Arvato πάνε. Προτίμησε απο Skroutz αν πρόκειται να κάνεις αγορά.
Διαφορετικά όπως σου 'πα πιο πάνω στο πωλητή πας.. Δεν είναι δική σου αρμοδιότητα το Service.
Δημοσίευση 06/06/2014 - 15:35
καλησπερα σας
θα ηθελα να κανω μια ερωτηση , εχω προβλημα μετα απο 7 μηνες στο ακουστικο δεν ακουγεται σχεδον καθολου και σκεφτομαι να το παω arvato ( λογικα εντος εγγυησης) η να το επισκευασω σε αλλο iphone service store ελεγμενο οτι κανουν καλη δουλεια ( με κοστος 86€ ). το θεμα ειναι επισκευη με κοστος η ανακατασκευασμενο τηλ ( arvato) ;
και γενικα μπορουμε να εμπιστευτω ανακατασκευασμενο;
Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:19
Δε παίζει κανένα ρόλο η χώρα για την οποία προορίζεται η συσκευή.
Το μόνο πρόβλήμα που θα έχεις αν αγοραστεί εκτός Ε.Ε, είναι οτι χάνεις τη 2ετία.
Αν έχεις αγοράσει εντός Ε.Ε ο 2ος χρόνος βάση της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας σου λέει πολύ απλά ότι υπεύθυνος είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ και από εκεί και πέρα αυτός τι κάνει δεν μας απασχολεί (αν πχ έχει συμφωνία να τα στέλνει σε κάποιο τεχνικό τμήμα εμείς τι δουλειά έχουμε??)
Εμείς έπειτα θα πάμε αυθαίρετα στην infoquest και θα απαιτήσουμε service χωρίς να το έχουμε πάρει από isquare?
Φυσικά με το μέρος των αγοραστών είμαι αλλά νομίζω ότι έχει ένα κενό η λογική σου
Υ.Γ Αν πάρω mac από eshop Αγγλίας και μου πάθει κάτι στον 2ο χρόνο χωρίς να φταίω εγώ δεν νομίζω ότι ο νόμος βοηθάει σε επίσημο service της Ελλάδας, αφού πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα αγοράς.
Μακάρι να καταλαβαίνω κάτι λάθος
Τελευταία επεξεργασία από: Donsotiriou, 06/06/2014 - 16:20
Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:32
Αν έχεις αγοράσει εντός Ε.Ε ο 2ος χρόνος βάση της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας σου λέει πολύ απλά ότι υπεύθυνος είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ και από εκεί και πέρα αυτός τι κάνει δεν μας απασχολεί (αν πχ έχει συμφωνία να τα στέλνει σε κάποιο τεχνικό τμήμα εμείς τι δουλειά έχουμε??)
Εμείς έπειτα θα πάμε αυθαίρετα στην infoquest και θα απαιτήσουμε service χωρίς να το έχουμε πάρει από isquare?
Φυσικά με το μέρος των αγοραστών είμαι αλλά νομίζω ότι έχει ένα κενό η λογική σου
Υ.Γ Αν πάρω mac από eshop Αγγλίας και μου πάθει κάτι στον 2ο χρόνο χωρίς να φταίω εγώ δεν νομίζω ότι ο νόμος βοηθάει σε επίσημο service της Ελλάδας, αφού πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα αγοράς.
Μακάρι να καταλαβαίνω κάτι λάθος
Η InfoQuest, μιλώντας για iDevices, είναι υπεύθυνη για συσκευές εξωτερικού. Δεν έχει καμιά σχέση η iSquare.
Εφόσον λοιπόν δεν έχεις κάνει την αγορά απο κάποιο Skroutz, αλλά εντός Ε.Ε. πας "αυθαίρετα" όπως λες.
Για το Mac πάλι, η εγγύηση παγκόσμια και είναι υποχρεωμένοι να στο καλύψουν. Και αυτό.
Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:33
Αν έχεις αγοράσει εντός Ε.Ε ο 2ος χρόνος βάση της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας σου λέει πολύ απλά ότι υπεύθυνος είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ και από εκεί και πέρα αυτός τι κάνει δεν μας απασχολεί (αν πχ έχει συμφωνία να τα στέλνει σε κάποιο τεχνικό τμήμα εμείς τι δουλειά έχουμε??)
Εμείς έπειτα θα πάμε αυθαίρετα στην infoquest και θα απαιτήσουμε service χωρίς να το έχουμε πάρει από isquare?
Φυσικά με το μέρος των αγοραστών είμαι αλλά νομίζω ότι έχει ένα κενό η λογική σου
Υ.Γ Αν πάρω mac από eshop Αγγλίας και μου πάθει κάτι στον 2ο χρόνο χωρίς να φταίω εγώ δεν νομίζω ότι ο νόμος βοηθάει σε επίσημο service της Ελλάδας, αφού πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα αγοράς.
Μακάρι να καταλαβαίνω κάτι λάθος
Το αν ο πωλητής το στείλει αλλού εσένα δεν σε ενδιαφέρει. Είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει ΔΩΡΕΑΝ.
Εκεί είναι το νόημα της εγγύησης. Επίσης είναι υποχρεωμένος ακόμα και μετά από την συγκεκριμένη επισκευή να συνεχίσει να σε καλύπτει μέχρι το τέλος της διετίας, ανεξαρτήτως με το τι επισκευή έγινε στη συσκευή.
Για το άλλο που λες, από μία άποψη έχεις δίκιο. Αν αγοράσεις από Αγγλία η νομοθεσία λέει ότι πρέπει να σε καλύψει ο πωλητής οπότε το service μπορεί να σε στείλει εκεί.
Για ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ όμως εδώ μπαίνει το κεφάλαιο Infoquest. Αυτοί αναλαμβάνουν ΟΛΕΣ τις συσκευές του εξωτερικού.
Σε πρόσφατη λοιπόν συνομιλία μου μαζί τους, του ρώτησα χαρακτηριστικά αυτό που ρωτάς και μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο το από που αγοράστηκε, τους το στέλνεις μαζί με απόδειξη αγοράς και κάνουν αυτοί τα χαρτιά για "αίτηση κάλυψης διετούς εγγύησης" (έτσι το αποκαλούν) στην Apple.
Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:37
Η InfoQuest, μιλώντας για iDevices, είναι υπεύθυνη για συσκευές εξωτερικού. Δεν έχει καμιά σχέση η iSquare.
Εφόσον λοιπόν δεν έχεις κάνει την αγορά απο κάποιο Skroutz, αλλά εντός Ε.Ε. πας "αυθαίρετα" όπως λες.
Για το Mac πάλι, η εγγύηση παγκόσμια και είναι υποχρεωμένοι να στο καλύψουν. Και αυτό.
Η isquare είναι 100% θυγατρική της infoquest άρα από εκεί παίρνει γραμμή
Δεν καταλαβαίνω το αυθαίρετα αφού ο νόμος λέει στον Πωλητή άρα πως πάω σε αυτούς, τι σχέση έχουν?
Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:43
Η isquare είναι 100% θυγατρική της infoquest άρα από εκεί παίρνει γραμμή
Δεν καταλαβαίνω το αυθαίρετα αφού ο νόμος λέει στον Πωλητή άρα πως πάω σε αυτούς, τι σχέση έχουν?
Την iSquare γιατί τη μπλέκεις σε αυτό δε καταλαβαίνω. Ναι, είναι θυγατρική της. Και? Δεν έχει καμιά σχέση η iSquare.
Σου ξαναλέω. Το κομμάτι Service για συσκευές εξωτερικού, το αναλαμβάνει αποκλειστικά η InfoQuest.
Ο νόμος πολύ σωστά έτσι λέει. Όταν όμως η αγορά έχει γίνει απο εξωτερικό μιλάς απευθείας με την InfoQuest. Θα στο αναλάβουν.
Πρόβλημα θα είχες αν πήγαινες σε Apple Store για το 2ο έτος. Εκεί, θα σε έστελναν στο πωλητή, εκεί που έκανες την αγορά.
Δημοσίευση 06/06/2014 - 21:37
Να έχετε εγγύηση και να θέλετε να πληρώσετε, αυτό δε θα το καταλάβω ποτέ.
Το πας εκεί που έγινε η αγορά για αντικατάσταση. Δεν είναι δική σου δουλειά το Service αλλά του πωλητή.
εννοειται οτι δεν θελω να πληρωσω , απλα δεν ξερω τι γινεται με την αντικατασταση με ανακατασκευασμενο ; τα εμπιστευεσαι;
Δημοσίευση 06/06/2014 - 21:41
εννοειται οτι δεν θελω να πληρωσω , απλα δεν ξερω τι γινεται με την αντικατασταση με ανακατασκευασμενο ; τα εμπιστευεσαι;
Δεν έχεις να φοβηθείς κάτι. Διπλά ελεγμένες συσκευές είναι, με νέο Housing, μπαταρία και οθόνη.
Δε νομίζω λοιπόν να είναι χείροτερα απο τα αγνώστου ποιότητας ανταλακτικά που θα σου βάλουν. Μιας και γνήσια δεν υπάρχουν.
Δημοσίευση 07/06/2014 - 03:13
Δημοσίευση 09/06/2014 - 06:07
Τι λες τωρα εξελίχθηκαν τοσο τα πράγματα;; Μπράβο τους γιατι πας απευθείας εκει με την απόδειξη χωρίς να τρεχεις στο κάθε σκρουτζομαγαζο. Δεν μας κανεις πλάκα τωρα ετσι;;Για ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ όμως εδώ μπαίνει το κεφάλαιο Infoquest. Αυτοί αναλαμβάνουν ΟΛΕΣ τις συσκευές του εξωτερικού.
Σε πρόσφατη λοιπόν συνομιλία μου μαζί τους, του ρώτησα χαρακτηριστικά αυτό που ρωτάς και μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο το από που αγοράστηκε, τους το στέλνεις μαζί με απόδειξη αγοράς και κάνουν αυτοί τα χαρτιά για "αίτηση κάλυψης διετούς εγγύησης" (έτσι το αποκαλούν) στην Apple.
Δημοσίευση 09/06/2014 - 06:38
Να δώ τώρα τι θα βρουν να πουν..
Δημοσίευση 09/06/2014 - 12:41
Να δώ τώρα τι θα βρουν να πουν..
Εμένα γιατι δεν μου το βγαζει αυτο αδερφε?? 5S αγορασμενο απο birdphone 5 Μαιου.
Δημοσίευση 09/06/2014 - 13:00
εμενα το βγαζει κανονικά iphone 5s from U.K. ......
0 μέλη, 41 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες