Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
822 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#631   iStar

iStar

    iPH Elite Poster

  • 3419 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 27/06/2017 - 22:50

Η συγκεκριμένη νομοθεσία απευθύνεται για όλα τα ηλεκτρονικά προϊόντα, όπως πχ bluetooth ακουστικά, σωστά;

 4sB  5sG  6SG  7+B  XB  12ProPB  MiniB  MiniRetinaSG  Pro9.7SG  iPad10.2  MBPRetina13  MBP132017  MacMini2.6  AW42mmSG  AW3Nike+42mmSG  AW444mmG  ATV4Gen  Airpods  Airpods Pro HomePodMiniB 


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#632   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 27/06/2017 - 23:18

Προφανώς..


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#633   Stzagos

Stzagos

    iPH newbie

  • 37 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/09/2017 - 19:56

Aστα να πανε...σπαζοκεφαλια όλη η υπόθεση. Δεν θα τους την χαρίσω, θα το κυνηγήσω και ας είμαι χωρίς iphone για καιρο. Κάνω κάπως την δουλεια μου με ένα Android που περισευει :P εκεί μας σπρώχνουν οι καταραμένοι. 

Ενημερωτικά για όσους πήραν μερος στην συζήτηση πριν μερικές σελίδες που είχα αναφέρει μη κάλυψη διετίας από Apple και Vodafone τελικά και μετά από αναφορά στον ΣτΚ πηρα τα @@ μου. Η Voda δεν αποδέχεται ότι έχει κάποια ευθύνη για εγγύηση 2 έτη και λέει ότι ακολουθεί ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Η συνήγορος που ανέλαβε την υπόθεση ενώ έχει στείλει επιπλέον επιστολές δεν μπορεί να κάνει τπτ άλλο. Το μονο που δέχτηκε η Vodafone είναι να μου αντικαταστήσει την συσκευή με 50% έκπτωση της αρχικής τιμής δηλαδή με 160 ευρω αντί 320. Γελάει ο κόσμος. Λες και δεν μπορούσα εάν ήθελα να πάω απλα με τα ιδια λεφτά να αλλάξω καπου την οθόνη μου. Η infoquest μου έδινε τιμή 180 με το καλημέρα. 

 

Απροστάτευτοι...



#634   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/09/2017 - 21:11

Ενημερωτικά για όσους πήραν μερος στην συζήτηση πριν μερικές σελίδες που είχα αναφέρει μη κάλυψη διετίας από Apple και Vodafone τελικά και μετά από αναφορά στον ΣτΚ πηρα τα @@ μου. Η Voda δεν αποδέχεται ότι έχει κάποια ευθύνη για εγγύηση 2 έτη και λέει ότι ακολουθεί ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Η συνήγορος που ανέλαβε την υπόθεση ενώ έχει στείλει επιπλέον επιστολές δεν μπορεί να κάνει τπτ άλλο. Το μονο που δέχτηκε η Vodafone είναι να μου αντικαταστήσει την συσκευή με 50% έκπτωση της αρχικής τιμής δηλαδή με 160 ευρω αντί 320. Γελάει ο κόσμος. Λες και δεν μπορούσα εάν ήθελα να πάω απλα με τα ιδια λεφτά να αλλάξω καπου την οθόνη μου. Η infoquest μου έδινε τιμή 180 με το καλημέρα. 

 

Απροστάτευτοι...

Υπάρχει ΝΟΜΟΣ. Για ποιό ακριβώς λόγο δεν εφαρμόζεται? Ο ΣτΚ τι σου λέει γι' αυτό?

 

Αν έχεις κάποιον γνωστό σου δικηγόρο, πάτησε τους ξεκάθαρα. Να μιλήσεις και με ΙΝ.ΚΑ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#635   Stzagos

Stzagos

    iPH newbie

  • 37 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/09/2017 - 21:19

Υπάρχει ΝΟΜΟΣ. Για ποιό ακριβώς λόγο δεν εφαρμόζεται? Ο ΣτΚ τι σου λέει γι' αυτό?

 

Αν έχεις κάποιον γνωστό σου δικηγόρο, πάτησε τους ξεκάθαρα. Να μιλήσεις και με ΙΝ.ΚΑ.

Kαι εγώ έκανα την ιδια ερώτηση. Ο νομος έχει όμως κάποια παραθυράκια. Όπως ότι η εγγύηση σε καλύπτει για προβλήματα που είχε το κινητό κατά την παράδοση. Πρακτικά σημαίνει ότι πρέπει να αποδείξεις ότι το πρόβλημα που σου έβγαλε το κινητό σου είχε το πρόβλημα κατά την παράδοση. Πιάσε το αυγο και κουρευτο. 

 

Τρεις μήνες το κυνήγησα. Πάνω από 5 επιστολές. Πολλά τηλεφωνήματα στον δικηγόρο. Το μονο που μου πρότεινε στο τέλος ήταν να κάνω αναφορά και στο ΕCC Ευρωπαικο κεντρο καταναλωτή. 

 

Μετά από τρεις μήνες+ καταφεραν αυτό που ήθελαν. Βαρέθηκα...έχω και άλλες ασχολίες από το να χάνω επί δυο μήνες τον ύπνο μου για το κινητό και τους γελοίους στην Voda. 


Τελευταία επεξεργασία από: Stzagos, 12/09/2017 - 21:21


#636   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/09/2017 - 21:21

Μην το αφήσεις και κυνήγησε το κι' άλλο.

 

Δε θα επιστρέψουμε σε εποχές προηγούμενων χρόνων που κάνανε πάλι ο,τι γούσταραν.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#637   Stzagos

Stzagos

    iPH newbie

  • 37 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/09/2017 - 21:27

 

 

Μην το αφήσεις και κυνήγησε το κι' άλλο.

 

Δε θα επιστρέψουμε σε εποχές προηγούμενων χρόνων που κάνανε πάλι ο,τι γούσταραν.

 

Ποιες προηγούμενες εποχές? Δεν είδα εγώ μια καινούρια εποχή. Καινούρια εποχή θα ήταν μετά την αναφορά να συμμορφωθούν. Εκείνοι όχι μονο δεν συμμορφωθηκαν αλλα ήταν και προκλητικοί. Τρεις μήνες ήταν το οριο μου. Το έφτασα...καλύτερα την ψυχική μου ηρεμία...

 

Δείτε τι μου έστειλαν στο τέλος και συγκρατείστε τα νευρα σας αν μπορείτε...σημειωτέον καμια επιστολή τους δεν είναι ονομαστική. Μιλάς με ένα φάντασμα...

 

"

 

 ΘΕΜΑ : ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ 

Αξιότιμοι/ες Κύριοι/ες, 

Σε συνέχεια της ως άνω επιστολής, σχετικά με την καταγγελία του κου ....., και σε συνέχεια της από 30/6/2017 απαντητικής επιστολής της εταιρίας μας, σας γνωρίζουμε ότι στο πλαίσιο της συμβιβαστικής επίλυσης της μεταξύ μας διαφοράς – η οποία σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα προϋποθέτει αμοιβαίες υποχωρήσεις – προτείνεται η κάλυψη ποσοστού 50% του κόστους επισκευής της εν προκειμένω συσκευής (ήτοι ποσού €129 χωρίς ΦΠΑ). 

Επισημαίνεται ότι η ως άνω προσφορά παρέχεται εξ ελευθεριότητας και στα πλαίσια της καλής πίστης προκειμένου να επιλυθεί η επίμαχη διαφορά με τη διαμεσολάβηση της Υπηρεσίας σας, καθώς ουδεμία σχετική υποχρέωση απορρέουσα από την ισχύουσα νομοθεσία αποδεχόμαστε."


Τελευταία επεξεργασία από: Stzagos, 12/09/2017 - 21:28


#638   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 12/09/2017 - 22:04

Η "καινούρια" εποχή εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια απο όλους χωρίς προβλήματα.

 

Το οτι αλλάζουν ξανά τροπάριο, είναι ένα θέμα. Το περίεργο όνς είναι πως ο ΣτΚ κάνει τουμπεκί.

 

Καλό θα ήταν να μιλήσεις με τον @Lellos που είναι ο πιο αρμόδιος.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#639   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 12/09/2017 - 22:28

Ενημερωτικά για όσους πήραν μερος στην συζήτηση πριν μερικές σελίδες που είχα αναφέρει μη κάλυψη διετίας από Apple και Vodafone τελικά και μετά από αναφορά στον ΣτΚ πηρα τα @@ μου. Η Voda δεν αποδέχεται ότι έχει κάποια ευθύνη για εγγύηση 2 έτη και λέει ότι ακολουθεί ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Η συνήγορος που ανέλαβε την υπόθεση ενώ έχει στείλει επιπλέον επιστολές δεν μπορεί να κάνει τπτ άλλο. Το μονο που δέχτηκε η Vodafone είναι να μου αντικαταστήσει την συσκευή με 50% έκπτωση της αρχικής τιμής δηλαδή με 160 ευρω αντί 320. Γελάει ο κόσμος. Λες και δεν μπορούσα εάν ήθελα να πάω απλα με τα ιδια λεφτά να αλλάξω καπου την οθόνη μου. Η infoquest μου έδινε τιμή 180 με το καλημέρα. 

 

Απροστάτευτοι...

Ποια ήταν η υπερασπιστική σου τακτική; ο δικηγορος σου τι σου είπε; τελικά το αρχικό επιχειρημα πως δεν καλύπτεσαι επειδή αγορασες με τιμολογιο , κατέπεσε;  κατα ποιου στραφηκες ; Η απαντηση του Συνηγορου του Καταναλωτη εχει να κανει με τη βονταφον μονο ή και με infoquest/apple ;



#640   Stzagos

Stzagos

    iPH newbie

  • 37 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 12/09/2017 - 22:43

Ποια ήταν η υπερασπιστική σου τακτική; ο δικηγορος σου τι σου είπε; τελικά το αρχικό επιχειρημα πως δεν καλύπτεσαι επειδή αγορασες με τιμολογιο , κατέπεσε; κατα ποιου στραφηκες ; Η απαντηση του Συνηγορου του Καταναλωτη εχει να κανει με τη βονταφον μονο ή και με infoquest/apple ;

Από την Vodafone δεν αναφέρθηκε καθόλου το θέμα του τιμολογιου. Η απάντηση ήταν ξεκάθαρη ότι ήταν εκτός εγγύησης του κατασκευαστή όπως βλέπετε και στην επιστολή τους. Η συνήγορος του καταναλωτή μου είπε ότι η info quest δεν είναι ο πωλητής και γι αυτό να απευθυνθώ στην Vodafone όπως και έκανα με τα ίδια αποτελέσματα. Η συνήγορος επισης το μόνο που μου ανέφερε επιπλέον είναι ότι πρέπει να αποδείξω ότι το ελλατωμα υπήρχε κατά την παράδοση γιατί υπάρχει αυτό το "παραθυράκι" στην νομοθεσία. Μου πρότεινε επισης να κάνω αναφορά και στο ECC. Σε δικηγόρο δικό μου δεν έχω απευθυνθεί αφού για 160 ευρώ τα έξοδα του δικηγόρου θα είναι πολύ πιθανό περισσότερα.

Να διευκρινίσω ότι η επιστολή που δημοσίευσα παραπάνω είναι της Vodafone και όχι του Στκ

Τελευταία επεξεργασία από: Stzagos, 12/09/2017 - 22:44


#641   Caveman

Caveman

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/11/2017 - 16:49

Κι εγώ φίλε μου, με το δικό μου θέμα αν δεις 1-2 σελίδες πίσω, δεν βρήκα άκρη.

#642   bak1983

bak1983

    iPH newbie

  • 64 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/12/2017 - 21:49

Καλησπέρα, η ερώτησή μου αφορά εγγύηση για αγορά νέας συσκευής (iPhone 8 Plus). Αν είναι αγορασμένη από πάροχο (Wind) τότε καλύπτεται από την iSquare για σέρβις; Δεν έχω την καλύτερη εμπειρία από το σέρβις της Wind στο παρελθόν, γι' αυτό ρωτώ πριν το αγοράσω από κατάστημά τους. Με εξυπηρετεί πολύ να το πάρω από εκείνους λόγω προσφοράς από την κάρτα/τράπεζά μου. 


Τελευταία επεξεργασία από: bak1983, 14/12/2017 - 21:50


#643   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 14/12/2017 - 22:02

Οι πάροχοι εκτός της Cosmote που είναι με Γερμανό, δεν έχουν δικό τους Service.

 

Οι συσκευές στέλνονται στην InfoQuest.

 

Απο 'κει και πέρα, ναι. Σε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορείς να απευθυνθείς απευθείας στα εξουσιοδοτημένα.

 

Document ή InfoQuest όπως είπαμε.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#644   bak1983

bak1983

    iPH newbie

  • 64 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/12/2017 - 22:06

Οι πάροχοι εκτός της Cosmote που είναι με Γερμανό, δεν έχουν δικό τους Service.

 

Οι συσκευές στέλνονται στην InfoQuest.

 

Απο 'κει και πέρα, ναι. Σε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορείς να απευθυνθείς απευθείας στα εξουσιοδοτημένα.

 

Document ή InfoQuest όπως είπαμε.

Τέλεια! Με καθησυχάζει πολύ αυτό που μου λες. Ευχαριστώ πολύ! :)



#645   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 14/12/2017 - 22:29

Μην αγχώνεσαι όπως και να 'χει.

 

Απλά στο 2ο χρόνο της εγγύησης να ξέρεις πως καλό θα ήταν πρώτα να απευθύνεσαι στον πωλητή, στη δική σου περίπτωση η Wind.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 12

0 μέλη, 12 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες