Ο χρήστης alej, στις 18 Sept 2018 - 10:34, έγραψε:
Περιττό να αναφέρω ότι ακόμα και με τιμολόγιο όσα αγοράστηκαν πριν το ΦΕΚ της κωδικοποίησης ισχύει η διετία, έτσι; Χωρίς πολλά - πολλά. Εκτός κι αν προσπαθήσουν να το εφαρμόσουν κι αναδρομικά οπότε θα γελάσουμε καλά.
Τέτοια προσπάθεια από εταιρείες να ξεγελάσουν τον πελάτη αν την έκαναν να τον εξυπηρετήσουν θα άφηναν άριστες εντυπώσεις.
Δεν είμαι σίγουρος...σε αυτό θα μας διαφωτίσει καλύτερα ένας νομικός...
Ο χρήστης nikosgnr, στις 18 Sept 2018 - 09:34, έγραψε:
Ο 2ος χρόνος της εγγύησης όπως έχουμε ξαναπεί, είναι υποχρέωση του πωλητή.
Τα περί "άλλης ευρωπαικής χώρας" είναι η νεα καραμέλα άρνησης της 2ετίας που δε παίζει κανένα ρόλο.
Πωλητής είναι η Apple και κάνεις καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.
Apple δεν υπάρχει στην Ελλάδα για να κυνηγήσει ο ΣτΚ. Η άποψη μου είναι οτι πρέπει να σταθεί στο case που έχει ανοίξει στο UK και να επιμείνει να το αναλάβουν αυτοί (εφόσον δεν το αναλαμβάνουν εδώ) είτε με εντολή στους εγχώριους εξουσιοδοτημένους είτε με αποστολή του εκεί και αν κάνουν τις πάπιες μετά καταγγελία στο Ευρωπαικό Κέντρο Καταναλωτή.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 18/09/2018 - 12:47
MERGE