Eυχαριστώ Νίκο.Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να έρθει η ανακατασκευή και να μη μου αρχίσουν τα χαζά....Αν με το καλό το παραλάβω,θα πάρει πόδι λείαν συντόμως γιατί έμαθα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα κάποια στιγμή στο μέλλον επανεμφανίζεται...κρίμα για τα λεφτά που σκάμε....
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#436
Δημοσίευση 21/05/2014 - 20:47
Ad
#438
Δημοσίευση 21/05/2014 - 22:09
#441
Δημοσίευση 21/05/2014 - 22:38
Μπορείς να διαγράψεις κανένα μήνυμα σου για να σου στείλω ενα προσωπικό μήνυμα τι μου δείχνει;Βάζοντας το S/N που έδωσες εκεί και θα πρέπει να σου βγάλει "We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced".
Αυτό για αν πιστοποιήσεις οτι όντως έχει γίνει αντικατάσταση.
Τελευταία επεξεργασία από: BillysKickboxer, 21/05/2014 - 22:39
#443
Δημοσίευση 21/05/2014 - 22:53
Έβαλα το S/N της συσκευής που παρέλαβα από τν Γερμανό.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 21/05/2014 - 23:12
Αφαίρεση στοιχείων
#445
Δημοσίευση 21/05/2014 - 23:14
Ευχαριστώ , θα το ελέγξω από το κουτί του!Σου αφαίρεσα καταρχάς το Screenshot γιατί φαινόταν το S/N.
Απο 'κει και πέρα, όπως σου 'πα πιο πάνω, βάζεις το S/N εκεί απο τη συσκευή που παρέδωσες για αντικατάσταση.
Όχι αυτή που παραλαμβάνεις.
#446
Δημοσίευση 22/05/2014 - 19:33
Καλησπέρα παιδιά,σήμερα με πήραν τηλέφωνο από το service του Γερμανού για να με ενημερώσουν ότι τελικά θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση της συσκευής.Τέλος καλό...όλα καλά!Ελπίζω η περίπτωση μου να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλα παιδιά που ταλαιπωριούνται με το θέμα της εγγύησης και να μη το αφήσουν έτσι.Έχουμε 2ετή εγγύηση κανονικότατα όπως άλλωστε το ξεκαθαρίζει και το site της Apple και το site του Ευρωπαικού Ινστιτούτου Καταναλωτών,στο οποίο σε παραπέμπει η ίδια η Apple.Ευτυχώς δεν είχα παρατράγουδα,και όλα έγιναν γρήγορα.Αναμένω την νέα συσκευή.Ευχαριστώ άπαντες για τη βοήθεια και τις συμβουλές!
#447
Δημοσίευση 22/05/2014 - 21:16
#448
Δημοσίευση 22/05/2014 - 21:21
Καλησπέρα παιδιά,σήμερα με πήραν τηλέφωνο από το service του Γερμανού για να με ενημερώσουν ότι τελικά θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση της συσκευής.Τέλος καλό...όλα καλά!Ελπίζω η περίπτωση μου να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλα παιδιά που ταλαιπωριούνται με το θέμα της εγγύησης και να μη το αφήσουν έτσι.Έχουμε 2ετή εγγύηση κανονικότατα όπως άλλωστε το ξεκαθαρίζει και το site της Apple και το site του Ευρωπαικού Ινστιτούτου Καταναλωτών,στο οποίο σε παραπέμπει η ίδια η Apple.Ευτυχώς δεν είχα παρατράγουδα,και όλα έγιναν γρήγορα.Αναμένω την νέα συσκευή.Ευχαριστώ άπαντες για τη βοήθεια και τις συμβουλές!
Τα παραδείγματα σαν και το δικό σου, πολλά πλέον εδώ μέσα.
Το 'χουμε πει πολλές φορές.. Όταν ξέρεις τα νόμιμα δικαιώματα σου, πρόβλημα δε θα σου δημιουργήσει κανείς.
Μεγειές λοιπόν..
Και για τη νέα συσκευή έχεις εκ νέου δύο χρόνια εγγύηση.
Επιπλέον 2 χρόνια μόνο σε περίπτωση σφραγισμένου.
Στο ανακατασκευασμένο που δίνεται στο 99% των περιπτώσεων, συνεχίζει η 2ετία της συσκευής.
#449
Δημοσίευση 23/05/2014 - 13:59
Τα παραδείγματα σαν και το δικό σου, πολλά πλέον εδώ μέσα.
Το 'χουμε πει πολλές φορές.. Όταν ξέρεις τα νόμιμα δικαιώματα σου, πρόβλημα δε θα σου δημιουργήσει κανείς.
Μεγειές λοιπόν..
Επιπλέον 2 χρόνια μόνο σε περίπτωση σφραγισμένου.
Στο ανακατασκευασμένο που δίνεται στο 99% των περιπτώσεων, συνεχίζει η 2ετία της συσκευής.
Στις περιπτώσεις που ανέφερα ίσχυσε και για απλή αντικατάσταση συσκευής.
#450
Δημοσίευση 23/05/2014 - 14:21
Δε ξέρω τι κάνει η Sony με την αντικατάσταση.
Σε iDevices δίνουν ανακατασκευασμένο και η 2ετία συνεχίζεται βάσει της 1η συσκευής που παραδίδεις.
Δεν ανανεώνεται παρα μόνο αν πάρεις σφραγισμένο, καινούριο.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 23/05/2014 - 14:21
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 40
0 μέλη, 40 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες