Ένα μικρό update σχετικά με την περίπτωσή μου. Πήγα σήμερα στο κατάστημα αγοράς (Kaizer Store), άφησα το κινητό και μου είπαν ότι θα κάνουν αίτηση στην Apple για τον δεύτερο χρόνο εγγύησης.
Μου είπαν πως λόγω τιμολογίου μάλλον θα την απορρίψουν, και τους ανέφερα ότι είναι δικιά τους υποχρέωση σαν πωλητές, αλλά δεν ήθελα να το συνεχίσω.
Θα περιμένω την απάντησή τους και μετά αναλόγως θα πράξω.
Τελικά στη δικιά μου περίπτωση τέλος καλό όλα καλά!
Αρχικά το Kaizer είχε κάνει αίτηση στην Document, όπου για κάποιο λόγο (που δεν μου είπαν) απέρριψε την αίτηση, κατόπιν μου είπαν πως θα δοκιμάσουν στην InfoQuest, και στις 13/8 με πήραν τηλέφωνο να παραλάβω το κινητό επισκευασμένο.
Χωρίς να είμαι σίγουρος, έχω την εντύπωση ότι την επισκευή την έκαναν αυτοί μόνοι τους, καθώς στην αναφορά που συνόδευε το κινητό ανέφερε ότι έγινε αλλαγή οθόνης από το τεχνικό τους τμήμα. Βέβαια το κινητό είναι σαν καινούργιο και δεν μπορώ να καταλάβω εάν η οθόνη είναι aftermarket ή αυθεντική (δηλαδή εάν την επισκευή την έκανε το Kaizer ή η InfoQuest).
Οπότε, εάν και φοβόμουνα ότι θα τραβήξει αυτή η υπόθεση, το Kaizer ανταποκρίθηκε από μόνο του και έφτιαξε το τηλέφωνο χωρίς φωνές και καταγγελίες.
Προς υπενθύμιση, η αγορά είχε γίνει Δεκέμβριο του 2018 με τιμολόγιο. Οπότε από ότι φαίνεται μάλλον αλλάζουν "μυαλά" σχετικά με το θέμα της διετούς εγγύησης.