Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία

Περιγραφή iMoria


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   CPagalidis

CPagalidis

    iPH newbie

  • 15 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/11/2010 - 16:47

Γεία σας, είμαι μαθητής της Γ΄Λυκείου και το iMoria είναι μια εφαρμογή που πρόσφατα τελείωσα, η οποία δίνει την δυνατότητα υπολογισμού των μορίων για τα πανεπιστήμια. Παρακάτω η αναλυτική περιγραφή :


Η εφαρμογή αυτή δίνει τη δυνατότητα στους υποψηφίους των πανεπιστημιακών και τεχνολογικών ιδρυμάτων, να υπολογίσουν με απλό και ακριβή τρόπο, τα μόρια που προκύπτουν απο την βαθμολογία κάθε μαθήματος για ολές τις κατευθύνσεις του ενιαίου Λυκείου. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, για γονείς και μαθητές, που θέλουν να γνωρίζουν εξ'αρχής τους βαθμούς που θα πρέπει να επιτύχουν, ούτως ώστε να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα μόρια για τη σχολή της προτίμησης τους. Για όσους πάλι έχουν ήδη δώσει εξετάσεις, μπορούν εύκολα να υπολογίσουν τα μόρια που συγκέντρωσαν βάσει της βαθμολογίας που προκύπτει απο τις πανελλαδικες εξετάσεις.

Σκοπός μου με αυτήν την εφαρμογή δεν είναι να βγάλω χρήματα αλλά να παρέχω στους μαθητές της Γ' Λυκείου, στους γονείς τους καθώς και σε όποιον άλλο ενδιαφέρεται, μια απόλυτα χρήσιμη εφαρμογή για το iPhone. Η τιμή υπάρχει και είναι η ελάχιστη μόνο και μόνο επείδη πλήρωσα προκειμένου να ανέβασω την εφαρμογή.

Το link για το itunes: http://itunes.apple....d396345246?mt=8

Ευχαριστώ πολύ,
Χρήστος Παγκαλίδης

Screenshots:
Συνημμένο αρχείο  screenshot1 correct.jpg   39.47KB   1 λήψεις
Συνημμένο αρχείο  Screenshot 3 correct.png   31.29KB   0 λήψεις

Icon(256p):
Συνημμένο αρχείο  final icon 256.png   25.6KB   0 λήψεις

Τελευταία επεξεργασία από: CPagalidis, 11/11/2010 - 16:54


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   BAUHAUS

BAUHAUS

    iPH Addict

  • 822 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad