Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Βοήθεια με Jailbreak


  • Το θέμα είναι κλειδωμένο Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο
3 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   M4DnesS

M4DnesS

    iPH newbie

  • 93 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 10/08/2009 - 15:12

καλησπερα παιδες εχω ενα προβλημα με το iphone πιγα να το κανο Jailbreak αλλα κολεισε με τιν photo του παιδιου και τορα δεν κανει τπτ πος μπορο να το επαναφερο παλι plz helpme
τορα τι πρεπει να κανο για να το κανο να δουλεψη παλη ?

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   M4DnesS

M4DnesS

    iPH newbie

  • 93 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 10/08/2009 - 15:26

καλησπερα παιδες εχω ενα προβλημα με το iphone πιγα να το κανο Jailbreak αλλα κολεισε με τιν photo του παιδιου και τορα δεν κανει τπτ πος μπορο να το επαναφερο παλι plz helpme
τορα τι πρεπει να κανο για να το κανο να δουλεψη παλη ?


Sorri μπικα παλι οκ πατισα το κουμπι κλισιμο και το home και μπικε κανονικα..
να ροτισο οταν παμε να το κανουμε Jailbreak ποσι ωρα κανει περιπου να γηνη η επανακηνηση ? και ποση ωρα μενι περιπου το παλικαρι με στιν photo ευχαρηστω

#3   epaminos

epaminos

    iPH Contributor

  • 1546 μηνύματα
  • Twitter:@epaminos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air 2 +4G
  • GameCenter:epaminos

Δημοσίευση 10/08/2009 - 19:02

Αν έχεις την 3.0.1 τότε jailbreak θα μπορέσεις να κάνεις μόνο με το redsn0w!!!

#4   united_iFone

united_iFone

    Newbie

  • 628 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 13/08/2009 - 20:30

απο οσο θυμαμαι πρεπει να περιμενεις λιγο! κανα 2-3λεπτο....μετα ανοιγει κανονικα ανοιγεις το freeze κατεβαζει το cydia κανεις reboot και εισαι κυριος!!




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες