για wind μαθατε τιποτα ?
Αν η τροποποίηση αφορά σε υπαιτιότητα της Wind μπορείς να αποχωρήσεις χωρίς να πληρώσεις κάτι.
Δημοσίευση 23/01/2012 - 16:04
για wind μαθατε τιποτα ?
Δημοσίευση 23/01/2012 - 16:19
εννοω αν αυξησε την ελαχιστη χρεωση σε 1 οπως και η βοντα.. διοτι αν ειναι ετσι εχς ενα εταιρικο με 6 γραμμες και πηρα το περσι το καλοκαιρι ενα 4αρι και ενα ακομα τηλ,,, αν το ανεβασαν κανω ακυσρωση και νεες συνδεσεις..Αν η τροποποίηση αφορά σε υπαιτιότητα της Wind μπορείς να αποχωρήσεις χωρίς να πληρώσεις κάτι.
Δημοσίευση 23/01/2012 - 16:30
Ναι αλλα πιο παλια.. Αστο το χασες δυστυχως..εννοω αν αυξησε την ελαχιστη χρεωση σε 1 οπως και η βοντα.. διοτι αν ειναι ετσι εχς ενα εταιρικο με 6 γραμμες και πηρα το περσι το καλοκαιρι ενα 4αρι και ενα ακομα τηλ,,, αν το ανεβασαν κανω ακυσρωση και νεες συνδεσεις..
Δημοσίευση 23/01/2012 - 16:33
Τα πράγματα δείχνουν να είναι όπως τα λένε τα παιδιά που το έκαναν.
Θα πεταχτώ αύριο από Γερμανό να ρωτήσω ένα φιλαράκι και θα μάλλον θα το κάνω κι εγώ.
Τώρα προσοχή εφιστώ σε όσους έκαναν ανανέωση / νέο συμβόλαιο μετά την ανακοίνωση της εταιρείας, αυτοι ίσως να έχουν θέμα από την άποψη ότι ''ήξεραν'' την ώρα που έκαναν το συμβόλαιο την πρόθεση της εταιρείας, νομικός δεν είμαι, αλλά λέω μήπως βρουν πάτημα σε αυτό.
Όποιος έχει νεώτερα ας το αναφέρει, το ίδιο θα κάνω κι εγώ.
Δημοσίευση 23/01/2012 - 16:34
Εγώ φίλε έκανα άιτηση φορητότητας στις 25 αλλα κόλησε η διαδικασία και άργησε να γίνει οπότε συμβόλαια υπέγραψα στις 10 περίπου , Πήρα τηλ σήμερα και μου είπε δέν γίνεται , Επέμεινα εγώ γιατι στο συμβόλαιο έχει τις παλιές χρεώσεις και με παρέπεμψε να στείλω ένα φαξ στο τμήμα παραπόνων με φώτο την ταυτότητά μου και να τους γράψω το αίτημά μου και τους λόγους .Έστειλα το φαξ και τους είπα οτι εγώ έκανα την αίτηση εντώς χρόνου , ρώτησα για τις χρεώσεις και για τοιχόν παραθυράκια και κανείς δεν μου είπε κάτι . επίσης στο συμβόλαιο έλεγε τις παλιές χρεώσεις και είπα οτι κανείς απο την cosmote δεν μου είπε για τις νέες χρεώσεις και για την ανακοίνωση οπότε τα χέρια μου να μοίριζα ? τους επεσημανα οτι έκανα την αίτηση στα κεντρικά και το συμβόλαιο το πήρα μέσο courier κτλπα . Τώρα αναμένω για τηλ απο το τμήμα παραπόνων !
Δημοσίευση 23/01/2012 - 16:38
Σου πα και σε πμ, δεν εχει σημασια ποτε ξεκινησαν οι διαδικασιες.. Σημασια εχει αυστηρα η ημερα υπογραφης συμβολαιου.. Αφου εγινε μετα την κοινοποιηση των νεων χρεωσεων δυστυχως δεν νομιζω οτι μπορεις να κανεις κατι
Δημοσίευση 23/01/2012 - 16:41
Ετσι ειναι και μακαρι να τα καταφερεις, αλλα αμφιβαλλω..Θα περημένω επικοινωνία ρε παιδιά και θα ενημερώσω , δεν ξέρω πωε λειτουργούν αυτά αλλα δεν χάνω κάτι να δοκημάσω . ετσι δεν είναι ?
Δημοσίευση 23/01/2012 - 16:47
Ετσι ειναι και μακαρι να τα καταφερεις, αλλα αμφιβαλλω..
Στο συμβολαιο που υπογραψες ελεγε οτι συμφωνω με τον ισχυοντα τιμοκαταλογο και τις χρεωσεις τος εταιριας.. Ε τοτε ειχαν κοινοποιήσει ηδη τις νεες χρεωσεις.. Οποτε καταλαβαινεις..
Αυτο που λεμε αφορα ολους τους συνδρομητες cosmote με ημερομηνια υπογραφης συμβολαιου ή ανανέωσης πριν από τις 25 Δεκεμβρίου.
Δημοσίευση 23/01/2012 - 16:58
Τελευταία επεξεργασία από: AlexK, 23/01/2012 - 17:00
Δημοσίευση 23/01/2012 - 17:06
Σχετικά με αυτό που γράφετε με την παράγραφο 13 της Vodafone μερικοι, να σας εξηγήσω, ο κάθε χρήστης στην σύμβαση που κάνετε υποτίθεται πως υπογράφετε με συγκεκριμένες τιμές και χρεώσεις. Αυτό δεν σημαίνει πως σε κάθε αύξηση χρεώσεως το πακέτο σας θα δεχόταν την νέα χρέωση. Πιο απλά, αν εγώ κάνω συμβόλαιο και συμφωνήσω στις χρεώσεις και τιμές του τιμοκαταλόγου πχ Vodafone για τα πρώτα 30" σταθερή χρέωση, αυτό δεν σημαίνει πως όταν η vodafone το ανεβάσει στα 60" είμαι υποχρεωμένος να το δεκτώ. Κανονικά ο κάθε πάροχος θα έπρεπε να ενημερώνει τηλεφωνικά τους συνδρομητές του και να τους ρωτάει αν θα θέλουν να γίνει αυτή η μονομερής μεταβολή της σύμβασης και μόνο τότε να προχωρούσαν στην αλλαγή. Εφόσον φυσικά το άλλο μέρος το αποδεχόταν χωρίς αντάλλαγμα.
Τα πραγματικά γεγονότα
Όπως είναι φυσιολογικό στην Vodafone αλλά κ σε κάθε πάροχο δεν θα συνέφερε να τηλεφωνεί και να ρωτά τον κάθε συνδρομητή αν θέλει αυτή την αλλαγή χωρίς κάποιο αντάλλαγμα γιατί τόσο άτιμα λειτουργούν αυτές οι εταιρίες. Αντίθετα το γράφουν σε πολύ ψηλά γράμματα σε σημεία που ποτέ δεν διαβάζεις ή βάζουν περιορισμούς για καταγγελία της σύμβασης με προθεσμία 1 μήνα. Όλα αυτά φυσικά είναι τελείως παράνομα και αυτή την στιγμή ψάχνω να βρω ένα ωραίο παραθυράκι για αυτό το περιορισμό του ενός μήνα. Γιατί κανείς δεν μπορεί να ενημερωθεί με αυτόν τον τρόπο. Σας πληροφορώ πως εμένα μου είπαν το εξής κουφό.
Πληροφορήθηκα την αλλαγή σε 60" πριν 2 βδομάδες και η απάντηση μου στην καταγγελία ήταν πως την αλλαγή δεν την ορίζουν αυτοί αλλά ένας δημόσιος οργανισμός. Δηλαδή βλακείες. Μπορεί όντως το δημόσιο να το ορίζει αλλά την επιβολή την αφήνουν στις εταιρίες.
Όλα αυτά όπως προείπα είναι απάτη και πλάνη περί των πραγμάτων. Και φυσικά αν τους απειλήσετε πως θα το πάτε δικαστικά με τον ΟΕΤΤ (όπως λέγεται) εκεί ξέρουν πως θα χάσουν και θα πληρώσουν με το παραπάνω και γιαυτό και αποδέχονται την καταγγελία σας και δεν λένε τίποτα.
Τελευταία επεξεργασία από: Alex0077, 23/01/2012 - 17:07
Δημοσίευση 23/01/2012 - 17:07
Δημοσίευση 23/01/2012 - 17:09
Δημοσίευση 23/01/2012 - 17:10
Οχι.. Απλα λεει οτι συμφωνεις με τον ισχυοντα τιμοκατάλογο..Πως γίνετε να δούμε με ποια χρέωση έχουμε υπογράψει; Το γράφει κάπου στο συμβόλαιο;
Δημοσίευση 23/01/2012 - 17:12
Δημοσίευση 23/01/2012 - 17:13
Απο 2 Φεβρουαριου αλλαζει αλλα η ανακοινωσει εχει κοινοποιηθει στις 26 ΔεκεμβρίουΚ ποτέ άλλαξε ο τιμοκαταλογος; Γιατί έκανα ανανέωση 5 ιανουαριου
0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες