPhone 4
Αν δεν είσαι απόλυτα ικανοποιημένος από το iPhone 4 σου, μπορείς να το επιστρέψεις στην Apple, εφόσον το iPhone 4 δεν έχει υποστεί φθορά, εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μέσα από το δίκτυο καταστημάτων του παρόχου κινητής τηλεφωνίας σου και θα σου επιστραφούν τα χρήματά σου.
"
http://www.apple.com...e/case-program/
#26
Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:23
1)Δεν ξέρεις με ποιον μιλάς.
2)Δεν γνωρίζεις αν είναι αξιόπιστος.
3)Το παιδί από την courier δεν γνωρίζει τί έχει μέσα το δέμα σου και δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας που τ' αγόρασες.
4)Δεν σου φταίει σε τίποτα να κάθεται να περιμένει να ελέγξεις αν όλα είναι καλά και να τ' ακούσει αυτός αν κάτι είναι λάθος.
5)Δεν ξέρεις αν θα παραλάβεις το δέμα και πότε.
Βάζεις το μυαλό σου λίγο να σκεφτεί και λές: Δεν μπορώ να πάω να δώσω 650 ή 750 euro τώρα για κάτι που το είδα σε φωτογραφία στο internet και θα το παραλάβω σε έξι μέρες. Πηγαίνεις σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα ζητάς αυτό που θέλεις, στο φέρνουν το ελέγχεις μπροστά στον πωλητή και αν είναι όλα εντάξει τότε υπογράφεις το συμβόλαιό σου, παίρνεις τη συσκεή σου και φεύγεις. Αν πάλι υπάρχει κάποιο πρόβλημα δεν ζητάς ποτέ άλλη συσκευή γιατί τότε θα σου πει ο πωλητής υπέγραψε το συμβόλαιο και θα στη αλλάξω. Αν το κάνεις έμπλεξες. Είδες πως υπάρχει πρόβλημα; Παρατάς τη συσκευή όπως είναι, δεν υπογράφεις τίποτα και απλά φεύγεις. Νομίζω πως αυτός ο τρόπος είναι πολύ πιο ασφαλής από το διαδύκτιο. Φυσικά ότι λέω, δεν το λέω ούτε για να κατηγορήσω τα παιδία που κάνουν τις αγορές τους μέσω internet, ούτε από κακία. Το λέω απλά σαν μία συμβουλή. Οκ. Καλό το internet, καλά αυτά που σου προσφέρει αλλά δε χρειάζεται να αποχαυνωθούμε κιόλας μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μας... Το face to face με τον πωλητή είναι πολύ καλύτερο... Και όπως λέει και μία πολύ καλή μου φίλη: Καλό το facebook αλλά το καφεδάκι από κοντά είναι καλύτερο...
Τελευταία επεξεργασία από: zeledaki69, 02/10/2010 - 02:28
#27
Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:31
Πηγαίνεις σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα ζητάς αυτό που θέλεις, στο φέρνουν το ελέγχεις μπροστά στον πωλητή και αν είναι όλα εντάξει τότε υπογράφεις το συμβόλαιό σου, παίρνεις τη συσκεή σου και φεύγεις. Αν πάλι υπάρχει κάποιο πρόβλημα δεν ζητάς ποτέ άλλη συσκευή γιατί τότε θα σου πει ο πωλητής υπέγραψε το συμβόλαιο και θα στη αλλάξω. Αν το κάνεις έμπλεξες. Είδες πως υπάρχει πρόβλημα; Παρατάς τη συσκευή όπως είναι, δεν υπογράφεις τίποτα και απλά φεύγεις.
Ο πωλητής στο κατάστημα, κανονικά ΔΕΝ βάζει σε λειτουργία τη συσκευή και δε πρέπει! Αν το κάνει επειδή τον έχεις πείσει και το βλέπει και ο ίδιος οτι θα αγοράσεις σίγουρα τη συσκευή, το κάνει χατηρικώς! Το σοβαρό μαγαζί, θα σου κάνει αντικατάστση εκείνη τη στιγμή αν γυρίσεις μετά απο λεπτά, ώρες ή και μέρες που προβλέπονται στη DOA διαδικασία και η βλάβη βγάζει μάτι.
Τελευταία επεξεργασία από: Leroi, 02/10/2010 - 02:31
#28
Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:34
#29
Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:48
#30
Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:50
Και για 50 euro ρισκάρεις να μπλέξεις μ' αυτούς; Όταν πας να δώσεις 650- 750 euro για μία συσκευή δεν είναι τα 50 euro που σε καίνε ούτε το φθηνότερο πάγιο...Πολλοί πάντως (και εγώ το σκέφτομαι τώρα) το παραγγέλνουν μέσα από το vodafone.gr , επειδή σου δίνει επιπλέον 20 ευρώ επιδότηση αν το πάρεις μέσα από το my account (ή 50 ευρώ φθηνότερα για νέα σύνδεση)
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες