Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της
#631
Δημοσίευση 27/06/2017 - 22:50
4sB 5sG 6SG 7+B XB 12ProPB MiniB MiniRetinaSG Pro9.7SG iPad10.2 MBPRetina13 MBP132017 MacMini2.6 AW42mmSG AW3Nike+42mmSG AW444mmG ATV4Gen Airpods Airpods Pro HomePodMiniB
Ad
#633
Δημοσίευση 12/09/2017 - 19:56
Aστα να πανε...σπαζοκεφαλια όλη η υπόθεση. Δεν θα τους την χαρίσω, θα το κυνηγήσω και ας είμαι χωρίς iphone για καιρο. Κάνω κάπως την δουλεια μου με ένα Android που περισευει εκεί μας σπρώχνουν οι καταραμένοι.
Ενημερωτικά για όσους πήραν μερος στην συζήτηση πριν μερικές σελίδες που είχα αναφέρει μη κάλυψη διετίας από Apple και Vodafone τελικά και μετά από αναφορά στον ΣτΚ πηρα τα @@ μου. Η Voda δεν αποδέχεται ότι έχει κάποια ευθύνη για εγγύηση 2 έτη και λέει ότι ακολουθεί ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Η συνήγορος που ανέλαβε την υπόθεση ενώ έχει στείλει επιπλέον επιστολές δεν μπορεί να κάνει τπτ άλλο. Το μονο που δέχτηκε η Vodafone είναι να μου αντικαταστήσει την συσκευή με 50% έκπτωση της αρχικής τιμής δηλαδή με 160 ευρω αντί 320. Γελάει ο κόσμος. Λες και δεν μπορούσα εάν ήθελα να πάω απλα με τα ιδια λεφτά να αλλάξω καπου την οθόνη μου. Η infoquest μου έδινε τιμή 180 με το καλημέρα.
Απροστάτευτοι...
#634
Δημοσίευση 12/09/2017 - 21:11
Ενημερωτικά για όσους πήραν μερος στην συζήτηση πριν μερικές σελίδες που είχα αναφέρει μη κάλυψη διετίας από Apple και Vodafone τελικά και μετά από αναφορά στον ΣτΚ πηρα τα @@ μου. Η Voda δεν αποδέχεται ότι έχει κάποια ευθύνη για εγγύηση 2 έτη και λέει ότι ακολουθεί ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Η συνήγορος που ανέλαβε την υπόθεση ενώ έχει στείλει επιπλέον επιστολές δεν μπορεί να κάνει τπτ άλλο. Το μονο που δέχτηκε η Vodafone είναι να μου αντικαταστήσει την συσκευή με 50% έκπτωση της αρχικής τιμής δηλαδή με 160 ευρω αντί 320. Γελάει ο κόσμος. Λες και δεν μπορούσα εάν ήθελα να πάω απλα με τα ιδια λεφτά να αλλάξω καπου την οθόνη μου. Η infoquest μου έδινε τιμή 180 με το καλημέρα.
Απροστάτευτοι...
Υπάρχει ΝΟΜΟΣ. Για ποιό ακριβώς λόγο δεν εφαρμόζεται? Ο ΣτΚ τι σου λέει γι' αυτό?
Αν έχεις κάποιον γνωστό σου δικηγόρο, πάτησε τους ξεκάθαρα. Να μιλήσεις και με ΙΝ.ΚΑ.
#635
Δημοσίευση 12/09/2017 - 21:19
Υπάρχει ΝΟΜΟΣ. Για ποιό ακριβώς λόγο δεν εφαρμόζεται? Ο ΣτΚ τι σου λέει γι' αυτό?
Αν έχεις κάποιον γνωστό σου δικηγόρο, πάτησε τους ξεκάθαρα. Να μιλήσεις και με ΙΝ.ΚΑ.
Kαι εγώ έκανα την ιδια ερώτηση. Ο νομος έχει όμως κάποια παραθυράκια. Όπως ότι η εγγύηση σε καλύπτει για προβλήματα που είχε το κινητό κατά την παράδοση. Πρακτικά σημαίνει ότι πρέπει να αποδείξεις ότι το πρόβλημα που σου έβγαλε το κινητό σου είχε το πρόβλημα κατά την παράδοση. Πιάσε το αυγο και κουρευτο.
Τρεις μήνες το κυνήγησα. Πάνω από 5 επιστολές. Πολλά τηλεφωνήματα στον δικηγόρο. Το μονο που μου πρότεινε στο τέλος ήταν να κάνω αναφορά και στο ΕCC Ευρωπαικο κεντρο καταναλωτή.
Μετά από τρεις μήνες+ καταφεραν αυτό που ήθελαν. Βαρέθηκα...έχω και άλλες ασχολίες από το να χάνω επί δυο μήνες τον ύπνο μου για το κινητό και τους γελοίους στην Voda.
Τελευταία επεξεργασία από: Stzagos, 12/09/2017 - 21:21
#637
Δημοσίευση 12/09/2017 - 21:27
Μην το αφήσεις και κυνήγησε το κι' άλλο.
Δε θα επιστρέψουμε σε εποχές προηγούμενων χρόνων που κάνανε πάλι ο,τι γούσταραν.
Ποιες προηγούμενες εποχές? Δεν είδα εγώ μια καινούρια εποχή. Καινούρια εποχή θα ήταν μετά την αναφορά να συμμορφωθούν. Εκείνοι όχι μονο δεν συμμορφωθηκαν αλλα ήταν και προκλητικοί. Τρεις μήνες ήταν το οριο μου. Το έφτασα...καλύτερα την ψυχική μου ηρεμία...
Δείτε τι μου έστειλαν στο τέλος και συγκρατείστε τα νευρα σας αν μπορείτε...σημειωτέον καμια επιστολή τους δεν είναι ονομαστική. Μιλάς με ένα φάντασμα...
"
ΘΕΜΑ : ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
Αξιότιμοι/ες Κύριοι/ες,
Σε συνέχεια της ως άνω επιστολής, σχετικά με την καταγγελία του κου ....., και σε συνέχεια της από 30/6/2017 απαντητικής επιστολής της εταιρίας μας, σας γνωρίζουμε ότι στο πλαίσιο της συμβιβαστικής επίλυσης της μεταξύ μας διαφοράς – η οποία σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα προϋποθέτει αμοιβαίες υποχωρήσεις – προτείνεται η κάλυψη ποσοστού 50% του κόστους επισκευής της εν προκειμένω συσκευής (ήτοι ποσού €129 χωρίς ΦΠΑ).
Επισημαίνεται ότι η ως άνω προσφορά παρέχεται εξ ελευθεριότητας και στα πλαίσια της καλής πίστης προκειμένου να επιλυθεί η επίμαχη διαφορά με τη διαμεσολάβηση της Υπηρεσίας σας, καθώς ουδεμία σχετική υποχρέωση απορρέουσα από την ισχύουσα νομοθεσία αποδεχόμαστε."
Τελευταία επεξεργασία από: Stzagos, 12/09/2017 - 21:28
#638
Δημοσίευση 12/09/2017 - 22:04
Η "καινούρια" εποχή εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια απο όλους χωρίς προβλήματα.
Το οτι αλλάζουν ξανά τροπάριο, είναι ένα θέμα. Το περίεργο όνς είναι πως ο ΣτΚ κάνει τουμπεκί.
Καλό θα ήταν να μιλήσεις με τον @Lellos που είναι ο πιο αρμόδιος.
#639
Δημοσίευση 12/09/2017 - 22:28
Ενημερωτικά για όσους πήραν μερος στην συζήτηση πριν μερικές σελίδες που είχα αναφέρει μη κάλυψη διετίας από Apple και Vodafone τελικά και μετά από αναφορά στον ΣτΚ πηρα τα @@ μου. Η Voda δεν αποδέχεται ότι έχει κάποια ευθύνη για εγγύηση 2 έτη και λέει ότι ακολουθεί ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Η συνήγορος που ανέλαβε την υπόθεση ενώ έχει στείλει επιπλέον επιστολές δεν μπορεί να κάνει τπτ άλλο. Το μονο που δέχτηκε η Vodafone είναι να μου αντικαταστήσει την συσκευή με 50% έκπτωση της αρχικής τιμής δηλαδή με 160 ευρω αντί 320. Γελάει ο κόσμος. Λες και δεν μπορούσα εάν ήθελα να πάω απλα με τα ιδια λεφτά να αλλάξω καπου την οθόνη μου. Η infoquest μου έδινε τιμή 180 με το καλημέρα.
Απροστάτευτοι...
Ποια ήταν η υπερασπιστική σου τακτική; ο δικηγορος σου τι σου είπε; τελικά το αρχικό επιχειρημα πως δεν καλύπτεσαι επειδή αγορασες με τιμολογιο , κατέπεσε; κατα ποιου στραφηκες ; Η απαντηση του Συνηγορου του Καταναλωτη εχει να κανει με τη βονταφον μονο ή και με infoquest/apple ;
#640
Δημοσίευση 12/09/2017 - 22:43
Από την Vodafone δεν αναφέρθηκε καθόλου το θέμα του τιμολογιου. Η απάντηση ήταν ξεκάθαρη ότι ήταν εκτός εγγύησης του κατασκευαστή όπως βλέπετε και στην επιστολή τους. Η συνήγορος του καταναλωτή μου είπε ότι η info quest δεν είναι ο πωλητής και γι αυτό να απευθυνθώ στην Vodafone όπως και έκανα με τα ίδια αποτελέσματα. Η συνήγορος επισης το μόνο που μου ανέφερε επιπλέον είναι ότι πρέπει να αποδείξω ότι το ελλατωμα υπήρχε κατά την παράδοση γιατί υπάρχει αυτό το "παραθυράκι" στην νομοθεσία. Μου πρότεινε επισης να κάνω αναφορά και στο ECC. Σε δικηγόρο δικό μου δεν έχω απευθυνθεί αφού για 160 ευρώ τα έξοδα του δικηγόρου θα είναι πολύ πιθανό περισσότερα.Ποια ήταν η υπερασπιστική σου τακτική; ο δικηγορος σου τι σου είπε; τελικά το αρχικό επιχειρημα πως δεν καλύπτεσαι επειδή αγορασες με τιμολογιο , κατέπεσε; κατα ποιου στραφηκες ; Η απαντηση του Συνηγορου του Καταναλωτη εχει να κανει με τη βονταφον μονο ή και με infoquest/apple ;
Να διευκρινίσω ότι η επιστολή που δημοσίευσα παραπάνω είναι της Vodafone και όχι του Στκ
Τελευταία επεξεργασία από: Stzagos, 12/09/2017 - 22:44
#641
Δημοσίευση 26/11/2017 - 16:49
#642
Δημοσίευση 14/12/2017 - 21:49
Καλησπέρα, η ερώτησή μου αφορά εγγύηση για αγορά νέας συσκευής (iPhone 8 Plus). Αν είναι αγορασμένη από πάροχο (Wind) τότε καλύπτεται από την iSquare για σέρβις; Δεν έχω την καλύτερη εμπειρία από το σέρβις της Wind στο παρελθόν, γι' αυτό ρωτώ πριν το αγοράσω από κατάστημά τους. Με εξυπηρετεί πολύ να το πάρω από εκείνους λόγω προσφοράς από την κάρτα/τράπεζά μου.
Τελευταία επεξεργασία από: bak1983, 14/12/2017 - 21:50
#643
Δημοσίευση 14/12/2017 - 22:02
Οι πάροχοι εκτός της Cosmote που είναι με Γερμανό, δεν έχουν δικό τους Service.
Οι συσκευές στέλνονται στην InfoQuest.
Απο 'κει και πέρα, ναι. Σε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορείς να απευθυνθείς απευθείας στα εξουσιοδοτημένα.
Document ή InfoQuest όπως είπαμε.
#644
Δημοσίευση 14/12/2017 - 22:06
Οι πάροχοι εκτός της Cosmote που είναι με Γερμανό, δεν έχουν δικό τους Service.
Οι συσκευές στέλνονται στην InfoQuest.
Απο 'κει και πέρα, ναι. Σε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορείς να απευθυνθείς απευθείας στα εξουσιοδοτημένα.
Document ή InfoQuest όπως είπαμε.
Τέλεια! Με καθησυχάζει πολύ αυτό που μου λες. Ευχαριστώ πολύ!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 16
0 μέλη, 16 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες