Δεν μπορω να καταλαβω αυτην την κουτοπονηρια της Quest...
Εφοσον ξερει οτι ειναι λαθος (και την εχει πατησει πολλες φορες) γιατι συνεχιζει το ιδιο τροπαρι με τα τιμολογια; Και μαλιστα βρηκαν και τη δικαιολογια οτι δεν φταινε αυτοι αλλα η Apple!
Η Apple παλικαρια οταν αποφασιε να πουλαει συσκευες στην Ευρωπη ηξερε οτι πρεπει να δινει και 2-ετη εγγυηση!
Πως γινεται μονο στην Ελλαδα να παιζεται αυτο το κρυφτουλι;
Επαγγελματισμος μηδεν!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πραγματικά δεν ξέρω αν είναι δικαιολογία η αν όντως ισχύει. Και ο λόγος που το αναφέρω είναι γιατί μου έδωσαν αριθμό αιτήματος που έκαναν στην Apple και το επιβεβαίωσα καλώντας κατευθείαν στην Apple. Το χειρότερο από όλα είναι ότι εμείς δεν ξέρουμε ποιον να πρωτοκατηγορησουμε ακόμα και σε περίπτωση αναφοράς στον συνήγορο του καταναλωτή.
Τον πωλητή? Vodafone για εμενα
Τον επισκευαστή? Ιnfo Quest
Toν κατασκευαστή? Apple