Αρχάριος με απορίες
#1
Δημοσίευση 15/12/2010 - 18:28
1. Σχετικά με την αγορά η διαδικασία έχει ως εξής;
Σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής ή βλάβης το DOA είναι για 3 μέρες μετά την αγορά. Στη συνέχεια μέχρι και την έβδομη μέρα δίνουν ανακατασκευασμένη συσκευή στο σακουλάκι ενώ πέραν της εβδομάδος πάει στο σέρβις. Σωστά;
2. Σε περίπτωση απουσίας πιστωτικής κάρτας, για την αγορά εφαρμογών, είναι εφικτή η χρήση προπληρωμένης κάρτας ή είναι μονόδρομος η χρεωστική;
3. Υπάρχει τρόπος να έχω μηνύματα 160 χαρακτήρων με ελληνικό πληκτρολόγιο και αναφορές παράδοσης χωρίς jb;
4. Αν απενεργοποιηθούν οι ρυθμίσεις που αφορούν το διαδίκτυο και τα δεδομένα από τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου, ώστε να χρησιμοποιείται αποκλειστικά το wifi, θα έχω πρόβλημα με τις λεγόμενες "κρυφές χρεώσεις" ή θα πρέπει να προβώ σε jb, ώστε να έχω το SBSettings για να προβώ στις εν λόγω ρυθμίσεις;
5. Σαν συσκευή λόγω του γυαλιού είναι εύθραυστη; Η χρήση θήκης είναι απαραίτητη;
Ευχαριστώ.
Ad
#2
Δημοσίευση 15/12/2010 - 20:08
2. μπορεις να χρησιμοποιησεις πιστωτικη, pre-paid, και free account.. για αγορα δωρεαν εφαρμογων. (υπαρχει οδηγος στο forum για free account).
3. χωρις jailbreak δεν γνωριζω καποια εφαρμογη που να μπορεις να χρησιμοποιησεις.
4. δεν χρειαζεται να εχεις jailbroken συσκευη.. kleineiw ta dedomena apo to menu ρυθμισεις - γενικα - χρηση .. και η συσκευη δεν θα διναται να συνδεθει.. πλην wifi connection
5. θεωρητικα ειναι ανθεκτικο γυαλι.. απο εμενα συνισταται η χρηση θηκης για παν ενδεχομενο.
καλα Χριστουγεννα!
Τελευταία επεξεργασία από: DINFUN, 15/12/2010 - 20:23
#3
Δημοσίευση 15/12/2010 - 20:27
Γραψε στο search delivery και θα δεις αρκετες!
Ή κάνε j/b καλύτερα
#4
Δημοσίευση 15/12/2010 - 20:37
Αν πάραυτα δεν βρεθεί η κατάλληλη λύση για την ερώτηση σου (απορία), τότε μην διστάσεις να ρωτήσεις μέσα στο φορουμ, και 'λογικά' δεν θα αργήσεις να λάβεις την απάντηση σου. ;-)
∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼
#5
Δημοσίευση 15/12/2010 - 20:59
3. στην 4.2 μπορεις να στειλεις μηνυμα με ελληνικους χαρακτηρες 160 χαρακτηρων. τωρα οσον αφορα την αναφορα παραδοσης οπως ειπε κ προηγουμενος συμφορουμητης υπαρχουν εφαρμογες στο appstore.
4. αν κλεισεις τα δεδομενα απο τις ρυθμισεις η συσκευη δε θα συνδεεται καθολου μεσω δικτυων κινητης ουτε κρυφα ουτε φανερα
5. το γυαλι απο οσο ξερω ειναι ειδικα επεξεργασμενο ωστε να αντεχει αλλα εχουν παρατηργθει κ σπασιματα μετα απο μεγαλες πτωσεις.
#6
Δημοσίευση 15/12/2010 - 21:49
Αναφορικά με το πρώτο μου ερώτημα ξέχασα να ρωτήσω κάτι ακόμη. Αν ο μη γένοιτο υπάρξει πρόβλημα με τη συσκευή, για τις περαιτέρω διαδικασίες (DOA, αντικατάσταση κτλ)πρέπει να απευθυνθούμε αποκλειστικά στο μαγαζί της αγοράς ή σε οποιοδήποτε της ίδιας αλυσίδας;
Επίσης μια διευκρίνηση σχετικά με τη διαδικασία ενεργοποίησης της συσκευής. Προχωράμε κανονικά βάσει του οδηγού που έχουν οι Vodafone, Cosmote στις ιστοσελίδες τους δίχως να μας ενδιαφέρει το λειτουργικό του υπολογιστή διότι όλα γίνονται μέσω iTunes. Κατάλαβα ορθά;
#7
Δημοσίευση 15/12/2010 - 21:55
καλως ηρθες στην παρεα μας.
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#8
Δημοσίευση 15/12/2010 - 21:56
http://www.iphonehel...__1#entry219910
απευθυνεσαι στον παροχο σου.. δεν εχει να κανει με συγκεκριμενο καταστημα.. αρκει να εχεις την εγγυηση..
#9
Δημοσίευση 15/12/2010 - 22:10
#10
Δημοσίευση 16/12/2010 - 17:45
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες