Όταν λες εξωτερικό φαντάζομαι εννοείς Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία; Γιατί σε σοβαρές χώρες τέτοια καραγκιοζιλίκια δε γίνονται.Επειδή ανήκω στην κατηγορία που προπλήρωσε, η λογική είναι πως με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται πως θα υπάρχει προτεραιότητα. Είναι συνήθης πρακτική στο εξωτερικό.
Τώρα, αν πχ στις 2/11 δεν το έχω, θα πάω στην document και θα ζητήσω τα λεφτά μου πίσω, καθώς στο e-mail αναγράφεται δεύτερο δεκαήμερο Οκτωβρίου - άρα δεν μπόρεσε να εκπληρώσει αυτό που είχε υποσχεθεί. Προφανώς, αν αυτό δεν γίνει, θα ασκήσω τα δικαιώματα μου ως καταναλωτής και ασφαλώς δεν είναι κάτι που θα το ήθελε η συγκεκριμένη εταιρία.
Η παραπάνω τακτική είναι τριτοκοσμική.