καλησπερα παιδες εχω ενα προβλημα με το iphone πιγα να το κανο Jailbreak αλλα κολεισε με τιν photo του παιδιου και τορα δεν κανει τπτ πος μπορο να το επαναφερο παλι plz helpme
τορα τι πρεπει να κανο για να το κανο να δουλεψη παλη ?
Βοήθεια με Jailbreak
Από
M4DnesS
, 10/08/2009 15:12
3 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 10/08/2009 - 15:12
Ad
#2
Δημοσίευση 10/08/2009 - 15:26
καλησπερα παιδες εχω ενα προβλημα με το iphone πιγα να το κανο Jailbreak αλλα κολεισε με τιν photo του παιδιου και τορα δεν κανει τπτ πος μπορο να το επαναφερο παλι plz helpme
τορα τι πρεπει να κανο για να το κανο να δουλεψη παλη ?
Sorri μπικα παλι οκ πατισα το κουμπι κλισιμο και το home και μπικε κανονικα..
να ροτισο οταν παμε να το κανουμε Jailbreak ποσι ωρα κανει περιπου να γηνη η επανακηνηση ? και ποση ωρα μενι περιπου το παλικαρι με στιν photo ευχαρηστω
#3
Δημοσίευση 10/08/2009 - 19:02
Αν έχεις την 3.0.1 τότε jailbreak θα μπορέσεις να κάνεις μόνο με το redsn0w!!!
#4
Δημοσίευση 13/08/2009 - 20:30
απο οσο θυμαμαι πρεπει να περιμενεις λιγο! κανα 2-3λεπτο....μετα ανοιγει κανονικα ανοιγεις το freeze κατεβαζει το cydia κανεις reboot και εισαι κυριος!!
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


Το θέμα αυτό είναι κλειδωμένο



