Και έρχομαι στα καθ ημάς.
Περίπτωση 1: Κλασσική επωδός των φίλων μου: Το τηλέφωνο το θέλω για να μιλάω να στέλνω μηνύματα and that's it. Τι το θέλεις το iPhone. Geek ε Geek. Και όμως σιγά σιγά το μόνο που κάνεις είναι να τους το δίνεις να παίζουν λίγο. Έ σιγά σιγά αρχίζουν να το βλέπουν με άλλο μάτι, πείθονται και κάποιοι έχουν ήδη αρχίσει να το αποκτούν.
Περίπτωση 2: Το σινάφι μου, developers, δικτυάδες και tech workers περιφρονούσαν την apple για τα χάλια μηχανήματα της την δεκαετία του 90, το κλειστό της οικοσύστημα και την γελοία τιμολογιακής της πολιτικής. Σιγά σιγά όμως κάποιοι δειλά δειλά άρχισαν να αγοράζουν το 3G. Αυτό ήταν. Το UI κομμάτι έχει αφήσει όλους εμάς τους devs να ξύνουμε το κεφάλι μας. Τώρα πια βλέπεις σημάδια του UI του iPhone σε εφαρμογές συναδέλφων. Φυσικά η περιφρόνηση στην Apple υπάρχει ακόμα, αλλά το iPhone τυγχάνει καθολικής παραδοχής.
Καταλήγω λοιπόν ότι το Word-of-mouth marketing είναι το πιο ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης του iPhone. Ειδικά όταν επιτέλους τελειώσουν οι ελλείψεις στην αγορά τότε ακόμα περισσότερος κόσμος περιμένει να μπει στον χορό. Δεν είναι όλοι σαν αρκετούς από εμάς εδώ μέσα που κοιτάμε τις εξελίξεις καθημερινά. Αλλά πιστεύω ότι αρκετοί από εσάς θα προσηλυτίσετε πολύ κόσμο τους επόμενους μήνες έστω και άθελα σας.
Όποιος θέλει παραθέτει την γνώμη του. Παρασκευή είναι ας φιλοσοφήσουμε λίγο !!!!
![:rolleyes:](http://www.iphonehellas.gr/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
ΥΣ: Ο πρωταγωνιστής της ταινίας ( Ούλριχ Μίχε) πέθανε το 2007 από καρκίνο. Η ερμηνεία του ήταν συγκλονιστική δίνοντας επιτέλους νόημα σε αυτό που λένε οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ "εσωτερικό παίξιμο".