Στις 9 του μήνα πήγα το 5άρι μου στην infoquest στην Καλλιθέα.
Ο λόγος ήταν το χαμηλό σήμα (χαμηλότερο από το 4, αλλά και το 5 ενός φίλου) και τα προγράμματα αντικατάστασης της μπαταρίας και του κουμπιού on/off.
Ζήτησα διετή εγγύηση και μου είπαν πως για να ισχύσει αυτό πρέπει να κάνουν αίτημα στην apple προσκομίζοντας και το παραστατικό αγοράς. Τους είπα δεν έχω πρόβλημα και έφυγα.
Σήμερα πήρα ένα sms πως το τηλέφωνο είναι έτοιμο για παράδοση χωρίς χρέωση. Μπήκα εδώ: https://selfsolve.ap...om/wcResults.do και έβαλα τον σειραϊκό αριθμό του τηλεφώνου και πήρα την εξής απάντηση: We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced. Please check your information and re-enter your serial number. If your information is correct, you may need to contact us.
Να υποθέσω πως έγινε αντικατάσταση;
Θα πάω αύριο από εκεί για να μάθω...