Εχω να σου πω εγω κ άλλοι τόσοι για τη hol...Τς τς τς πιπέρι
Εγω παντως για την HOL έχω ακουσει καλα λόγια
Εγγυημένη ταλαιπωρία FORTHNET
#16
Δημοσίευση 30/03/2012 - 20:11
Ad
#17
Δημοσίευση 30/03/2012 - 20:11
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Κάνεις φορητότητα στην HOL, και έπειτα ρίχνεις ένα ξεγυρισμένο πιστόλι στην forthnet.
#18
Δημοσίευση 31/03/2012 - 07:28
#19
Δημοσίευση 31/03/2012 - 09:18
πραγματικα οι ιδιωτικες εταιριες παροχης ευρυζωνικων υπηρεσιων ειναι απαραδεκτες. παραδειγματα οπως το δικο σου εχω πολλα και εγω, παραδειγματα τα οποια συνεβησαν σε μενα προσωπικα αλλα και σε φιλους στο παρελθον.
για αυτο λοιπον τους εγραψα κανονικα, καθε φορα που παιρνουν τηλεφωνο για καινουργιες προσφορες τους διαολοστελνω και εχω επιστρεψει στον παλιο καλο ΟΤΕ. μπορει να πληρωνω καποια λεφτα παραπανω, αλλα ξερω πως αν συμβει κατι θα εχω αμεση λυση.
τελος η κοροιδια!
Και εεγω παιδια ειχα τα ιδια προβληματα με την Forthnet.Ποτε μα ποτε δεν μπορουσα να συνενοηθω με κανενα.Ουτε στο τηλεφωνο αλλα ουτε και στο καταστημα.Δεν καταλαβαινουν τιποτα..Λες και μιλαμε αλλη γλωσσα.Ποτε δεν δινανε προισταμενο στην γραμμή.Επισης οποτε ειχα τεχνικο προβλημα,βαζανε ασχετους μεσα για τεχνικη υποστηριξη κτλ. .Τους ενδιαφερει μονο πως να παρουν λεφτα κα ιαγνοουν εντελως την εξηπηρετηση του πελατη.Αυτο με ολες τις εταιρειες τσυμβαινει εκτος του ΟΤΕ.ετσι λοιπον γυρισα και εγω στον ΟΤΕ και εχω το κεφαλι μου ησυχο...
#20
Δημοσίευση 31/03/2012 - 11:08
Δεν περίμενα ούτε δευτερόλεπτο στην αναμονή, πράγμα σπάνιο για forthnet, και μιλάω με ένα παλικάρι, του οποίου το όνομα κακως δεν συγκράτησα . Εξυπηρετικοτατος, έκανε τα δικα του και ξανά κλείδωσα στα 14, κατάλαβε απο νωρίς ότι δεν είμαι άσχετος για να με πριξει με ερωτήσεις του στυλ αν το ρουτερ είναι στην μπριζα, και δεν σταμάτησε εκει. Μου είπε ότι θα δώσει και το πρόβλημα μου στις βλάβες, για να δουν αν αυτοί μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο.
Όταν άκουσα ότι θα διαβιβάσει το πρόβλημα , γέλασα βέβαια για τι δεν περίμενα συνέχεια .
Και όμως στις 7 το βράδυ είχα μια αποσύνδεση και επανασύνδεση και κουμπωμα στα 16,5 . Και όλα αυτα ώρες πριν μου το κόψουν.
Την ώρα δε, που μιλούσε η γυναίκα μου με τη μισή forthnet για να βρούμε άκρη, χτυπάει το τηλέφωνο μου και είναι ο χθεσινός τεχνικός, που πάλι δεν κράτησαν το ονομα του, για να μου πει ότι κατάφερε να το παει στα 16,5 και να με ρωτήσει αν είμαι ευχαριστημένος για να το κυνηγήσει για παρά πάνω.
Η αντίθεση επαγγελματισμού στο μεγαλείο της.
Και το κακο είναι ότι το παλικάρι είναι η εξαίρεση.
#21
Δημοσίευση 31/03/2012 - 12:03
#22
Δημοσίευση 31/03/2012 - 12:43
#23
Δημοσίευση 31/03/2012 - 14:53
Να πω οτι την εχει ο κοκκαλης; να πω τι εστι κοκκαλης; Δεν λεω.. απλα δεν ξερετε που πατε και δινετε τα χρηματα σαςΌπως ειπα και παραπάνω, εχω πολλα ράμματα και για τη γούνα της hol. Δεν ειναι και αγία...
Δεν θα πω τπτ παραπανω γιατι θα με κραξετε για προκατελειμενο αλλα ξερω πραγματα που δεν εχετε ιδεα για την hol..
#24
Δημοσίευση 31/03/2012 - 18:08
Τελευταία επεξεργασία από: pitmanos, 31/03/2012 - 18:09
#25
Δημοσίευση 31/03/2012 - 19:29
εγω αν δεν έχεις κάποιο άλλο πρόβλημα και εντελώς φιλικά και χωρίς καμμια επιθετική διάθεση θα ήθελα να μου πεις φίλε vaggi και αν κάποιος αλλος φίλος εχει να πει κάτι για οποιαδήποτε εταιρεία ας το πει ρε παιδια,εδώ είμαστε για να αλληλοβοηθουμαστεΝα πω οτι την εχει ο κοκκαλης; να πω τι εστι κοκκαλης; Δεν λεω.. απλα δεν ξερετε που πατε και δινετε τα χρηματα σας
Δεν θα πω τπτ παραπανω γιατι θα με κραξετε για προκατελειμενο αλλα ξερω πραγματα που δεν εχετε ιδεα για την hol..
Οποιος θέλει follow me
Twitter @Nnaf81
Instagram Nnafp
#26
Δημοσίευση 01/04/2012 - 11:32
#27
Δημοσίευση 01/04/2012 - 11:57
#28
Δημοσίευση 01/04/2012 - 12:30
Παντως, αυτο με την εξυπηρετηση πελατων, τα τμηματα, τις πιστώσεις... Ειναι για τρελαίνεσαι, ειδικα οταν ενα τμημα σου λεει αυτο, το αλλο σε διαβεβαιωνει για το αλλο, και εσυ κοιμασε καλα, και μετα ξυπνας...χαλια!!!
Το ιδιο ισχυει και με τους παροχους κινητης τηλεφωνιας! Για εμενα, που εχω περασει και απο τους τρεις, απο το χειροτερο προς τον καλυτερο(προς το παρον!!!) ειναι :
Wind , Cosmote , Vodafone!
Και με τις 3, ειχα προβληματα, με αλλους σημαντικα, με αλλα λιγοτερο σημαντικα... Αυτο που ειναι εξοργιστικό ειναι τα τμηματα εξυπηρετησης τους!!! Που θα επρεπε να λέγονται ταλαιπωριας!
Και για καταληξω, αυτοι δε σεβονται τα χρηματα μας(πολυ περισσοτερο στις μερες μας), το κοπο, τη δουλεια μας, αφου και το κρατος τους το επιτρεπει(δες ΙΝΚΑ κτλ), ας τα σεβαστουμε εμεις, και ας παμε εκει που μας βολευει-εξυπηρετουν!
Τελευταία επεξεργασία από: aquadigio, 01/04/2012 - 12:32
#29
Δημοσίευση 01/04/2012 - 23:22
#30
Δημοσίευση 02/04/2012 - 00:44
Μάλιστα, όταν άλλαξα σπίτι στήν Θεσσαλονίκη, το διαμέρισμα δέν είχε ενεργή γραμμή (συνδεδεμένη μέ τό κεντρικό κουτί τής οικοδομής). Πάω στήν Forthnet, μου λένε να υπογράψω κάτι και να μιλήσω μέ τόν ΟΤΕ, να τούς πώς να έρθουν να περάσουν γραμμή. Παραξενεύτηκα αρχικά (τί σχέση να έχει ο ΟΤΕ;!), αλλά τό έκανα.
Όταν μίλησα μέ ΟΤΕ, μού εξήγησαν τήν κομπίνα τής Forthnet. Η Forthnet κάνει αίτηση (έκ μέρους σου) στόν ΟΤΕ γιά σύνδεση τηλεφωνικής γραμμής, και στό καπάκι αίτηση φορητότητας, εκμεταλλευόμενη τούς τεχνικούς τού ΟΤΕ, που έρχονται να συνδέσουν τήν γραμμή (που κανονικά είναι ευθύνη τής Forthnet).
Μάλιστα ο υπάλληλος τού ΟΤΕ είπε ότι αυτό γίνεται σέ μεγάλη κλίμακα σέ νέες οικοδομές ειδικά, και φυσικά τό έχουν πάρει πρέφα και δέν θα εξυπηρετούν τέτοιες αιτήσεις.
Εννοείται ότι έκανα σύνδεση στόν ΟΤΕ μέ 6-7€ παραπάνω τόν μήνα, αλλά μέ κανένα πρόβλημα, πολύ γρήγορη ενεργοποίηση Καί 0 ώρες downtime εδώ Καί ένα εξάμηνο σχεδόν.
Τό ίδιο έκανα και στό χωριό, όπου οι γράμμές τής Forthnet είχαν τρομερό θόρυβο, με αποτέλεσμα χαμηλές ταχύτητες και μέ τό ζόρι μπορούσες να μιλήσεις στό τηλέφωνο.
No problems so far μέ τόν ΟΤΕ!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες