Συγγνωμη αλλα αυτη η συγκριση δεν στεκει - Το iphone παιχνιδομηχανη χειρος δεν ειναι οσο και αν καποιοι στο Joystiq γουσταρουν να το βλεπουν ετσι - ολα αυτα τα κανουν για να τροφοδοτησουν λαδι στην φωτια μεταξυ fanboys.
Ας μιλησω σε προσωπικο επιπεδο ως κατοχος PSP και iphone... για να παιξω παιχνιδια χρειαζομαι ενα D-pad και 4 τουλαχιστον κουμπια. Απο το να κανεις combo σε Streetfighter μεχρι μπατιλικια στο Grand Tourismo η αισθηση που προσφερει το setup που μολις ανεφερα ειναι το καλυτερο απο τοτε που το πρωτο Gameboy εμφανιστηκε.
Καλο, χρυσο και επαναστατικο το multitouch αλλα οσα mame emulators αλλα και μελλοντικα παιχνιδια να βγουν στο iphone δεν θα εχεις ποτε την ιδια αισθηση, ενταση και αμεση ανταποκριση που προσφερουν τα κουμπια και ο σταυρος.
Απο την στιγμη που η Αpple δεν προσθεσει κουμπια στην ομορφη επιφανεια του iphone ουτε καν λογος να το συγκρινω σαν παιχνιδομηχανη. Ισως η λυση να ειναι η παρακατω ωστε ουτε να χαλασουμε την ομορφια της συσκευης αλλα ουτε να κουβαλαμε και ενα τερας στην τσεπη:
αλλα προφανως θα περιμενουμε λιγο μεχρι να γινει πραγματικοτητα.
Τα τωρινα παιχνιδια που βλεπω προς το παρον για το iphone ειναι βαρετοτατα, βασιζονται στο multitouch και το accelerometer το οποιο ετσι οπως το εχουν προσεγγισει οι εταιριες παιχνιδιων δεν με εχει εντυπωσιασει καθολου. Θυμιζουν παιχνιδια κινητου και οχι παιχνιδομηχανης. Ειναι παιχνιδια με τα οποια κανεις πλακα στην αρχη, εντυπωσιαζεις και κανα δυο φιλους στην καφετερια (χαχαχα) αλλα μετα απο 3-4 μερες τα σβηνεις για να βαλεις κανα utility. Προβληματιζομαι και ανησυχω πως οσο και να την ψαξουν με το multitouch και το accelerometer η τελικη βιβλιοθηκη με καλα παιχνιδια τα οποια θα αντεξουν στο χρονο δεν θα ειναι μεγαλη και ποτέ δεν θα μπορει να συγκριθει με το πληθος παιχνιδιων των αλλων παιχνιδομηχανων. Ελπιζω ο χρονος να με διαψευσει ετσι και αλλιως θελω το καλυτερο για την συσκευη μου αλλα προς το παρον για παιχνιδια στην τσαντα υπαρχει παντα το PSP.
Οσον αναφορα ολους οσους θεωρουν οτι για να εχεις καλη παιχνιδομηχανη ειναι θεμα επεξεργαστικης δυναμης και να κανεις συγκρισεις τους επεξεργαστες για να βρεις την καλυτερη παιχνιδομηχανη χιλια συγγνωμη αλλα αυταπαταστε παρα μα παρα πολυ. Ειναι ολα θεμα gameplay και βιβλιοθηκης παιχνιδιων και γιαυτο το DS αυτη την στιγμη πουλαει τρελα ασχετως αν επεξεργαστικα ειναι κατωτερο του PSP.
Οποτε για να ανακεφαλαιωσω το iphone για να παει κοντρα με παιχνιδομηχανες και να αρχισουμε τις συγκρισεις πρεπει:
1. Να επιτρεπει interaction του gamer μεσω dpad και κουμπιων
2. Να υποστηριχθει σοβαρα απο εταιριες παιχνιδιων με μεγαλη και καλη βιβλιοθηκη παιχνιδιων.
Η ιστορια εχει δειξει πολλες φορες πως οσο γαματη και να ειναι μια παιχνιδομηχανη εαν δεν εχει παιχνιδια ειναι για πεταμα. Κακομοιρο Lynx........