
Epic fai conversion KIT: iPhone 4/4s to iPhone 5
#31
Δημοσίευση 26/09/2012 - 22:23
Ad
#32
Δημοσίευση 26/09/2012 - 22:28
#33
Δημοσίευση 27/09/2012 - 09:47
#34
Δημοσίευση 27/09/2012 - 09:50
#35
Δημοσίευση 27/09/2012 - 10:03
#36
Δημοσίευση 27/09/2012 - 10:07
#37
Δημοσίευση 27/09/2012 - 10:09
#38
Δημοσίευση 27/09/2012 - 10:20
Πιο ματαιόδοξος πεθαίνεις έχω να συμπληρώσω...πιο τραγικό πεθαίνεις
#39
Δημοσίευση 27/09/2012 - 11:09
Πιο ματαιόδοξος πεθαίνεις έχω να συμπληρώσω...
για μενα το λες; :ρ
#40
Δημοσίευση 27/09/2012 - 11:11

#41
Δημοσίευση 27/09/2012 - 12:06
#42
Δημοσίευση 27/09/2012 - 12:18
ο γούγλης είναι φίλος μας και τα ξέρει όλα ... Οπότε, ρώτα πρώτα αυτόν και μετά όλους τους άλλους
#43
Δημοσίευση 27/09/2012 - 12:24
Οπως παλιότερα κάτι κάγκουρες που ειχαν ας πουμε Golf CL κ κοτσάρανε ενα GTi απο πανω.
Οπότε είχαν κ το CL κ το GTi με μια εξατμισουλα τοση δα απο κάτω, κ 13αρες ζαντες με 155 λάστιχο
Αχ, αλλες εποχες τοτες.....
Αν κρατούσες και το CL, τότε τα άλογα πήγαιναν αθροιστικά, 75+150...

#44
Δημοσίευση 27/09/2012 - 12:32
139 ηταν τοτε το 16V.... 115 το 8V(που δεν το ειχε κανενας)Αν κρατούσες και το CL, τότε τα άλογα πήγαιναν αθροιστικά, 75+150...
Για τοσο παλια μιλαμε φιλε μ....
#45
Δημοσίευση 27/09/2012 - 15:25
Τελευταία επεξεργασία από: KostasSTi, 27/09/2012 - 15:26
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες