Κάνεις λάθος, ή μάλλο λάθη! Φυσικά και θα σου κάνει αντικατάσταση! Το έχω κάνει, την αντικατάσταση σε πελάτη, ούκ ολίγες φορές! Δούλευα στο χώρο! Ανεξαρτήτως κόστους συσκευής, σε φθηνή και σε ακριβή. Όσο για το αυτοκίνητο, συγκρίνεις 2 πράγματα, που το ένα μέσο όρο κάνει 300 ευρώ και το άλλο 15,000! μέρα με τη νύχτα! Δεν είναι το ίδιο, το αυτοκίνητο άλλωστε πως θα το πάρεις απο την αντιπροσωπεία? Στο κουτί και θα το βάλεις στη τσέπη?
Τα 15000 euro προέρχονται από την τσέπη σου, εκεί οπου βρίσκεται και το κινητό σου. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως ένα αυτοκίνητο μπορεί να έχει ίδια αξία με ένα κινητό. Το να φέρεις ένα παράδειγμα δε σημαίνει ότι αυτά τα δύο είναι ίσα κι όμοια. Αυτό που έχει σημασία είναι η τσέπη σου και και το συμφέρον σου, όπως επίσης όταν μπαίνεις σ' ένα κατάστημα να σε αντιμετωπίζουν σαν πελάτη και όχι ως προβατο. Το ότι έχεις κάνει αντικατάσταση σε πελάτη είναι προς τιμήν σου, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως όλοι κάνουν αυτό που κάνεις εσύ (να είσαι δηλαδή σωστός πωλητής). Εγώ βλέπω παντού παράπονα. Και φυσικά όχι μόνο για τη vodafone, αλλά για όλες τις εταιρείες. Αυτό είναι κοινό μυστικό. Όλοι κοιτάνε να μας εκμεταλευτούν, γι' αυτό και έφερα αυτό το παράδειγμα. Είτε πας σε μαγαζί για κινητό είτε πας σε αντιπροσωπεία για αυτοκίνητο την ίδια αντιμετώπιση έχεις. Κανείς δεν εκτιμάει τα λεφτά σου. Όλοι κοιτάνε να σε κάνουν πελάτη τους και αφού γίνεις απλά σε γράφουν. Το θέμα είναι να πηγαίνει ο άλλος σε ένα μαγαζί και να παίρνει κάτι λειτουργικό χωρίς προβλήματα και περεταίρω μπλεξίματα, ανεξαρτήτως τιμής. Γι' αυτό και πριν είπα, ότι παίρνουμε το ελέγχουμε πρώτα, για να αποφύγουμε τα παρατράγουδα...