Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Vodafone - Υψηλές χρεώσεις


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
74 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   conili

conili

    iPH Enthousiast

  • 503 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 4

Δημοσίευση 01/07/2020 - 14:48

Είμαι παιδί της Cosmote αλλά όταν ακούω για "απατεώνες" και τα νομικά πλαίσια κοκ ακόμα και για τους μαυραγορίτες τις vodafone μου κάνει ελληνικό κριντζ.

Μιλάς 4-6-10 ώρες πάνω από το συμβόλαιο σου, σε ενημερώνουν στο 80% και δε δίνεις σημασία; 6 ώρες είναι να βλέπεις το irishman 1.7 φορές με το κινητό στο αυτί αφού σε προειδοποίησαν πως κρατάει πολύ. Σίγουρα αν έχει το κινητό σύζυγος ή γονιος ή για family plans θα έπρεπε να έχουν περισσότερες δικλείδες. Το ότι δεν τους ενημέρωσες για τις ανάγκες δε στέκει (Συνήθως σε ανανέωση κοιτάνε και την πρότερη χρήση και βρίσκουν το καλύτερο για σένα). Σίγουρα αυτός ο μήνας ήταν κάτι ξεχωριστό και μίλησες παραπάνω (μη σου πω να το χρησιμοποιήσεις για δικαιολογία)

 

και κάτι πιο χρήσιμο

Τα skype, viber έχουν πακέτα απεριόριστης ομιλίας για όλο τον κόσμο, δηλώνουν τον αριθμό του κινητού σου σε αυτόν που καλείς και κανείς δεν ξέρει πως παίρνεις από voip και όχι κανονικό πάροχο του κινητού σου. Έχουν subscriptions και πολύ χαμηλότερη κατανάλωση αν έχεις καλό dataplan μην πω και καλύτερο ήχο. Δεν χρειάζεται ταυτοποιήσεις ή τίποτα άλλο, ενώ μπορείς να πάρεις και skype number για να καλείς από σταθερά


Τελευταία επεξεργασία από: conili, 01/07/2020 - 14:49


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   GeorgiosL

GeorgiosL

    iPH Contributor

  • 1464 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 15:05

Το VIBER ΟUT είναι απλά εξαιρετικό. Εφόσον υπάρχει ένα πρόγραμμα δεδομένων είσαι καλυμμένος σε πολλά επίπεδα (international calling, τιμή, ποιότητα ήχου κλήσης). 

 

Το πρόγραμμα 'Unlimited - 50 countries' έχει 6.49€ / μήνα. 

Συνημμένα αρχεία


Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 01/07/2020 - 15:08


#48   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 01/07/2020 - 16:03

Σιγά μην η ελληνικές κουτοπόνηρες εταιρείες αφήνουν κενό για να το εκμεταλλευτεί ο πελάτης.

Για δοκιμάστε να ζητήσετε από Τον πάροχο Πρόγραμμα με απεριόριστα data Χωρίς καθόλου δωρεάν χρόνο ομιλίας για να είναι πιο χαμηλή τιμή από τα 70-80€ που ζητάνε κάθε μήνα . Δεν σου δίνουν που να χτυπιέσαι κάτω.

Αν δε βάλεις κοστος συμβολαίου + Viber out δεν συμφέρει με τίποτα


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#49   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 01/07/2020 - 16:26

Διότι υπάρχουν καταγεγραμμένες οι συνομιλίες με τον ένα υπάλληλο να μου λέει δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σαν υπηρεσία ώστε να προστατευτώ και με την προσωπική σύμβουλο

Είσαι τυχερός. Σε αυτό πρέπει να πατήσεις πιο πολύ.

 

Αυτό να είναι ο βασικός μοχλός πίεσης σε ο,τι κίνηση κάνεις, ακόμα και αν δε καταφέρεις τίποτα μιας και αναφέρονται όλα στους όρους χρήσης τους.

 

Τώρα περί συγκρίσεων με τους άλλους παρόχους, οι διαφορές είναι στις λεπτομέρειες και όχι στην ουσία.

 

Μιλάμε για καρτέλ, ίσως το μεγαλύτερο στην Ελλάδα, που πίνει -συνεννοημένα πάντα- το αίμα του κοσμάκη.

 

Απο 'κει και πέρα μετράει πόσο είσαι διατεθειμένος να τους τρέξεις.

 

Αν έχεις κανά γνωστό δικηγόρο, έχε τον Stand By.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#50   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/07/2020 - 18:40

https://www.eett.gr/...Regulation.html

 

Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας  
Ο συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας, όταν υπερβαίνει το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός του ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών, θα λαμβάνει υποχρεωτικά ενημέρωση μέσω SMS ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ειδικά, στην περίπτωση προγράμματος/πακέτου προπληρωμένων με υπηρεσίες δεδομένων, προβλέπεται και δεύτερο στάδιο ενημέρωσης όταν ο καταναλωτής καταναλώνει το 100% του όγκου. Η εκ νέου ενεργοποίηση πακέτου προπληρωμένης υπηρεσίας για τη χρήση δεδομένων, απαιτεί τη ρητή συγκατάθεση του συνδρομητή, μέσω αποστολής SMS.

 

 

EETT

 

42. Μπορώ να ορίσω ένα ανώτατο ποσό χρέωσης πάνω από το οποίο να διακόπτεται η παροχή υπηρεσιών;

 

Η εταιρία σας είναι υποχρεωμένη να διαθέτει προγράμματα που παρέχουν τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα ανώτατο μηνιαίο ποσό χρέωσης (ανάμεσα σε όρια χρέωσης που η ίδια έχει καθορίσει) πάνω από το οποίο θα διακόπτεται η παροχή υπηρεσιών, προς αποφυγή υπερχρεώσεων. Ζητήστε αναλυτική ενημέρωση από την εταιρία για τα συγκεκριμένα προγράμματα και τους τρόπους που μπορείτε να ενταχθείτε σε αυτά.
 
Οι εταιρίες είναι καλυμμένες.
 
Από τη στιγμή που όλα είναι διαθέσιμα στο διαδύκτιο και όχι κρυφά ο συνδρομητής φέρει την ευθύνη για το τι ζητάει και για το τι υπογράφει. Που οι περισσότεροι δεν διαβάζουν τους όρους του συμβολαίου. Και μόνο σε αυτό να στηριχτεί η Vodafone είναι χαμένο το παιχνίδι.
 
Νομικά μπορεί κανείς να διεκδικήσει αποζημίωση ΜΟΝΟ όταν έχει προηγηθεί λανθασμένη ενημέρωση. Και όχι μετά.


#51   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 01/07/2020 - 22:32

Δημήτρη στην ουσία κάπου εκεί πάω να πατήσω κι εγώ όσον αφορά τουλάχιστον το μέλλον. Διότι υπάρχουν καταγεγραμμένες οι συνομιλίες με τον ένα υπάλληλο να μου λέει δεν υπάρχει κάτι τέτοιο σαν υπηρεσία ώστε να προστατευτώ και με την προσωπική σύμβουλο, ενώ της είπα τι μπορώ να κάνω στο μέλλον για να προστατευτώ και μου λέει να προσέχεις όταν σου έρθει το μήνυμα του 80%, όταν έμαθα λοιπόν για το όριο ανώτατης χρέωσης λογαριασμού και την πήρα πίσω τηλέφωνο και της είπα γιατί δεν με ενημέρωσε για αυτό, μου είπε ότι δεν το ζήτησα...Και της λέω δηλαδή παίζουμε με τις λέξεις...Πως να ζητήσω κάτι, το οποίο εμμέσως σε ρωτάω αν υπάρχει και μου λες όχι και όταν σου λέω ότι είναι αναρτημένο στο site μου λες πως δεν το ζήτησα. 

Κάπου κι αυτοί την μαλακία τους την έχουν κάνει λοιπόν. Άσχετα αν δεν βγάλω άκρη. 

Δες τους λογαριασμους σου και πες μας αν αναγραφεται εκει η δυνατοτητα να επιλεξεις φραγη για τις υπερογκες χρεωσεις.



#52   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 01/07/2020 - 22:35

Για αυτό ακριβώς αναφέρθηκα στο 'happy customer policy' και πόσο σημαντικό είναι οι εταιρείες να επενδύσουν σε αυτό αν θέλουν να συνεχίσουν να μακροημερεύουν. 

 

Θέλεις να σου δώσω ένα ακόμη χειρότερο παράδειγμα; (θα μας βγάλει λίγο εκτός θέματος, αλλά θα καταλάβεις το σκεπτικό).  

Parking αυτοκινήτων από αυτά που υπάρχουν γύρω από το αεροδρόμιο (που σε μεταφέρουν με τα βανάκια).

Πας το αυτοκίνητο να το αφήσεις για ταξίδι μιας εβδομάδας. 

Σε πετυχαίνει το lockdown, μένεις μπλοκαρισμένος σε άλλο μέρος -εκτός Αθήνας. 

Δεν μπορείς φυσικά να πάρεις το αμάξι σου και η επιχείρηση μετά από μερικές μέρες μπαίνει και σε αναστολή (κλείνει δηλαδή). 

Σε επικοινωνία τηλεφωνική λέγοντας οτι έχουν ακυρωθεί όλες οι πτήσεις και οτι είμαστε σε υποχρεωτική καραντίνα σου λένε (στον πληθυντικό της απόλυτης ευγένειας πάντα): "Μην ανησυχείτε, κι εμείς είμαστε κλειστά ως επιχείρηση. Και να θέλατε δεν μπορείτε να έρθετε να πάρετε το αυτοκίνητό σας. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όταν μπορέσετε να επιστρέψετε, ενημερώστε μας μόνο με τη νεα σας πτήση ώστε να έρθουμε να σας παραλάβουμε". 

 

Δυο μήνες μετά: άρση του lockdown. Επικοινωνία με το parking για ενημέρωση οτι μετά την άρση της καραντίνας βγήκε εισιτήριο επιστροφής και οτι θα γίνει παραλαβή του αυτοκινήτου. Χρεώση από parking για 2 μήνες χρήση (και με τσαμπουκά κιόλας, γραφικοί διάλογοι) και με αιτιολογία οτι παρόλο που η εταιρεία ήταν σε αναστολή εκείνοι πλήρωναν security να προσέχει τα αμάξια στο parking (παρόλο που υποτίθεται στα parking υπάρχει πάντοτε 24ωρη φύλαξη ανεξαρτήτως κορονοιου). Η απάντηση ήταν οτι "εμείς σας είπαμε μεν οτι δεν υπάρχει κάνενα πρόβλημα να αφήσετε εδώ το αυτοκίνητό σας και μην ανησυχείτε γιατί ο χώρος φυλλάσεται, αλλά ποτέ δεν είπαμε οτι δε θα χρεωθείτε για την έξτρα διαμονή...." Και μιλάμε για ένα parking. Και για ένα αυτοκίνητο που απλά στεκόταν σε ένα χωράφι. Όποιος καταλαβαίνει, καταλαβαίνει.   

 

Τα λεφτά λοιπόν τα πήραν με τσαμπουκά. Τι αποκόμισαν; Καταγγελία, ενημέρωση στο αντίστοιχο υπουργείο, και ένας πολύ δυσαρεστημένος πελάτης που τους δυσφημίζει παντού και φυσικά δεν πρόκειται να ξαναπατήσει εκεί ούτε ο ίδιος, ούτε η οικογένειά του, ούτε οι φίλοι του, ούτε και πολλοί άλλοι που έχουν πληροφορηθεί για το περιστατικό από τον κύκλο του.   

 

 *το παράδειγμα το αναφέρω και για το ποσό που ζήτησαν, που είναι πολύ κοντά σε αυτό που ζητάνε και σε σένα.

Κακώς πλήρωσε. Κάκιστα

1. Ανωτέρα βία - βασικές αρχες του νομικου μας πολιτισμου

2. Καταχρηστικοτητα. Δεν τον ενημερωσαν ποτε ουτε αρχικα ουτε κατα τη διαρκεια της καραντινας οτι θα πληρωσει το security. 

3. Μπορω να πω αλλους 500 λογους . 

 

 

Τις extra υπηρεσίες, ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος ΚΑΝΕΝΑΣ υπάλληλος είτε καταστήματος είτε τηλεφωνικής εξυπηρέτησης να τις αναφέρει ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ο ίδιος ο πελάτης ρωτήσει (εάν δεν ξέρει) ή ζητήσει (εάν γνωρίζει).

Οι υπηρεσίες έχουν αναρτηθεί στο Internet ή υπάρχουν και μέσα στα διαφημιστικά φυλλάδια.

Αυτό το υπογράφετε στο συμβόλαιο.

Λάθος. Εντελώς ΛΑΘΟΣ αυτό που λες για τους υπαλληλους. . Εντελώς όμως .


Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 01/07/2020 - 22:35


#53   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 02/07/2020 - 01:17

Δες τους λογαριασμους σου και πες μας αν αναγραφεται εκει η δυνατοτητα να επιλεξεις φραγη για τις υπερογκες χρεωσεις.

Τώρα που το είπες το πρόσεξα, το αναγράφει η αλήθεια είναι σαν ανώτατο όριο λογαριασμού και να μπω στο Vodafone.gr για περισσότερες πληροφορίες. Οπότε φαντάζομαι αυτό ήταν...

 

Τέλος πάντων, προσπάθησα. Τουλάχιστον το πάθημα μου, να γίνει μάθημα και σε εμένα και στα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ για να μην την πατήσουν στο μέλλον, διότι θεωρώ στον καθένα μπορεί να τύχει μια φορά. Τόσα χρόνια συνδρομητής δεν μου έχει ξανά τύχει. 


Τελευταία επεξεργασία από: jimmakos, 02/07/2020 - 01:19

Once You Go Mac You Never Go Back

#54   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 02/07/2020 - 07:10

Δες τους λογαριασμους σου και πες μας αν αναγραφεται εκει η δυνατοτητα να επιλεξεις φραγη για τις υπερογκες χρεωσεις.

Σωστό και αυτό, αλλά αυτή η δυνατότητα αναφέρετε και μέσα στο συμβόλαιο.

Η εταιρία σε ενημερώνει (εγγράφως) από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Γι' αυτό είπα στον Δημήτρη ότι δύσκολα θα δικαιωθεί.

 

Λάθος. Εντελώς ΛΑΘΟΣ αυτό που λες για τους υπαλληλους. . Εντελώς όμως .

Είπα και το επαναλαμβάνω γιατί δεν το κατάλαβες, ότι δεν είναι υποχρεωμένος να τις αναφέρει όχι ότι δεν τις ξέρει και ότι δεν το κάνει ή ότι δεν πρέπει. Έχει τεράστια διαφορά. Ας αφήσουμε λοιπόν τα λάθος και τα εντελώς λάθος. Έβγαλες βιαστικό συμπέρασμα.

Υπάρχει ολόκληρη πολιτική στις εταιρίες.

 

Σε μια τέτοια περίπτωση όπως του Δημήτρη, ο μόνος λόγος που θα μπορούσε να μην πληρώσει καθόλου ή να πληρώσει ένα μικρότερο ποσό, είναι γιατί πρέπει να το θέλει η ίδια η Vodafone. Όχι ότι έχει δίκιο. Και ο μόνος λόγος που θα το κάνει η Vodafone, είναι για να μην τον χάσει από πελάτη.

 

Για να λέμε δηλαδή τα πράγματα με το όνομά τους.

 

Το να καταφύγει κανείς σε κάποιους φορείς και να αρχίσει να κυνηγάει τις εταιρίες δεν είναι εύκολο. Πρέπει όντως να έχει δίκιο. Το να έχεις δίκιο όμως δεν βγαίνει σαν συμπέρασμα μέσα από μια συζήτηση ενός forum που οι περισσότεροι λένε το μακρύ τους και το κοντό τους χωρίς να γνωρίζουν. Πρέπει να συμβουλευτείς κάποιον νομικό. Το συμβόλαιο της κάθε εταιρίας, δεν συντάσεται από τους υπαλλήλους αλλά από το νομικό τμήμα.

Όπως ένας συνδρομητής-πελάτης μπορεί να κυνηγήσει μια εταιρία, το ίδιο μπορεί να κάνει και η εταιρία. Άσχετα εάν δεν θέλουν και δεν το κάνουν.


Τελευταία επεξεργασία από: IIIuvatar1981, 02/07/2020 - 07:11


#55   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 02/07/2020 - 07:14

Κάποτε πριν εφτά οκτώ χρόνια ταξίδευα με μηχανή στην Ευρώπη.
Είχα ρωτήσει για το roaming και τότε στον πάροχο μου , ίσχυε ότι το πρόγραμμα μου για data με κάλυπτε σε όλες τις χώρες της ΕΕ με μια μικρή χρέωση. (Τότε δεν ήταν ατελώς ακόμα ).

Στο κινητό μου είχα ενεργοποιημένη μια εφαρμογή που μέτραγε online καταναλώσεις , πορεία κλπ για να βλέπω στατιστικά της μηχανής.
Όλα καλά μέχρι εδώ.

Ελα μου όμως που στη διαδρομή πέρασα για μια μέρα μέσα από την Ελβετία !!! (Που δεν ανήκει στην ΕΕ).
Γύρισα ωραία και καλά και μετά από 20 μέρες βγαίνει ο λογαριασμός και με έχει χρεώσει 2000€ επιπλέον δεδομένα !!!
Εγκεφαλικό , επικοινωνίες κλπ με την εταιρεία.

Με έσωσε ότι είχα επαγγελματικό πρόγραμμα με 15 κινητά που τους έδιναν πάνω από 1500€ το μήνα σαν εταιρεία λογαριασμό.

Όταν υπέβαλα ένσταση για το λογαριασμό και είπα ότι θα αποσύρω όλα τα κινητά της εταιρείας και θα πάω σε άλλο πάροχο το ποσό διευθετήθηκε !!!
Αν είχα ένα απλο συμβόλαιο μόνος μου δεν υπήρχε περίπτωση να μην τα πλήρωνα.

Όλα είναι στο βωμό του συμφέροντος. Δεν έχει σημασία ποιος έχει δίκιο ή άδικο , τι είναι σωστό ή τι είναι λάθος. Οι επιλογες και οι κινησεις κάθε μεγαλης εταιρειας στη συντριπτική πλειοψηφία , γίνονται με βάση το κερδος τους και μόνο.
Ας το έχουμε αυτό κατά νου όταν επικοινωνούμε μαζί τους.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Τελευταία επεξεργασία από: petervgr, 02/07/2020 - 07:15


#56   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 02/07/2020 - 07:25

Α, μπράβο! Είναι ακριβώς όπως τα λέει και ο φίλος @petervgr.

 

Επίσης το ίδιο έκαναν όλες οι εταιρίες και για όσα παιδιά πήγαιναν και υπηρετούσαν τη θητεία τους στα σύνορα και έπιαναν Turkcell. Αρκετά μεγάλες χρεώσεις τις οποίες τις διευθετούσαν με διάφορους τρόπους. Άλλοι πλήρωναν ένα πολύ μικρό ποσό και άλλοι πάλι τίποτα.



#57   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 02/07/2020 - 14:22

Σωστό και αυτό, αλλά αυτή η δυνατότητα αναφέρετε και μέσα στο συμβόλαιο.

Η εταιρία σε ενημερώνει (εγγράφως) από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Γι' αυτό είπα στον Δημήτρη ότι δύσκολα θα δικαιωθεί.

 

Είπα και το επαναλαμβάνω γιατί δεν το κατάλαβες, ότι δεν είναι υποχρεωμένος να τις αναφέρει όχι ότι δεν τις ξέρει και ότι δεν το κάνει ή ότι δεν πρέπει. Έχει τεράστια διαφορά. Ας αφήσουμε λοιπόν τα λάθος και τα εντελώς λάθος. Έβγαλες βιαστικό συμπέρασμα.

Υπάρχει ολόκληρη πολιτική στις εταιρίες.

 

Σε μια τέτοια περίπτωση όπως του Δημήτρη, ο μόνος λόγος που θα μπορούσε να μην πληρώσει καθόλου ή να πληρώσει ένα μικρότερο ποσό, είναι γιατί πρέπει να το θέλει η ίδια η Vodafone. Όχι ότι έχει δίκιο. Και ο μόνος λόγος που θα το κάνει η Vodafone, είναι για να μην τον χάσει από πελάτη.

 

Για να λέμε δηλαδή τα πράγματα με το όνομά τους.

 

Το να καταφύγει κανείς σε κάποιους φορείς και να αρχίσει να κυνηγάει τις εταιρίες δεν είναι εύκολο. Πρέπει όντως να έχει δίκιο. Το να έχεις δίκιο όμως δεν βγαίνει σαν συμπέρασμα μέσα από μια συζήτηση ενός forum που οι περισσότεροι λένε το μακρύ τους και το κοντό τους χωρίς να γνωρίζουν. Πρέπει να συμβουλευτείς κάποιον νομικό. Το συμβόλαιο της κάθε εταιρίας, δεν συντάσεται από τους υπαλλήλους αλλά από το νομικό τμήμα.

Όπως ένας συνδρομητής-πελάτης μπορεί να κυνηγήσει μια εταιρία, το ίδιο μπορεί να κάνει και η εταιρία. Άσχετα εάν δεν θέλουν και δεν το κάνουν.

Δεν ειναι σωστο και αυτο. Ας ξεχασουμε λιγο το site οπου εκει αναγραφονται κλπ κλπ . Ορθως αναγραφονται.

Οι λογαριασμοι ειναι η τελευταια δικλειδα ασφαλειας για τον καταναλωτη. 

Δεν ισχυει το σωστο κι αυτο. 

Δειτε εδω για να ξερετε ποσο βαθια παει το rabbit hole.

https://www.eett.gr/...t/AP834-002.pdf

Σελ. 23 

2.1.14 " Προστασια καταναλωτη " στο τελος .

Αρα ξεχναμε οτι αναφερεται μεσα στο συμβολαιο και στο site κλπ. Ορθως αναγραφεται . Η τελευταια δικλειδα ειναι στον λογαριασμο .Αν δεν υπηρχε στον λογαριασμο, δε θα ειχε καμια σημασια αν αναγραφοταν μονο στο συμβολαιο ή στο σάιτ. 

 

Για τους υπαλληλους που λες , σεβαστη η αποψη σου, εχω εντελως διαφορετικη με βαση το ενοχικο δικαιο, τα συναλλακτικα ηθη κλπ . Δικηγορος ειμαι κι εχω εναν αλλο συλλογισμο.

Τωρα για αυτο που αναφερεις για τη βονταφον αν θελει να τον δικαιωσει θα το κανει η ηδια , σεβαστη η αποψη σου.

Περυσι ειχε ληξει η προσφορα που ειχα στο Red 1 και μου ηρθε να πληρωσω 130 ευρω. Φυσικα επρεπε να το ξερω οτι εληγε το συμβολαιο μου το ευνοϊκο,  καθως η εταιρια "φροντιζει" να με ενημερωνει για ολα.

Εκανα αμφισβητηση λογαριασμου στο καταστημα και μετα μιλησα μιση ωρα με 2 εκπροσωπους. Τους παρεθεσα μια σειρα νομικων επιχειρηματων κλπ κλπ , στο τελος μου ζητησαν συγγνωμη και μου δωσανε και δωρο 2gb. Αν εσυ πιστευεις οτι το εκαναν επειδη δε θελανε να με χασουν απο πελατη, σεβαστη η αποψη σου .Εγω εχω αλλη αποψη αγαπητε φιλε .

 

Η περιπτωση του jimmakos  ειναι σαφως πιο πολυπλοκη.



#58   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 02/07/2020 - 15:47

Δεν ειναι σωστο και αυτο. Ας ξεχασουμε λιγο το site οπου εκει αναγραφονται κλπ κλπ . Ορθως αναγραφονται.

Οι λογαριασμοι ειναι η τελευταια δικλειδα ασφαλειας για τον καταναλωτη. 

Δεν ισχυει το σωστο κι αυτο. 

Δειτε εδω για να ξερετε ποσο βαθια παει το rabbit hole.

https://www.eett.gr/...t/AP834-002.pdf

Σελ. 23 

2.1.14 " Προστασια καταναλωτη " στο τελος .

Αρα ξεχναμε οτι αναφερεται μεσα στο συμβολαιο και στο site κλπ. Ορθως αναγραφεται . Η τελευταια δικλειδα ειναι στον λογαριασμο .Αν δεν υπηρχε στον λογαριασμο, δε θα ειχε καμια σημασια αν αναγραφοταν μονο στο συμβολαιο ή στο σάιτ. 

 

Για τους υπαλληλους που λες , σεβαστη η αποψη σου, εχω εντελως διαφορετικη με βαση το ενοχικο δικαιο, τα συναλλακτικα ηθη κλπ . Δικηγορος ειμαι κι εχω εναν αλλο συλλογισμο.

Τωρα για αυτο που αναφερεις για τη βονταφον αν θελει να τον δικαιωσει θα το κανει η ηδια , σεβαστη η αποψη σου.

Περυσι ειχε ληξει η προσφορα που ειχα στο Red 1 και μου ηρθε να πληρωσω 130 ευρω. Φυσικα επρεπε να το ξερω οτι εληγε το συμβολαιο μου το ευνοϊκο,  καθως η εταιρια "φροντιζει" να με ενημερωνει για ολα.

Εκανα αμφισβητηση λογαριασμου στο καταστημα και μετα μιλησα μιση ωρα με 2 εκπροσωπους. Τους παρεθεσα μια σειρα νομικων επιχειρηματων κλπ κλπ , στο τελος μου ζητησαν συγγνωμη και μου δωσανε και δωρο 2gb. Αν εσυ πιστευεις οτι το εκαναν επειδη δε θελανε να με χασουν απο πελατη, σεβαστη η αποψη σου .Εγω εχω αλλη αποψη αγαπητε φιλε .

 

Η περιπτωση του jimmakos  ειναι σαφως πιο πολυπλοκη.

Ομολογώ με μπέρδεψες λιγάκι φίλε Lellos. Έχουν αυτή την ιδιότητα οι δικηγόροι.

 

Ορθός αναγράφεται στο συμβόλαιο, ορθός αναγράφεται στο site, ορθός αναγράφεται στην ΕΕΤΤ, ορθός αναγράφεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως αλλά εάν δεν υπήρχε στον λογαριασμό δεν θα είχε καμία σημασία;

Τότε γιατί να υπογράφει ο συνδρομητής το συμβόλαιο; Εγώ ξέρω ότι υπογράφοντάς το, αποδέχεται όλους τους όρους της εταιρίας. Που σημαίνει ότι πρώτα τους έχει διαβάσει και τους έχει κατανοήσει. Κάνω κάποιο λάθος;

 

Για ποιον λόγο ακριβώς μπορεί η κάθε εταιρία κινητής τηλεφωνίας να τα βρίσκει με τον πελάτη της σε μια διαφωνία, είτε αυτός έχει δίκιο είτε όχι, αυτό είναι κάτι που εγώ δεν μπορώ να το γνωρίζω. Άρα δεν μπορώ και να το απαντήσω.

Με σιγουριά όμως μπορώ να πω, από τις περιπτώσεις που έχω δει και ακούσει ο ίδιος, ότι ένας βασικός λόγος είναι πως καμία εταιρία δεν θέλει να χάσει τον πελάτη της. Γι’ αυτό και κάνουν και 1 και 10 και 100 βήματα πίσω εάν χρειαστεί. Και όσο περισσότερες γραμμές ή όσο περισσότερα πληρώνει το μήνα τόσο πιο δύσκολα τον αφήνουν να φύγει.

Υπάρχουν και περιπτώσεις που πελάτες άλλαξαν τελικά εταιρία πληρώνοντας κόστος για μεταφορά και αξία συσκευών κλπ και με καλή αντιπρόταση επέστρεψαν και όλα μέλι γάλα.

Το γιατί σου έκανε δώρο λοιπόν η Vodafone τα 2GB συγγνώμη αλλά δεν το ξέρω. Θα είχε όμως ενδιαφέρον να μας το πεις εσύ ο ίδιος αυτό, εάν θέλεις.

 

Επίσης θα άξιζε μια αναφορά (έστω και σύντομη) στην πολυπλοκότητα της περίπτωσης του Δημήτρη. Για να έχουμε και μια εικόνα από νομικής άποψης.


Τελευταία επεξεργασία από: IIIuvatar1981, 02/07/2020 - 15:48


#59   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 02/07/2020 - 16:35

Εντωμεταξύ ο ορθογραφικός έλεγχος είναι καταστροφικός πολλές φορές. Χαχαχα… “Ορθώς” λοιπόν.

 

Να πω και κάτι για τους πωλητές των καταστημάτων και την τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Οι πωλητές δεν είναι από κανέναν υποχρεωμένοι να αρχίζουν και να αραδιάζουν προγράμματα και υπηρεσίες στους πελάτες.

ΟΜΩΣ… όλοι σχεδόν το κάνουν ΑΛΛΑ με τρόπο. Δηλαδή, για να δώσω ένα παράδειγμα, όταν ένας πελάτης έχει για κάποιους μήνες αρκετά αυξημένο ποσό και μάλιστα παραπάνω από το πάγιο του, σημαίνει ότι ξεπερνάει κατά πολύ τον χρόνο ομιλίας του ή την χρήση των δεδομένων. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο ταμίας κυρίως (γιατί αυτός είναι που πέρνει στα χέρια του τον λογαριασμό) ή θα προτείνει ο ίδιος ή θα κάνει πάσα τον πελάτη σε κάποιον πωλητή για να τον συμβουλεύσει. Είτε για να αλλάξει το πρόγραμμα του προς τα πάνω είτε για να ενεργοποιήσει κάποια υπηρεσία. Τα καταστήματα (εκτός από τις ίδιες της εταιρίες) θέλουν και σταθερούς, καλούς και ικανοποιημένους πελάτες.

Άρα, οι πωλητές κυρίως είναι το κλειδί των πωλήσεων. Το πόσο καλά θα ενημερώσουν και θα καλύψουν τις ανάγκες του πελάτη.

Από την άλλη όμως ο πελάτης είναι αυτός που κανονικά θα πρέπει να ζητήσει. Δεν μπορεί να ξέρει ο κάθε πωλητής τι θέλει ο καθένας. Τι ανάγκες έχει.

Οι πωλητές τώρα, έχουν και αυτοί ρόλους μέσα σε ένα κατάστημα. Άσχετα εάν φοράνε όλοι την ίδια μπλούζα. Και το πιο βασικό; Εμπειρία. Αυτός που δουλεύει 10 χρόνια δεν μπορεί να συγκριθεί με κάποιον που δουλεύει 6 μήνες ή ένα χρόνο.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση επίσης είναι άλλη κατηγορία. Διαφορετικός τρόπος προσέγγισης, διαφορετικός τρόπος πώλησης, διαφορετικές προσφορές και διαφορετική νοοτροπία.

Αυτά για να μην αδικούμε τους πωλητές. Αν όχι όλοι, οι περισσότεροι κάνουν πολύ σωστά τη δουλειά τους. Και ενημερώνουν, γιατί μόνο έτσι θα βγάλουν γραμμές και θα κάνουν φίλους τους πελάτες οι οποίοι θα τους φέρουν κι άλλους πελάτες και πάει λέγοντας. Διαφορετικά πάει κλαίγοντας.

Και ο πελάτης έχει τις ευθύνες του γιατί οφείλει να ζητάει και να ενημερώνεται αλλά και η εταιρία έχει τις δικές της και με τη σειρά της οφείλει να ενημερώνει σωστά τον πελάτη.

Στις περισσότερες των περιπτώσεων έστω και το λάθος να είναι αποκλειστικά του πελάτη, η εταιρία θα βρει έναν τρόπο να τα συμβιβάσει τα πράγματα. Υπάρχουν βέβαια και ακραίες περιπτώσεις.



#60   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 02/07/2020 - 22:23

Το άλλο που κάνουν οι εταιρείες με τα εταιρικά συμβόλαια :

κάνεις μια σύμβαση με την εταιρεία κινητής για συγκεκριμένο πρόγραμμα και για συγκεκριμένο διάστημα.

Στην διάρκεια λοιπόν του συμβολαίου σου μπορείς αν θέλεις να αλλάξεις πρόγραμμα γιατί βλέπεις ότι η χρήση που κάνεις δεν συμβαδίζει με το πρόγραμμα που έχεις επιλέξει.
Το θέμα είναι ότι αλλαγή προγράμματος μπορείς να κάνεις ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ σε μεγαλύτερο συμβόλαιο με περισσότερο πάγιο.

Αν θες να μπεις σε μικρότερο πρόγραμμα πριν την λήξη του συμβολαίου δεν μπορείς !!!!!

Μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα !!!
Και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός !!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες