Macbook Pro & DOA πλάκα μας κάνουν?
#1
Δημοσίευση 18/07/2011 - 10:44
Πήρα την Τετάρτη ένα MacBook Pro 15.4
Την Παρασκευή δεν έμπαινε στο λειτουγρικό και μπήκε σε Safe Mode.
Το Σαββάτο σταμάτησε να μπαίνει εντελώς στο σύστημα και πλέον ακούγεται και μεταλικός θόρυβος από τον σκληρό (δλδ λογικά τελείωσε ο σκληρός).
Πήρα σήμερα την Infoquest που είναι αγορασμένος ο υπολογιστής από το κατάστημα που το πήρα και μου λένε τα εξής φοβερά:
1. Ο υπολογιστής δεν έχει εγγύηση DOA (που βλάβη λιγότερο από 7 ημέρες θεωρείτε DOA)
2. Να στείλω με δικά μου έξοδα τον υπολογιστή στην Αθήνα να μείνει 5 εργάσιμες για επισκευή
Εγώ δεν δέχομαι αυτά τα πράγματα με τίποτα.
Πείτε λίγο τι μπορεί να κάνω.
Ad
#2
Δημοσίευση 18/07/2011 - 14:32
Follow me on twitter
#3
Δημοσίευση 18/07/2011 - 14:35
Επικοινωνία
Το Κατάστημα iStorm, βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, στην Πλατεία Κολωνακίου και λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 21:00, Σάββατο 09:00 – 18:00.
Η Διεύθυνσή μας είναι:
Πλατεία Φιλικής Εταιρείας 19-20
106 73 Κολωνάκι, Αθήνα
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο Τηλέφωνο: +30 211 999 7590,
στο e-mail: info@istorm.gr, ή να μας στείλετε Fax στον αριθμό: +30 210 362 7095.
#4
Δημοσίευση 18/07/2011 - 14:36
bit.ly/iPhoneHellas
#5
Δημοσίευση 18/07/2011 - 21:17
Πάρε ένα τηλέφωνο http://support.apple.com/kb/HE57 και μην ακούς αυτούς τους γελοίους.
Πήρα και μου είπανε οτι αυτοί μόνο τηλεφωνική υποστήριξη προσφέρουν και οτι η Infoquest είναι επίσημος αντιπρόσωπος τους και υπεύθυνοι είναι αυτοί για το service...
#6
Δημοσίευση 18/07/2011 - 21:18
istorm
Επικοινωνία
Το Κατάστημα iStorm, βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, στην Πλατεία Κολωνακίου και λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 21:00, Σάββατο 09:00 – 18:00.
Η Διεύθυνσή μας είναι:
Πλατεία Φιλικής Εταιρείας 19-20
106 73 Κολωνάκι, Αθήνα
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο Τηλέφωνο: +30 211 999 7590,
στο e-mail: info@istorm.gr, ή να μας στείλετε Fax στον αριθμό: +30 210 362 7095.
Δεν κατάλαβα,
Να επικοινωνήσω με την Istorm?
Δεν επηρρεάζει που είναι αγορασμένο από infoquest (από το κατάστημα που το πήρα) ?
#7
Δημοσίευση 18/07/2011 - 21:21
Πήρα και μου είπανε οτι αυτοί μόνο τηλεφωνική υποστήριξη προσφέρουν και οτι η Infoquest είναι επίσημος αντιπρόσωπος τους και υπεύθυνοι είναι αυτοί για το service...
Αναμενόμενο αυτό , το iStorm που προαναφέρθηκε δεν είναι service αλλά απλός μεταπωλητής! Η InfoQuest είναι εξουσιοδοτημένο service από την Apple στην Ελλάδα...
bit.ly/iPhoneHellas
#8
Δημοσίευση 18/07/2011 - 21:26
#9
Δημοσίευση 18/07/2011 - 21:34
Καλά γνωστό το κόλπο με τις εγγυήσεις και τα DOA... Και με το iPhone από όποια χώρα και αν το αγοράσεις, αν βάλεις το serial number στην ιστοσελίδα της Apple σου βγάζει 2 χρόνια εγγύηση. Σε αυτά που αγοράζεις από την Ελλάδα πως γίνεται να βγάζουν όλα 1 χρόνο εγγύηση Και ακόμη και αν βγάζει στο site 2 χρόνια εγγύηση και το πας στο κατάστημα που το αγόρασες θα σου πούνε πως έχεις μόνο ένα χρόνο... Φίλε μου καλύτερα να φορτώσεις το μηχάνημα και να πας να μαλώσεις με τον υπεύθυνο και όχι με τον πωλητή του καταστήματος από το οποίο το αγόρασες...
Το κομμάτι με τις εγγυήσεις είναι μεγάλο ατελείωτο θέμα! Απλά στην Ελλάδα αν και υπάρχει ο ΦΕΚ που αναφέρει ότι καλύπτονται όλα τα αυτά τα είδη με 2ετή εγγύηση , υπάρχει το παραθυράκι που αναφέρει ότι ο κατασκευαστής στην χώρα του καλύπτει 2ετή εγγύηση και από εκεί και έπειτα ότι ισχύει για κάθε χώρα είναι αυτό που πρέπει να ακολουθούμε. Κοινώς στην Ελλάδα 1 έτος... , γι αυτό πέρα των iPhone που δεν υπάρχει επέκταση εγγύησης τα λοιπά Mac προιόντα είναι το marketing "τις χώρας μας" για να πωλούν τις επεκτάσεις
bit.ly/iPhoneHellas
#10
Δημοσίευση 18/07/2011 - 21:38
Ρε παιδιά για βοηθάτε λίγο αν ξέρει κάποιος.
Πήρα την Τετάρτη ένα MacBook Pro 15.4
Την Παρασκευή δεν έμπαινε στο λειτουγρικό και μπήκε σε Safe Mode.
Το Σαββάτο σταμάτησε να μπαίνει εντελώς στο σύστημα και πλέον ακούγεται και μεταλικός θόρυβος από τον σκληρό (δλδ λογικά τελείωσε ο σκληρός).
Πήρα σήμερα την Infoquest που είναι αγορασμένος ο υπολογιστής από το κατάστημα που το πήρα και μου λένε τα εξής φοβερά:
1. Ο υπολογιστής δεν έχει εγγύηση DOA (που βλάβη λιγότερο από 7 ημέρες θεωρείτε DOA)
2. Να στείλω με δικά μου έξοδα τον υπολογιστή στην Αθήνα να μείνει 5 εργάσιμες για επισκευή
Εγώ δεν δέχομαι αυτά τα πράγματα με τίποτα.
Πείτε λίγο τι μπορεί να κάνω.
Θα τους δώσεις ένα fax κ θα απαιτήσεις αυτά που σου λένε να στα πουν γραπτώς. Η ακόμα καλύτερα να στα στείλουν e-mail.Αν αρνηθούν θα πας στο αστυνομικό τμήμα κ θα παρακαλέσεις τον αξιωματικό υπηρεσίας να ακούσει την συνομιλία από ανοιχτή ακρόαση και να μπορεί να την επιβεβαιώσει.. Μέτα τους κόβεις τον πισινό ότι ώρα θέλεις.Δεύτερη κίνηση στέλνεις σήμερα κιόλας την απόδειξη αγοράς στην Apple και τους περιγράφεις την περίπτωση.Μέτα δυστυχώς απ'ολα αυτά το θέμα σου είναι λυμένο.
#11
Δημοσίευση 18/07/2011 - 21:48
Ή ίσως να στείλει ένα e - mail απευθείας στην Apple (εννοείται γραμμένο στα αγγλικά) χωρίς να πάει στο αστυνομικό τμήμα και να αναφέρει αναλυτικά το πρόβλημα και το κατάστημα από το οποίο το αγόρασε. Συνήθως απαντάνε εντός 24 ωρών και είναι πολύ εξυπηρετικοί.Θα τους δώσεις ένα fax κ θα απαιτήσεις αυτά που σου λένε να στα πουν γραπτώς. Η ακόμα καλύτερα να στα στείλουν e-mail.Αν αρνηθούν θα πας στο αστυνομικό τμήμα κ θα παρακαλέσεις τον αξιωματικό υπηρεσίας να ακούσει την συνομιλία από ανοιχτή ακρόαση και να μπορεί να την επιβεβαιώσει.. Μέτα τους κόβεις τον πισινό ότι ώρα θέλεις.Δεύτερη κίνηση στέλνεις σήμερα κιόλας την απόδειξη αγοράς στην Apple και τους περιγράφεις την περίπτωση.Μέτα δυστυχώς απ'ολα αυτά το θέμα σου είναι λυμένο.
Τελευταία επεξεργασία από: zeledaki69, 18/07/2011 - 21:49
#12
Δημοσίευση 18/07/2011 - 21:51
#13
Δημοσίευση 18/07/2011 - 21:54
Αν δεν έχεις το πρώτο γραπτός η με δυνατή μαρτυρία θα το αμφισβητήσουν κ θα σε πουν κ περίεργο πελάτη.Συμφωνώ όμως στο άμεσοι κ εξυπηρετικοί όσο αφορά την υποστήριξη της μαμάς Apple.Ή ίσως να στείλει ένα e - mail απευθείας στην Apple (εννοείται γραμμένο στα αγγλικά) χωρίς να πάει στο αστυνομικό τμήμα και να αναφέρει αναλυτικά το πρόβλημα και το κατάστημα από το οποίο το αγόρασε. Συνήθως απαντάνε εντός 24 ωρών και είναι πολύ εξυπηρετικοί.
Τελευταία επεξεργασία από: Retired, 18/07/2011 - 21:56
#14
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:02
Αν μπεις στο site της Apple κάπου υπάρχει customer care ή customer service.΄Σε ποιο mail να στείλω ?
#15
Δημοσίευση 18/07/2011 - 22:15
Αν μπεις στο site της Apple κάπου υπάρχει customer care ή customer service.
Στο Αμερικάνινο λες ?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες