Internet μέσω 3G στην Κύπρο
Από
nick
, 07/08/2009 17:42
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 07/08/2009 - 17:42
ειμαι απο κυπρο και θελω να μπω στο internet μεσο 3g.αλλα μονο με κανονικη καρτα μπορω να εχω προσβαση ενω με soeasy δεν μπενει. η soeasy που εχω εμπενε στο internet απο το αλλο κινητο.τι να κανω
?
(χρησιμοποιο την vodafone)
Ad
#2
Δημοσίευση 07/08/2009 - 20:15
απλα η soeasy δεν ειναι φτιαγμενη για iphone πρεπει να βρεις εταιρια που να εχει iphone 3g οποτε vodafone
#3
Δημοσίευση 09/08/2009 - 18:09
οκ
#4
Δημοσίευση 12/08/2009 - 20:37
Μην μπεις με 3G στην Κύπρο γτ οι χρεώσεις είναι εξωφρενικές. Πήγαινε αγόρασε ένα wireless router και να ενώνεσαι με wifi. H ΜΤΝ ζητάει 2 ευρώ ανά 4kB:(
#5
Δημοσίευση 13/08/2009 - 13:48
δεν μπορω γιατι εχω το γνωστο προβλημα με το wifi (unable to join the network)
#6
Δημοσίευση 13/08/2009 - 17:19
Μόνο εγώ δεν έχω αυτό το πρόβλημά. Δοκίμασε κανένα καθαρό restore και μετά jailbreak/unlock να στανιάρει το κινητό
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο



