iPhone συσκευή για Development
#1
Δημοσίευση 28/09/2009 - 11:25
για να τεστάρω την εφαρμογή μου σε συσκευή και όχι στο simulation που προσφέρει το XCODE, μπορώ να χρησιμοποιήσω το iphone που χρησιμοποιώ σαν το βασικό μου τηλέφωνο ή υπάρχει κίνδυνος να το κρασάρω για τα καλά και να χρειαστεί format κλπ?
Δηλαδή είναι σκόπιμο να αγοράσω και μια ακόμα συσκευή που θα χρησιμοποιώ ως development συσκευή για να τεστάρω τις εφαρμογές? Και αν είναι έτσι, είναι απαραίτητο να πάρω iphone, ή μπορώ να πάρω ένα ipod touch που είναι και φθηνότερο, και να κάνω το testing μου μια χαρά?
Ευχαριστώ.
Ad
#2
Δημοσίευση 28/09/2009 - 11:41
#3
Δημοσίευση 28/09/2009 - 11:51
ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!
είναι και ωραίο το άτιμο!
#4
Δημοσίευση 28/09/2009 - 12:10
Αν όμως θες να δοκιμάζεις και τα beta iPhone OS καλύτερα να έχεις μια δεύτερη συσκευή για αυτό το σκοπό αφού είναι σχετικά ασταθή.
Σε iPod σαφώς και παίζουν όλα το ίδιο, με μόνο περιορισμό την μη ύπαρξη τηλεφώνου, και συνεπώς σύνδεσης GPRS/3G!
#5
Δημοσίευση 28/09/2009 - 13:15
#6
Δημοσίευση 28/09/2009 - 14:33
Λάθος. To iPod touch σαν συσκευή είναι πιο γρήγορο από το iPhone 3G και για αυτό το λόγο αν και πιο φθηνό δεν είναι το πιο αξιόπιστο για δοκιμές.Το testing των δικών σου εφαρμογών μπορείς να το κάνεις άνετα στο κυρίως iPhone σου, χωρίς κανένα κίνδυνο.
Αν όμως θες να δοκιμάζεις και τα beta iPhone OS καλύτερα να έχεις μια δεύτερη συσκευή για αυτό το σκοπό αφού είναι σχετικά ασταθή.
Σε iPod σαφώς και παίζουν όλα το ίδιο, με μόνο περιορισμό την μη ύπαρξη τηλεφώνου, και συνεπώς σύνδεσης GPRS/3G!
References:
http://toucharcade.c...er-than-iphone/
http://news.cnet.com...0106891-37.html
#7
Δημοσίευση 28/09/2009 - 15:42
μπορείς να χρησιμοποιήσεις για testing οποιαδήποτε συσκευή δουλεύει με το iPhone OS αρκεί να μην είναι jailbroken. Φυσικά προτιμότερο είναι να έχεις στη διάθεση σου ένα iPhone 3GS το οποίο είναι το πληρέστερο από άποψεως hardware (video, GPS, camera, phone etc).
Σε γενικές γραμμές το simulator είναι αρκετα αντιπροσωπευτικό του τι γίνεται στην πραγματικότητα αν εξαιρέσεις οτι δεν παρουσιάζει τα cpu/memory constrains που έχει η πραγματική συσκευή.
Τέλος, για να μπορέσεις να περάσεις XCode project και να testareis live σε κάποια συσκευή, πρέπει να είσαι enrolled στο iPhone Developer Program ώστε να έχεις την δυνατότητα να κάνεις codesign την εφαρμογή για να μπορέσει αυτή να τρέξει "νόμιμα".
Με εκτίμηση,
ATWORKS
#8
Δημοσίευση 28/09/2009 - 15:48
είμαι enrolled στο iPhone Developer Program
"οποιαδήποτε συσκευή δουλεύει με το iPhone OS αρκεί να μην είναι jailbroken"
Οκ οπότε αυτό εξαιρεί το τηλέφωνο που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση!
Ευχαριστώ για τις συμβουλές.
#9
Δημοσίευση 28/09/2009 - 16:21
#10
Δημοσίευση 28/09/2009 - 16:33
Λάθος. To iPod touch σαν συσκευή είναι πιο γρήγορο από το iPhone 3G και για αυτό το λόγο αν και πιο φθηνό δεν είναι το πιο αξιόπιστο για δοκιμές.
References:
http://toucharcade.c...er-than-iphone/
http://news.cnet.com...0106891-37.html
Alexandrozz, με αυτή τη λογική και το iPhone 3GS που τρέχει στα 600MHz με διπλάσια μνήμη δεν είναι κατάλληλο για δοκιμές?
@attheodo: Το έχεις δοκιμάσει σε jailbroken και δεν παίζει? Ή απλά το λες σαν συμβουλή?
@geeksada: Ναι μπορείς να τεστάρεις σε μέχρι 100 διαφορετικές συσκευές!
#11
Δημοσίευση 28/09/2009 - 20:14
Αν σκεφτείς ότι η εφαρμογή σου μπορεί να έχει memory leaks (γενικά shit happens στο προγραμματισμό) τότε το test σε 3GS μπορεί να σου δώσει αποτελέσματα τα οποία μπορεί να αγνοήσεις, όμως πχ αντίστοιχη εφαρμογή σε 3G να κολλάει στα πρώτα 5 λεπτά που τη χρησιμοποιείς. Ανάλογα και σε θέματα ταχύτητας. Μπορεί να τεστάρεις μια εφαρμογή στο 3GS ή στο ipod και όλα να πηγαίνουν ρολόι, όμως στα comments στο appstore για την εφαρμογή σου να βλέπεις 'works extremely slow at my iphone 3g'. Γενικά εγώ είμαι της άποψης ότι οι εφαρμογές και ιδιαίτερα τα games πρέπει να δοκιμάζονται στο πιο αργό hardware για να έχει κάποιος πραγματική εικόνα του τι γίνεται.Alexandrozz, με αυτή τη λογική και το iPhone 3GS που τρέχει στα 600MHz με διπλάσια μνήμη δεν είναι κατάλληλο για δοκιμές?
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες