το πηγα εκει που το αγόρασα ...τους έδειξα το χαρτί , την απόδειξη και τους εξήγησα το πως το προβλημα που παρουσίασε η συσκευή ειναι γνωστό προβλημα του 5 ...μου είπαν πως δεν γνωρίζουν κατι τέτοιο και πως θα το έστελναν για τσεκάρισμα ομως σε περίπτωση που γινόταν οτιδήποτε στη συσκευή το κοστος θα βαραινε εμενα !!! εννοείται πως δεν το άφησα γιατι ήθελαν να υπογράψω ενα χαρτί το οποίο επιβεβαίωνε το παραπάνω !! ουτε λόγος για την νομοθεσία περί καταναλωτών ...θα δοκιμάσω σημερα να το παω σε άλλο Γερμανό αν και το βλεπω δύσκολο να το παραλάβουν δίχως να υπογράψω για το ενδεχόμενο κοστος επισκευής ( ο τυπος ηταν εκτος απο εριστικος, ηταν κάθετος οσο αφορά πιθανή αντικατάσταση !!)...γενικα με βλεπω να μου μένει η συσκευή με το προβλημα ..που αλλου θα μπορούσα να το παω ;;;;εντωμεταξύ το κλικ στην οθόνη ολοένα και γινεται εντονότερο , δίχως ομως να παρουσιάζει κάποιο προβλημα στην λειτουργία του ...ιδωμεν
Σε κάτι τέτοιους, που το παίζουν έξυπνοι σε αυτούς που τα σκάνε, κρατάς ον/μο όπως και του υπευθύνου του καταστήματος.
Αν σε ρωτήσουν γιατί, πολύ απλά θα τους πεις "για τη προστασία των νόμιμων δικαιωμάτων μου".
Σε αυτούς λοιπόν, δεν υπογράφεις και το πιο σημαντικό, δε πληρώνεις τίποτα.
Όταν θα πας τη συσκευή, θα ζητήσεις να σταλεί με τη νομική οδηγία της Apple. Τον αισθητήρα να έχεις επίσης φώτο.
Και όταν σου κάνουν την αντικατάσταση, πέρνα μια βόλτα απο τον "επιστήμονα" να σου πεί "μεγειά".