Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1501   Georgiboy

Georgiboy

    iPH newbie

  • 98 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/05/2016 - 10:34

Καλημέρα και χρόνια πολλά! Έχω ένα iPhone 5s αγορασμένο 28 Απριλίου 2014. Στις 3 Απριλίου του 2015 έγινε αντικατάσταση λόγω προβλήματος. Και τώρα παρουσίασε το πρόβλημα που βγάζουν τα 5s που κάνει κλικ προς τα μέσα η πάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Καλύπτομαι ακόμη από εγγύηση αν το στείλω infoquest γιατί δεν έχω καταλάβει ακριβώς; Από την αγορά έχουν περάσει τα δυο χρόνια + κάτι μέρες

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1502   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6775 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 01/05/2016 - 10:37

Η εγγυηση μετραει απο την αρχικη αποδειξη για 2 ετη. Οποτε εισαι οριακα εκτος

#1503   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/05/2016 - 10:42

Εγω ειμαι στο ετος. Η συσκευη μου φοραει tempered glass ματ και τα λοιπα αλλα μου εχει βγαλει θεμα με την μπαταρια. Αξιζει να το δωσω για refurbished? Δεν θελω να περασω την διαδικασια να μην καθεται καλα η οθονη και να κλικαρει. Η αλλη επιλογη να αγορασω μια μπαταρια ifixit η ematrix και να μου την αλλαξει τεχνικος. Λυπαμαι και το tempered glass υο 20 που εδωσα. Μπερδεμα!!!

#1504   Georgiboy

Georgiboy

    iPH newbie

  • 98 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/05/2016 - 11:04

Απλα ρωτάω γτ κάτι είχα διαβάσει ότι έχεις +3μηνες όταν σου δίνουν ανακατασκευασμένο. Θα χρεωθω κανονικά την αντικατάσταση δηλαδή ε;

#1505   tselpemts

tselpemts

    iPH Hero

  • 3766 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:T S E L

Δημοσίευση 01/05/2016 - 11:15

Απλα ρωτάω γτ κάτι είχα διαβάσει ότι έχεις +3μηνες όταν σου δίνουν ανακατασκευασμένο. Θα χρεωθω κανονικά την αντικατάσταση δηλαδή ε;

εκτος εισαι..+3 μήνες δίνουν εάν οταν πάρεις ανακατασκευασμένο εισαι οριακά μεσα στην εγγυηση..πχ αν πήγαινες 25 Απρίλη θα ειχες εγγυηση ως 24 Ιούλη 2017..πλέον εισαι εκτος

#1506   Georgiboy

Georgiboy

    iPH newbie

  • 98 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/05/2016 - 11:18

Οκκ σε ευχαριστώ!

#1507   grim_gr

grim_gr

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 09/05/2016 - 21:46

Καλησπέρα από άλλον έναν -ελαφρώς προς το παρόν- ταλαιπωρημένο συνδρομητή της Vodafone, σε σχέση με τη επίσημη επικοινωνία της εταιρίας ως προς τη διάρκεια εγγύησης iphone που αποκτήθηκε με επιδότηση. Η ιστορία απλή:


1. Ανανέωση συμβολαίου με vodafone και επιδότηση για καινούριο iphone - Νοέμβριος 2014

2. Κόκκινες γραμμές στην οθόνη και οθόνη να παραμένει σβηστή μετά από restore με itunes (εννοείται η συσκευή σε θήκη αγρατζούνιστη και χωρίς εκδορές) - Μάιος 2016

3. Email στην εξυπηρέτηση για το που πρέπει να πάω τη συσκευή και για την περίοδο εγγύησης

4. Απάντηση από εξυπηρέτηση ότι πρέπει να το πάω σε οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone για να το στείλουν Arvato και όχι InfoQuest (δεν υπήρχε δυνατότητα να το παραδώσω απευθείας - δουλεύω δίπλα στην Arvato) και ότι η περίοδος εγγύησης είναι "1 χρόνος όπως ορίζει ο κατασκευαστής"

5. Απόκρησή μου, με παράθεση εγγράφων που ορίζουν υποχρέωση αξίωσης εγγύησης 2 ετών για συσκευές που πωλούνται εντός ΕΕ

(i) όροι εγγύησης της Apple στην Ευρώπη http://www.apple.com...utory-warranty/

(ii) οδηγία 2005/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου ΕΕ L 149 για τις χώρες της ΕΕ http://europa.eu/you...ns/index_el.htm

(iii) άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα της Ελλάδος http://www.ministryo...eYf0=&tabid=132

(iv) σχετικές εγκύκλιοι της Γενικής Γαμματείας Καταναλωτή http://www.efpolis.g...-eggyiseis.html

(v) συστάσεις του Συνήγορου του Καταλωτή http://www.synigoros...-08.Συσταση.pdf

 

και αίτημα οδηγίας σχετικά με το σημείο των όρων και προϋποθέσεων της Vodafone σύμφωνα με τους οποίους μου επικοινωνήθηκε η πληροφορία σχετικά με την περίοδο του 1ος έτους. 

 

6. Μετά από 5 ημέρες, δεν έχω λάβει απάντηση.

 

Ανεξαρτήτως με το τι θα γίνει με τη δική μου συσκευή, από τον Αστικό Κώδικα της Ελλάδος απαιτείται η σαφής παράθεση των όρων και προϋποθέσεων των προϊόντων που εμπορεύεται ο οποιοσδήποτε πωλητής, πόσο μάλλον οι όροι αυτοί να μην εναντιώνονται σε νόμους του κράτους, του κατασκευαστή και της ΕΕ. 

 

Με άλλα λόγια, μας δουλεύουν ψιλό γαζί και εκμεταλλεύονται την άγνοια(?)

 

Δεν μπόρεσα να διαβάσω και τις 101 σελίδες αυτού του thread, αλλά γνωρίζετε να έχει υπάρξει εξωδικαστική ή εντός δικαστηρίου απόφαση (είτε με ιδιώτες δικηγόρους είτε με δικηγόρους του συνήγορου του καταναλωτή) σχετικά με αυτήν την εκτός νόμου πρακτική;   

 
Ευχαριστώ!

 

 

 

 



#1508   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/05/2016 - 23:24

Όλοι αυτοί εδώ απλά παραθέτουν και υποστηρίζουν τον 1 χρόνο του κατασκευαστή, ξεχνώντας φυσικά τις δικές τους υποχρεώσεις.

 

Η εγγύηση είναι 2ετής και δεν έχουν κανένα δικαίωμα να σου ακυρώσουν την εγγύηση. Πάντα στο τέλος κάνουν τη πάπια, λένε και ευχαριστώ.

 

Παρόλα αυτά αν για τον οποιονδήποτε λόγο σου αρνηθούν ξανά, θα απευθυνθείς στο Συνήγορο του Καταναλωτή.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1509   grim_gr

grim_gr

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 09/05/2016 - 23:31

Κατανοητό και απο οτι βλεπω, κατα κορον "συμβουλή". Αλλα το θεμα ειναι να σταματησει καποια στιγμη αυτη η κοροϊδια, για αυτο ρωταω εαν γνωριζει καποιος για καποια καταδικαστικη αποφαση ή δημοσίευση εξωδικαστικης συμφωνίας

#1510   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/05/2016 - 23:39

Το 1ο Post νομίζω είναι αρκετά κατανοητό σε όλα.

 

Καταδικαστική απόφαση για ποιό πράγμα? Μιλάμε για νόμο εδώ. Αυτά που λέει η Voda και κάθε Voda δεν έχουν απολύτως καμία βάση.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1511   grim_gr

grim_gr

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 10/05/2016 - 06:57

Καταδικαστικη αποφαση για τις εκτος νομου πρακτικες

#1512   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 10/05/2016 - 07:25

Καταδικαστικη αποφαση για τις εκτος νομου πρακτικες

Καταλαβαινω το πνευμα σου.
Αν ειχαν υπαρξει 5 αποφασεις με τσουχτερα προστιμα σε τυχαιες εταιρειες, πλεον η καθεμια θα το σκεφτοταν πριν ταλαιπωρησει τον οποιονδηποτε πελατη.
Δυστυχως ομως ισχυει η πρακτικη του λεω οτι θελω και στον ΣτΚ αν πας μπορει κατι καποτε να γινει. Κυριως βασιζονται στο οτι ολα αυτα ειναι χρονοβορες διαδικασιες και καποιες φορες με αμφιβολο αποτελεσμα και απο την σλλη ο καθενας δεν εχει την πολυτελεια του χρονου να μεινει χωρις συσκευη μεχρι να ολοκληρωθει η οποια διαδικασια κινησει.
Στο θεμα σου τωρα, ο πρωτος χρονος καλυπτεται απο την απλ και τους εκπροσωπους/συνεργατες στην Ελλαδα και ο δευτερος απο τον πωλητη. Εφοσον το σερβις της βονταφον ειναι το αρβατο, καλως κανει και το στελνει εκει και δεν εχεις και αλλη επιλογη. Στην δικη μου περιπτωση, πχ με αγορα απο Γερμανο, εσταλη στην κοσμοτε. Τωρα για να αποφυγεις ενδεχομενως τυχον παρατραγουδα του σερβις, ενας τροπος ειναι κατα την παραδοση να ζητησεις να γραφουν οσο περισσοτερες λεπτομερειες μπορεις. Αλλα εσυ το εχεις δωσει ηδη. Οσον αφορα στις 5 ημερες μην σου φαινεται πολυς ο χρονος. Στην κοσμοτε πηρε περιπου 1 μηνα να ελεγξει και αντικαταστησει τελικα την συσκευη.
Τελος αν αρνηθουν τελικα να σε καλυψουν σε εγγυηση, θα ζητησεις την αρνητικη απαντηση εγγραφως και αιτιολογημενη.

#1513   grim_gr

grim_gr

    iPH newbie

  • 29 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 10/05/2016 - 15:37

Καταλαβαινω το πνευμα σου.
Αν ειχαν υπαρξει 5 αποφασεις με τσουχτερα προστιμα σε τυχαιες εταιρειες, πλεον η καθεμια θα το σκεφτοταν πριν ταλαιπωρησει τον οποιονδηποτε πελατη.
Δυστυχως ομως ισχυει η πρακτικη του λεω οτι θελω και στον ΣτΚ αν πας μπορει κατι καποτε να γινει. Κυριως βασιζονται στο οτι ολα αυτα ειναι χρονοβορες διαδικασιες και καποιες φορες με αμφιβολο αποτελεσμα και απο την σλλη ο καθενας δεν εχει την πολυτελεια του χρονου να μεινει χωρις συσκευη μεχρι να ολοκληρωθει η οποια διαδικασια κινησει.
Στο θεμα σου τωρα, ο πρωτος χρονος καλυπτεται απο την απλ και τους εκπροσωπους/συνεργατες στην Ελλαδα και ο δευτερος απο τον πωλητη. Εφοσον το σερβις της βονταφον ειναι το αρβατο, καλως κανει και το στελνει εκει και δεν εχεις και αλλη επιλογη. Στην δικη μου περιπτωση, πχ με αγορα απο Γερμανο, εσταλη στην κοσμοτε. Τωρα για να αποφυγεις ενδεχομενως τυχον παρατραγουδα του σερβις, ενας τροπος ειναι κατα την παραδοση να ζητησεις να γραφουν οσο περισσοτερες λεπτομερειες μπορεις. Αλλα εσυ το εχεις δωσει ηδη. Οσον αφορα στις 5 ημερες μην σου φαινεται πολυς ο χρονος. Στην κοσμοτε πηρε περιπου 1 μηνα να ελεγξει και αντικαταστησει τελικα την συσκευη.
Τελος αν αρνηθουν τελικα να σε καλυψουν σε εγγυηση, θα ζητησεις την αρνητικη απαντηση εγγραφως και αιτιολογημενη.

Ακριβώς σε αυτά που περιγράφεις αναφέρομαι skiace. Δεν μπορώ να αφουγκραστώ την έννοια της "υπεύθυνης" εταιρίας στο μυαλό των policy makers της Vodafone (και κάθε Vodafone), οι οποίοι προφανώς έχουν μοντελοποιήσει το κόστος προς κέρδος του "ένας στους χιλιάδες θα ασχοληθεί παραπάνω". Και αυτό για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία εμπορεύονται, ανεξαρτήτως εάν είναι iphones (με το Ευρωπαικό παρακλάδι της Apple να "τρελαίνεται" για πολύ αυστηρά audits), ή SLAs με businesses&consumer πελάτες. 

 

Για τις 5 ημέρες, δεν αναφέρομαι στην απάντηση από το service (μετά από κανένα μήνα θα "ανησυχήσω"), αλλά στην αναμονή για απάντηση ως προς την παραπομπή στο policy της Vodafone για την εκτός νόμου οδηγία της περιόδου του 1ος χρόνου. 

 

Βοήθειά μας!

 

ΥΓ. Θα το πουσάρω λίγο το θέμα του policy της εγγύησης να δούμε που θα καταλήξει, αλλά αφότου μάθω νέα από το service, για ευνόητους λόγους…

 



#1514   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 10/05/2016 - 22:20

Δεν υπάρχουν οδηγίες κλπ.

 

Υπάρχει η ΞΕΚΑΘΑΡΗ ελληνική νομοθεσία που αναφέρεται στο πρώτο ποστ και σε περίπτωση μη συμόρφωσης τα αντίστοιχα όργανα να την επιβάλλουν.



#1515   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 11/05/2016 - 00:28

Δεν υπάρχουν οδηγίες κλπ.

Υπάρχει η ΞΕΚΑΘΑΡΗ ελληνική νομοθεσία που αναφέρεται στο πρώτο ποστ και σε περίπτωση μη συμόρφωσης τα αντίστοιχα όργανα να την επιβάλλουν.

Χμμμμμ.....
Υπαρχει οργανο για επιβολη ;
Δεν νομιζω.
Ολες οι υπηρεσιες τυπου ΣτΚ, κτλ διατυμπανιζουν με το που θα ερθεις σε επαφη μαζι τους, οτι ο χαρακτηρας τους ειναι μονο διαμεσολαβητικος.

Επικοινωνησα ετσι για την πλακα, με ΣτΚ, ΥπΟικ., ΕΕΤΤ που ειχε φτασει η "καταγγελια". Ρωτησα σε ποιο σταδιο βρισκονται και γιατι δεν μου εχει κοινοποιηθει ΚΑΜΜΙΑ σχετικη αλληλογραφια των ενεργειων τους.
Η "απαντηση" ηταν πανομοιοτυπη.
- σας εχει γινει αντικατασταση με καινουργιο Κυριε εντος μηνος ;
- Μαλιστα.
Ε, τοτε υπαρχουν αλλες περιπτωσεις που ειναι πιο επειγουσες και πρεπει να ασχοληθουμε. Εσεις εξυπηρετηθηκατε.
End of discussion.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 19

0 μέλη, 19 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες