Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου. Θέλουν να πιστέψουμε πως όλα τα iPad έχουν πρόβλημα και πως δεν πρέπει να το αλλάξουμε αφού πάλι το καινούριο θα έχει πρόβλημα . Αυτό Ειναι ΨΈΜΑ. εγώ θα το αλλάζω μέχρι να μου τύχει αυτό που πρέπει . Όσο για την επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τον αστικό κώδικα Ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να τα επιστρέψουν σε περίπτωση ελατψματικου προϊόντος και αν ζητηθεί απο τον πελάτη . Όλοι κάνουν την πάπια , και απογοητεύτηκα με το πλαίσιο που πίστευα ότι ήταν σοβαρή εταιρία . Εγώ η πρώτη αλλαγή που έκανα ήταν στα media markt όπου μου έδωσαν τα χρήματα πίσω ΆΜΕΣΑ και χωρίς προβλήματα . Το θέμα Ειναι ότι δεν έχουν καθόλου stock γι αυτο και κατέφυγα στο iStorm .
Παίδες, πάνω που νόμιζα ότι είχα μια καλύτερη συσκευή διαπίστωσα επειτα από χρήση και δοκιμή ότι το δεύτερο ipad 2 αντικατάστασης που είχα ( είναι η τρίτη συσκευη στην κατοχή μου ) πάσχει και αυτό !!! ναι κα αυτο!! από backlight bleeding. Παραθέτω και εικόνες και των τριών συσκευών που είχα:
1ο Ipad 2
1o Ipad 2.JPG 116.69KB
3 λήψεις
2o Ipad 2
2o ipad 2.JPG 148.57KB
1 λήψεις
3o Ipad 2
3o Ipad 2.JPG 109.4KB
2 λήψεις Τελικά μίλησα και εγώ απευθείας με έλληνα τηλεφωνητή στο νούμερο της apple και μου είπε όντως ότι ξέρουν το πρόβλημα, χωρίς να το σχολιάσει ιδιαίτερα, βρήκε τα στοιχεία μου στο σύστημά τους και σημείωσε το πρόβλημα, τους ρώτησα αν τα ελέγχουν πριν τα στείλουν και δεν έλαβα ιδιαίτερη απάντηση.
Η σημαντική πληροφορία που απέσπασα είναι ότι
στην τέταρτη αντικατάσταση με συσκευή από τις
συσκευές αντικατάστασης (οι οποίες δεν είναι refurbished όπως μου είπαν) δικαιούμαστε μια καινούρια συσκευή σε κουτί!! Οπότε επέστρεψα σήμερα το ipad 2 πάλι στην Systemgraph (θα νομίζουν ότι είμαι ψυχαναγκαστικός..)Απλά θα συμφωνήσω με όλους σας και να πω πως καλό είναι, παρόλη την ταλαιπορία να αντικαταστήσετε τα ελαττωματικά ipad, διότι δεν ξέρω πως εξελίσσεται στον χρόνο το bleeding και επιπλέον πόσο πέφτει η αξία μεταπώλησης...(σημαντικότατο, εκτός και αν το πουλήσετε σε κάποιον αδαή...)
Τελευταία επεξεργασία από: Antong, 09/05/2011 - 15:53