Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Nεκρό iphone 4 απο την Vodafone


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
62 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 20:55

Κάθε εταιρεία, έχει συγκεκριμένες μέρες επιστροφής DOA. Το iPhone Μου είπε φίλος απο Γερμανό, έχει 3 ημέρες απο την ημερομηνία αγοράς και μόνο εφόσον το τηλέφωνο ανοίγει! Αλλιώς δε μπορεί να διαπιστωθεί βλάβη. Αν το επιστρέψεις αυτές τις ημέρες και δεν λειτουργεί καν, στέλνεται στο service και το service ενημερώνει το κατάστημα όταν το ελέγξει "ναι, είναι ελλατωματικό, κάντε αντικατάσταση και θα σας το πιστώσουμε". Εφόσον το τηλέφωνο δε λειτούργησε από την ημέρα που εσύ το παρέλαβες, (και το επιβεβαιωνει κ το καταστημα που το πηγες για ελεγχο) δικαιούσαι σίγουρα αντικατάσταση συσκευής. Απορώ γιατί τέτοια αντιμετώπιση, τόσο στα @@ τους είναι..
Τηλέφωνο στο ινστιτούτο καταναλωτών έχεις πάρει? Αυτοί με τη σειρά τους επικοινωνούν σχετικά άμεσα με το κατάστημα ή την εταρεία..οπότε μπορεί να θορυβηθούν λίγο. Και επίσης με όποιον μιλάς, οτι παπαριά και να σου λεει, να το σημειώνεις και να κρατας το ονομά του!

επειδη η αγορα ηταν απο το οnline καταστημα επρεπε να σταλει στην Arvato με το κουριερ εφτασε εκει την επομενη....το τηλ δεν ανοιγε καθολου και ετσι με πηραν τηλ να μου πουν οτι θα αντικατασταθει...ωραια τους ειπα στειλτε μου νεα συσκευασια...μου λενε οχι στην συσκευασια που πηρες θα σου πεταξουμε μεσα ενα σφραγισμενο σαν σοδοφρετα....Εστειλα παντου χαρτια συνηγορο καταναλωτη, γενικη γραμματεια καταναλωτη, και απο δευτερα δικηγορο

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:02

Στην Arvato πήγε επειδή η Βοδιαφον γενικά ΔΕΝ έχει service! Και από κατάστημα να το είχες πάρει, είναι πιθανό πάλι να γινόταν κάτι τέτοιο, οχι σίγουρα..αλλά πιθανό..
Συνήγορο καταναλωτή τι σου έχουν πει?
Αμα σε ξαναπάρουν τηλέφωνο ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο λιανικών πωλήσεων όλου του δικτύου..και τρίξτου τα δόντια ωραία και πολιτισμένα..
Μην αγχώνεσαι και μη στεναχωριέσαι..θα δικαιωθείς δεν υπάρχει περίπτωση..αλλά είναι άδικο να χαλάς την ηρεμία σου το ξέρω..

#18   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:07

Στην Arvato πήγε επειδή η Βοδιαφον γενικά ΔΕΝ έχει service! Και από κατάστημα να το είχες πάρει, είναι πιθανό πάλι να γινόταν κάτι τέτοιο, οχι σίγουρα..αλλά πιθανό..
Συνήγορο καταναλωτή τι σου έχουν πει?
Αμα σε ξαναπάρουν τηλέφωνο ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο λιανικών πωλήσεων όλου του δικτύου..και τρίξτου τα δόντια ωραία και πολιτισμένα..
Μην αγχώνεσαι και μη στεναχωριέσαι..θα δικαιωθείς δεν υπάρχει περίπτωση..αλλά είναι άδικο να χαλάς την ηρεμία σου το ξέρω..

Ακομα απαντηση δεν πηρα απο κανενα οργανισμο...χθες τους τα εστειλα......Με τα τηλεφωνα δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλω ακρη..αν σου κανω ενα σχεδιαγραμμα τις πασες που εχω φαει μια στον εναν μια στον αλλον....με υπυεθυνους να παιρνουν τηλ με αποκρυψη...αλλες φορες με αλλα νουμερα....μιλαω με το φαντασμα του online καταστηματος και μου ελεγαν πανε στο καταστημα να βλεπεις με ποιον μιλας.....!!!!

#19   Nikos123

Nikos123

    iPH Addict

  • 691 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:23

Αρα λοιπόν το συμπέρασμα που βγαίνει είναι: ποτε ξανα απο online κατάστημα γιατι δεν ξερεις με ποιον μιλάς και κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη. Το δεύτερο συμπέρασμα φυσικά: μακρυά απο την Vodafone! ;)

#20   Fotis

Fotis

    iPH Enthousiast

  • 422 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:51

Πραγματικά ντροπή τους. Τι να πει κανείς. Αλλά τέτοια περιστατικά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα και επειδή μπορούν. Πάντως εγώ και στην Cosmote την ίδια αντιμετώπιση είχα κάποτε και έφυγα για αυτό τον λόγο. Στην Vodafone δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα πάντως και για αυτό σου λέω. Ντροπή τους όμως ο τρόπος που σκέφτονται. Και συνήθως μακριά απο συσκευές που προτιμούν πολλοί εκεί έχεις να φας ανακατασκευασμένο που πάει full. Να προτιμάς τα 16αράκια και όχι τα 32αράκια. Καλά ξεμπερδέματα πάντως.

#21   realme

realme

    iPH User

  • 110 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/10/2010 - 21:59

Πραγματικά ντροπή τους. Τι να πει κανείς. Αλλά τέτοια περιστατικά συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα και επειδή μπορούν. Πάντως εγώ και στην Cosmote την ίδια αντιμετώπιση είχα κάποτε και έφυγα για αυτό τον λόγο. Στην Vodafone δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα πάντως και για αυτό σου λέω. Ντροπή τους όμως ο τρόπος που σκέφτονται. Και συνήθως μακριά απο συσκευές που προτιμούν πολλοί εκεί έχεις να φας ανακατασκευασμένο που πάει full. Να προτιμάς τα 16αράκια και όχι τα 32αράκια. Καλά ξεμπερδέματα πάντως.

Σε ευχαριστω Φωτη.....ειμαστε εν μεσω φουρτουνας!!!

#22   Fotis88

Fotis88

    iPH Enthousiast

  • 491 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/10/2010 - 22:02

φιλε καλο κουραγιο...συνεχισε μεχρι να δικαιωθεις.Τετοιους καταναλωτες τους χαιρομαι,ετσι πρεπει να ημαστε κανονικα ολοι,ψαγμενοι με νομους κ αποφασισμενοι.Θα χαρω πολυ οταν μαθω καλα νεα...


Κουράγιο και απο μένα..Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο..τέλειωσαν οι εποχές που είμασταν με δεμένα μάτια..Ξυπνάμε σιγά σιγά.. Μπράβο σου..

#23   roufss

roufss

    iPH newbie

  • 19 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/10/2010 - 01:07

Να σε ρωτησω κατι φιλε μου, οταν ηρθε ο courier με τον τηλεφωνο σου και το συμβολεο, το υπεγραψες ? Η πρωτα ανοιξες το κουτι και ειδες οτι δεν λειτουργει και δεν το εκανες ?

#24   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5732 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:15

Μήπως τελικά αξίζει να το πάρουμε από κατάστημα? Γιατί και εγώ σε τέτοια φάση βρίσκομαι τώρα...
Μπράβο σου φίλε και περιμένουμε να μας πεις τα επόμενα νέα σου.. ελπίζω θετικά.

#25   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5732 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:19

Nα σε ρωτήσω και κάτι άλλο? Με την apple έχεις επικοινωνήσει? Στο site τους για πλάκα το γράφει αυτό?
"
Επιστροφή χρημάτων για το iPhone 4

Αν δεν είσαι απόλυτα ικανοποιημένος από το iPhone 4 σου, μπορείς να το επιστρέψεις στην Apple, εφόσον το iPhone 4 δεν έχει υποστεί φθορά, εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μέσα από το δίκτυο καταστημάτων του παρόχου κινητής τηλεφωνίας σου και θα σου επιστραφούν τα χρήματά σου.

"

http://www.apple.com...e/case-program/

#26   zeledaki69

zeledaki69

    iPH Member

  • 296 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:23

Καλά ρε μάγκες τόσα χρόνια τα ίδια χάλια με αυτή τη vodafone και ακόμα κάθεστε και ασχολείστε μαζί της; Η εταιρεία με την πιο άθλια και εκμεταλευτική συμπεριφορά. Πηγαίνεις στο κατάστημά τους και δεν σε βλέπουν σαν πελάτη, σε βλέπουν σαν μ......α. Συγνώμη που εκφράζομαι έτσι αλλά η γνώμη μου για αυτή την εταιρεία είναι ξεκάθαρη. Άλλωστε 9 σους 10 χρήστες, μέσα στο forum, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το δύκτιό τους είναι πελάτες της vodafone. Τυχαίο;;; Δε νομίζω!!! Κανονικά φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά η γνώμη μου είναι πως τη συσκευασία έπρεπε να την ανοίξεις μπροστά στο παιδί που στην έφερε, να την ελέγξεις και αφού εντοπίσεις το πρόβλημα δεν υπογράφεις το voucher της courier, του λες ''Δεν παραλαμβάνω το δέμα γιατί η συσκευή δεν λειτουργεί.'' Και ας τους να κόψουν τον κ...ο τους. Φυσικά έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις στο συμβόλαιο, αλλά στην περίπτωση που δεν το υπέγραψες τότε να ξέρεις πως δεν υφίσταται σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως αν σου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία χωρίς την πλήρη συγκατάθεσή σου και χωρίς την υπογραφή σου τότε μπορείς να τους κόψεις τον κ...ο. Δυστυχώς βέβαια σε όποια εταιρεία και να κατέληγες την ίδια αντιμετώπιση θα είχες μάλλον , αλλά η vodafone είναι μακράν η χειρότερη... Και μία συμβουλή προς όλους: Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια και παίρνοντας ως βάση την εξέλιξη της τεχνολογίας, έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε όλες τις αγορές μας από online καταστήματα, δε σημαίνει πως θα στήσουμε και ολόκληρο το σπίτι μας μέσα από το internet. Είναι γνώμη μου και διορθώστε με αν κάνω λάθος, το να πιστεύεις σε μία εικονική πραγματικότητα και να κάνεις αγορές μέσα από το internet, βλέποντας απλά μία φοτωγραφία του προϊόντος και πέριμένοντάς το να έρθει στην πόρτα σου με courier δεν είναι και ότι πιο αξιόπιστο και ίδίως όταν κάνεις συμβάσεις μέσω διαδυκτίου. Δεν μπορεί να πηγαίνεις να παραγγέλνεις από το internet ένα αντικείμενο αξίας άνω των 650 euro (και ιδίως στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε) και να περιμένεις πως αυτή είναι η πιο αξιόπιστη λύση αγοράς. Και αυτό γιατί:

1)Δεν ξέρεις με ποιον μιλάς.
2)Δεν γνωρίζεις αν είναι αξιόπιστος.
3)Το παιδί από την courier δεν γνωρίζει τί έχει μέσα το δέμα σου και δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπος της εταιρείας που τ' αγόρασες.
4)Δεν σου φταίει σε τίποτα να κάθεται να περιμένει να ελέγξεις αν όλα είναι καλά και να τ' ακούσει αυτός αν κάτι είναι λάθος.
5)Δεν ξέρεις αν θα παραλάβεις το δέμα και πότε.

Βάζεις το μυαλό σου λίγο να σκεφτεί και λές: Δεν μπορώ να πάω να δώσω 650 ή 750 euro τώρα για κάτι που το είδα σε φωτογραφία στο internet και θα το παραλάβω σε έξι μέρες. Πηγαίνεις σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα ζητάς αυτό που θέλεις, στο φέρνουν το ελέγχεις μπροστά στον πωλητή και αν είναι όλα εντάξει τότε υπογράφεις το συμβόλαιό σου, παίρνεις τη συσκεή σου και φεύγεις. Αν πάλι υπάρχει κάποιο πρόβλημα δεν ζητάς ποτέ άλλη συσκευή γιατί τότε θα σου πει ο πωλητής υπέγραψε το συμβόλαιο και θα στη αλλάξω. Αν το κάνεις έμπλεξες. Είδες πως υπάρχει πρόβλημα; Παρατάς τη συσκευή όπως είναι, δεν υπογράφεις τίποτα και απλά φεύγεις. Νομίζω πως αυτός ο τρόπος είναι πολύ πιο ασφαλής από το διαδύκτιο. Φυσικά ότι λέω, δεν το λέω ούτε για να κατηγορήσω τα παιδία που κάνουν τις αγορές τους μέσω internet, ούτε από κακία. Το λέω απλά σαν μία συμβουλή. Οκ. Καλό το internet, καλά αυτά που σου προσφέρει αλλά δε χρειάζεται να αποχαυνωθούμε κιόλας μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μας... Το face to face με τον πωλητή είναι πολύ καλύτερο... Και όπως λέει και μία πολύ καλή μου φίλη: Καλό το facebook αλλά το καφεδάκι από κοντά είναι καλύτερο...

Τελευταία επεξεργασία από: zeledaki69, 02/10/2010 - 02:28


#27   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:31

Ο courierboy δε πρόκειται ποτέ να σε αφήσει να ανοίξεις το δέμα ΠΡΙΝ παραλάβεις!

Πηγαίνεις σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα ζητάς αυτό που θέλεις, στο φέρνουν το ελέγχεις μπροστά στον πωλητή και αν είναι όλα εντάξει τότε υπογράφεις το συμβόλαιό σου, παίρνεις τη συσκεή σου και φεύγεις. Αν πάλι υπάρχει κάποιο πρόβλημα δεν ζητάς ποτέ άλλη συσκευή γιατί τότε θα σου πει ο πωλητής υπέγραψε το συμβόλαιο και θα στη αλλάξω. Αν το κάνεις έμπλεξες. Είδες πως υπάρχει πρόβλημα; Παρατάς τη συσκευή όπως είναι, δεν υπογράφεις τίποτα και απλά φεύγεις.


Ο πωλητής στο κατάστημα, κανονικά ΔΕΝ βάζει σε λειτουργία τη συσκευή και δε πρέπει! Αν το κάνει επειδή τον έχεις πείσει και το βλέπει και ο ίδιος οτι θα αγοράσεις σίγουρα τη συσκευή, το κάνει χατηρικώς! Το σοβαρό μαγαζί, θα σου κάνει αντικατάστση εκείνη τη στιγμή αν γυρίσεις μετά απο λεπτά, ώρες ή και μέρες που προβλέπονται στη DOA διαδικασία και η βλάβη βγάζει μάτι.

Τελευταία επεξεργασία από: Leroi, 02/10/2010 - 02:31


#28   Alex0077

Alex0077

    iPH Master

  • 5732 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:ALEX0077

Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:34

Πολλοί πάντως (και εγώ το σκέφτομαι τώρα) το παραγγέλνουν μέσα από το vodafone.gr , επειδή σου δίνει επιπλέον 20 ευρώ επιδότηση αν το πάρεις μέσα από το my account (ή 50 ευρώ φθηνότερα για νέα σύνδεση)

#29   zeledaki69

zeledaki69

    iPH Member

  • 296 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:48

Κανένα σοβαρό κατάστημα δεν θα σου κάνει αντικατάσταση έστω και λίγα λεπτά αργότερα. Όλοι στην ίδια διαδικασία σε βάζουνε. Όσον αφορά τον πωλητή έχω αγοράσει πάνω από 40 με 50 κινητά τηλέφωνα στη ζωή μου, τα περισσότερα από Γερμάνο (και όχι από το ίδιο κατάστημα) και ειλικρινά δεν μου έχει τύχει ποτέ να πάω σε οποιοδήποτε κατάστημα αυτής της αλυσίδας και να παραλάβω τηλέφωνο χωρίς πρώτα να μου το έχει ανοίξει ο πωλητής μπροστά μου για να δω ότι δουλεύει. Και μάλιστα ποτέ δεν ζήτησα από πωλητή να το κάνει. Το κάνουν μόνοι τους. Στο ανοίγουν το βλέπεις ότι δουλεύει και μετά σε πάνε στο ταμείο. Μιλάμε πάντα για σφραγισμένες συσκευές που ανοίγουν μπροστά σου. Όσον αφορά το courier boy του βγάζεις την ταυτότητα για να δεί πως είσαι ο ίδιος ο παραλήπτης και αν θέλει ας μη σ' αφήσει να το ανοίξεις. Το ότι όλες οι εταιρείες ακολουθούν μία συγκρίμένη πολιτική σημαίνει ότι θα την ακολουθοθμε και εμίς σαν πρόβατα; Δηλαδή αν πας να πάρεις ένα αυτοκίνητο μέσα σε κουτί δεν θα το ελεγξεις πριν φύγεις απ' την αντιπροσωπεία;;;

#30   zeledaki69

zeledaki69

    iPH Member

  • 296 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/10/2010 - 02:50

Πολλοί πάντως (και εγώ το σκέφτομαι τώρα) το παραγγέλνουν μέσα από το vodafone.gr , επειδή σου δίνει επιπλέον 20 ευρώ επιδότηση αν το πάρεις μέσα από το my account (ή 50 ευρώ φθηνότερα για νέα σύνδεση)

Και για 50 euro ρισκάρεις να μπλέξεις μ' αυτούς; Όταν πας να δώσεις 650- 750 euro για μία συσκευή δεν είναι τα 50 euro που σε καίνε ούτε το φθηνότερο πάγιο...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες