Δημοσίευση 26/01/2012 - 14:16
Τους τίναξα τον εγκέφαλο τώρα στα κεντρικά.
Πήγα να κάτω τη διακοπή (λόγω του ό,τι δεν είχαμε συμπρληρώσει σωστά την καταγγελία) και μου είπαν πως οφείλω για το Internet on the Go και το Internet on the Way.
Για το Ίντερνετ on the go, OK να πληρώσω εφόσον το κάνω διακοπή και δεν υπήρχαν αυξήσεις εδώ. Ούτε για το Ίντερνετ Anyway: αυτό όμως για να υπάρχει πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να υπάρχει μία τηλεφωνική γραμμή στην οποία θα αντιστοιχεί. Και τους ρωτώ:
"Κυρία μου, τί λέτε; Γιατί να πληρώσω για το Anyway εφόσον απαιτείται να υπάρχει πάνω σε γραμμή τηλεφώνου; Εφόσον κάνω καταγγελία της σύμβασης η μπάλα παίρνει απευθείας και το Ίντερνετ".
Κυρία: "ναι αλλά το anyway είναι Ίντερνετ και εκεί δεν υπάρχουν αυξήσεις για να το κόψετε". Και της λέω: "οκ, τώρα που θα το κάνω whats up λόγω της διακοπής της σύβμασης στον αριθμό να μου στέλνετε κανονικά τον λογαριασμό του anyway, και να έχω στη whats up 2Giga το μήνα με 20 ευρώ που πλήρωνα".
Κυρία: "Δε γίνεται αυτό, μόνο με 60mb με 3 ευρώ στη whats up".
"Άρα χαιρέτα μου τον πλάτανο είπα, δεν έχετε ενημερωθεί για αυτήν την περίπτωση και λέτε ό,τι ναναι"
Στο τέλος συμφώνησε πως δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση για αυτή την παράμετρο και θα το γράψω ως παράπονο, πως δε δέχομαι διότι το πρόβλημα ξεκινά από τη σύνδεση.
Αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία ας μου πει τί έκανε ή τί έγινε...