Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

Επιτραπέζια Παιχνίδια


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
316 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#286   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 18/08/2013 - 03:23

Εχουμε και λέμε το Bang ναι αξίζει αλλα αν έχεις υπομονη σίγουρα θα το βρεις κάτω απο 3 ευρώ εφόσον συχνά πυκνά βγαίνει σε προσφορά ένα ευρώ ή και Free το multiplayer του πέρα απο μερικά Disconect το βρήκα μια χαρα παίζει γρήγορα και βρίσκεις σχετικά εύκολα κόσμο για online

Σε οτι αφορά το παλερμο υπάρχουν αρκετοί τίτλοι μόνο που το παιχνίδι δε λέγεται παλερμο αλλα Werewolf ουσιαστικά ειναι ολα ίδια απλα αντί για δολοφόνους έχουμε λυκανθρωπους και επλεον υπάρχουν και διάφοροι άλλοι ρολοι που προσθέτουν στο gameplay σου προτείνω τα παρακάτω

1. Werewolf curse of the pandora (ipad only)
2. Werewolf for ios
3. Werewolf nightmare in prison
4. Werewolf
5. Werewolf party

Κτλ

Τελευταία επεξεργασία από: lula, 18/08/2013 - 03:23


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#287   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 19/08/2013 - 09:08

IMPERIAL

 

https://itunes.apple...d382679047?mt=8

 

 

Το παιχνίδι προτείνεται ΜΟΝΟ για τους φανατικούς οπαδούς του δημοφιλής παιχνιδιού ή για όσους πρόκειται να γίνουν ;)

 

 

Δεν θέλω να πάρω κόσμο στο λαιμό μου η τιμή του τίτλου είναι αρκετά τσουχτερή ενώ η υλοποίηση του για Tablet έχει πολλά δείγματα προχειροδουλειάς ωστόσο το συγκεκριμένο παιχνίδι μου πρόσφερε αρκετές ώρες διασκέδασης και πλέον έχει γίνει το αγαπημένο της παρέας.

 

Πριν επεκταθώ στην παρουσίαση γράφω συνοπτικά όλα τα αρνητικά του χαρακτηριστικά έχουμε και λέμε λοιπόν

 

- Τιμή υπερβολικά υψηλή αν αναλογιστούμε ότι άλλοι πρωτοκλασάτοι τίτλοι κοστίσουν λιγότερα ακόμη και  τα μισά

- ΑΙ Καλή όχι άκρως ανταγωνιστική ωστόσο τη δουλεία της την κάνει όπως και να έχει αποτελεί ένα πρώτης τάξης εργαλείο εκμάθησης 

- Ήχος ελάχιστα ηχητικά εφέ ίσα ίσα για να σπάει η μονοτονία

- Γραφικά UI απλά κάνουν τη δουλειά τους τίποτε το ιδιαίτερο

 

 

Με τόσα μειονεκτήματα σε συνδυασμό με την υψηλή τιμή κάποιοι ήδη θα αναρωτιούνται για ποίον λόγο αξίζει η εν λόγω αγορά στο δύσκολο αυτό ερώτημα η απάντηση είναι μόνο μια το Επιτραπέζιο Imperial είναι ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ και αξίζει να υπάρχει σε κάθε συλλογή είτε ως κανονικό BoardGame είτε ως Digital. Το πραγματικά δυνατό στοιχείο του τίτλου είναι η απλότητα εκμάθησης η παντελής απουσία της τύχης και το σωστό μέτρημα των κινήσεων. Όλα αυτά το Imperial τα πλαισιώνει με έναν μοναδικό μηχανισμό που αντίστοιχο του δεν έχω βρει μέχρι τώρα σε κανένα άλλο Επιτραπέζιο παιχνίδι (Digital ή μη).εκτός φυσικά του Imperial 2030 που ουσιαστικά είναι το ίδιο παιχνίδι σε άλλη εποχή    

 

Στο Imperial το σκηνικό έχει ως εξής : Λίγο μετά το τέλος της βιομηχανικής επανάστασης 6 υπερδυνάμεις κυριαρχούν στη γηραιά ήπειρο. Η Αυστροουγγαρία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Αγγλία, η Γερμανία και Η Ρωσία. Ο κάθε παίκτης αντιπροσωπεύει έναν επενδυτή ή μια πλούσια οικογένεια (ροτσιλντ, Ροκφέλερ κτλ) ή μια μυστική οργάνωση κτλ. Στην αρχή του παιχνιδιού οι παίκτες έχουν κάποιο χρηματικό κεφάλαιο το οποίο ξοδεύουν αγοράζοντας ομόλογα από τις 6 παραπάνω χώρες όποιος έχει τα περισσότερα ομόλογα σε μία χώρα γίνεται και ο κυρίαρχος δηλαδή αυτός που καθορίζει τις κινήσεις της χώρας (1. Ανάπτυξη,Παραγωγή, πόλεμος, φορολόγηση κτλ) παρόλα αυτά δύο ή περισσότεροι παίκτες μπορούν να έχουν ομόλογα στην ίδια χώρα αλλά μόνο ένας είναι ο κυρίαρχος και εδώ είναι και η ουσία του παιχνιδιού. Στο παιχνίδι υπάρχει ένας κυκλικός πίνακας που έχει όλες τις διαθέσιμες επιλογές(1. Εργοστασιακή Ανάπτυξη, 2. Παραγωγή, 3. Κίνηση, 4. Εισπράξεις ομολογιούχων Επενδυτών, 5. Εισαγωγή Στρατού και 6. Φορολόγηση)  και κάθε χώρα όταν έρθει η σειρά της κάνει ένα Action το οποίο το αποφασίζει ο κυρίαρχος το πρώτο Action γίνεται σε οποιαδήποτε θέση του κύκλου ενώ τα επόμενα πρέπει να γίνονται στις τρεις επόμενες θέσεις, (ΣΣ. μπορούμε να κάνουμε κίνηση και στα επόμενα Action αλλά κάθε επιπλέον κίνηση κοστίζει 2 εκατ δολάρια από το θησαυροφυλάκιο της χώρας ακολουθεί περιγραφή των επιλογών

 

- Εργοστάσιο; Με αυτή την επιλογή ο παίκτης αποφασίζει να χτίσει ένα εργοστάσιο σε περιοχή που παράγει στρατό ή πλοία. Κάθε εργοστάσιο κοστίζει 5 εκατ δολάρια και στη φάση της φορολόγησης προσφέρει 3 στο θησαυροφυλάκιο της χώρας. Ενώ στη φάση της παραγωγής παράγει έναν στρατό ή ένα πλοίο ανάλογα με την περιοχή στην οποία βρίσκεται

- Παραγωγή : Με αυτή την επιλογή όλα μας τα εργοστάσια παράγουν στρατιωτικές μονάδες ή πλοία τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε για να επεκτείνουμε την αυτοκρατορία κατακτώντας νέες περιοχές ή προκαλώντας πολέμους με χώρες των αντιπάλων ή δικές μας !!!

- Κίνηση με αυτή την επιλογή μετακινούμε όσες στρατιωτικές μονάδες θέλουμε και κατακτούμε νέα εδάφη αν οι μονάδες μιας χώρας βρεθούν σε έδαφος άλλης χώρας όπου υπάρχει άλλη στρατιωτική μονάδα επιλέγουμε αν η κίνηση μας είναι εχθρική ή φιλική αν η κίνηση είναι εχθρική αυτόματα ακολουθεί μάχη και ο μεγαλύτερος σε αριθμό στρατός υπερισχύει η μάχη γίνεται ένα προς ένα για παράδειγμα αν η Ιταλία επιτεθεί με 3 μονάδες σε μία περιοχή της Γαλλίας με 2 μονάδες στο τέλος θα μείνει στην περιοχή 1 μονάδα της Ιταλίας. Αν στην περιοχή υπάρχει εργοστάσιο αυτό θα σταματήσει να λειτουργεί, ενώ ο παίκτης μπορεί να ξοδέψει 3 μονάδες για να καταστρέψει το εργοστάσιο.

- Εισπράξεις : Εδώ είναι όλη η ουσία του παιχνιδιού ο κάθε παίκτης έχει τα δικά του χρήματα τα οποία είναι ανεξάρτητα από της οικονομίες των χωρών και τα οποία τα χρησιμοποιεί για να αγοράζει μόνο νέα ομόλογα. Με την παραπάνω ΌΛΟΙ οι επενδυτές της χώρας εισπράττουν χρήματα για τα ομόλογα που κατέχουν και έτσι μπορούν να αγοράσουν νέα ομόλογα νέες κυριαρχίες χωρών κτλ

- Εισαγωγή στρατού : Ξοδεύουμε χρήματα από το απόθεμα της χώρας και δημιουργούμε στρατό    

 

Φορολόγηση

 

Η τελευταία επιλογή του πίνακα : Με την επιλογή αυτή η Χώρα (όχι ο παίκτης) εισπράττει χρήματα ανάλογα με τις περιοχές που κατέχει και τον αριθμό των εργοστασίων της στη συνέχεια πληρώνει ένα εκ δολάρια για κάθε στρατιωτική μονάδα ή πλοίο της.

 

Με την φορολόγηση γίνονται τα εξής

 

1. Η χώρα ενισχύει τα χρηματικά της αποθέματα

2. Αυξάνεται ο συντελεστής φορολόγησης και κατά συνέπεια η αξία των ομολόγων που κατέχουν οι παίκτες (με αυτό τον τρόπο σκοράρονται οι πόντοι νίκης τους παιχνιδιού)

3. όταν ο συντελεστείς φορολόγησης φτάσει στο 25 το παιχνίδι τελειώνει και οι πόντοι αθροίζονται

 

Συμπέρασμα 

 

Η πραγματική μαγεία του Imperial είναι η ανεξαρτησία των συμφερόντων των παικτών από αυτά των χωρών ο κάθε παίκτης σχεδιάζει προσεκτικά της κινήσεις του προσπαθώντας να αποκομίσει το μέγιστο όφελος από αυτές και να περιορίσει τα οφέλη των αντιπάλων του έτσι για παράδειγμα μπορεί οι κινήσεις μας να είναι σκόπιμα καταστροφικές για την οικονομία μιας χώρας που κατέχουμε και στη συνέχεια να επενδύσουμε αγοράζοντας την κυριαρχία μιας χώρας που με μόχθο έχουν κάνει πανίσχυρη οι αντίπαλοι μας πραγματικά μοναδικό, όπως μοναδικό είναι και το σημείο όπου κάποιος παίκτης κατέχει την κυριαρχία σε όλες της χώρες και παίζει το παιχνίδι μόνος του χωρίς όμως να έχει κριθεί τίποτε εφόσον ο αντίπαλος του απλά περιμένει τη σωστή στιγμή για να ξαναμπεί στο παιχνίδι πραγματικά μοναδικό!!! Αυτό είναι το καταπληκτικό Ιμπεριαλ, του οποίο η μαγεία διατηρείται ακόμη και στην μέτρια σε υλοποίηση εφαρμογή για το IOS προσωπικά δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή για την εν λόγω αγορά ο τίλος έχει gameplay που πραγματικά δεν υπάρχει και το μόνο που χρειάζεται είναι καλή παρέα.                             


Τελευταία επεξεργασία από: lula, 19/08/2013 - 09:14


#288   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 12/09/2013 - 14:04

Κυκλοφόρησε επιτέλους το πολυαναμενόμενο Update του Small World το οποίο προσθέτει νέες φυλές δυνατότητα για παιχνίδι μέχρι 5 παίκτες και Online, ολοκληρώνοντας έτσι την εμπειρία με το εν λόγο καταπληκτικό Board Game που πλέον ανεβαίνει ακόμη ψηλότερα στη λίστα των κορυφαίων Digital Board Games

#289   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 27/09/2013 - 20:26

Φοβερές προσφορές

Puerto Rico 1 euro
San Juan 1 euro

Ghost Stories Free

http://click.linksyn...6partnerId%3D30

#290   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 03/10/2013 - 07:12

Κυκλοφόρησε το επίσημο Pademic σε ομολογουμένος τσουχτερή τιμή σε σχέση με αυτά που προσφέρει   

 

https://itunes.apple...n-mpt=uo=4&uo=4



#291   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 29/10/2013 - 10:19

Alhambra 

 

Το Αλχάμπρα (Φρούριο στα Αραβικά) είναι ένα δημοφιλή επιτραπέζιο που μετά από αρκετό καιρό βρήκε και αυτό τον δρόμο του προς τις Mobile συσκευές (Android, Ios). Σ' ατό το  έξυπνο Eurogame οι παίκτες χτίζουν τα παλάτια τους τοποθετώντας tiles και σκοράρουν πόντους νίκης. Η υλοποίηση στο Ipad βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο η μαγευτική ανατολίτικη μουσική στο μενού και η τρισδιάστατη απεικόνιση της πόλης πραγματικά δίνουν στον τίτλο αυτό το κάτι παραπάνω σε σχέση με τις κλασικές υλοποιήσεις επιτραπέζιων παιχνιδιών στις IOS συσκευές. Φυσικά η ποιότητα δεν φτάνει αυτή των τίτλων της Paydeck αλλά όπως και να έχει η δουλεία των προγραμματιστών είναι πράγματι εξαιρετική. ο τίτλος είναι Universal και τρέχει τόσο σε tablets όσο και σε Iphone συσκευές.

 

Gameplay

 

Στο παιχνίδι υπάρχουν 4 ειδών χρήματα και κάθε κτίριο απαιτεί συγκεκριμένο είδος συναλλάγματος για να αγοραστεί επιπλέον έχουμε τα είδη των κτιρίων που χωρίζονται σε χρώματα που ξεκινάνε από  έπαυλη (Γαλάζιο) έως και πύργος (μοβ) τα πλακάκια τοποθετούνται ακολουθώντας κάποιους κανόνες. Ο κάθε παίκτης μπορεί να κάνει 3 ενέργειες 1. αγορά κτιρίου το οποίο αγοράζεται με βάση το κόστος του στο συγκεκριμένο είδος χρήματος που απαιτεί (το κτίριο αυτό στο τέλος της γύρας του παίκτη τοποθετείται στην Alhambra ή στην αποθήκη). 2. Μάζεμα χρημάτων όπου ο παίκτης επιλέγει είτε ένα χαρτονόμισμα (5 και πάνω) είτε περισσότερα συνολικής αξίας 5. Η τρίτη και τελευταία ενέργεια είναι η αναδιάταξη όπου ο παίκτης μπορεί είτε να βγάλει κτίρια από την Alhambra και να τα βάλει στην αποθήκη είτε το αντίστροφο - επίσης στη φάση αυτή οι παίκτες μπορούν να αντικαταστήσουν κτίρια μεταξύ του (από την Alhambra και την αποθήκη) αλλά η αντικατάσταση πρέπει να γίνει ακριβώς στην ίδια θέση. Οι πόντοι νίκης σκοράροντε σε 3 φάσεις στην πρώτη φάση σκοράρει μόνο ο παίκτης που έχει τα περισσότερα κτίρια ανά χρώμα (από 1 έως 6 πόντους) στη δεύτερη φάση σκοραρίσματος σκοράρουν ο πρώτος και ο δεύτερος που έχουν τα περισσότερα κτίρια 1-6 ο πρώτος 8-13 ο δεύτερος κτλ Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι σε κάθε μια από τις προηγούμενες φάσης όλοι οι παίκτες κερδίζουν επιπλέον πόντους που αντιστοιχούν στο μέγεθος του εξωτερικού τοίχους της Alhambra. Σημείωση στη φάση της αγοράς κτιρίων οι παίκτες μπορεί να κερδίσουν επιπλέον ενέργειες αγοράζοντας τα κτίρια δίνοντας ακριβώς το ποσό που απαιτούν (στο συγκεκριμένο είδος πάντα).   .         

 

 

Αυτό είναι με δύο λόγια το Alhambra το οποίο προτείνω ανεπιφύλακτα τόσο για Tablets όσο και για τηλέφωνα

 

https://itunes.apple...ame/id724408296



#292   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 31/10/2013 - 12:18

Pandemic

 

Πριν από αρκετό καιρό ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στο χώρο των εταιριών επιτραπέζιων παιχνιδιών η Z-man games ανακοίνωσε τη δημιουργία ειδικού digital τμήματος με στόχο τη μεταφορά των τίτλων της εταιρίας στις Mobile συσκευές. Η αρχή έγινε πριν από λίγες μέρες και ο πρώτος τίτλος δεν είναι άλλος από το δημοφιλής επιτραπέζιο παιχνίδι συνεργασίας Pandemic. Παρά την φαινομενικά τσιμπημένη τιμή πρόκειται για μια εξαιρετική μεταφορά από κάθε άποψη που πολύ εύκολα θα σκαρφαλώσει στην κορυφή των Digital Board Games πλάι στα καταπληκτικά Agricola και Eclipse εφόσον η ποιότητα του τίτλου είναι εφάμιλλη των προαναφερθέντων (και σε μερικές περιπτώσεις και καλύτερη). Το μοναδικό μειονέκτημα του τίτλου είναι η έλλειψη online multiplayer που κατά τη γνώμη μου πραγματικά δεν το χρειάζεται.

 

Δύο λόγια για το GamePlay 

 

ακολουθεί το πολύ καλό ελληνικό review του χρήστη Nikos Kalfin (ektorakos) από την ελληνική κοινότητα του Boardgamegeek 

 

 

Συναχωθήκατε? Υπάρχουν και χειρότερα! 4 σούπερ μεταλλαγμένοι ιοί απειλούν να εξαφανίσουν το ανθρώπινο είδος! Ναι! Είναι πολύ τσαντισμένοι και θέλουν να μας κάνουν λίπασμα για τα φυτά! Και όπως συνηθίζεται και στις αμερικάνικες ταινίες υπάρχουν οι γεναίοι που θα αντιμετωπίσουν το κακό.

Ο λόγος, για το επιτραπέζιο παιχνίδι συνεργασίας του Matt Leacock "PANDEMIC" το οποίο είναι για 2 - 4 παίκτες και διαρκεί περίπου μία ώρα. 
 

pic300647_t.jpg

Photo by Michael Basil

Γενικά

5 άτομα δεν θα σκύψουν το κεφάλι και θα πουν ΟΧΙ! Θα χρησιμοποιήσουν με σοφία την ειδικότητα τους (α ρε μάνα γιατί δεν με έστειλες για Master να γίνω ήρωας και εγώ) για να σταθούν εμπόδιο στα αρρωστιάρικα σχέδια των μονοκύταρρων απολυφαδιών! 



pic301472_t.jpg

Photo by CLloyd

- Ο Dispatcher έχει εκδοτήρια αεροπορικών εισητηρίων και μπορεί να στέλνει ταξίδι τους υπόλοιπους.
- Ο Operation Expert μπορεί να χτίσει νέα επιστημονικά κέντρα.
- Ο Scientist είναι ο καλύτερος στην εύρεση αντιδότων.
- Ο Medic είναι ο γιατρός της παρέας. Τα μικρόβια παθαίνουν σκουλουκουμπλούκου και μόνο που τον βλέπουν!
- Ο Researcher είναι ένας ταχύτατος ερευνητής που μπορεί να βρίσκει γρήγορα τα συστατικά που απαιτούνται για το μαγικό αντίδοτο.

 

(Σ.Σ : Στην mobile έκδοση υπάρχουν και άλλοι χαρακτήρες)

Δυστυχώς πάντα τουλάχιστον ένας πέφτει θύμα των μικροβίων και δεν ακολουθεί. Οι υπόλοιποι ξεκινούν ένα ταξίδι που έχει αφετηρία ένα επιστημονικό κέντρο στην Atlanta, με στόχο να προλάβουν την εξάπλωση των ιών και παράλληλα να ερευνούν τα αντίδοτα που θα τους σταματήσουν ολοκληρωτικά!


 

 

Ταμπλώ και setup

Το ταμπλώ απεικονίζει τον κόσμο και χωρίζεται σε 48 πόλεις. Οι πόλεις έχουν το χρώμα του ιού από τον οποίο απειλούνται άμεσα. Ανάμεσα στις πόλεις υπάρχουν γραμμές για να επιτρέπουν την κίνηση των παικτών.

Οι κάρτες χωρίζονται σε 2 deck: 
- Infection Card Deck. 48 κάρτες, μία για κάθε περιοχή.
- Player card deck. Αποτελείται από 53 κάρτες, 48 (μία για κάθε περιοχή) και 5 special event cards (με κόλπα για να βοηθούν τους παίκτες).
 

 

photo by CLloyd


Στο player card deck προστίθενται και 4 εώς 6 Epidemic cards ανάλογα με την δυσκολία του παιχνιδιού. Αφού οι παίκτες πάρουν 2 ή 3 ή 4 κάρτες (4,3,2 παίκτες αντίστοιχα) για το ξεκίνημά τους, οι υπόλοιπες χωρίζονται σε ίσα deck και στο κάθε ένα ανακατώνεται μια Epidemic card. Όσο πιο πολλές τόσο πιο συχνά θα υπάρχει έκρηξη επιδημίας.
Ο κόσμος σπέρνεται απο τους τέσσερις ιούς τυχαία και το παιχνίδι ξεκινά!

Προυπόθεση Νίκης / Σενάρια Αποτυχίας

Οι παίκτες θεωρούνται νικητές όταν καταφέρνουν να βρουν τα 4 αντίδοτα που χρειάζονται για να στείλουν τον κάθε έναν από τους θανατηφόρους ιούς στον «έξω από ΄δω», χωρίς αυτό να σημαίνει οτι πρέπει να τους αφανίσουν κιόλας από τον χάρτη. (Με τα αντίδοτα στα χέρια της ανθρωπότητας είναι θέμα χρόνου μέχρι να ψοφολογήσει και το τελευταίο μικρόβιο). Αυτό γίνεται πολύ εύκολα. Αρκεί να έχει ένας παίκτης 5 κάρτες του ίδιου χρώματος και να τις καταθέσει σε κάποιο επιστημονικό κέντρο. Τότε ο ιός του συγκεκριμένου χρώματος ειναι παρελθόν. 



 

photo by Kilroy Locke

Τα σενάρια αποτυχίας είναι σαφώς περισσότερα:
- Αν χρειαστεί να μπει ιός (κυβάκι) σε πόλη και δεν υπάρχει διαθέσιμο = Θάνατος!
- Αν τελειώσει το Player card deck = Πάπαλα!
- Αν γίνει το 8 Outbreak =Ωχ ωχ!

Gameplay

Στο παιχνίδι οι παίκτες παίζουν διαδοχικά ο ένας μετά τον άλλον σε κυκλική φορά! (να δεις σε ποιο άλλο παιχνίδι το είχα δει αυτό...)

Α) Στον γύρο του ο κάθε παίκτης έχει 4 action points τα οποία μπορεί να χαλάσει για να προλάβει το κακό.

1. Να μεταφερθεί σε διπλανή περιοχή. (Drive or Ferry).
2. Να χαλάσει μία από τις κάρτες του για να μεταφερθεί στην πόλη που αναγράφεται (Direct Flight).
3. Να χαλάσει, συγκεκριμένα, την κάρτα της περιοχής που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή για να πάει σε όποια περιοχή επιθυμεί (Charter Flight).
4. Εάν είναι σε περιοχή με επιστημ.κέντρο , να μεταφερθεί σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή περιέχει επιστημ.κέντρο (Shuttle Flight).
5. Να χαλάσει, συγκεκριμένα, την κάρτα της περιοχής που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή για να χτίσει ενα επιστημονικό κέντρο στην ίδια περιοχή (Build Research Station).
6. Βρισκόμενος σε περιοχή με επιστημονικό κέντρο, να καταθέσει 5 ίδιες κάρτες για να βρει το αντίδοτο (Discover a Cure). 
7. Να αφαιρέσει ένα κύβο αρρώστιας απο μία πόλη (Treat Disease).
8. Εφ’όσον βρίσκεται στην ίδια πόλη με κάποιον άλλο παίκτη μπορεί να γίνει ανταλλαγή της κάρτας που απεικονίζει την πόλη στην οποία βρίσκονται. (Share knowledge) 

Οι Special Event Cards δεν χρειάζονται action και μάλιστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμα και όταν σειρά έχει άλλος παίκτης!

Β) Κατόπιν ο παίκτης τραβάει 2 κάρτες από το Player Card Deck. (Υπ’όψιν αν δεν υπάρχει κάρτα διαθέσιμη πάπαλα).
Αν βγει Epidemic card, τότε φίλε μου Θανασάκη μεγάλο κακό σε βρήκε, κάνε υπομονή και θα σου πω μετά.

C) Στο τέλος της σειράς του ο παίκτης θα πρέπει να τραβήξει από 2 εώς 4 κάρτες από την κορυφή του Infection card deck (ανάλογα το infection rate) και να τοποθετήσει ένα κυβάκι στην κάθε περιοχή. (Αν δεν υπάρχει κυβάκι Θάνατος). Οι κάρτες αυτές μαζεύονται σε ένα pile δίπλα από το Infection Deck. 

Αν τώρα φίλε Θανασάκη τράβηξες Epidemic card από τις Player Cards τότε:
1. H τελευταία κάρτα (η κάτω κάτω δηλαδή) του Infection Deck ανοίγεται και στην περιοχή μπαίνουν 3 κυβάκια αλλά αυτό είναι το λιγότερο.
2. Ανεβαίνει το Infection Rate κατά 1 level. Τώρα οι παίκτες ενδεχομένως να τραβούν περισσότερες Infection cards στο γύρο τους. 
3. Η Infection card που μόλις ανοίχτηκε (και έπνιξε την καημένη πόλη στην αρρωστίκλα), ανακατώνεται μαζί με όλες τις Infection cards που έχουν ανοιχτεί ως τώρα και τοποθετούνται στην κορυφή του Infection Card Deck!! (Έτσι για να ξανανοίγονται)

Οι πόλεις έχουν virus capacity 3 κυβάκια. Δεν γίνεται να φορτωθούν περισσότερα. Όταν θα πρέπει να προστεθεί τέταρτο τότε γίνεται Outbreak και αντ’αυτού, μπαίνει 1 κυβάκι σε κάθε γειτονική περιοχή!! (Αν είναι το 8ο outbreak, Ωχ ωχ). Ναι Θανασάκη, μπορεί να δημιουργηθεί αλυσιδωτό outbreak! Ας πρόσεχες!

Υπέρ / Κατά

Στα υπέρ του παιχνιδιού: 
- Είναι εύκολο στην εκμάθηση (Ίσως να μπορείς ακόμα και να πεις «Πάμε και το βλέπουμε στην πορεία»). Παρ όλα αυτά είναι απαιτητικότατο.
- Δεν εχει down time μιας και όλοι λένε τη γνώμη τους ασχέτως ποιος παίζει και προσπαθούν να δώσουν ιδέες για την επίλυση των διαφόρων δυσκολιών.
- Καταλληλλοτατο για non Gamers. 
- Έχει 3 επίπεδα δυσκολίας άρα και καλό replayability. Η ήττα συνήθως προκαλεί ανάγκη για επανάληψη παρτίδας.
- Καλογραμμένοι κανονισμοί
- Διασκεδαστικό. 
- Δύσκολο. Ακόμα και στο normal mode.

Στα κατά του παιχνιδιού:
- Δεν έχει το βάρος που απαιτεί ένας gamer.
- Μπορεί η παρτίδα να τελειώσει κάπως απρόσμενα και απότομα.
- Υπάρχει ο παράγοντας τύχη (σε χαμηλό βαθμό αλλά υπάρχει σίγουρα).

Συμπερασματικά

Παρ’ όλο τα κάπως «Βαριά κατά» που μόλις προανάφερα, το Pandemic είναι ένα πολύ ευχάριστο παιχνίδι που θα γοητεύσει και τον φίλο που βαριέται το επιτραπέζιο, με όπλο του τη συνεργασία των παικτών απέναντι σε έναν κοινό στόχο. 
Οι παίκτες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν στο έπακρο κάθε δυνατότητα που τους επιτρέπουν οι κάρτες και τα abilities των χαρακτήρων για να μπορούν να ελπίζουν σε νίκη. Η νίκη έρχεται συνήθως μετά από αρκετές ήττες. Αν βέβαια μπορούσε να αποφευχθεί ο παράγοντας τύχη θα μπορούσε να συγκινήσει ιδιέταιρα και τον απαιτητικό gamer.-

 

http://www.youtube.c...h?v=vvLBCdxz_MQ

 

Όπως κατάλαβαν όσοι δεν γνώριζαν τον τίτλο το παιχνίδι είναι πραγματικά υπέροχο και μπορείτε να το βρείτε εδώ : https://itunes.apple...d700793523?mt=8 Δυστυχώς μόνο για Ipad (προς το παρόν)    



#293   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/11/2013 - 10:02

TITAN HD

 

Σε αναμονή των νέων κορυφαίων Boardgame μεταφορών στο IOS (Βλεπ. Dominion, Race For the Galaxy, Space Hulk, Lord Of Waterdeep, Manhatan Project κτλ) είπα να το ρίξω λόγο σε ένα παλαιότερο πλην όμως αρκετά αξιόλογο επιτραπέζιο παιχνίδι που είχα αγοράσει με την κυκλοφορία του αλλά ως τώρα δεν έτυχε να ασχοληθώ μαζί του. Ο λόγος για το Τιταν ένα τόσο παλιό επιτραπέζιο (αν δεν κάνω λάθος κυκλοφόρησε πρώτη φορά πριν το 1980) που πλέον θεωρείτε κλασικό, άλλωστε δεν είναι τυχαίο που οι δημιουργοί της δημοφιλέστατης σειράς Heros of Might and Magic έχουν παραδεχτεί σε δημόσιες συνεντεύξεις τους ότι η ιδέα ήταν από το εν λόγω επιτραπέζιο.

 

Στο Titans κάθε παίκτης έχει στην κατοχή του έναν τιτάνα και ο σκοπός τους είναι να εξοντώσει τους τιτάνες των άλλων παικτών και να μείνει μόνος τους στον χάρτη έτσι λοιπόν οι τιτάνες κινούνται στον χάρτη στρατολογούν μονάδες μαζεύουν εμπειρία και τελικά εξοντώνουν τους αντιπάλους τους όλα αυτά σίγουρα σας θυμίζουν HOM. Αυτό όμως που δεν έχει καμία σχάση με το HOM είναι το Ταμπλό του παιχνιδιού για το οποίο αξίζει να πούμε δύο λόγια εφόσον πολλοί θα το βρουν κάπως μπερδεμένο. Το ταμπλό λοιπόν χωρίζεται σε μικρά εξάγωνα όπου το κάθε εξάγωνο  αντιστοιχεί και σε κάποιο είδος περιοχής (Δάσος, Βουνά, Τούνδρα κτλ) Το ταμπλό είναι χωρισμένο σε τρεις κύκλος έναν εξωτερικό όπου οι παίκτες κινούν τα στρατεύματα τους(λεγεώνες) μόνο δεξιόστροφα ένα κεντρικό όπου οι λεγεώνες κινούνται με αντίστροφες φορές και ένα κεντρικό όπου οι λεγεώνες κινούνται προς κάθε κατεύθυνση με βάση τους κανόνες κίνησης οι λεγεώνες μας μπορούν εύκολα να βγουν στον εξωτερικό δακτύλιο αλλά δύσκολα να μπουν στον κεντρικό κτλ. Οι ουκ ο λίγες  μονάδες του παιχνιδιού  (κένταυροι, δράκοι κύκλωπες κτλ) είναι διασκορπισμένες στις διάφορες περιοχές και μία περιοχή αντιστοιχεί σε περισσότερες από μια περιοχές εδώ είναι και το κλειδί του παχνιού οι μονάδες στρατολογούνται ανάλογα με το είδος των μονάδων που έχει ήδη η λεγεώνα μας έτσι για παράδειγμα αν θέλουμε να στρατολογήσουμε έναν δράκο θα πρέπει πρωτίστως η λεγεώνα μας να έχει δύο Κύκλωπες και πάει λέγοντας (προσοχή: Οι μονάδες που ήδη έχουμε στη λεγεώνα παραμένουν και κάθε λεγεώνα δεν μπορεί να έχει μαζί με τον αρχηγό της παραπάνω από 7 μονάδες, επίσης σε κάθε λεγεώνα μπορούμε να έχουμε και έναν αρχηγό οι αρχηγοί είναι τρεις Τιτάνας, Άγγελος, Warlord) όταν δύο λεγεώνες διαφορετικών στρατών βρίσκονται στην ίδια περιοχή ακολουθεί μάχη.

 

Οι μάχες γίνονται ως εξής : Το ταμπλό του παιχνιδιού αλλάζει και εμφανίζεται ένα νέο με μεγάλα εξάγωνα που θυμίζει πάρα πολύ αυτό του HOM στο οποίο όμως εκτός από τα κλασικά εξάγωνα υπάρχουν και διάφορα εμπόδια (βουνά κτλ) που κάνουν τις κινήσεις περισσότερο στρατηγικές πάνω σε αυτό το ταμπλό οι μονάδες κινούνται και επιτίθενται είτε σε Mele είτε σε Range μάχη - προσοχή όλες οι mele μάχες έχουν σαν αποτέλεσμα αντεπίθεση έτσι ακόμη και αν μια μονάδα έχει σκοτωθεί από μια επίθεση έχει το δικαίωμα να αντεπιτεθεί και να κάνει Damage στον αντίπαλο πριν φύγει από το παιχνίδι - Oi μάχες από απόσταση με τη σειρά τους δεν δέχονται αντεπιθέσεις αλλά προκαλούν μικρότερη ζημιά - φυσικά δε λείπουν και οι ιπτάμενες μονάδες που μπορούν να περνάνε πάνω από βουνά και γενικά κτλ. Όπως εύκολα καταλαβαίνει κάποιος οι μάχες του Titans είναι ένα εξαιρετικά προσεγμένο μέρος του παιχνιδιού και αποτελούν ξεχωριστό χειρισμό και σωστή τακτική ώστε να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα όταν μια μάχη κερδηθεί ο νικητής μαζεύει πόντους εμπειρίας οι οποίοι μεταφέρονται στον Τιτάνα του και έτσι σταδιακά τον κάνουν πιο δυνατό και εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως πολλές φορές αξίζει να υποχωρήσουμε και να χάσουμε όλες μας τις μονάδες δίνοντας τους μισούς πόντους που θα κέρδιζε ο αντίπαλος αν νικούσε κανονικά στη μάχη.

 

Αυτό είναι σε γενικές γραμμές το Titans ένα παιχνίδι που εύκολα μπορεί να το μάθει κανείς (το δεκάλεπτο βίντεο που περιλαμβάνει σε μορφή toutorial είναι αρκετό) αλλά το να μάθει να παίζει σωστά και να κερδίζει είναι πραγματικά μια άλλη εντελώς διαφορετική και δύσκολη ιστορία.

 

Το παιχνίδι κοστίζει 8 ευρώ και θα το βρείτε εδώ 

https://itunes.apple...d488026817?mt=8                              



#294   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 22/11/2013 - 12:16

Η αναμονή τελείωσε και ο τελευταίος τίτλος της Playdek το  Lords Of Waterdeep είναι πλέον στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου. Το Waterdeep είναι μια από τις μεγαλύτερες  δημοφιλέστερες πόλεις του κόσμου των D&D Forgoten Realms - το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Waterdeep είναι το πολίτευμα του το οποίο είναι η κρυποκρατία την πόλη κυβερνούν οι μασκοφόροι λόρδοι και έτσι κανείς δεν ξέρει ποίος είναι ο πραγματικός της κυβερνήτης. Το ρόλο ενός τέτοιου μασκοφόρου λόρδου αναλαμβάνει ο κάθε παίκτης και προσπαθεί να γίνει αυτός ο επόμενος κυβερνήτης του Waterdeep σε ένα τίλο με θεματολογία D&D και καθαρά Eurogame μηχανισμό.

 

Δύο λόγια για το Gameplay

 

Το παιχνίδι αποτελεί μια μίξη Stoneage (Χωρίς Ζάρι) Caylus και λίγο από Le Havre - Ο κάθε παίκτης διαλέγει έναν λόρδο παίρνει τα κλασικά Action Meeples και ξεκινάμε. Σκοπός μας είναι να μαζέψουμε όσο περισσότερα Victory Points μπορούμε ώστε στο τέλος του 9ου και τελευταίου γύρου να είμαστε εμείς οι κυρίαρχοι του παιχνιδιού. Τα VP μαζεύονται κυρίως ολοκληρώνοντας Quest κάθε quest για να ολοκληρωθεί χρειάζεται έναν συγκεκριμένο αριθμό υποτακτικών και ίσως και μερικά χρήματα - Τα Quest αναπαριστώνται με κάρτες (όπως τα χτίσματα στο Stone Age) που αναγράφουν τις απαιτήσεις για την ολοκλήρωση τους και τα μπόνους που δίνουν έτσι για παράδειγμα ένα quest μπορεί να χρειάζεται δύο μάγους έναν πολεμιστή και 3 χρυσά νομίσματα και όταν ολοκληρωθεί να δίνει στον παίκτη 10 VP και δύο κληρικούς κτλ - επιπλέον οι παίκτες κερδίζουν έξτρα VP ανάλογα με τις ιδιότητες του χαρακτήρα που έχουν διαλέξει. Συνεχίζοντας τις ομοιότητες με το Stoneage όλοι αυτοί οι χαρακτήρες προαναφέρθηκαν (Fighters, Mages, Rogues, Clerys) αναπαριστώνται στο ταμπλό με τα κλασικά κυβάκια διάφορων χρωμάτων (εδώ η Playdek θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο και να βάλει κανονικές μινιατούρες) - όπως και στο StoneAge οι παίκτες βάζουν τα πιόνια τους στα αντίστοιχα μέρη και παίρνουν τα αντίστοιχα εφόδια με τη διαφορά ότι εδώ δεν υπάρχει ζάρι και οι αριθμοί είναι συγκεκριμένοι όπως συμβαίνει και στο Caylus. Επιπλέον στο παιχνίδι υπάρχει η δυνατότητα να χτίσεις δικάσου κτίρια στο Waterdeep τα οποία είναι εναλλακτικές πηγές πόρων ενώ όταν χρησιμοποιούνται δίνουν επιπλέον μπόνους στον κάτοχο τους - τέλος στο παιχνίδι υπάρχουν και οι κάρτες ίντριγκας οι οποίες παίζονται σε στο κάτοχο τους δίνοντας του επιπλέον πλεονεκτήματα  ή σε κάποιον αντίπαλο προκαλώντας του προβλήματα  και δίνουν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο παιχνίδι. 

 

Αυτό είναι με δύο λόγια το Waterdeep το οποίο είναι Universal και μπορείτε να το βρείτε εδώ


Τελευταία επεξεργασία από: lula, 22/11/2013 - 12:17


#295   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 10/12/2013 - 09:58

Space Hulk !!!

 

Το Space Hulk είναι ένα παιχνίδι που έχω την εντύπωση πως δεν κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα πολύ ίσως να το μπερδεύουν με το δημοφιλή επιτραπέζιο "Σταυροφορία στο διάστημα" ξεκαθαρίζω λοιπόν από την αρχή - το Space Hulk αν και μοιάζει πολύ με την Σταυροφορία - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ - οι αλλαγές είναι πολλές και δεν είναι του παρόντος να αναφερθούν ωστόσο θεματικά τα δύο παιχνίδια είναι κοινά. Πάμε λοιπόν στην ουσία το Space Hulk είναι ένα παιχνίδι για δύο παίκτες (Επίσης περιλαμβάνει πολύ καλή ΑΙ) όπου ο ένας χειρίζεται τους Marines (Terminators) ενώ ο άλλος τους γονιδιο κλεφτες (ΑΧ αυτές οι ελληνικές μεταφράσεις) που είναι κάτι σαν τα γνωστά μας Alien το παιχνίδι παίζεται με γύρους οι terminators κινούνται μέσα σε στενούς διαδρόμους προσπαθώντας να φέρουν σε πέρας την εκάστοτε αποστολή τους, ενώ τα Aliens προσπαθούν με κάθε τρόπο να τους σταματήσουν -  Το παιχνίδι σε Pass and play mode είναι πραγματικά απίστευτο ο παίκτης που χειρίζεται τους Terminators σχεδιάζει προσεκτικά την κάθε του κίνηση και προσπαθεί βασιζόμενος στην σωστή τακτική και την δύναμη πυρός να ολοκληρώσει με οποιοδήποτε κόστος την αποστολή του (πολλές φορές στο παιχνίδι αναγκάζεται να γίνουν θυσίες ώστε να επιτευχθεί ο στόχος), ο Αντίπαλος του διαθέτει ορδές από Aliens τα οποία  τρέχουν πολύ γρήγορα και επιτίθενται από παντού με στόχο να αιφνιδιάσουν και να εκμεταλλευτούν το μεγάλο τους πλεονέκτημα που είναι οι μάχες σώμα με σώμα όπου αρκεί ένα τους χτύπημα για να ξαπλώσει κάτω τους αντιπάλους τους. Δυο εντελώς διαφορετικοί τρόποι παιχνιδιού συγκρούονται σε ένα ατμοσφαιρικό σκηνικό με μόνο έναν νικητή.

 

Στο τεχνικό μέρος το παιχνίδι αν και έχει κυκλοφορήσει εδώ και καιρό στα PC η έκδοση του Ipad κατά την προσωπική μου γνώμη είναι κλάσεις ανώτερη, Ο χειρισμός η ταχύτητα αλλά κυρίως η ευκολία που προσφέρει το Ipad προσφέρουν μοναδική εμπειρία (Σε διάφορα Sites διάβασα σχόλια για τεχνικά προβλήματα κτλ. προσωπικά σε Ipad 4 δεν αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα και όλα κύλησαν ομαλά ) . Παρόλα αυτά ακόμη και για έναν τόσο εξαιρετικό τίτλο υπάρχουν κάποια θέματα - καταρχήν το μέγεθος του το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ είναι κοντά στα 4GB !!! η τιμή του η οποία ξεκινάει από την αγορά του 10$ και με τις επιπλέον αποστολές που κατεβάζει σαν IAPS φτάνουν στα 20$+. (Παρόλα αυτά για κάποιον που δεν έχει το παιχνίδι το Ipad είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος να ζήσει αυτή τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει εφόσον η τιμή του κανονικού τίτλου έχει χτυπήσει ταβάνι: http://www.ebay.com/...=item5af86d0d37) - και πάμε στο τελευταίο αλλά κατ' εμέ σοβαρότερο τεχνικό πρόβλημα τίτλου το Space Hulk είναι ένα πραγματικό ενεργειακό βαμπίρ που θα ρουφήξει την μπαταρία του Ipad για την πλάκα του αναφέρω μόνο μια περίπτωση όπου μετά από μια συγκλονιστική παρτίδα που κράτησε μία ώρα  στο σενάριο Rescue η μπαταρία του Ipad είχε μειωθεί σχεδόν 25%  έτσι οι δέκα ώρες αυτονομίας που προσφέρει το Ipad σαν συσκευή με το Space Hulk γίνονται περίπου 4,5 !!!  

 

Συγκλονιστικός τίτλος λοιπόν που το μόνο που χρειάζεται είναι ένα δεύτερο άτομο : https://itunes.apple...d742022720?mt=8    .     .        


Τελευταία επεξεργασία από: lula, 10/12/2013 - 10:00


#296   klaz

klaz

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 28/12/2013 - 14:56

Εμένα η δεκάδα μου (IOS) είναι

1. Eclipse
2. Agricola
3. Stone Age
4. Puerto Rico
5. La havre
6. Summoner Wars
7. Elder Signs
8. Nehroshima Hex
9. Caylus
10. Catan

Agricola???πως παιζεται αυτο,γιατι φαινεται μπερδεμενο τωρα στην αρχη.θενκς.



#297   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 15/01/2014 - 09:42

Agricola???πως παιζεται αυτο,γιατι φαινεται μπερδεμενο τωρα στην αρχη.θενκς.

καταρχήν παίζεις την Family Edition (χωρίς κάρτες) για να το μάθεις - και εντάξει δεν είναι και τόσο δύσκολο προσωπικά χωρίς να έχω παίξει ποτέ το Tutorial μου ήταν αρκετό για να το καταλάβω - στη Family πάντα Edition η κάθε παρτίδα διαρκεί περίπου 15 λεπτά οπότε μπορεί εύκολα να καταλάβεις τι παίζει το μόνο ου δυσκολεύει κάπως είναι το μέτρημα των VP το όμως στο IOS γίνεται αυτόματα.

 

Breaking News

 

Κυκλοφόρησαν 3 νέα εξαιρετικά παιχνίδια τα οποία αν και τα τσίμπισα από την πρώτη μέρα δε βρήκα χρόνο να ασχοληθώ (Suburbia, Quarriors!, Outpost Luna) το τελευταίο μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον αν κάποια στιγμή σταματήσω το λιώσιμο με το Eclipse (Αλήθεια για αυτό θα βγει καμιά φορά το Expansion) θα το ξεκινήσω.     



#298   stelios2809

stelios2809

    iPH User

  • 187 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 03/02/2014 - 03:36

Saboteur ??????

#299   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 04/02/2014 - 08:35

Saboteur :huh:???

Saboteuer στο Ipad δεν υπάρχει ενώ η έκδοση του Android είναι για κλάματα - οπότε μπαίνεις εδώ (http://el.boardgamearena.com/) και παίζεις μαι χαρά  ;)



#300   lula

lula

    iPH Member

  • 269 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 04/02/2014 - 09:03

Suburbia 
 
Ο τίτλος αν και σχετικά καινούριος ανεβαίνει γρήγορα τα σκαλιά της επιτυχίας και όπως ήταν φυσικό βρήκε και αυτό το δρόμο του για τη δημοφιλή πλατφόρμα της Apple. Τι είναι όμως αυτό που κάνει το Suburbia να ξεχωρίζει ;
 
Στο Suburbia οι παίκτες αναλαμβάνουν ο καθένας τη δόμηση της δικιάς του  πόλης με στόχο στο τέλος του παιχνιδιού αυτή να έχει περισσότερο πληθυσμό από τις πόλεις των αντιπάλων του.

 

Το Suburbia είναι ο κατεξοχήν τίτλος - easy to learn hard to play - Στην αρχή όλα είναι απλά και ένα γρήγορο Tutorial σε λιγότερο από 5 λεπτά μας βάζει αμέσως στο κλίμα του παιχνιδιού όπου υπάρχουν α) Χρήματα β) πληθυσμός και γ) φήμη. Και η απλότητα συνεχίζεται. 

 

- Με τα χρήματα αγοράζουμε κτίρια ο πληθυσμός είναι οι πόντοι νίκης μας και τέλος η φήμη συνεισφέρει στο να έρθει νέος κόσμος και αυξηθεί κι άλλο ο πληθυσμός, στο παιχνίδι υπάρχουν και 3 Objectives δύο φανερά για όλους και ένα κρυφό για τον καθένα τα όποια δίνουν και αυτά τι άλλο περισσότερο πληθυσμό. Κάπου εδώ τα απλά τελειώνουν.

 

- Σε κάθε γύρο ο παίκτης αγοράζει ένα νέο κτίριο από το Real Estate και το τοποθετεί στην πόλη του ενώ αφαιρεί και ένα κτίριο ώστε να μην μπορούν να το αγοράσουν οι αντίπαλοι του και έτσι κάνει ακόμη πιο δύσκολο το έργο τους.

 

Η αλληλεπίδραση όμως που έχουν τα διάφορα Tiles της πόλης μας είναι πραγματικά το κάτι μοναδικό τα  διάφορα κτίρια αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με απίστευτο τρόπο έτσι για παράδειγμα αν φτιάξουμε ένα εστιατόριο θα δούμε τα κέρδη μας να ανεβαίνουν αλλά αν συνεχίσουμε να φτιάχνουμε εστιατόρια θα μεγαλώσει ο ανταγωνισμός και τα χρήματα μας αντί να αυξάνονται θα αρχίσουν να μειώνονται

 

- Ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι να έχουμε φτάσει την πόλη μας σε ένα καλό για να μας δώσει τη νίκη επίπεδο πληθυσμού αλλά να έχουμε μείνει από χρήματα και τα κτίρια που θα μας έδιναν χρήματα να αλληλεπιδρούν αρνητικά με τα πολλά κτίρια που μας αυξάνουν τον πληθυσμό με αποτέλεσμα την ήττα μας λίγο πριν κόψουμε το νήμα - πραγματικά μοναδικό - Για να τα αποφύγουμε αυτά βρίσκεται στη σωστή ισορροπία πρώτα αναπτύσσουμε την πόλη μας οικονομικά και στη συνέχεια πάνω σε γερές βάσεις προσπαθούμε να αυξήσουμε τον πληθυσμό χωρίς όμως να μειώσουμε τη φήμη της η οποία παίζει καθοριστικό παράγοντα σ΄αυτό αλλά και εδώ τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά γιατί τα διαθέσιμα Tiles τελειώνουν πράγμα που συνεπάγεται ότι ο χρόνος μας τελειώνει και κινδυνεύουμε να χάσουμε το τρένο. Αρκετά όμως έγραψα για ένα πραγματικά τόσο απλό παιχνίδι όπως είναι το Suburbia.
 
https://itunes.apple...d681966300?mt=8



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες