Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Internet μέσω 3G στην Κύπρο


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   nick

nick

    iPH newbie

  • 49 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/08/2009 - 17:42

ειμαι απο κυπρο και θελω να μπω στο internet μεσο 3g.αλλα μονο με κανονικη καρτα μπορω να εχω προσβαση ενω με soeasy δεν μπενει. η soeasy που εχω εμπενε στο internet απο το αλλο κινητο.τι να κανω???????(χρησιμοποιο την vodafone)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   johnnys7

johnnys7

    iPH newbie

  • 11 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/08/2009 - 20:15

απλα η soeasy δεν ειναι φτιαγμενη για iphone πρεπει να βρεις εταιρια που να εχει iphone 3g οποτε vodafone

#3   nick

nick

    iPH newbie

  • 49 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 09/08/2009 - 18:09

οκ

#4   mdspell

mdspell

    iPH User

  • 196 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/08/2009 - 20:37

Μην μπεις με 3G στην Κύπρο γτ οι χρεώσεις είναι εξωφρενικές. Πήγαινε αγόρασε ένα wireless router και να ενώνεσαι με wifi. H ΜΤΝ ζητάει 2 ευρώ ανά 4kB:(

#5   nick

nick

    iPH newbie

  • 49 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 13/08/2009 - 13:48

δεν μπορω γιατι εχω το γνωστο προβλημα με το wifi (unable to join the network)

#6   mdspell

mdspell

    iPH User

  • 196 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/08/2009 - 17:19

Μόνο εγώ δεν έχω αυτό το πρόβλημά. Δοκίμασε κανένα καθαρό restore και μετά jailbreak/unlock να στανιάρει το κινητό




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες