Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της
#661
Δημοσίευση 05/07/2018 - 18:41
Ad
#662
Δημοσίευση 06/07/2018 - 02:01
Nα ρωτησω κατι κ εγω εδω κ καιρο μου παρουσιαζει καποια προβληματα η πισω καμερα δηδ πολλεσ φορεσ μαυριζει κ κολλαει αλλεσ φορεσ εινΑι αρκετα θωλη αλλεσ τελειωσ κ κολλημενη!Το προβλημα βεβαια δεν ειναι μονιμο .... !Σημερα το πρωι ηταν παλι κολλημενη κ ηταν ολα μαυρα για αρκετη ωρα μεχρι που το πηγα στο βιντεο κ επανηλθε ,ετσι λοιπον πηρα document μιασ κ εκει ειχα εξυπηρετηθει οταν ειχα το προβλημα hissing κ ειχα κανει τισ 3 αντικαταστασεισ -βρηκαν ολο το ιστορικο κ κοιτουσε να δει αν με καλυπτει η εγγυηση η θα με χρεωσει μου πε οτι ειμαι στο 2 ετοσ κοτι μπορει να χρειαστει ακομα κ αντικατασταση!Δεν πιστευω αυριο που θα το παω να με χρεωσουν γτ ικανη την εχω την apple!το7 plus το αγορασα 9/1/17 αρα καλυπτομαι με την Ευρωπαικη νομοθεσια παρολο αυτα αν πουν χρεωση τι γινεται ε?υχαριστω
#663
Δημοσίευση 06/07/2018 - 11:04
Nα ρωτησω κατι κ εγω εδω κ καιρο μου παρουσιαζει καποια προβληματα η πισω καμερα δηδ πολλεσ φορεσ μαυριζει κ κολλαει αλλεσ φορεσ εινΑι αρκετα θωλη αλλεσ τελειωσ κ κολλημενη!Το προβλημα βεβαια δεν ειναι μονιμο .... !Σημερα το πρωι ηταν παλι κολλημενη κ ηταν ολα μαυρα για αρκετη ωρα μεχρι που το πηγα στο βιντεο κ επανηλθε ,ετσι λοιπον πηρα document μιασ κ εκει ειχα εξυπηρετηθει οταν ειχα το προβλημα hissing κ ειχα κανει τισ 3 αντικαταστασεισ -βρηκαν ολο το ιστορικο κ κοιτουσε να δει αν με καλυπτει η εγγυηση η θα με χρεωσει μου πε οτι ειμαι στο 2 ετοσ κοτι μπορει να χρειαστει ακομα κ αντικατασταση!Δεν πιστευω αυριο που θα το παω να με χρεωσουν γτ ικανη την εχω την apple!το7 plus το αγορασα 9/1/17 αρα καλυπτομαι με την Ευρωπαικη νομοθεσια παρολο αυτα αν πουν χρεωση τι γινεται ε?υχαριστω
Φίλε/φίλη...μιάς που και το δικό μου iPhone έχει θέμα hissing (όταν τραβάς βίντεο ακούγεται σαν να βαράει ραπτομηχανή) σκέφτομαι αν αξίζει ο κόπος να το αλλάξω. Βασικά το σκέφτομαι καιρό απλά δεν τραβάω ιδιαίτερα βίντεο ωστόσο ποτέ δεν το αποφάσιζα αλλά σε λίγο τελειώνει η 2-ετης εγγύηση οπότε δεν έχω πολύ χρόνο. Είναι εύκολη και γρήγορη διαδικασία ή σε μπλέκουν;
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#664
Δημοσίευση 06/07/2018 - 11:17
Nα ρωτησω κατι κ εγω εδω κ καιρο μου παρουσιαζει καποια προβληματα η πισω καμερα δηδ πολλεσ φορεσ μαυριζει κ κολλαει αλλεσ φορεσ εινΑι αρκετα θωλη αλλεσ τελειωσ κ κολλημενη!Το προβλημα βεβαια δεν ειναι μονιμο .... !Σημερα το πρωι ηταν παλι κολλημενη κ ηταν ολα μαυρα για αρκετη ωρα μεχρι που το πηγα στο βιντεο κ επανηλθε ,ετσι λοιπον πηρα document μιασ κ εκει ειχα εξυπηρετηθει οταν ειχα το προβλημα hissing κ ειχα κανει τισ 3 αντικαταστασεισ -βρηκαν ολο το ιστορικο κ κοιτουσε να δει αν με καλυπτει η εγγυηση η θα με χρεωσει μου πε οτι ειμαι στο 2 ετοσ κοτι μπορει να χρειαστει ακομα κ αντικατασταση!Δεν πιστευω αυριο που θα το παω να με χρεωσουν γτ ικανη την εχω την apple!το7 plus το αγορασα 9/1/17 αρα καλυπτομαι με την Ευρωπαικη νομοθεσια παρολο αυτα αν πουν χρεωση τι γινεται ε?υχαριστω
Η χρέωση που σου λένε είναι υποτίθεται για τον έλεγχο αν δε προκύψει τίποτα και δεν βρεθεί κάποιο πρόβλημα.
Για το 2ο χρόνο βέβαια της εγγύησης, καλό είναι πρώτα να απευθύνεσαι στον πωλητή εκεί που έκανες την αγορά.
Αν και το επόμενο που θα πάρεις βγάλει πρόβλημα, μπορείς να ζητήσεις καινούριο/σφραγισμένο.
#665
Δημοσίευση 06/07/2018 - 12:30
Η χρέωση που σου λένε είναι υποτίθεται για τον έλεγχο αν δε προκύψει τίποτα και δεν βρεθεί κάποιο πρόβλημα.
Για το 2ο χρόνο βέβαια της εγγύησης, καλό είναι πρώτα να απευθύνεσαι στον πωλητή εκεί που έκανες την αγορά.
Αν και το επόμενο που θα πάρεις βγάλει πρόβλημα, μπορείς να ζητήσεις καινούριο/σφραγισμένο.
κατσε αμα παω στο πλαισιο δηδ θα το τσεκαρουν αυτοι??γτ λογικα θα το στειλουν σε info ,document κ ειπα να παω document για πιο γρηγορα γτ δυστυχωσ μου παν θα το κρατησουν κ ουτε ξερω ποσεσ μερεσ ... εχω αλλαξει 3 συσκευεσ παιζει να μου δωσουν καινουργιο??
Φίλε/φίλη...μιάς που και το δικό μου iPhone έχει θέμα hissing (όταν τραβάς βίντεο ακούγεται σαν να βαράει ραπτομηχανή) σκέφτομαι αν αξίζει ο κόπος να το αλλάξω. Βασικά το σκέφτομαι καιρό απλά δεν τραβάω ιδιαίτερα βίντεο ωστόσο ποτέ δεν το αποφάσιζα αλλά σε λίγο τελειώνει η 2-ετης εγγύηση οπότε δεν έχω πολύ χρόνο. Είναι εύκολη και γρήγορη διαδικασία ή σε μπλέκουν;
να το πασ θα στο αλλαξουν σιγουρα,εγω πηγα document δεν αρνηθηκαν καμμια αλλαγη,α;λλα παρολο που εκανα χαμο στελνοντασ μειλ κ μιλωντασ με την εταιρια καινουργιο δεν μου εδιναν με τπτ...τραγικο για μενα!
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 06/07/2018 - 12:55
Merge
#666
Δημοσίευση 06/07/2018 - 12:58
κατσε αμα παω στο πλαισιο δηδ θα το τσεκαρουν αυτοι??γτ λογικα θα το στειλουν σε info ,document κ ειπα να παω document για πιο γρηγορα γτ δυστυχωσ μου παν θα το κρατησουν κ ουτε ξερω ποσεσ μερεσ ... εχω αλλαξει 3 συσκευεσ παιζει να μου δωσουν καινουργιο??
Ο 2ος χρόνος της εγγύησης είναι υποχρέωση του πωλητή και αυτός υπεύθυνος να σε καλύψει.
Εγώ απλά σου είπα ποιό είναι το σωστό σε αυτή τη περίπτωση.
Καινούριο στη 4η συσκευή.
#667
Δημοσίευση 06/07/2018 - 13:13
Ο 2ος χρόνος της εγγύησης είναι υποχρέωση του πωλητή και αυτός υπεύθυνος να σε καλύψει.
Εγώ απλά σου είπα ποιό είναι το σωστό σε αυτή τη περίπτωση.
Καινούριο στη 4η συσκευή.
ναι δεν ειπα πωσ δεν ειναι σωστο ποια εινια η πιο γρηγορη διαδικασια αναρωτιεμαι γτ δεν εχω κ 2 συσκευη!
#669
Δημοσίευση 06/07/2018 - 13:25
ναι οκ θα παρω κ ενα τηλ πλαισιο!
ευχαριστω
#671
Δημοσίευση 16/07/2018 - 21:05
Ευχαριστώ...
#672
Δημοσίευση 16/07/2018 - 21:09
δεν μπορεί να αρνήθηκαν να σου γραψουν για τον μη ενεργοποιημένο δεικτη υγρασίας.εχει 2 μέσα,ο ενας φαίνεται απο το sim slot και ειναι ορατος με γυμνό μάτι.αυτό θα αναφέρεις.λογικά πηγες σε κατάστημα ,να ξαναπας σε αλλο λοιπον να σταλεί η συσκευή στα κεντρικάΑφορά σέρβις συσκευής. Με ποιόν τρόπο μπορώ να αφαιρέσω το JB με ασφάλεια και να παραμείνω στην 11.3.1?? (όχι ότι θα έχει πολύ σημασία μάλλον). Εννοείται πως μετά την αφαίρεση του JB, θέλω να του κάνω και μια επαναφορά για να φύγει η συσκευή στο σέρβις. Ποια εταιρία προτείνεται αυτό τον καιρό?? Είχα καλή εμπειρία παλιά με Infoquest αλλά τελευταία διαβάζω παράπονα. Η Document από την άλλη, δεν μου απάντησε ποτέ σε email που είχα στείλει για την τότε συσκευή που είχα στείλει στην Infoquest. Είμαι από επαρχία, οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να στείλω την συσκευή. Τα προβλήματα που έχω είναι, τρελό Battery drain (και πριν το JB) και μετά από παρθένο restore, setup as new, χωρίς καμμία εφαρμογή. Ειδικά αν ανοίξω και το WiFi, βγάζω περίπου 3 ώρες το πολύ. Σκιά στην πάνω αριστερή γωνία της οθόνης (μεγαλώνει όσο ζεσταίνεται η συσκευή, π.χ. βλέποντας βίντεο) και τελευταία άρχισε να κάνει και το clicking sound στο Home Button. Η συσκευή (6s 64GB) είναι στον 2ο χρόνο και με την Cosmote / Γερμανό έχω ήδη μαλώσει. Αρχικά αρνήθηκαν τον 2ο χρόνο, αφού τους ανέφερα την οδηγία, πέταξαν από πριν την καραμέλα της υγρασίας και φυσικά αρνήθηκαν να αναφέρουν καθαρό δείκτη υγρασίας στο δελτίο παραλαβής. Φυσικά και δεν την άφησα. Η συσκευή είναι άψογη και από την 1η μέρα με θήκη, tempered glass και κανένα φυσικά πέσιμο...
Ευχαριστώ...
#673
Δημοσίευση 16/07/2018 - 21:21
#674
Δημοσίευση 16/07/2018 - 21:22
αν εχεις καταστημα cosmote πηγαινε εκειΚαι όμως αρνήθηκαν και φυσικά μιλάω για αυτόν της SIM που είναι ορατός. Στην πόλη μου μόνο ένα κατάστημα υπάρχει δυστυχώς...
#675
Δημοσίευση 16/07/2018 - 21:23
Αφορά σέρβις συσκευής. Με ποιόν τρόπο μπορώ να αφαιρέσω το JB με ασφάλεια και να παραμείνω στην 11.3.1?? (όχι ότι θα έχει πολύ σημασία μάλλον). Εννοείται πως μετά την αφαίρεση του JB, θέλω να του κάνω και μια επαναφορά για να φύγει η συσκευή στο σέρβις. Ποια εταιρία προτείνεται αυτό τον καιρό?? Είχα καλή εμπειρία παλιά με Infoquest αλλά τελευταία διαβάζω παράπονα. Η Document από την άλλη, δεν μου απάντησε ποτέ σε email που είχα στείλει για την τότε συσκευή που είχα στείλει στην Infoquest. Είμαι από επαρχία, οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να στείλω την συσκευή. Τα προβλήματα που έχω είναι, τρελό Battery drain (και πριν το JB) και μετά από παρθένο restore, setup as new, χωρίς καμμία εφαρμογή. Ειδικά αν ανοίξω και το WiFi, βγάζω περίπου 3 ώρες το πολύ. Σκιά στην πάνω αριστερή γωνία της οθόνης (μεγαλώνει όσο ζεσταίνεται η συσκευή, π.χ. βλέποντας βίντεο) και τελευταία άρχισε να κάνει και το clicking sound στο Home Button. Η συσκευή (6s 64GB) είναι στον 2ο χρόνο και με την Cosmote / Γερμανό έχω ήδη μαλώσει. Αρχικά αρνήθηκαν τον 2ο χρόνο, αφού τους ανέφερα την οδηγία, πέταξαν από πριν την καραμέλα της υγρασίας και φυσικά αρνήθηκαν να αναφέρουν καθαρό δείκτη υγρασίας στο δελτίο παραλαβής. Φυσικά και δεν την άφησα. Η συσκευή είναι άψογη και από την 1η μέρα με θήκη, tempered glass και κανένα φυσικά πέσιμο...
Ευχαριστώ...
Θα κάνεις Restore που σημαίνει 11.4.1.
Απο 'κει και πέρα, υπεύθυνος είναι ο πωλητής, που στη περίπτωση σου είναι ο Γερμανός.
Αν σου το αρνηθούν ξανά, θα το ζητήσεις να στο δώσουν γραπτώς διαφορετικά θα τπυς ενημερώσεις πως θα κινηθείς νομικά.
Που πρακτικά αυτό σημαίνει ΣτΚ και ΙΝ.ΚΑ.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες