Καλημέρα petervgr.
Το εταιρικό πακέτο που έχεις το διαχειρίζεσαι μόνος σου πηγαίνοντας σε κάποιο κατάστημα ή υπάρχει κάποιος εξωτερικός πωλητής που ασχολείται με τα εταιρικά και έρχεται στο χώρο σου;
Από τις 15 γραμμές που έχεις, τις επιδοτήσεις πως τις χρησιμοποιείς όταν λήγει ο χρόνος;
1) Παίρνεις για την κάθε γραμμή και συσκευή;
2) Ρίχνεις την επιδότηση στα πάγια σαν έκπτωση;
3) Παίρνεις με το σύνολο όλων των επιδοτήσεων των γραμμών 2-3 ακριβές συσκευές;
4) Ζητάς από την εταιρία κάποια υπερεπιδότηση για μεγαλύτερες εκπτώσεις ή για περισσότερες συσκευές;
Το πάγιο κάθε γραμμής για να αλλάξει προς τα κάτω, θα πρέπει αρχικά να κλείσει τον πρώτο χρόνο και μετά.
Η αλλαγή μπορεί να γίνει μια φορά το μήνα αλλά προϋπόθεση είναι να μην έχεις πάρει επιδότηση.
Εάν έχεις πάρει επιδότηση με έκπτωση στα πάγια, τότε νομίζω γίνεται αλλά η εταιρία θα σου ζητήσει να επιστρέψεις όλο το ποσό της έκπτωσης που σου έχει δώσει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Και μετά θα πρέπει να περιμένεις να κλείσει ένα χρόνο για να πάρεις πάλι επιδότηση. Στα εταιρικά, άμα αρχίζεις στο ενδιάμεσο και σπας τα πάγια προς τα κάτω στο τέλος θα γίνει μπάχαλο με τις επιδοτήσεις γιατί για να πάρεις κάποιες συσκευές μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις να κλείσουν όλες οι γραμμές το χρόνο.
Τώρα, εάν έχεις πάρει την επιδότηση ή τις επιδοτήσεις σε συσκευή ή συσκευές αυτό δεν γίνεται με τίποτα. Τουλάχιστον έτσι θυμάμαι. Γιατί η εταιρία σου δίνει όλο το ποσό κατευθείαν.
Καλημέρα @illuvatar1981
1) Παίρνεις για την κάθε γραμμή και συσκευή;
Ναι βγαίνει για κάθε γραμμή διαφορετική επιδότηση γιατί θέλω διαφορετικά προγράμματα στις γραμμές. . Στο τέλος για να έχω έναν μπούσουλα υπολογίζω το σύνολο για όλες καθώς και τα πάγια για όλες.
2) Ρίχνεις την επιδότηση στα πάγια σαν έκπτωση;
Ναι δεν συμφέρει να παίρνω συσκευές από αυτούς. Όλα σε έκπτωση. (Το ποσό της έκπτωσης μου βγαίνει περισσότερο από την επιδότηση σε συσκευές σχεδον πάντα σε όλες τις εταιρείες).
3) Παίρνεις με το σύνολο όλων των επιδοτήσεων των γραμμών 2-3 ακριβές συσκευές;
Όχι προτιμώ να τις αγοράζω μόνος μου χωρίς ΦΠΑ λόγω εταιρείας.
4) Ζητάς από την εταιρία κάποια υπερεπιδότηση για μεγαλύτερες εκπτώσεις ή για περισσότερες συσκευές;
Κάθε δυο χρόνια κάνω έρευνα αγοράς και στις τρεις εταιρείες (με την cosmote δύσκολα έως αδύνατον την έχουν δει δημόσιοι υπάλληλοι) και βλέπω στο σύνολο σε ποια θα πληρώνω λιγότερο συνολικά. Το τι κάνουν το ξέρουν πρακτικά οι σύμβουλοι της κάθε εταιρείας δεν ασχολούμαι και πολύ στο τι και πως θα τα βγάλουν. Με ενδιαφέρει το σύνολο σαν εταιρεία.
Πρακτικά αυτό που έχω δει τα τελευταία 5-6 χρόνια είναι ότι χαμηλότερες τιμές παίρνω από την κόκκινη και την μπλε μόνο όταν πάω σαν καινούργιος πελάτης με μεταφορά απο άλλη εταιρεία.
Η ανανέωση στην ιδια εταιρεία είναι οριακά συμφέρουσα.
Επίσης μεταξύ των δυο εταιρειών έχω δει ότι η μπλε έχει συνολικά καλύτερο σήμα παντού ενώ η κόκκινη πολύ καλές υπηρεσίες εξυπηρέτησης για εταιρείες αλλά λίγο δυσκίνητες (πχ επειδή έβαλα δυο επιπλέον γραμμές μετά από δέκα μέρες αρνούνταν να μου δώσουν στο τελος των συμβολαίων συνολική προσφορά ανανέωσης για όλες τις γραμμες . Ήθελαν να μου δώσουν ξεχωριστή προσφορά για τις 13 και άλλη για τις 2 γραμμές. Άλλαξα εταιρεία και τα έβαλα όλα μαζί)
Στο τέλος όμως για εμένα το βασικό κριτήριο είναι ουσιαστικά το συνολικό πάγιο που θα δώσω σαν εταιρεία τα δυο χρόνια του συμβολαίου. Τίποτα άλλο.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Τελευταία επεξεργασία από: petervgr, 03/07/2020 - 08:23